Menu główne
Forum
Klubowicze
Godzilla |
Dodany dnia 25-11-2005 21:17 |
Postów: 39 Data rejestracji: 17.11.2005 21:58 Skąd: - |
Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem renault 19 chamade i masm mały problem. Otóż plastik przy zamku od bagażnika (kufra) jest luźny. Jak patrzyłem w to, to jest tam jakaś blaszka która jest chyba jakimś zabezpieczeniem tylko nie wiem gdzie i jak mam ją włożyć. Może jakieś instrukcje, najlepiej ze zdjęciami albo odnośniki do instrukcji montażu tego zamka. z Góry serdeczne dzięki Pozdrawiam
Edytowane przez Wera dnia 23-01-2006 23:45 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 207000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 25-11-2005 21:17 |
Molique |
Dodany dnia 25-11-2005 21:36 |
Postów: 187 Data rejestracji: 11.09.2005 09:43 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Mam to samo ale narazie zrobiłem prowizorke bo niechce mi się tych plastików sciągać. Jak zrobi się cieplej to może się tym zajme Chętnie skorzystam z porad jeżeli ktos wrzuci tu coś na ten temat.
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 130000km
|
Tod |
Dodany dnia 25-11-2005 22:57 |
Postów: 115 Data rejestracji: 13.08.2005 07:58 Skąd: - |
to moze i ja podepne sie do tematu.
Posiadam Renatke hatchback i moj problem polega na tym ze jak chce zamknac tylna klape to w zamku na dole ten trzpien wciska sie i klapa nadal pozostaje nie zamknieta-musze go recznie wyciagac i powoli opuszczac klape-i tak kilka-kilkanascie razy az wreszcie zaskoczy.Czy ktos z Was mial juz taki problem-a jesli tak to praosze o pomoc i rade jak uporac sie z ta dolegliwoscia Dzieki za wszelkie rady Pozdrawiam R 19 bordo"95
F3N zagazowany Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 158000km
|
|
|
joszki |
Dodany dnia 26-11-2005 12:17 |
Postów: 32 Data rejestracji: 16.08.2005 09:27 Skąd: - |
ja mam to samo...narazie tylko prowizorycznie zamocowalem zamek zeby mi nie wylatywal
Renault 19 1.4 EnErGy RT rocznik 1993 przelot: 232 ty¶. km |
|
|
iras |
Dodany dnia 26-11-2005 12:38 |
Postów: 276 Data rejestracji: 02.03.2005 18:00 Skąd: łódzkie Łask |
Jeśli się nie mylę to zamki są wszedzie takie same. Zamek mocowany jest bardzo prymitywnie - jedną blaszką w kształcie litery U wsuwaną na wcisk, blokuje ona zamek tuż przy samej blasze karoserii, oczywiście od wewnątrz bagażnika. ...napisałem to i przypomniało mi sie, że mam fotkę! (kiedyś, ktoś z PIKURA prosil żeby pokazać mu jak działa centrany) Jeden obraz za 1000 słów
iras dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez iras dnia 26-11-2005 12:48 KLUBOWICZ [img]http://box.nazwa.pl/images/swir.gif[/img] is not a valid Image. #100 Kiedyś byłem właścicielem pięknego zielonego Renault 19, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 320000km. Aktualnie Renault Espace IV Moje auto: srebrny Renault Espace IV, diesel, 175000km
|
|
|
Tolya |
Dodany dnia 01-12-2005 15:49 |
Postów: 34 Data rejestracji: 01.12.2005 12:50 Skąd: - |
Czesc, moj problem jest nieco inny, bo zamek nie chce sie otworzyc. Poniewaz 19tke mam od wczoraj, to nie wiem jak to powinno dzialac, ale to chyba kluczyk w zamku powinien obrocic sie o 90 stopni i otworzyc zamek. Nie obraca sie do konca, a klapa ani drgnie. Co ciekawe da sie ja otworzyc za pomoca kombinacji "wcisnij/popchnij/dopchnij/pociagnij", ale jeszcze jej nie opanowalem i nawet nie moge klapy otworzyc zeby zerknac na ten zamek S.O.S. |
|
|
PiTT |
Dodany dnia 01-12-2005 16:15 |
Postów: 769 Data rejestracji: 14.01.2005 11:11 Skąd: - |
no i dobrze przekręcasz w prawo, wracasz kluczykiem na środek i wciskasz przycisk jak chcesz zamknąć to tak samo tyle że w lewą stronę i bez wciskania |
|
|
Tolya |
Dodany dnia 01-12-2005 17:36 |
Postów: 34 Data rejestracji: 01.12.2005 12:50 Skąd: - |
Hmm, problem w tym ze da sie przekrecic tylko w prawo, w lewo ani drgnie... Wcisnac nic tez sie nie da. Mowiac przycisk masz na mysli cala okragla metalowa obudowe zamka? |
|
|
krawiecow |
Dodany dnia 11-12-2005 17:58 |
Postów: 12 Data rejestracji: 17.06.2005 19:15 Skąd: - |
A ja mam problem tego typu, ze nier chce mi sie klapa zamknac tzn. musze kilka razy trzasnac mocno zeby zalapalo. Co to moze byc
>>>>>> Renault 19 1991r <<<<<
Silnik: 1,4 C3J |
|
|
Tod |
Dodany dnia 11-12-2005 19:15 |
Postów: 115 Data rejestracji: 13.08.2005 07:58 Skąd: - |
krawiecow napisał(a): A ja mam problem tego typu, ze nier chce mi sie klapa zamknac tzn. musze kilka razy trzasnac mocno zeby zalapalo. Co to moze byc Mam to samo-z tym ze u mnie ten metalowy skobel na dole sie wciska i nie moge zamknac klapy,musze ja podniesc chwycic za ten skobel wyciagnac go ku gorze i powoli probowac zamknac-czasem kilka-kilkanascie razy.Czy wiecie jak to naprawicdlaczego podczas zamykania ten skobel sie wciska Pozdrawiam R 19 bordo"95
F3N zagazowany Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 158000km
|
|
|
Tolya |
Dodany dnia 11-12-2005 20:10 |
Postów: 34 Data rejestracji: 01.12.2005 12:50 Skąd: - |
ja juz swoj problem rozwiazalem. zdemontowalem caly zamek i okazalo sie ze glowny trzpien stoi ze wzgledu naduza ilosc starego smaru i brudu. wystaczylo wszystko po rozebraniu wymyc w rozpuszczalniku, przetrzec otwor w plasyku poapierem ,sciernym, przesmarowac i mam zamek jak nowy. odrazu zaczal tez dzialec cantralny. |
|
|
krawiecow |
Dodany dnia 11-12-2005 22:08 |
Postów: 12 Data rejestracji: 17.06.2005 19:15 Skąd: - |
No od czegos trzeba bylo by zaczac Jak tylko bedzie ladny sloneczny dzien i bede mial odrobine ochoty to sie pobawie, takze zamkiem drzwi pasazera bo tez cos silownik nie moze sobie dac rady z przyciagnieciem zamka Zamelduje czy pomoglo pozdr.
>>>>>> Renault 19 1991r <<<<<
Silnik: 1,4 C3J |
|
|
Godzilla |
Dodany dnia 23-01-2006 16:29 |
Postów: 39 Data rejestracji: 17.11.2005 21:58 Skąd: - |
Powiedzcie jak najlepiej zabezpieczyć zamek od bagażnika przed zimą. Chodzi mi głównie o to że przy mrozach zamek zamarza i nie da się go wogóle wcisnąć. Czym go najlepiej nasmarować, albo czymś spryskać, żeby nie przymarzał. Doradzcie mi coś. Pozdrawiam Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 207000km
|
Wera |
Dodany dnia 23-01-2006 16:33 |
Postów: 1347 Data rejestracji: 27.08.2005 22:07 Skąd: wielkopolskie Śmigiel |
czymkolwiek, byle tłuste bylo.
'może być kujawski ))))))))))))))) S P O T O M A N I A C Z K A Tyle, że aktualnie niepraktykująca Moje auto: Jeep Grand Cherokee 5.2 V8, benzyna
|
|
|
pomarancz |
Dodany dnia 23-01-2006 21:29 |
Postów: 1293 Data rejestracji: 06.07.2005 18:47 Skąd: lubuskie Szprotawa |
własnie dziś z tym walczylem.była buła na maxa bo już tak zamrazł że myślałem już kaputt mada fakka.ale na granicy połamania wcisnołem go i potem poszło.kupiłem smar w sprayu jakiś made in dojczen i podałem dookoła i do zamków wszystkich i śmiga wsio pięknie
The best way of life is cabrio drive
Moje auto: Twingo Expression 03´, benzyna, 112000km
|
Kris_id |
Dodany dnia 23-01-2006 21:59 |
Postów: 121 Data rejestracji: 29.01.2005 14:33 Skąd: - |
Wera napisał(a): czymkolwiek, byle tłuste bylo. 'może być kujawski ))))))))))))))) nie radzę używać żadnych olejów roślinnych. Pod wpływem tlenu (z powietrza) nastepuje twardnienie (przemiana kwasów tłuszczowych z nienasyconych -płynnych w nasycone -stałe). Ten proces wykorzystukemy w farbach olejnych. Po zastosowaniu przysłowiowego "kujawskiego" po krótkotrwałym efekcie smarowania będziemy mieć trwały efekt sklejenia ze wszystkimi konsekwencjami. Klubowicz 015
1,8 16v k.bochenski@data.pl kom 602104501 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 300000km
|
iras |
Dodany dnia 23-01-2006 23:33 |
Postów: 276 Data rejestracji: 02.03.2005 18:00 Skąd: łódzkie Łask |
Myślę, ze Wera żartowała., ale dobrze Kris, że zwróciłeś uwagę bo jeszcze ktoś uwierzy, że mozna coś posmarować olejem roślinnym bez przykrych konsekwencji.
Co do smarowania zamków to powinno się używać do tego celu pyłu grafitowego. Wdmuchuje się troszkę tego do zamka i zapadki pięknie pracują, zamek się nie zużywa, a kluczyk nie zatłuści ubrania Nie wiem tylko czy zimą grafit spełni swoją funkcję... Polecałbym raczej użyć odmrażacza, a jak ten wyprze wilgoć i sam odparuje, zapodac do dziurki czystą oliwę, taką jak do smarowania maszyn do szycia. KLUBOWICZ [img]http://box.nazwa.pl/images/swir.gif[/img] is not a valid Image. #100 Kiedyś byłem właścicielem pięknego zielonego Renault 19, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 320000km. Aktualnie Renault Espace IV Moje auto: srebrny Renault Espace IV, diesel, 175000km
|
|
|
WoZnY |
Dodany dnia 24-01-2006 00:22 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Co do zamków i ich sprawności to ja zrobiłem tak: zdjąłem tapicerkę potem wszystko co należało do mechanizmów przemyłem ropą włącznie z mechanizmami od szyby potem pędzelkiem nałożyłem dość grubą warstę zielonego smaru do łożysk. Po takim zabiegu zamki działają jak nowe i jak do tej pory, a minęło już ponad 6 miesięcy nie miałem z nimi problemów, Siłowniki "szrpią" nimi aż miło. Co do samych wkładek to pewnie grafit byłby najlepszy bo kluczyk nie będzie tłusty.
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
Godzilla |
Dodany dnia 06-02-2006 19:25 |
Postów: 39 Data rejestracji: 17.11.2005 21:58 Skąd: - |
w końcu zabrałem sie za ten zamek od bagażnika. Wziąłem WD-40 i popsikałem troche od środka i od zewnątrz, poczekałem troche aż WD spenetruje wszystko i jeszcze 2 razy powtórzyłem czynność. Zamek chodzi jak nówka nic nie zacina, troche przetarłem szmatką żeby nie brudział za dużo. Mam nadzieje że problem mam z głowy na dłuższy czas Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 207000km
|
Jaski |
Dodany dnia 06-02-2006 20:02 |
Postów: 2156 Data rejestracji: 21.01.2005 11:16 Skąd: śląskie Gliwice |
Godzilla napisał(a): w końcu zabrałem sie za ten zamek od bagażnika. Wziąłem WD-40 i popsikałem troche od środka i od zewnątrz, poczekałem troche aż WD spenetruje wszystko i jeszcze 2 razy powtórzyłem czynność. Zamek chodzi jak nówka nic nie zacina, troche przetarłem szmatką żeby nie brudział za dużo. Mam nadzieje że problem mam z głowy na dłuższy czas niestety WD40 tez sie kiedys skonczy, a zamek zacznie działać tak jak wcześniej... Ja sie pozbylem zamka w klapie i jestem zadowolony na maxa Number 11 Of Renault 19 Klubu
Party Squad - Members Squad Moje auto: Laguna II 1.9 Dci & Movano 2.5 Dci, diesel, 195000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |