Menu główne
Forum
Klubowicze
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 01-11-2008 23:13 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
Ideą ogólną tematu było dowiedzenie, że silniczki w każdej wersji nadwozia (hatchback 3d, 5d oraz sedan 4d - bez cabrio) są takie same. Sedan 4d i hatchback 5d mają takie same prowadnice (rozmiarowo), w hatchbacku 3d prowadnice są inne (większe - dłuższe) i raczej trudno dostępne dlatego w poniższych zdjęciach przedstawiamy transplantacje samych silniczków z wersji 4d/5d (łatwo dostępnych) do oryginalnych manualnych prowadnic z 3d.
Jeżeli ktoś dostanie całe prowadnice z silniczkami z 3d to gratulujemy, można wymieniać całe. Podobnie w 4d i 5d - można montować zamiennie. Prowadnica z 4d/5d. [img]http://images27.fotosik.pl/287/4f315bae00ce7f96m.jpg[/img] is not a valid Image. Silniczek przymocowany jest do prowadnicy za pomocą trzech nitów. Nity można rozwiercić wiertarką albo zeszlifować główkę. Zdemontowany silniczek z prowadnicy która nie będzie nam już potrzebna. [img]http://images50.fotosik.pl/23/b1f99c11ea6ed907m.jpg[/img] is not a valid Image. Prowadnica z 3d [img]http://images33.fotosik.pl/393/e1c98925bfb3b657m.jpg[/img] is not a valid Image. Oś korbki przymocowana jest do prowadnicy za pomocą czterech nitów. Nity można rozwiercić wiertarką albo zeszlifować główkę. Zdemontowany mechanizm ręczny. [img]http://images28.fotosik.pl/288/04b3525dbace55dfm.jpg[/img] is not a valid Image. W miejsce tego mechanicznego mechanizmu montujemy silniczki, należy tylko ściąć boschem lub przypiłować pilnikiem takie wypustki bo się obudowa nie zamknie. Usunięcie przeszkadzających w montażu silniczka bolców. [img]http://images39.fotosik.pl/24/6eed2178b3952f6cm.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://images24.fotosik.pl/289/1550beeaafd314c9m.jpg[/img] is not a valid Image. Następnie przekładamy silniczek do ręcznych prowadnic zakładamy blaszkę z tyłu i skręcamy na trzy śrubki M4x30mm (nierdzewka). To samo robimy z mechanizmami od drugich drzwi. UWAGA! Przy skręcaniu silnika do prowadnicy dwa skręcane elementy muszą idealnie do siebie przylegać! W przeciwnym przypadku silnik może nam przepuszczać bo będzie miał luz lub będzie wpadał w wibracje i trząsł nam szybą i całymi drzwiami. Montaż silniczka. [img]http://images27.fotosik.pl/287/f32f26390c5f9793m.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://images37.fotosik.pl/23/9d67a9ffd3ca1531m.jpg[/img] is not a valid Image. Mechanizm wzbogacony o silniczki zakładamy do drzwi. UWAGA! Jeśli dziury na mocowanie silnika do drzwi wychodzą nam inaczej niż są wykonane w drzwiach to znaczy że zrobiliśmy jakiś błąd! Najprawdopodobniej założyliśmy silniczek z lewych drzwi do prawych i potem będą cyrki. Wtedy polecam zamiane silniczków. Gotowe prowadnice do 3d [img]http://images46.fotosik.pl/24/efa989887f99b379m.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://images31.fotosik.pl/388/6c1c04d1cc726aa9m.jpg[/img] is not a valid Image. Edytowane przez maestro-nieaktywny dnia 13-11-2008 19:51 |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 01-11-2008 23:13 |
Przejdź do forum: |