Menu główne
Forum
Klubowicze
MrC |
Dodany dnia 12-09-2006 13:06 |
Postów: 17 Data rejestracji: 12.09.2006 13:02 Skąd: - |
Witam! Mam do kupienia R19 z silnikiem TD aktualnie jezdze R19 z silnikiem 1.7 ale chce kupic drugie auto i zastanawiam sie nad TD co mzoecie powiedziec o tym silniku? o jego dynamice zywotnosci i wogule wadach zaletach itp Pozdrawiam! |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 12-09-2006 13:06 |
gogo |
Dodany dnia 12-09-2006 13:16 |
Postów: 119 Data rejestracji: 16.08.2006 20:00 Skąd: - |
- elastyczny silnik
- oszczędny - niepozornie dobre przyspieszenie - w R19 wystarczająco mocny, bo R19 ma niski ciężar własny - jak dbasz to się nie psuje - gdy się psuje to wsio po kolei mówię o dieslu bez turbiny. |
|
|
Re19 |
Dodany dnia 12-09-2006 18:32 |
Postów: 59 Data rejestracji: 04.05.2005 18:14 Skąd: - |
gogo napisał/a: - elastyczny silnik - oszczędny - niepozornie dobre przyspieszenie - w R19 wystarczająco mocny, bo R19 ma niski ciężar własny - jak dbasz to się nie psuje - gdy się psuje to wsio po kolei mówię o dieslu bez turbiny. no własnie a mnie ciekawi ta wersja z Turbinką |
nochal |
Dodany dnia 12-09-2006 18:54 |
Postów: 36 Data rejestracji: 01.08.2006 00:06 Skąd: - |
w wersji z turbina dochodzi fakt ze psuje sie turbina |
|
|
MrC |
Dodany dnia 12-09-2006 19:11 |
Postów: 17 Data rejestracji: 12.09.2006 13:02 Skąd: - |
nochal napisał/a: w wersji z turbina dochodzi fakt ze psuje sie turbina Moze napiszecie coś więcej np po ilu tys. km siada ta turbina i wogule jakie sa wasze wrazenia z uzytkowania aut z tym silnikiem |
|
|
KoNik |
Dodany dnia 12-09-2006 20:29 |
Postów: 19 Data rejestracji: 16.05.2006 15:13 Skąd: - |
Ja od poczatki przygody z 19-stka... mam Diesla... konkretnie to TDi...
Pierwsza mialem 1,5 roku.. nie mialem z nie zadnych problemow... rok auta to 93... niestety zostala skasowana przez 2 przemile staruszki... teraz od 4 miesiecy mam druga ... ten sam rok i silnik... w tamtej intercooler byl dziurawy...teraz mam ok i auto zasowa jak niewiem... golf Tdi 90ps... sie nie przystawi... moze mam szczescie ale z turbina nigdy zadnego problemu nie mialem.. moj tata mial 6 lat 19 TD... i tez nie mal problemow... ja polecam... pozdro.. Departament Tuningu Małopolska
http://www.dtm.xt.pl |
|
|
MrC |
Dodany dnia 12-09-2006 22:24 |
Postów: 17 Data rejestracji: 12.09.2006 13:02 Skąd: - |
Te Turbo diesle miały chyba oznaczenie dT a nie TDi? i jakos nie mogę uwierzyc ze taka 19-stka pogoni golfa Tdi 90ps |
|
|
tomi |
Dodany dnia 12-09-2006 22:41 |
Postów: 628 Data rejestracji: 26.07.2005 21:54 Skąd: śląskie Częstochowa |
MrC, przejedz sie dT a bedziesz myslał inaczej.
Była R19 1.9dt RT z ABS 94r./
Megane III 1.9dci/ I30crdi GD Moje auto: Renault Laguna II dci/MeganeIVph2, diesel
|
kikol |
Dodany dnia 13-09-2006 06:33 |
Postów: 474 Data rejestracji: 28.07.2005 08:09 Skąd: śląskie Rybnik |
kuzyn miał w pracy służbową renate TD i nie narzekał ani troche a co do osiągów to też był zadowolony bo śmigała jak ta lala
Renault 19 16S 94' 3D czarne
136 horsów- było Moje auto: Citroen C5 2.0 16v, benzyna, 130000km
|
Mati |
Dodany dnia 13-09-2006 12:01 |
Postów: 133 Data rejestracji: 10.02.2006 15:50 Skąd: - |
w 19 nie były jeszcze montowane te delikatne turbiny znane z obecnych aut z CR czy PD co jednak nie zmienia faktu, że trzeba o nią dbac. Unikac żyłowania na nierozgrzanym silniku, po ostrej jeździe nie gasic silnika tylko poczekac 30-40sec aż turbina zwolni itp
Nie podoba Ci sie mój styl jazdy ? to zejdź z chodnika...
|
|
|
ydrian |
Dodany dnia 11-12-2006 12:10 |
Postów: 133 Data rejestracji: 04.11.2006 20:31 Skąd: - |
Ja uzytkowalem autko 1,8 Td z prawie identycznym silnikiem jak w 19 1,9 td. Czasami to szczeka opadala jakie mial przyspieszenie. Teraz mam 19 Chamade 1,7 bezyne i cos mi sie wydaje ze brakuje mi mocy a przedewszystkim tego naglego wcisniecia jak turbina sie zalaczySilnik w moejj 19 jest super bo ma przejechane 120 tysiecy, a i tak mi szkoda wczesniejszego TD
Najlepszym sposobem na sprawdzenie silnika to przyjsc do goscia z rana i posluchac jak silnik klekocze od pierwszego odpalenia, czy bardzo zakopci i na jaki kolor. I oczywiscie obejrzenie wszystkiego dokladnie wycieki itp.... Pozdrawiam Adrian
|
|
|
WojtekLKR |
Dodany dnia 11-12-2006 18:23 |
Postów: 405 Data rejestracji: 15.04.2006 19:42 Skąd: - |
A ile taki klekot potrafi zjeść wachy
Przedewszystkim interesuje mnie w cyklu miejskim, przy kręceniu się po mieście Ph I, 91rok, 1721 ccm, wtrysk jednopunktowy, 5d, czerwony z inst. gazową
40 km to nie odległość, -40 st C to nie mróz, a 40% to nie wódka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 145000km
|
ydrian |
Dodany dnia 11-12-2006 19:35 |
Postów: 133 Data rejestracji: 04.11.2006 20:31 Skąd: - |
W cyklu miejski powinno to byc cos kolo 6-7 a jak dobrze zoszczedzisz na trasie to spali ci kolo 5. Ale oczywiscie zalezy to od stanu silnika, chiciaz niektore prawie zajechane dizelki z dobrymi wtryskami sa oszczedne jak nowki....o moze przesadzam ale jakos tak to jest
Pozdrawiam Adrian
|
|
|
solaris |
Dodany dnia 15-01-2007 01:38 |
Postów: 643 Data rejestracji: 25.01.2006 11:35 Skąd: dolnośląskie Brzeg Dolny |
ydrian napisał/a: Ja uzytkowalem autko 1,8 Td z prawie identycznym silnikiem jak w 19 1,9 td. Czasami to szczeka opadala jakie mial przyspieszenie. Teraz mam 19 Chamade 1,7 bezyne i cos mi sie wydaje ze brakuje mi mocy a przedewszystkim tego naglego wcisniecia jak turbina sie zalaczySilnik w moejj 19 jest super bo ma przejechane 120 tysiecy, a i tak mi szkoda wczesniejszego TD Najlepszym sposobem na sprawdzenie silnika to przyjsc do goscia z rana i posluchac jak silnik klekocze od pierwszego odpalenia, czy bardzo zakopci i na jaki kolor. I oczywiscie obejrzenie wszystkiego dokladnie wycieki itp.... klekot is klekot i nic tego nie zmieni r19 1.9d gtd już sprzedany i teraz tylko Nissan Sunny 2,0dlx
Moje auto: nissan Sunny 2.0 Dlx, diesel, 245000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |