Menu główne
Forum
Klubowicze
lumi |
Dodany dnia 09-05-2007 20:54 |
Postów: 596 Data rejestracji: 30.09.2006 09:27 Skąd: - |
!UWAGA MATERIAŁ POGLĄDOWY, WYKONANIE TYLKO NA SWOJĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!
Witam wszystkich fanów AGRO-TUNINGU Przedstawiam poglądowy materiał (foto-story) jak obniżyć przod w reniferze prawie domowymi sposobami i niskim nakładem (bez sprezyn obnizajacych... hehe to mozliwe) Co nam sie przyda: 1. Renault 19 2. Zestaw kluczy do odkręcenia i rozebrania kolumny McPhersona. (W tym klucz 18 rzadkie jak cholera ale jest) 3. Flex, gumówka, pilarka kątowa (jak go zwał) 4. Palnik 5. zestaw kluczy francuskich 6. imadło 7. numer do Hugusia 1. Odkrecamy koło, i popouszczamy śruby mocujące kolumne, 2 przy tarczy, 2 w nadkolu. po lekkich bojach wysuwamy kolumne z samochodu Jeżeli mamy problem ze śrubami przy tarczy pomagamy sobie palnikiem [img]http://img115.imageshack.us/img115/7643/1003927tt6.th.jpg[/img] is not a valid Image. i walimy młotkiem, uważajac zeby przy okazji nie uszkodzic czujnika ABS'u nam sie nie udało niestety... obudowa czujnika kaput [img]http://img265.imageshack.us/img265/9701/1003930nw9.th.jpg[/img] is not a valid Image. 2. wkręcamy kolumne w imadło. Spręzyne co bym na łebka nie urwało ściskami kluczami francuskimi im większe i im więcej tym lepiej, po czym delikatnie i ostrożnie wykrecając śrubke zgóry (imbus trzyma amorek a klucz 21 wykręca mocowanie kielicha) [img]http://img106.imageshack.us/img106/4339/1003915mz5.th.jpg[/img] is not a valid Image. 3. Gdy wyskoczy nam juz spring. Odmierzamy wysokość jednego DOLNEGO zwoja i obcinamy gumówką [img]http://img106.imageshack.us/img106/268/1003920be2.th.jpg[/img] is not a valid Image. 4. teraz przy użyciu palnika podgrzewamy punkt odniesienia w sprężynie ktory pozwoli nam ulozyc ją tak aby byla mozliwie prosto w stosunku dól/góra amorka [img]http://img297.imageshack.us/img297/7627/1003919xt4.th.jpg[/img] is not a valid Image. Pozniej juz tylko czekamy az sprezyn wystygnie i w kolejnoscie odwrotnej skrecamy ustrojstwo. Jeszcze tylko pojechac do pewnosci na zbieżnosc [img]http://img297.imageshack.us/img297/5484/1003948kr3.th.jpg[/img] is not a valid Image. Oto efekt Przed [img]http://img240.imageshack.us/img240/7416/1003781rn9.th.jpg[/img] is not a valid Image. Po [img]http://img112.imageshack.us/img112/955/1003951se9.th.jpg[/img] is not a valid Image.[img]http://img240.imageshack.us/img240/8519/1003953pk1.th.jpg[/img] is not a valid Image. I tak w prosty wiejski sposob obnizylismy Renie o blizej nieokreslona wysokosc dolnego zwoju Wykonawcy: W duzej mierze Dawid19, mniejszej Lilimumek vel Lumi Monitoring i doradztwo techniczne przez telefon oraz pierwsza jazda po gemie Hugo Wsparcie i dodawanie otuchy Ania i Hugo (Dzięki Dzióbki moje kochane ) To nie jest zart Link do dyskusji na forum Edytowane przez maestro-nieaktywny dnia 26-09-2008 23:34 [small]
-=da lumiBolid FyCzyPy Wyje Ryczy Czeszczy=- L.U.M.I.: Lover Undertaking Massage and Indulgence ...czyli taki forumowy idiota Ciekawe czy moja "linka sprzęgła" wytrzyma Twoją ostrą jazde przód sluzy do jezdzenia, tyl natomiast do ujezdzania [center][url=http://www.r |
renault19.pl | Dodany dnia 09-05-2007 20:54 |
the_mass |
Dodany dnia 05-03-2009 17:21 |
Postów: 166 Data rejestracji: 23.01.2007 20:28 Skąd: wielkopolskie Leszno |
Do ściśnięcia sprężyny polecam zamiast kluczy francuskich cienkie pasy transportowe, którymi ściskamy sprężynę. Ja tak robiłem przy wymianie amortyzatorów z przodu i zdało egzamin
a ja z: Garzyn, Leszno, Poznań (studia)
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 170000km
|
Zero |
Dodany dnia 05-03-2009 18:06 |
Postów: 3662 Data rejestracji: 05.03.2007 13:39 Skąd: - |
a ja polecam orginalne ściągacze
Zero się nie ściga, Zero uświadamia
innych albo samego siebie Moje auto: Renault Megane Coupe, benzyna, 150000km
|
tomqu |
Dodany dnia 05-03-2009 18:14 |
Postów: 464 Data rejestracji: 29.07.2007 13:58 Skąd: - |
Ja sie zastanawiam czy w moich nie obciąc o 1 zwój bo stoi wysoko jeszcze? Tylko nie wiem czy na 4 zwojach bedzie to jakoś jeździło
http://www.renaul...to_id=5413 Ex R11 i R19
http://www.polska...lio/108267 Moje auto: Clio II Ph1 dti RXE, diesel, 220000km
|
Zero |
Dodany dnia 05-03-2009 18:21 |
Postów: 3662 Data rejestracji: 05.03.2007 13:39 Skąd: - |
boshe a wy dalej samobójczo tniecie sprężyny masakra
Zero się nie ściga, Zero uświadamia
innych albo samego siebie Moje auto: Renault Megane Coupe, benzyna, 150000km
|
Crissu84 |
Dodany dnia 05-03-2009 18:47 |
Postów: 688 Data rejestracji: 11.10.2007 13:14 Skąd: dolnośląskie Legnica |
to na wlasne ryzyko, palnik i kątowka zmienia wlasciwosci tej stali bezpowrotnie a co za tym idzie kruchosc i pekanie- powinni tego zabronic Moje auto: Renault Safrane Bi Turbo, benzyna
|
tomqu |
Dodany dnia 05-03-2009 19:04 |
Postów: 464 Data rejestracji: 29.07.2007 13:58 Skąd: - |
wiem że to nie tak ale jak kupiłem progresywne to tylko są twarsze a po zmianie belki od 16V przod stoi ciut wyżej i się zastanawiam co z tym zrobic (ale szkoda mi tych sprężyn) żeby niżej było.
Ex R11 i R19
http://www.polska...lio/108267 Moje auto: Clio II Ph1 dti RXE, diesel, 220000km
|
Zero |
Dodany dnia 05-03-2009 19:35 |
Postów: 3662 Data rejestracji: 05.03.2007 13:39 Skąd: - |
kolego nie pisz że kupiłeś progresywne tylko zacznij po pierwsze od firmy, potem ile na minusie a dopiero potem pisz że progresywne czy nie jak kolwiek każdy to rozumie
Zero się nie ściga, Zero uświadamia
innych albo samego siebie Moje auto: Renault Megane Coupe, benzyna, 150000km
|
tomqu |
Dodany dnia 05-03-2009 20:30 |
Postów: 464 Data rejestracji: 29.07.2007 13:58 Skąd: - |
niestety firmy nie znam obniżenie w stosunku do seryjnych (które były bardzo wysokie to jakieś 2-3cm) progresywne czyli potrzebują dużo większego nacisku żeby się ugiąć w stosunku do seryjnej.
EDIT: Zapraszam na Link do dyskusji na forum Ten temat będzie zamknięty! Edytowane przez Krzychup dnia 05-03-2009 21:54 Ex R11 i R19
http://www.polska...lio/108267 Moje auto: Clio II Ph1 dti RXE, diesel, 220000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |