Menu główne
Forum
Klubowicze
tarantini |
Dodany dnia 15-03-2006 21:34 |
Postów: 738 Data rejestracji: 24.02.2006 22:51 Skąd: - |
pomóżcie. Jak naprawić okresowy licznik kilometrów. Mam cały czas same zera. Czekam na pomysły! |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 15-03-2006 21:34 |
kaka |
Dodany dnia 15-03-2006 21:39 |
Postów: 340 Data rejestracji: 14.01.2006 20:15 Skąd: - |
pewnie Ci sie zeskoczyly zebatki,a próbowałes kilka razy wciskac go z róznym naciskiem i sila ?
kaka ----><StOp>nadworny upalacz <StOp> +BYLA+Renault 19 1.8s F3P "RT"90 KM) 1994r +BYLA+Mazda 626 2.0 TD Comprex ---------------- JeSt ------------------- ++Opel Vectra B 1.6 16v ++ " Czy ciemno czy jasno sunie kaka przez miasto...." |
tarantini |
Dodany dnia 15-03-2006 21:46 |
Postów: 738 Data rejestracji: 24.02.2006 22:51 Skąd: - |
próbowałem i nic nie dało. kupiłem renie już z uszkodzonym. górny działa normalnie, a dolny kaputt i nie wiem co jest |
|
|
kaka |
Dodany dnia 15-03-2006 21:52 |
Postów: 340 Data rejestracji: 14.01.2006 20:15 Skąd: - |
a jak wciskałes to podcczas postoju czy jadac,ja tak mam (bardzo zadko ale jednak) ze jak chce skasowac dzienny to mi sie blokuje ,wtedy jade sobie i wciskam i zawsze puszcza i wskazuje normalnie,spróbuj tak zrobic
kaka ----><StOp>nadworny upalacz <StOp> +BYLA+Renault 19 1.8s F3P "RT"90 KM) 1994r +BYLA+Mazda 626 2.0 TD Comprex ---------------- JeSt ------------------- ++Opel Vectra B 1.6 16v ++ " Czy ciemno czy jasno sunie kaka przez miasto...." |
tarantini |
Dodany dnia 15-03-2006 21:57 |
Postów: 738 Data rejestracji: 24.02.2006 22:51 Skąd: - |
próbowałem i na postoju i jadąc, ale wydaje mi się że u ciebie są chwilowe zacięcia, a u mnie nawet nie drgnie. Po fotce i roczniku widzę że ty masz nowszy model ja mam 1991 F3NL740, 1.7, u ciebie są nowsze zegary. Nie wiem czy mó w ogóle działał zanim ją kupiłem |
|
|
Krzychup |
Dodany dnia 16-03-2006 20:01 |
Postów: 4472 Data rejestracji: 10.03.2005 22:32 Skąd: wielkopolskie Poznań |
Wyciąg sobie liczniki. Potem wyciąg prędkościomierz i pooglądaj zębatki. Mały płaski śrubokręt w łape i kręć w miejscu linki i oglądaj zębatki, czy sie kręcą. Być może, że spadła jedna zębatka napędzająca cały licznik...
Pozdrawiam, Krzychu. Moje auto: Honda Civic, benzyna+LPG, 200000km
|
tarantini |
Dodany dnia 22-04-2007 12:34 |
Postów: 738 Data rejestracji: 24.02.2006 22:51 Skąd: - |
chyba naprawiłem. Ale zebatki były całe. Zębatka ktora dociska kółka z cyferkami nie przylegała. Tam sa takie blaszki które mają ja dociskać i slabo to robiły. Włozylem tam drugi komplet blaszek z deski z demobilu i wydaje mi sie, że bedzie dzialać. Podłączyłem delikatnie wiertarkę i chodzi, zobaczymy co bedzie jak założę. Na razie czyszczę ścieżki od kontrolek, oprawki i wymieniam wszystkie żarowki (przy okazji). |
|
|
tarantini |
Dodany dnia 22-04-2007 21:33 |
Postów: 738 Data rejestracji: 24.02.2006 22:51 Skąd: - |
K...A Na wertarce działa, a jak zamontowałem w samochodzie to, ani drgnie!. Co za je...a francuska tandeta. Pier.....e żabojady.
Edytowane przez tarantini dnia 22-04-2007 21:35 |
|
|
tarantini |
Dodany dnia 22-04-2007 21:40 |
Postów: 738 Data rejestracji: 24.02.2006 22:51 Skąd: - |
kto do cho...ery miał nie sprawny okresowy licznik km i go sam naprawił. Nie wierzę, że wśród ponad 3000 użytkowników nie ma takiego kto nie ma z tym doświadczenia.! |
|
|
Hydrant |
Dodany dnia 22-04-2007 22:27 |
Postów: 69 Data rejestracji: 14.03.2006 22:28 Skąd: - |
Relax, Take it easy |
WoZnY |
Dodany dnia 22-04-2007 22:58 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Ja naprawiłem !
Wydaje się ze masz takie jak ja uszkodzenie. Jak wyciągnąłem licznik i rozebrałem to działał. jak w deskę to już nie. Okazało się, że ten przycisk do zerowania (on odciąga zętatki i ustawia 0000) po skręceniu licznika pozostawał wciśnięty - czemu to nie wiem, taki już kupiłem. Ponieważ kupowałem od wujka wiem że nic nie grzebał a on sam przestał działać. Zbawieniem okazał się pilniczek. Tak to wszystko podpiłowałem ( w tej dźwigience) żeby po złożeniu zębatki do siebie przylegały. Od tamtej pory działa aż miło. Spróbuj może u Ciebie ten sam problem. <<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
tarantini |
Dodany dnia 23-04-2007 19:49 |
Postów: 738 Data rejestracji: 24.02.2006 22:51 Skąd: - |
mam to rozłożone teraz na stole i nie za bardzo wiem co miałbym tu spiłować. |
|
|
sofino |
Dodany dnia 23-04-2007 20:08 |
Postów: 114 Data rejestracji: 18.04.2005 22:02 Skąd: - |
jak nie uda ci sie cos zrobić to mam dwa liczniki na czesci to moge pomóc
|
|
|
tarantini |
Dodany dnia 23-04-2007 22:25 |
Postów: 738 Data rejestracji: 24.02.2006 22:51 Skąd: - |
UFF Zrobiłem. Dzieki WoZnY za pomoc. Wprawdzie nie pilowałem nic ale wpadłem na inny pomysł. Skróciłem o około 4-5 mm ten plastikowy element w ktorym chodzi sprężynka i pomogło. Teraz chodzi. |
|
|
mpkaras |
Dodany dnia 17-12-2007 18:14 |
Postów: 468 Data rejestracji: 25.05.2007 01:42 Skąd: mazowieckie Gostynin |
Ostatnio mój licznik okresowy podczas zerowania staną w pozycji pomiędzy cyframi. Wyjąłem licznik okazało się, iż skrzydełko dźwigienki do zerowania jakimś cudem ześliznęło się ze skrzydełka przyczepionego do tych sprężynek i zębatek. Wziąłem jakiś drucik i ustawiłem skrzydełka (wodziki) w odpowiedniej konfiguracji. Licznik zerował się super i jak sprawdziłem, okazało się, iż chodzi dobrze, co prawda nie chciało mi się dalej kręcić niż do 100 m.
Po skręceniu wszystkiego okazało się, iż dźwigienka do zerowania zaczęła jakoś ciężko chodzić. Ponadto jak przejechałem 100 m., wszystkie okienka licznika okresowego zaczęły wskazywać same jedynki i dalej stoi. Dodam, że zeruje się dobrze. Okazało się, dźwigienka kasownika jest za długa (nie wiem, czemu) i zębatki są na wpół wciśnięte. Trochę podpiłowałem cieńszy koniec popychadełka włożyłem w otwór tego drugiego plastiku, a z drugiej strony uciąłem te takie dwa zabezpieczenia przez ześliźnięciem. Działało ok. Aż do momentu, gdy przesadziłem z siłą docisku i wodzik ten zamocowany na mechanizmie z zębatkami, pękł. Czeka mnie klejenie... Edytowane przez mpkaras dnia 19-12-2007 20:58 Życie lubi komplikacje i gotowców się wystrzega Moją Renię można zobaczyć: Gostynin/Płock/Poznań Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 250000km
|
mpkaras |
Dodany dnia 02-01-2008 10:32 |
Postów: 468 Data rejestracji: 25.05.2007 01:42 Skąd: mazowieckie Gostynin |
Czy licznik okresowy w Veglia i Sagemie są tak samo zbudowane? Potrzebuję konkretnie ten kasownik z 4 kółkami zębatymi dociskany przez te sprężynki do kółek licznika. Bo niestety pękła mi ta stopka naciskana przez przycisk wystający na zewnątrz.
Ja posiadam w moim PHII Veglię z pomarańczowymi bankami podświetlania. Życie lubi komplikacje i gotowców się wystrzega Moją Renię można zobaczyć: Gostynin/Płock/Poznań Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 250000km
|
ACAB |
Dodany dnia 20-01-2009 14:32 |
Postów: 14 Data rejestracji: 30.06.2008 20:43 Skąd: - |
podbijam poniewaz tez jestem ciekawy Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan
|
|
|
borek88 |
Dodany dnia 21-03-2009 16:20 |
Postów: 660 Data rejestracji: 10.04.2008 15:04 Skąd: wielkopolskie Słupca |
w vegilia da sie naprawic dzienny dosc latwo jezeli nie kasuje to znaczy ze cyngielek zeskoczyl na dol. a jezeli nie liczy to jak juz mowione przy pilowac i ok zeby zebatek nie odciagal od glowngo licznika a teraz jak to jest w sagemie. przy kasowaniu czasami sie przycina, ogladalem i kombinowalem i nic nie wymyslilem moze ktos cos zdzialal z sagemowym licznikiem dziennym Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 147000km
|
Gumis8604 |
Dodany dnia 21-03-2009 19:49 |
Postów: 285 Data rejestracji: 16.10.2008 20:37 Skąd: - |
miałem podobną przygodę do niektórych z was...dzienny przebieg chciałem (w sagemie) skasować i został mi gdzieś między cyframi i ani w jedną stronę ani drugą nie chciał iść ale u mnie wystarczyło rozkręcić skręcić i wszystko się naprawiło nie wiem do dziś co było ale grunt że działa |
oriikriss |
Dodany dnia 26-11-2009 19:42 |
Postów: 360 Data rejestracji: 23.06.2009 01:13 Skąd: łódzkie Tomaszów Mazowiecki |
wszyscy mamy podobny problem z licznikiem okrersowym. dzis wracajoc z wrocławia i zatrzymaniu sie na stacji chciałem zresetowac licznik i lipa, nie chce sie wcisnac. Mówie sobie "jak rusze to spróbuje" i spróbowałem. mocno naciskajac na przycisk do resetowania sie wcisnoł, ale tak jak by cos przeskoczyło lub pekło i zatrzymał sie miedzy liczbami. teraz moge sobie go naciskac, ale nie chce sie kasowac ale okresowy normalnie kilometry liczy. jak by to naprawic jak wyzej czy tu jest cos innego
Masz doła
To go zakop Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 184245km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |