Menu główne
Forum
Klubowicze
GONZO |
Dodany dnia 21-04-2008 12:22 |
Postów: 966 Data rejestracji: 08.06.2007 23:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Powrót do tematu FAQ - Układ elektryczny
Powrót do działu Układ elektryczny [img]http://images31.fotosik.pl/213/250f2b9297962615m.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://images23.fotosik.pl/193/425c642ac0f57c7dm.jpg[/img] is not a valid Image. Zegarek LCD znany z 16V, TSE i TXE (i nie tylko) posiada w swoje kostce 4 przewody niebieski (podświetlenie=pozycyjne) brązowy (+ po stacyjce) czerwony (+ stały) czarny (masa) Zegarek "wskazówkowy" znany z wersji F3N (i każdej innej) posiada w swoje kostce 3 przewody niebieski (podświetlenie=pozycyjne) czerwony (+ stały) czarny (masa) F3N STAJL (czyli podświetlenie zapala się przy włączeniu świateł pozycyjnych) Aby podłączyć zegarek LCD zamiast "wskazówkowego" podłączamy kabelki następująco kostka zegarka / instalacja samochodowa czerwony/czerwony czarny/czarny brązowy/niebieski niebieski z kostki zegarka pomijamy 16V STAJL (czyli podświetlenie zapala się po przekręceniu stacyjki) Aby podłączyć zegarek LCD zamiast "wskazówkowego" podłączamy kabelki następująco kostka zegarka / instalacja samochodowa czerwony/czerwony czarny/czarny brązowy/brak (musimy poprowadzić przewód 12V po stacyjce np z przełączników obok zegarka) niebieski z kostki zegarka pomijamy MAESTRO STAJL Podświetlenie świeci maxymalnie przy zapalonych światłach pozycyjnych lub włączonym zapłonie kostka zegarka - instalacja samochodowa czerwony/czerwony niebieski/czarny czarny/czarny brązowy/poprzez dwie diody prostownicze kreską w kierunku do zegarka, jedna do niebieskiego a druga do dodatkowego plusa na zapłonie wziętego np z przełączników obok zegarka (przewody koloru żółtego) W ten sposób mamy max podświetlenie przy zapalonych pozycjach oraz zapłonie. Jest jeszcze ORYGINAL STAJL W momencie włączenia zapłonu zegarek sie podświetla maxymalnie a w momencie włączenia świateł lekko przygasa. Jest to zamysł konstruktorski chyba żeby w nocy nie raziło... kostka zegarka - instalacja samochodowa czerwony/czerwony niebieski/niebieski czarny/czarny brązowy/+12V na zapłonie [img]http://images33.fotosik.pl/337/9440a64ad7d76de1.jpg[/img] is not a valid Image. Dodam jeszcze na koniec. Nie rozkładajcie go lepiej a jak już to BARDZO uważać na LCD. Ma on takie gumki które przewodzą impulsy i każdą sekcje (po polsku kreskę cyfry) mi obie gumki odleciały przy próbie podważenia i potem były jaja ale jakoś to złożyłem i świeci wszystko i pokazuje. Powrót do tematu FAQ - Układ elektryczny Powrót do działu Układ elektryczny Tag: zegarek elektroniczny, lcd, zamiana zegarka, zegarki, zegar, zegara, wymiana, zmiana, analogowy, analogowego, wskazówkowy, wskazowkowego, wskazowkowy, wskazówkowego, jak podłączyć, podlaczyc, podłaczyc, podłączyc, podłaczyć, podlączyc, podlączyć, podlaczyć, Edytowane przez maestro-nieaktywny dnia 30-07-2008 20:56 ... Powrócił GONZO marnotrawny i nikt już nie jest bezpieczny ... ................... Każdy ma swoją banie i matriksa w głowie ....................i to jest najgorsze Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), cabrio, 260000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 21-04-2008 12:22 |
pomarancz |
Dodany dnia 08-01-2009 14:04 |
Postów: 1293 Data rejestracji: 06.07.2005 18:47 Skąd: lubuskie Szprotawa |
ORYGINAL STAJL zadziala tylko w ph1, w ph2 nie ma przekaznika powodujacego wzmocnienie lub oslabienie podswietlenia.
Podobnie w ph1 powinny byc oryginalnie 2 kostki dla cyfry i analoga natomiast w ph2 jest tylko kostka analoga. The best way of life is cabrio drive
Moje auto: Twingo Expression 03´, benzyna, 112000km
|
maestro |
Dodany dnia 08-01-2009 16:17 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
oryginal dziala i w ph1 i w ph2.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
pomarancz |
Dodany dnia 08-01-2009 16:30 |
Postów: 1293 Data rejestracji: 06.07.2005 18:47 Skąd: lubuskie Szprotawa |
Tak, po zmostkowaniu niebieskiego z brazowym jak to u siebie zrobilem
Ewentualnie mozna przekaznik z ph1 zapodac i instalke z niego przeciagnac.(nieieski) The best way of life is cabrio drive
Moje auto: Twingo Expression 03´, benzyna, 112000km
|
maestro |
Dodany dnia 08-01-2009 16:32 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Wiec działa
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
ttimon |
Dodany dnia 18-01-2009 23:21 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 18-01-2009 23:25 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
a ja mam przekaźnik i jak włączam stacyjkę na pierwszy stopień, to się zapala zegarek a gdy włączę światła, zegarek zaczyna reagować na regulacje podświetlenia deski (pokrętło) Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
ttimon |
Dodany dnia 18-01-2009 23:26 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
u mnie chyba na regulacje też reaguje.. nie pamiętam Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
maestro |
Dodany dnia 18-01-2009 23:28 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
ja tam nie wiem po co regulować zegarek ;]
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Lesiu11 |
Dodany dnia 18-01-2009 23:29 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
eee bo tak jest oryginalnie? tylko dlatego Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
guciowsk |
Dodany dnia 18-01-2009 23:30 |
Postów: 2952 Data rejestracji: 18.12.2008 16:49 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
żeby w oczy nie raziło
Turbo Burbo eL Pi Dżi
Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
|
michal0310 |
Dodany dnia 16-05-2010 06:24 |
Postów: 242 Data rejestracji: 08.08.2009 13:09 Skąd: - |
w ph1 na pewno reaguje na regulację razem z zegarami
1. Jeżeli masz wrażenie że Twoja R19 pracuje bez zarzutu, to znaczy że problemy Twojego egzemplarza są po prostu mało uciążliwe
2. Kiedy usuniesz w R19 wszystkie drobne nieprawidłowości jej pracy i wydaje Ci się że teraz chodzi bez zarzutu - szykuj się na gruntowny, kapitalny remont Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 255000km
|
brozo |
Dodany dnia 03-11-2010 18:25 |
Postów: 526 Data rejestracji: 22.11.2009 07:49 Skąd: - |
pany elektryki wytłumaczy mi ktoś jak podłączyć zegarek elektroniczny w miejsce analogowego mam 3 przewody tylko tak po chłopsku krok po kroku a nie tam jakieś volty ampery czy piny dodam że nie posiadam kostki do elektronicznego niestety
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan
|
Radek_9005 |
Dodany dnia 18-03-2011 15:40 |
Postów: 429 Data rejestracji: 27.03.2010 09:33 Skąd: lubelskie Puławy |
Podłączyłem dziś zegarek, jednak w kostce (ph1) zrobiłem spięcie i nie mam teraz stałego plusa(czerwony). Jest on zabezpieczony gdzieś jakimś bezpiecznikiem? w drugiej kostce jest stały +.
Przeglądałem skrzynkę z bezpiecznikami i niby wszystko ok. O co tu chodzi? Volvo S40, Phase I, 1998r., benzyna + Lpg, B4164S (1588/105KM), sedan, 153000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 241853km
|
maestro |
Dodany dnia 18-03-2011 18:48 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
A światełko Ci działa w środku? Radio?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Radek_9005 |
Dodany dnia 18-03-2011 21:43 |
Postów: 429 Data rejestracji: 27.03.2010 09:33 Skąd: lubelskie Puławy |
Radio działa, światełko zaraz sprawdzę
Treść dodana dnia 18-03-2011 21:48: działa Volvo S40, Phase I, 1998r., benzyna + Lpg, B4164S (1588/105KM), sedan, 153000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 241853km
|
maestro |
Dodany dnia 19-03-2011 06:41 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
ale jestes juz kolejną osobą ktora ma problem z tym ze w jednej kostce nie ma plusa, tylko że u Ciebie był i zniknął. po drugie jak mozna zrobić zwarcie podpinajac zegarek pod czekającą kostke?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Radek_9005 |
Dodany dnia 19-03-2011 09:24 |
Postów: 429 Data rejestracji: 27.03.2010 09:33 Skąd: lubelskie Puławy |
A można, sprawdzałem miernikiem czy jest napięcie na kostce i mi się bolec zsuną od miernika. Pizd i plusa nie ma.
Udało się komuś to rozwiązać? Volvo S40, Phase I, 1998r., benzyna + Lpg, B4164S (1588/105KM), sedan, 153000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 241853km
|
maestro |
Dodany dnia 19-03-2011 14:51 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
pożycz plusa z kostki obok
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Koucz |
Dodany dnia 22-02-2012 14:32 |
Postów: 541 Data rejestracji: 28.09.2009 20:19 Skąd: małopolskie Jordanów |
Pany odświeżam bo mam problem, podłączyłem zegarek, świeci, działa, tylko że nie zmienia mi ani godzin ani minut, co może być powodem? da sie to naprawic? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 140000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |