Menu główne
Forum
Klubowicze
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 19-08-2008 16:02 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
Może komuś sie przyda.
Potrzebujemy czujnik najlepiej z Renault Laguna 1 o numerze 7700812408. (ale może być każdy inny o takim przeznaczeniu) Ten z Lagi ma dwa styki (takie jak halogeny w ph2) - wtyczka okrągła żeńska, a czujnik dwa bolce. Montujemy go wedle uznania. Do jednego pinu dajemy stałą mase a drugi pin to przewód na żarówke (kontrolek kilka jest wolnych w R19 i potrzebują one własnie mase do zaświecenia) Edytowane przez Krzychup dnia 08-03-2010 20:05 |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 19-08-2008 16:02 |
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 19-08-2008 16:33 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
Jako że jestem jeszcze "studentem" wiec sobie buszuje po allegro i prosze. Trafił mi sie zbiornik cały od Laguny z pompką (jedna na przód i tył - zmiana polaryzacji - silniczek indukcyjny) wraz z owym czujnikiem.
A to wszystko za 10PLN plus 10PLN przesyłka Widać pompkę i czujnik. Edytowane przez Krzychup dnia 08-03-2010 20:06 |
|
|
takeoff |
Dodany dnia 19-08-2008 20:07 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
no prosze
to teraz ja bede szukal i w naczynie wyrownawcze plynu chlodniczego pojdzie ;] A jak z mocowaniem? Edit: na alegro sa obecnie po ok 50 i bez czujnika. farciarz Edytowane przez takeoff dnia 19-08-2008 20:15 Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 19-08-2008 20:41 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
5 dni miałem zalicytowane za 10zł i tak sie aukcja skończyła. myslalem ze czujnik trafiony i pompka. a tu prosze. czujnik ładnie zwiera jak sie opuści a pompka daje w obie strony. szukam drugiego własnie w zbiornik wyrównawczy bo ostatnio widze dno:/ jak sie czujnik wyciaga to guma (uszczelniacz) zostaje w zbiorniku, wyjmujemy go, mierzymu suwmiarką otwór, nawiercamy w zbiorniku taki sam, wkładamy gumke, i wciskamy czujnik |
|
|
takeoff |
Dodany dnia 19-08-2008 22:01 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
hehe. musze poszukac
Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 19-08-2008 22:03 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
otwór montażowy ma 2cm |
|
|
takeoff |
Dodany dnia 20-08-2008 11:45 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
tyko ze plyn ma do 100'C i cisnienie do 1Bar.
Trzeba by pomyslec pierw. Tamten z nakretka byl lepszy tylko cena :/ Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 20-08-2008 21:51 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
Tak czy owak, zamontowałem to ustrojstwo, mało tego, to nawet działa
Co do zbiornika ukł. chłodzenia: Pewnie że lepszy. Do zbiornika wyrównawczego musiałoby być SUPER szczelne, bo w zbiorniku z płynem do szyb praktycznie nie ma ciśnienia. No i temperatura. Z powrotem do sedna. Wytargałem zbiornik (dwie śruby na klucz 10. Jedna pod komputerem, druga pionowo pod lampą pasażera - wkręcana w pas przedni). Trzeba odpiąć kostki od pompek, jak mamy płyn to miska pod spód i odpinamy wężyki albo wyjmujemy lekko pompki i płyn zleci. Albo tak jak ja, odpiąłem kable, uniosłem na maxa zbiornik (przeszkadza troche "plastikowy zawias" do klapki zakrywającej dostęp do żarówek w lampie i różne przewody, przewietrzanie baku i inne duperele) i wtedy odpiąłem wężyki, troche płynu uroniłem i szybko do miski Jako że płyn mam jaki kolwiek z marketu wiec strasznie nie płakałem Jedyne miejsce na ten czujnik (według mnie) to to miejsce. Najpierw wierciłem wiertłem 12mm (widią) a potem nożem bo niestety gdzieś mi wcieło takie trójkątne do drewna chyba... Na koniec otwór miał 18-19mm, w Lagunie miał 20mm, ale tutaj nie chciałem za luźno wiec uszczelka twardo siedziała, ciężko weszła w ogóle, czujnik do końca ledwo dopchnąłem żeby nie wciągnął uszczelki Działa aż miło Wybór kontrolki to rzecz przypadkowa, akurat w rece wpadł mi kabelek od kontrolki drugiej od góry w prawej kolumnie, pod kontrolką o okładzinach hamulcowych. Edytowane przez Krzychup dnia 08-03-2010 20:09 |
|
|
takeoff |
Dodany dnia 20-08-2008 22:11 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
mi na plynie chlodniczym zalezy bo juz 2 razy mi wysralo weze.
oplata za 195 na budziku ;] Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 20-08-2008 22:19 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
Ja sobie potestowałem ale 180 nie wiecej. Wytrzymało. Więc jestem spokojny o krótkie szaleństwa w mieście czy na trasie jak trzeba zredukować i wcisnąc gaz do komory Czujnik wyszedł jak fabrycznie, pasuje tez dobrze więc niuans z mojej strony zakończony. Aha. Do jednego przewodu dajemy stałą mase, a drugi idzie do kontrolki |
|
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 21-08-2008 00:41 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
A były tez liczniki gdzie była kontrolka od poziomu płynu .... |
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 21-08-2008 09:19 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
W Clio owszem |
|
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 21-08-2008 15:40 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
Zdobyłem drugi taki za 30zł. To co Takeoff - testować we wrzątku czy sie nie rozpuści? |
|
|
takeoff |
Dodany dnia 21-08-2008 15:44 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
nie rerozpusci sie.
problem w cisnieniu u szczelnosci przy 100'C No i uszczelka musi wytrzymac zarowno mróz jak i 100'C Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 21-08-2008 16:05 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
O mróz sie nie boje. Prędzej o 100stopni - uszczelka. Jak sądzisz? a jakby jeszcze silikonem kilkaset stopni to opierdzielic? |
|
|
takeoff |
Dodany dnia 21-08-2008 21:10 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
problem jest w cisnieniu a nie w silikonie.
mamy nawet do 1 bara przy 100'C. Tego sie boje. Mroz tez ma znaczenie. Zwlaszcza jak w czasie mrozu goraca woda wlewa sie przelewem do naczynia Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 21-08-2008 21:22 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
czyli co. różnica temperatur i rozsadzi? |
|
|
Krzychup |
Dodany dnia 22-08-2008 07:58 |
Postów: 4472 Data rejestracji: 10.03.2005 22:32 Skąd: wielkopolskie Poznań |
Bałbym się ciśnienia! Zrób dziurkę w zbiorniczku wyrównawczym i zatkaj korkiem... Jak wzrośnie ciśnienie, to może wypluć czujnik... Pasowałoby go przykręcić od środka nakrętką!
Moje auto: Honda Civic, benzyna+LPG, 200000km
|
takeoff |
Dodany dnia 22-08-2008 09:56 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
Krzychup napisał/a: Bałbym się ciśnienia! Zrób dziurkę w zbiorniczku wyrównawczym i zatkaj korkiem... Jak wzrośnie ciśnienie, to może wypluć czujnik... Pasowałoby go przykręcić od środka nakrętką! No wlasnie. Sa czujniki na nakretke tylko horą kase wołają za nie :/ Na tym problem polega. Maestro: Chodzi mi o to ze uszczelka gumowa na wcisk tylko i gwaltowne zmiany temperatury oraz cisnienie to niedobre polaczenie. Przeszlo mi przez mysl zeby taki czujnik "wspawac" u tych co naprawiaja plastykowe spoilery ;] Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
Krzychup |
Dodany dnia 22-08-2008 10:28 |
Postów: 4472 Data rejestracji: 10.03.2005 22:32 Skąd: wielkopolskie Poznań |
Szwagier lutował, kleił i robił różne cuda z pękniętym zbiorniczkiem wyrównawczym... Nic nie trzyma! Wymiana na nowy pomogła!
Moje auto: Honda Civic, benzyna+LPG, 200000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |