Menu główne
Forum
Klubowicze
banan |
Dodany dnia 14-05-2005 23:13 |
Postów: 92 Data rejestracji: 14.03.2005 16:34 Skąd: - |
Jakis czas temu korozja zaczela mi chytac tylnie nadkole, ktore niedawno zabezpieczylem i teraz przyszla kolej na polakierowanie aby mialo to ''rece i nogi''. Ot moje pytanie: w jaki sposob najlepiej, sposobem domowym polakierowac ten mankament ? Czy beda do tego celu potrzebne jakies specjalne pistolety, co trzeba zakupuic do tej operacji, jaki orientacyjny koszt ?
Ps. Bylem u lakiernika i powiedzial, ze raczej nie oplaca sie tego lakierowac w zakladzie bo wezma za to ok 300pln a nie jest to duze (ok 2x2cm) i mozna to zrobic we wlasnym zakresie tak aby to ladnie wygladalo i duzo taniej ... To jak to zrobic po swojemu ? Licze na pomoc ... ____________________________
Renault 19 1.4 90r |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 14-05-2005 23:13 |
Jaski |
Dodany dnia 15-05-2005 13:22 |
Postów: 2156 Data rejestracji: 21.01.2005 11:16 Skąd: śląskie Gliwice |
no to juz mamy powod zeby sie spotkac i pogadać
tak w skrocie, jezeli to pole jest male to jedziesz np. do sikkensa w sosnicy z numerem lakieru na swoim samochodzie, idziesz do kolesia i mowisz, ze chcialbys troszke lakieru do pomalowania W zaleznosci od rodzaju i ilosci w ml lakieru powinienes zaplacic max 20-30zl od razu mozesz kupic drobniutki papier 220 albo 240 do zmatowienia lakieru dookola tego "pryszcza", troszke nitro do odtluszczenia i mozesz przystepowac do dzialania Warto sobie zabezpieczyc tasma klejaca i gazetami miejsce ktore nie chcemy aby zostaly pomalowane np. zeby opon i felg nie zapylic itp. oczywiscie najlepiej to robic w bezwietrzna pogode i w garazu zeby nie doszlo do zadnych uszkodzen Number 11 Of Renault 19 Klubu
Party Squad - Members Squad Moje auto: Laguna II 1.9 Dci & Movano 2.5 Dci, diesel, 195000km
|
|
|
banan |
Dodany dnia 15-05-2005 16:58 |
Postów: 92 Data rejestracji: 14.03.2005 16:34 Skąd: - |
Dzieki za pomoc
A jak trafic do tego goscia w Sosnicy ? ____________________________
Renault 19 1.4 90r |
|
|
Jaski |
Dodany dnia 15-05-2005 17:16 |
Postów: 2156 Data rejestracji: 21.01.2005 11:16 Skąd: śląskie Gliwice |
jadąc od giełdy samochodowej w sosnicy zaraz za pierwszym skrzyzowaniem swietlnym po prawej stronie masz duzy pomaranczowy budynek z logiem Sikkens i pare garazy, no i napewno jakies autka powinny tam stac Mysle ze znajdziesz a jakby tam byly jakies problemy to mozesz uderzyc na Zabrze Maciejów np. Toyoty jest tez sklep z lakierami
Number 11 Of Renault 19 Klubu
Party Squad - Members Squad Moje auto: Laguna II 1.9 Dci & Movano 2.5 Dci, diesel, 195000km
|
|
|
banan |
Dodany dnia 15-05-2005 19:11 |
Postów: 92 Data rejestracji: 14.03.2005 16:34 Skąd: - |
Dzieki Jaski
____________________________
Renault 19 1.4 90r |
|
|
Jaski |
Dodany dnia 15-05-2005 20:30 |
Postów: 2156 Data rejestracji: 21.01.2005 11:16 Skąd: śląskie Gliwice |
No problem
jakby co to sluze radą i pomoca Number 11 Of Renault 19 Klubu
Party Squad - Members Squad Moje auto: Laguna II 1.9 Dci & Movano 2.5 Dci, diesel, 195000km
|
|
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 16-05-2005 03:02 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
Jaski napisał(a): od razu mozesz kupic drobniutki papier 220 albo 240 do zmatowienia lakieru dookola tego "pryszcza", troszke nitro do odtluszczenia i mozesz przystepowac do dzialania Chyba cos tu jest nie tak .Drobniutenki papier to 800 a ten ktory proponujesz jest dobry do szlifowania wstepnej warstwy kitu ,bo jak kolega pociagnie takim po lakierze to bedzie mial same rysy .Do zmatowania lakieru wokół malowanej częsci uzyj 600 albo nawet 800 na mokro ,potem zmyj wszystko co pozostanie .Dobrze by było gdybyś kupił sobie podklad(wypełniający) w sprayu i pod warstwę lakieru dał własnie ten podklad .Potem podkład delikatnie na mokro 800-1000 przeszlifować papierem ,potem zmyć i możesz lakierować .Co do lakieru z numeru to nie polecam gdyż na pewno masz juz wyblakły lakier i jak facet da Ci oryginał to od razu będzie widać roznice .Dorób sobie kolor i nabij w puszke sprayu .Oczywiście mowa tu o zwykłym lakierze ,zreszta metalic robi się tak samo tyle ze po podkladzie idzie baza a potem bezbarwny .Pozdrawiam |
Jaski |
Dodany dnia 16-05-2005 12:53 |
Postów: 2156 Data rejestracji: 21.01.2005 11:16 Skąd: śląskie Gliwice |
Maciej R21N R19 F126 napisał(a): Jaski napisał(a): od razu mozesz kupic drobniutki papier 220 albo 240 do zmatowienia lakieru dookola tego "pryszcza", troszke nitro do odtluszczenia i mozesz przystepowac do dzialania Chyba cos tu jest nie tak .Drobniutenki papier to 800 a ten ktory proponujesz jest dobry do szlifowania wstepnej warstwy kitu ,bo jak kolega pociagnie takim po lakierze to bedzie mial same rysy .Do zmatowania lakieru wokół malowanej częsci uzyj 600 albo nawet 800 na mokro ,potem zmyj wszystko co pozostanie .Dobrze by było gdybyś kupił sobie podklad(wypełniający) w sprayu i pod warstwę lakieru dał własnie ten podklad .Potem podkład delikatnie na mokro 800-1000 przeszlifować papierem ,potem zmyć i możesz lakierować .Co do lakieru z numeru to nie polecam gdyż na pewno masz juz wyblakły lakier i jak facet da Ci oryginał to od razu będzie widać roznice .Dorób sobie kolor i nabij w puszke sprayu .Oczywiście mowa tu o zwykłym lakierze ,zreszta metalic robi się tak samo tyle ze po podkladzie idzie baza a potem bezbarwny .Pozdrawiam tfu Macku pomylilem się aczkolwiek jezeli pozniej bedzie dawal podklad w spreyu to i tak mu te drobne ryski powinien uzupelnic tak swoją drogą to lepiej bym tego nie opisał Number 11 Of Renault 19 Klubu
Party Squad - Members Squad Moje auto: Laguna II 1.9 Dci & Movano 2.5 Dci, diesel, 195000km
|
|
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 17-05-2005 02:39 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
hehe dzięki za słowa uznania a tsk na marginesie to tez przygotowuje sie do lakirowania we wlasnym zakresie . |
Jaski |
Dodany dnia 17-05-2005 16:13 |
Postów: 2156 Data rejestracji: 21.01.2005 11:16 Skąd: śląskie Gliwice |
no Maćku nie tylko Ty Ja też musze powalczyc z blotnikami bo ruda wychodzi ale ja to chyba pospawam a pozniej dopiero naloze kit bo teraz juz widze, ze wczesniej nalozony byl kit i juz popekal
Number 11 Of Renault 19 Klubu
Party Squad - Members Squad Moje auto: Laguna II 1.9 Dci & Movano 2.5 Dci, diesel, 195000km
|
|
|
banan |
Dodany dnia 17-05-2005 18:09 |
Postów: 92 Data rejestracji: 14.03.2005 16:34 Skąd: - |
Taki juz los naszych Renatek xD
____________________________
Renault 19 1.4 90r |
|
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 17-05-2005 21:50 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
Jak zastosujesz kit zbrojony ( z włóknem szklanym ) dobrze wyszlifujesz na to dasz ,podkład potem lakier ( tak jak powinno być) to nic ci nie ma prawa odpaść .Co innego jak ktoś maluje bezpośrednio na kit .Wtedy zazwyczaj zawsze coś pęka odpada itd .
Dodam jeszcze że najlepszy kit jezeli chodzi o zwykly nie zbrojony to kit "aluminiowy" nie absorbuje wody przez co nie ma problemow potem z pekaniem . Edytowane przez Maciej_R21 dnia 17-05-2005 21:53 |
Jaski |
Dodany dnia 17-05-2005 22:58 |
Postów: 2156 Data rejestracji: 21.01.2005 11:16 Skąd: śląskie Gliwice |
trzeba bedzie wykupic pol sklepu malarskiego w swoim poprzednim autku duzo kitowalem i szczerze mowiac troche czasu sie to trzymalo najwiecej roboty mialem z przednią maską i bad lookiem ale trzymało się
Number 11 Of Renault 19 Klubu
Party Squad - Members Squad Moje auto: Laguna II 1.9 Dci & Movano 2.5 Dci, diesel, 195000km
|
|
|
Jaski |
Dodany dnia 17-05-2005 23:00 |
Postów: 2156 Data rejestracji: 21.01.2005 11:16 Skąd: śląskie Gliwice |
tutaj maska z poloneza
Number 11 Of Renault 19 Klubu
Party Squad - Members Squad Moje auto: Laguna II 1.9 Dci & Movano 2.5 Dci, diesel, 195000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |