Menu główne
Forum
Klubowicze
molier |
Dodany dnia 21-07-2006 18:00 |
Postów: 148 Data rejestracji: 26.04.2006 17:21 Skąd: - |
Musze sie pochwalic, bo w domu nikogo to nie obchodzi (zona), a wy napewno mnie zrozumiecie i nie bedziecie ganic. Otoz naprawilem obrotomierz w swojej renatce. Szczerze mowiac nie wiem jak to sie stalo, ale obrotek dziala. Rozkrecalem go, skladalem, sprawdzalem w aucie w sumie 16 razy (liczylem). Nie dzialal niestety, ale olsnilo mnie i wtrysnalem w mechanizm obrotka WD41 i......... zagadal Watpie zeby od smarowania sie naprawil ale........... no dziala i to sie liczy. Wielu urzytkownikow czesto pyta jak rozebrac deske z zegarami, a ze ja robilem to tyle razy wiec mam doswiadczenie. Poza tym wpadlem na pomysl by porobic kilka fotek. Fotki wprawdzie z telefonu ale zawsze cos widac. Przede wszystkim nalezy zaopatrzyc sie w klucz torx nr 20 oraz 9 i do dziela: Krok 1 Trzeba odkrecic 2 sruby(T20) mocujace maskownice (chyba dokladnie to widac) lewa i prawa (nie robilem foty drugiej sruby - wszystkie wystepuja parzyscie) - maskownice odlozyc na bok. /dodane do FAQ/zmiana tytułu/pozdrawiam, Szabelka
molier dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez Szabelka dnia 20-03-2008 21:17 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 172000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 21-07-2006 18:00 |
molier |
Dodany dnia 21-07-2006 18:02 |
Postów: 148 Data rejestracji: 26.04.2006 17:21 Skąd: - |
Krok 2 Pod maskownica sa znowu 2 sruby (T9) - odkrecic. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 172000km
|
|
|
molier |
Dodany dnia 21-07-2006 18:03 |
Postów: 148 Data rejestracji: 26.04.2006 17:21 Skąd: - |
Krok 3 Odkrecic 2 sruby pod kolumna kierownicy na prawo i lewo od regulacji fajerki Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 172000km
|
|
|
molier |
Dodany dnia 21-07-2006 18:03 |
Postów: 148 Data rejestracji: 26.04.2006 17:21 Skąd: - |
Zblizenie Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 172000km
|
|
|
molier |
Dodany dnia 21-07-2006 18:05 |
Postów: 148 Data rejestracji: 26.04.2006 17:21 Skąd: - |
Krok 4 W trudniej dostepnym miejscu znowu znajdujemy 2 sruby (T20) - trzeba troche poszukac, gdyz fotka nie oddaje dokladnie tego miejsca. Nalezy sie polozyc i bez wiekszego problemu te srubcie bedzie widac.Po czym delikatnie wyjac calusia desunie (oczywiscie przy opuszczonej kierownicy) POWODZENIA Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 172000km
|
|
|
tarantini |
Dodany dnia 22-07-2006 15:07 |
Postów: 738 Data rejestracji: 24.02.2006 22:51 Skąd: - |
materiał poglądowy godny podziwu. Ja już też to ze 2 razy robiłem. jak dla mnie to delikatna masakra |
|
|
DominikR19 |
Dodany dnia 30-08-2006 20:48 |
Postów: 99 Data rejestracji: 29.07.2006 16:09 Skąd: - |
Wszystko oki przyjacielu ale... moja deska nie chce wyjsc czy musze sciagac fajerke a opuscilem ja na maxa
Powrót do Renifera
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 224000km
|
djluzak |
Dodany dnia 30-08-2006 21:05 |
Postów: 1512 Data rejestracji: 13.07.2005 22:09 Skąd: małopolskie Kraków |
Ja tam zawsze scigam kiere, bo nigdy nie chce mi sie przepychac miedzy nia zegarow. Chwila roboty..klucz chyba 22, a duzo wiecej miejsca.
Audi A4 B6 1.8T Quattro BEX 220 KM 244000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 133000km
|
DominikR19 |
Dodany dnia 30-08-2006 21:23 |
Postów: 99 Data rejestracji: 29.07.2006 16:09 Skąd: - |
ale znowu do kiery musze miec jakis sciagacz bo nawet mlotek 5 kg nie pomaga Skad wziac taki sciagacz?
Powrót do Renifera
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 224000km
|
piotreek |
Dodany dnia 30-08-2006 21:40 |
Postów: 489 Data rejestracji: 30.05.2005 22:50 Skąd: podkarpackie Oleszyce |
Dominik R19 nie potrzeba żadnego ściągacza. Uderz parę razy w koło kierownicy z kilku stron i zobaczysz, że leciutko zejdzie
R19 CABRIO F3P
Trzeba to czuć! Nie wystarczy dostrzegać... |
crackers |
Dodany dnia 30-08-2006 21:53 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
U mnie sie to nawet dobrze wyjelo, ale kable od tego nie chcialy wyjsc jak deche cala chcialem sciagnac
POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
mati_ |
Dodany dnia 31-08-2006 00:29 |
Postów: 3622 Data rejestracji: 22.09.2005 23:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Mnie w najblizszych dniach czeka walka z zegarami - zdjecia niewatpliwie ulatwia sprawe
Było: Renault 19, Phase II, 1993r., C3J (1390/58KM), sedan, benzyna+lpg
Moje auto: Saab 9-3, 2003r, B207E (1998/150KM), SportSedan, benzyna
|
takeoff |
Dodany dnia 31-08-2006 09:45 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
Po co kierownice zdejmowa?
Opuszczasz max na dol. Zegary obracasztak aby gora nachylila sie w twoja stronę i ku dołowi. Wysuwasz je w takiej pozycji w kierunku drzwi kierowcy. (musza byc otwarte). No chyba ze ktos lubi zdejmowac kierownice albo ma jakis konkretny powod. Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
Qnisko |
Dodany dnia 05-10-2006 18:38 |
Postów: 190 Data rejestracji: 30.01.2005 11:29 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Molier, gdzie jest dokładnie ta śrubka z kroku 4
"Dodane dnia 21-07-2006 18:05 Krok 4 W trudniej dostepnym miejscu znowu znajdujemy 2 sruby (T20) - trzeba troche poszukac, gdyz fotka nie oddaje dokladnie tego miejsca. Nalezy sie polozyc i bez wiekszego problemu te srubcie bedzie widac.Po czym delikatnie wyjac calusia desunie (oczywiscie przy opuszczonej kierownicy) POWODZENIA " sprzedam reperaturki tylnych błotników; info gg: 6084312, kom: 517572283 Cena 40zł za 2 szt ! NÓWKI
|
|
|
crackers |
Dodany dnia 05-10-2006 20:24 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Jakby pod spodem licznika Palce ukladasz pod deska tak, jakbys chcial go wyjac
POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
dystans |
Dodany dnia 05-10-2006 21:32 |
Postów: 825 Data rejestracji: 13.08.2006 20:09 Skąd: - |
a ja wyciągnełem swoje zegary bez zdejmowania kierownicy ani jej opuszczania(nie mam regulacji) a kiera jest chyba zaspawana nie idzie jej odkrecic ale tego co mialem zamiar naprawić czyli licznika przebiegu auta (zaciął się) nie udało mi się :/
R19 1.8 F3P RN 93r.(byla) VIKI 1.6i 91r bialy sedan(jest) no i moja biala strzala numer 2 czyli VOLVO FL6 fajna pietastopaletowa chlodnia z 2001r i 180 kucykam pojemnosc 5,8litra Klubowicz nr. 161 |
mati_ |
Dodany dnia 05-10-2006 21:37 |
Postów: 3622 Data rejestracji: 22.09.2005 23:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
dystans napisał/a: a ja wyciągnełem swoje zegary bez zdejmowania kierownicy ani jej opuszczania No bo tak sie je wyciaga Było: Renault 19, Phase II, 1993r., C3J (1390/58KM), sedan, benzyna+lpg
Moje auto: Saab 9-3, 2003r, B207E (1998/150KM), SportSedan, benzyna
|
molier |
Dodany dnia 23-10-2006 22:57 |
Postów: 148 Data rejestracji: 26.04.2006 17:21 Skąd: - |
Qnisko napisał/a: Molier, gdzie jest dokładnie ta śrubka z kroku 4 musisz sie dobrze polozyc pod kiera to zobaczysz - one sa tak nieco glebiej Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 172000km
|
|
|
lion |
Dodany dnia 27-10-2006 17:02 |
Postów: 12 Data rejestracji: 28.09.2006 17:30 Skąd: pomorskie Gdańsk |
To ja mam jeszcze jedno pytanie. Rozumiem, że do zegarów są podłączone luźne wtyki z kablami i nie jest tak, że wtyki są sztywno przymocowane do deski rozdzielczej, a zegary w nie włażą?
R19 Ex: R19 1,4 C3J, R19 1,7 F3N. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
|
|
|
mati_ |
Dodany dnia 27-10-2006 19:03 |
Postów: 3622 Data rejestracji: 22.09.2005 23:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Nie jest tak Wtyki sa luzne, nie na sztywno
Było: Renault 19, Phase II, 1993r., C3J (1390/58KM), sedan, benzyna+lpg
Moje auto: Saab 9-3, 2003r, B207E (1998/150KM), SportSedan, benzyna
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |