29 Marca 2024 07:10:55
Zdjęcia użytkowników
GRABBER27 Crissu84
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj

mirekk123 [off] 02-02-2024 06:45
Ahoj tam na wodzie Grin

Kali [off] 28-01-2024 21:02
Pierwszy w 2024!

gielab0019 [off] 31-12-2023 15:49
Dzień dobry Smile2

solaris [off] 31-12-2023 11:22
tutaj już nie ma grupowiczów

themati93r [off] 27-12-2023 15:25
Witam grupowiczów Smile


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Wyposażenie elektryczne
 Drukuj temat
[D] Przewody wysokiego napiecia 
Phase2
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 04-05-2005 16:32
Awatar


Postów: 20

Data rejestracji: 16.04.2005 21:37
Skąd: -

Witam. chcialem pomierzyc parametry przewodow wysokiego napiecia.
F3P silniczek
czy ktos ma moze parametry, jakie te przewody powinny miec

Edytowane przez maestro-nieaktywny dnia 04-02-2008 16:57
---
Renault 19 Bacarra Phase 2
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 04-05-2005 16:32
Awatar
Maciej_R21
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 04-05-2005 20:47
Awatar


Postów: 2996

Data rejestracji: 05.02.2005 17:09
Skąd: śląskie
Pszczyna

Taki pomiar nie ma sensu .Rozne przewody mają rozne oporności a zazwyczaj przwody wymienia sie ze wgledu na wystąpienie w nich przebicia przez izolacje .
 
Phase2
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 06-05-2005 12:19
Awatar


Postów: 20

Data rejestracji: 16.04.2005 21:37
Skąd: -

Mysle, ze ma sens, skoro w ASO powiedzieli, ze musza dokonac takich pomiarow. ja np przebicia nie obserwuje, ale przebicie w przewodach oporowych nie jest jedynym uszkodzeniem. fakt namacalny to to, ze Renatka chodzi mi "roznie" w zaleznosci od pogody. Kopulka wymieniona swieczki nowe. Chyba lepiej mi pomierzyc kable niz wyskakiwac z konkretnej kasy na kable, i co, jak sie okaze ze to nie to ??
kolejny wydatek ?
Mnie akuratnie nie stac, aby zmieniac pol reni, wolal bym przody pomierzyc.

---
Renault 19 Bacarra Phase 2
 
Maciej_R21
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 06-05-2005 19:32
Awatar


Postów: 2996

Data rejestracji: 05.02.2005 17:09
Skąd: śląskie
Pszczyna

koszt kabli z JANMORu to ok 60zł dla silnika F3N więc nie warto chyba na tym oszczędzać a kable robią bardzo dobre i na wiele wiele kkm Ci starczą .
 
PiTT
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 06-05-2005 20:17
Awatar


Postów: 769

Data rejestracji: 14.01.2005 11:11
Skąd: -

Ja założyłem sobie kabelki Krafta, cena ok. 190zł.
Dowiadywałem się też o Janmora i cena do 1.8 16v też podobna w sklepie.
Do 1.8 8v kosztują 150zł.
Znalazłem też na Allegro Janmora do 8v za ok. 100zł.
Niestety do mojej wersji nie było i musiałem wybulić w sklepie bo moje były mocno powycierane i przy zdejmowaniu wtyki praktycznie się rozpadły.
Ciekawa sprawa bo w katalogu Janmora jest błąd!
Wg. katalogu 1.8 16v to silnik F3P a wiadomo że to F7P
W takim przypadku musiałem wyjąć swoje i przymierzyć na miejscu czy są takie same.
Idealnie pasują od Clio 16v oraz Williams, o 19 zapomnieli.
 
Phase2
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 06-05-2005 22:49
Awatar


Postów: 20

Data rejestracji: 16.04.2005 21:37
Skąd: -

Nie no skoko, zgadza sie, kable to piekna rzecz, tyle ze moje maja ok 60 tys a wygladaja jak nowki, wiec nie chce sie na sile uszczesliwiac nowymi, o ile nie bede pewien tego, ze te wymagaja wymiany.
Oprocz przeciez przebicia, moge miec przerwe, ktora bedzie opozniac iskre, badz zwarcia przyspieszajace iskre, kable niekoniecznie musza walic iskrami po bloku, aby byly zle. dlatego tez pytam, czy sa jakies parametry ORYGINALNYCH kabli Renault, bo takowe mam

---
Renault 19 Bacarra Phase 2
 
Crisi
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 06-05-2005 23:34
Awatar


Postów: 87

Data rejestracji: 19.01.2005 19:59
Skąd: -

Witam Panów Janmorki są bardzo oki.Oczywiście słuchałem Waszych podpowiedzi jakie wybrać.Uważajcie przy zamawianiu bo można trafić na inne końcówki niz w katalogu.Musiałem wymieniać na całkiem inne niz miały być dla mojej Reni.Chodziło o wejście do kopułki.

R 19 Phase 1 1989r. 1,4 58 KM C3J Zagazowana
 
VitorF7P
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 07-05-2005 00:38
Awatar


Postów: 16

Data rejestracji: 08.04.2005 08:38
Skąd: -

PiTT napisał(a):
Ja założyłem sobie kabelki Krafta, cena ok. 190zł.
Dowiadywałem się też o Janmora i cena do 1.8 16v też podobna w sklepie.
Do 1.8 8v kosztują 150zł.
Znalazłem też na Allegro Janmora do 8v za ok. 100zł.
Niestety do mojej wersji nie było i musiałem wybulić w sklepie bo moje były mocno powycierane i przy zdejmowaniu wtyki praktycznie się rozpadły.
Ciekawa sprawa bo w katalogu Janmora jest błąd!
Wg. katalogu 1.8 16v to silnik F3P a wiadomo że to F7P
W takim przypadku musiałem wyjąć swoje i przymierzyć na miejscu czy są takie same.
Idealnie pasują od Clio 16v oraz Williams, o 19 zapomnieli.


dokladnie, w katalogu zapomnieli o F7P Smile) ja tak samo musialem biegac z przewodami na wzor bo katalogowo sie nie zgadzaly, Kraft mysle ze dobry wybor u mnie narazie smigaja i jest spoko
 
Maciej_R21
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 07-05-2005 02:15
Awatar


Postów: 2996

Data rejestracji: 05.02.2005 17:09
Skąd: śląskie
Pszczyna

No ja niedawno też zamówilem wg. rocznika itd przwody do C3Jta .Pojechalem odebralem zaplacilem 60zł i pojechalem załozyć kumplowi i co sie okazalo .Ze jakiś kretyn poprzedni własciciel załozył tam kopułkę od C1J i koncówki nie pasowaly .Coz wymieniłem w sklepie i jeszcze oddali mi sporo kasy .Wiec dobór kabli był ok ,tylko byla podmianka w silniku .
 
Phase2
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 08-05-2005 12:12
Awatar


Postów: 20

Data rejestracji: 16.04.2005 21:37
Skąd: -

No niestety w moim miasteczku nie ma tych marek, o ktorych piszecie. Zalozylem wiec cos co mieli, siakies angielskie za 83 zl, no i ... chodzi lepiej. jak zdjelem moje kable okazalo sie, ze sa to oryginalne przewody 12 letnie zalozone jesczze przez producenta

---
Renault 19 Bacarra Phase 2
 
donald7000
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 30-10-2007 21:48
Awatar


Postów: 417

Data rejestracji: 16.05.2005 15:41
Skąd: -

Napisz mi na ktorej stacji diagnostycznej kazali przeprowadzic pomiary kabli wysokiego .

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 150000km
 
WoZnY
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 31-10-2007 22:55
Awatar


Postów: 2751

Data rejestracji: 28.06.2005 17:18
Skąd: pomorskie
Gdańsk

Z tym przyspieszaniem i opóźnianiem iskry to mnie rozbawiło. Ile to może być czasu w te czy tamtą? kilka mikrosekund? To pewnie i tak mniej niż rozrzut występowania iskry przy przeskoku z palca do styku na kopułce, bo raz łuk powstanie w odległości 1cm a raz 3 mm. W kablach najważniejsza jest izolacja, jej zawilgocenie, a tym samym oporność. Czasem nie widać a iskra przebija do bloku i do świecy dociera jakas część energii. Pozatym mierzyć coś i tracić czas, gdy nowe to koszt jednego zbiornika LPG. Od razu przed oczami mam kolesi co bryki kupują, a na rozrząd ich nie stać, a sa i tacy co na paliwo. Ostatnio 3 dresów kupowało klocki hamulcowe gdy sprzedawca spytał czy tylko przód odpowiedzieli "oczywiście tył jest dobry, bo jeszcze nie huczy" gość sie tylko uśmiechnął.

<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI

Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
 
eXte
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 01-11-2007 03:06
Awatar


Postów: 955

Data rejestracji: 28.01.2007 17:36
Skąd: -

Zacznijmy od budowy przewodu zapłonowego w samochodzie marki Renault
Kable zapłonowe z oporem biernym

[img]http://images33.fotosik.pl/29/2d2616086de88b1dm.gif[/img] is not a valid Image.

Kabel zapłonowy składa się z przewodu osłoniętego płaszczem z włókna węglowego, owiniętego drutem. Opór przeciwzakłóceniowy oblicza się w następujący sposób: 1 m przewodu = 6,3 kΩ, przy wysokim napięciu.



EDIT Eksploatacja samochodu z niesprawnym ukladem zapłonowym moze prowadzic do uszkodzenia katalizatora!

Edytowane przez eXte dnia 01-11-2007 03:11
 
holek125
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 05-11-2007 06:18
Awatar


Postów: 166

Data rejestracji: 15.06.2006 19:37
Skąd: -

Witam!
Dołączę sie do tematu, gdyż auto ciągle nie pali mi na jeden cylinder, wymieniłem przewody (sentech polecane na tym forum), świece (bosch), kopułkę i palec uszkodzenie zniknęło, lecz teraz po 2 miesiącach znów się pojawiło, co może być przyczyną, a drugie to czy aparat zapłonowy może mieć minimalne ruchy, czy musi być sztywno przykręcony.

Renia Chamade 1.4 C3J LPG
Narazie same problemy i wydatki :-(

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 220000km
 
maestro-nieaktywny
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 05-11-2007 14:49
Awatar


Postów: 11769

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: -

aparat moze byc, poza tym masz juz wtrysk? czujnik podcisnienia? cewka/moduł?
swiecie polecam NGK
przewody sentech (ostatecznosc bosch)
 
holek125
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 06-11-2007 06:02
Awatar


Postów: 166

Data rejestracji: 15.06.2006 19:37
Skąd: -

Wczoraj walczyłem z usterką i mimo iż wydawało się, że poniosę klęskę to jednak się udało. Wymieniłem świece (na starą, którą mam w zapasie) i narazie jest ok. Całe szczęście, że już niedługo silnik idzie do wymiany :-)

Renia Chamade 1.4 C3J LPG
Narazie same problemy i wydatki :-(

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 220000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: