Menu główne
Forum
Klubowicze
Phase2 |
Dodany dnia 04-05-2005 16:32 |
Postów: 20 Data rejestracji: 16.04.2005 21:37 Skąd: - |
Witam. chcialem pomierzyc parametry przewodow wysokiego napiecia.
F3P silniczek czy ktos ma moze parametry, jakie te przewody powinny miec Edytowane przez maestro-nieaktywny dnia 04-02-2008 16:57 ---
Renault 19 Bacarra Phase 2 |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 04-05-2005 16:32 |
Maciej_R21 |
Dodany dnia 04-05-2005 20:47 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
Taki pomiar nie ma sensu .Rozne przewody mają rozne oporności a zazwyczaj przwody wymienia sie ze wgledu na wystąpienie w nich przebicia przez izolacje . |
Phase2 |
Dodany dnia 06-05-2005 12:19 |
Postów: 20 Data rejestracji: 16.04.2005 21:37 Skąd: - |
Mysle, ze ma sens, skoro w ASO powiedzieli, ze musza dokonac takich pomiarow. ja np przebicia nie obserwuje, ale przebicie w przewodach oporowych nie jest jedynym uszkodzeniem. fakt namacalny to to, ze Renatka chodzi mi "roznie" w zaleznosci od pogody. Kopulka wymieniona swieczki nowe. Chyba lepiej mi pomierzyc kable niz wyskakiwac z konkretnej kasy na kable, i co, jak sie okaze ze to nie to ?
kolejny wydatek ? Mnie akuratnie nie stac, aby zmieniac pol reni, wolal bym przody pomierzyc. ---
Renault 19 Bacarra Phase 2 |
|
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 06-05-2005 19:32 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
koszt kabli z JANMORu to ok 60zł dla silnika F3N więc nie warto chyba na tym oszczędzać a kable robią bardzo dobre i na wiele wiele kkm Ci starczą . |
PiTT |
Dodany dnia 06-05-2005 20:17 |
Postów: 769 Data rejestracji: 14.01.2005 11:11 Skąd: - |
Ja założyłem sobie kabelki Krafta, cena ok. 190zł. Dowiadywałem się też o Janmora i cena do 1.8 16v też podobna w sklepie. Do 1.8 8v kosztują 150zł. Znalazłem też na Allegro Janmora do 8v za ok. 100zł. Niestety do mojej wersji nie było i musiałem wybulić w sklepie bo moje były mocno powycierane i przy zdejmowaniu wtyki praktycznie się rozpadły. Ciekawa sprawa bo w katalogu Janmora jest błąd! Wg. katalogu 1.8 16v to silnik F3P a wiadomo że to F7P W takim przypadku musiałem wyjąć swoje i przymierzyć na miejscu czy są takie same. Idealnie pasują od Clio 16v oraz Williams, o 19 zapomnieli. |
|
|
Phase2 |
Dodany dnia 06-05-2005 22:49 |
Postów: 20 Data rejestracji: 16.04.2005 21:37 Skąd: - |
Nie no skoko, zgadza sie, kable to piekna rzecz, tyle ze moje maja ok 60 tys a wygladaja jak nowki, wiec nie chce sie na sile uszczesliwiac nowymi, o ile nie bede pewien tego, ze te wymagaja wymiany.
Oprocz przeciez przebicia, moge miec przerwe, ktora bedzie opozniac iskre, badz zwarcia przyspieszajace iskre, kable niekoniecznie musza walic iskrami po bloku, aby byly zle. dlatego tez pytam, czy sa jakies parametry ORYGINALNYCH kabli Renault, bo takowe mam ---
Renault 19 Bacarra Phase 2 |
|
|
Crisi |
Dodany dnia 06-05-2005 23:34 |
Postów: 87 Data rejestracji: 19.01.2005 19:59 Skąd: - |
Witam Panów Janmorki są bardzo oki.Oczywiście słuchałem Waszych podpowiedzi jakie wybrać.Uważajcie przy zamawianiu bo można trafić na inne końcówki niz w katalogu.Musiałem wymieniać na całkiem inne niz miały być dla mojej Reni.Chodziło o wejście do kopułki.
R 19 Phase 1 1989r. 1,4 58 KM C3J Zagazowana
|
|
|
VitorF7P |
Dodany dnia 07-05-2005 00:38 |
Postów: 16 Data rejestracji: 08.04.2005 08:38 Skąd: - |
PiTT napisał(a): Ja założyłem sobie kabelki Krafta, cena ok. 190zł. Dowiadywałem się też o Janmora i cena do 1.8 16v też podobna w sklepie. Do 1.8 8v kosztują 150zł. Znalazłem też na Allegro Janmora do 8v za ok. 100zł. Niestety do mojej wersji nie było i musiałem wybulić w sklepie bo moje były mocno powycierane i przy zdejmowaniu wtyki praktycznie się rozpadły. Ciekawa sprawa bo w katalogu Janmora jest błąd! Wg. katalogu 1.8 16v to silnik F3P a wiadomo że to F7P W takim przypadku musiałem wyjąć swoje i przymierzyć na miejscu czy są takie same. Idealnie pasują od Clio 16v oraz Williams, o 19 zapomnieli. dokladnie, w katalogu zapomnieli o F7P ) ja tak samo musialem biegac z przewodami na wzor bo katalogowo sie nie zgadzaly, Kraft mysle ze dobry wybor u mnie narazie smigaja i jest spoko |
|
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 07-05-2005 02:15 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
No ja niedawno też zamówilem wg. rocznika itd przwody do C3Jta .Pojechalem odebralem zaplacilem 60zł i pojechalem załozyć kumplowi i co sie okazalo .Ze jakiś kretyn poprzedni własciciel załozył tam kopułkę od C1J i koncówki nie pasowaly .Coz wymieniłem w sklepie i jeszcze oddali mi sporo kasy .Wiec dobór kabli był ok ,tylko byla podmianka w silniku . |
Phase2 |
Dodany dnia 08-05-2005 12:12 |
Postów: 20 Data rejestracji: 16.04.2005 21:37 Skąd: - |
No niestety w moim miasteczku nie ma tych marek, o ktorych piszecie. Zalozylem wiec cos co mieli, siakies angielskie za 83 zl, no i ... chodzi lepiej. jak zdjelem moje kable okazalo sie, ze sa to oryginalne przewody 12 letnie zalozone jesczze przez producenta
---
Renault 19 Bacarra Phase 2 |
|
|
donald7000 |
Dodany dnia 30-10-2007 21:48 |
Postów: 417 Data rejestracji: 16.05.2005 15:41 Skąd: - |
Napisz mi na ktorej stacji diagnostycznej kazali przeprowadzic pomiary kabli wysokiego . Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 150000km
|
|
|
WoZnY |
Dodany dnia 31-10-2007 22:55 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Z tym przyspieszaniem i opóźnianiem iskry to mnie rozbawiło. Ile to może być czasu w te czy tamtą? kilka mikrosekund? To pewnie i tak mniej niż rozrzut występowania iskry przy przeskoku z palca do styku na kopułce, bo raz łuk powstanie w odległości 1cm a raz 3 mm. W kablach najważniejsza jest izolacja, jej zawilgocenie, a tym samym oporność. Czasem nie widać a iskra przebija do bloku i do świecy dociera jakas część energii. Pozatym mierzyć coś i tracić czas, gdy nowe to koszt jednego zbiornika LPG. Od razu przed oczami mam kolesi co bryki kupują, a na rozrząd ich nie stać, a sa i tacy co na paliwo. Ostatnio 3 dresów kupowało klocki hamulcowe gdy sprzedawca spytał czy tylko przód odpowiedzieli "oczywiście tył jest dobry, bo jeszcze nie huczy" gość sie tylko uśmiechnął.
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
eXte |
Dodany dnia 01-11-2007 03:06 |
Postów: 955 Data rejestracji: 28.01.2007 17:36 Skąd: - |
Zacznijmy od budowy przewodu zapłonowego w samochodzie marki Renault
Kable zapłonowe z oporem biernym [img]http://images33.fotosik.pl/29/2d2616086de88b1dm.gif[/img] is not a valid Image. Kabel zapłonowy składa się z przewodu osłoniętego płaszczem z włókna węglowego, owiniętego drutem. Opór przeciwzakłóceniowy oblicza się w następujący sposób: 1 m przewodu = 6,3 kΩ, przy wysokim napięciu. EDIT Eksploatacja samochodu z niesprawnym ukladem zapłonowym moze prowadzic do uszkodzenia katalizatora! Edytowane przez eXte dnia 01-11-2007 03:11 |
holek125 |
Dodany dnia 05-11-2007 06:18 |
Postów: 166 Data rejestracji: 15.06.2006 19:37 Skąd: - |
Witam!
Dołączę sie do tematu, gdyż auto ciągle nie pali mi na jeden cylinder, wymieniłem przewody (sentech polecane na tym forum), świece (bosch), kopułkę i palec uszkodzenie zniknęło, lecz teraz po 2 miesiącach znów się pojawiło, co może być przyczyną, a drugie to czy aparat zapłonowy może mieć minimalne ruchy, czy musi być sztywno przykręcony. Renia Chamade 1.4 C3J LPG Narazie same problemy i wydatki :-( Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 220000km
|
|
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 05-11-2007 14:49 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
aparat moze byc, poza tym masz juz wtrysk? czujnik podcisnienia? cewka/moduł? swiecie polecam NGK przewody sentech (ostatecznosc bosch) |
|
|
holek125 |
Dodany dnia 06-11-2007 06:02 |
Postów: 166 Data rejestracji: 15.06.2006 19:37 Skąd: - |
Wczoraj walczyłem z usterką i mimo iż wydawało się, że poniosę klęskę to jednak się udało. Wymieniłem świece (na starą, którą mam w zapasie) i narazie jest ok. Całe szczęście, że już niedługo silnik idzie do wymiany :-)
Renia Chamade 1.4 C3J LPG Narazie same problemy i wydatki :-( Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 220000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |