Menu główne
Forum
Klubowicze
campino |
Dodany dnia 06-12-2005 08:55 |
Postów: 77 Data rejestracji: 25.11.2005 22:49 Skąd: - |
Mam pytanie jakiea sa roznice w nadwoziu miedzy 1 genaeracja a druga? Czy tylko przodem, i czy ktos probowal przerabiac
Renault 19 chamade E6J. 1992r
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 06-12-2005 08:55 |
kikol |
Dodany dnia 06-12-2005 09:53 |
Postów: 474 Data rejestracji: 28.07.2005 08:09 Skąd: śląskie Rybnik |
to pytanie jest co najmniej dziwne, to przecież widać na pierwszy rzut oka
Renault 19 16S 94' 3D czarne
136 horsów- było Moje auto: Citroen C5 2.0 16v, benzyna, 130000km
|
Wojtas_R19 |
Dodany dnia 06-12-2005 10:15 |
Postów: 325 Data rejestracji: 24.02.2005 09:53 Skąd: - |
Z przerobieniem nie powinno być problemów, ponieważ był to lifting blach. Zamiana świateł z tyłu - żaden problem plus kombinacje z blendą albo wymiana całej klapy (uwaga! inaczej rozwiązano doprowadzenie prądu: w phI poprzez konektory przy zamku, w phII poprzez miękką wiązkę w prawym górnym rogu klapy jeśli mówimy oczywiście o hatchbackach). Kolejne wymiany: zderzaki, plastikowe listwy boczne, maska, grill, światła przednie i kierunki. Czy jest sens? Sam sobie odpowiedz.
============================ Wojtas ph prawie 2 pojawiam się i znikam ============================ Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 235000km
|
|
|
campino |
Dodany dnia 06-12-2005 10:18 |
Postów: 77 Data rejestracji: 25.11.2005 22:49 Skąd: - |
Moze i dziwne. Bo wydaje mi sie ze tylko inny przod samochodu ejst i z tylu na klapie ma swiatla i to chyba wszystkie roznice?
Renault 19 chamade E6J. 1992r
|
|
|
Diablo |
Dodany dnia 06-12-2005 10:22 |
Postów: 197 Data rejestracji: 18.01.2005 19:51 Skąd: - |
różnią się także wnętrzem, no i lampy z tyłu są na innych kostkach. Błotniki są chyba te zame, ale maska i klapa tylnia różnią się detalami. Różnia się także sposobem zamocowania zderzaka przedniego.
"...a friend with weed is better..."
DIABLO |
|
|
Jedras |
Dodany dnia 19-12-2005 20:23 |
Postów: 582 Data rejestracji: 21.01.2005 23:49 Skąd: - |
campino napisał(a): Mam pytanie jakiea sa roznice w nadwoziu miedzy 1 genaeracja a druga? Czy tylko przodem, i czy ktos probowal przerabiac ja się dołączam i chciałbym dowiedzieć się od kogoś kto to robił: - czy przednie błotniki z PH1 będą pasowały do lamp i migaczy z PH2 Edytowane przez Jedras dnia 19-12-2005 20:24 Serdecznie Pozdrawiam
Jedras_GW Moje auto: Skoda Octavia Combi '99 SLX 2.0, benzyna+LPG, 226000km
|
|
|
tomi |
Dodany dnia 19-12-2005 21:06 |
Postów: 628 Data rejestracji: 26.07.2005 21:54 Skąd: śląskie Częstochowa |
Błotniki są prawie takie same, moze brakowac dziury do przykrecenia nakładki progowej i błotnik w PH2 ma taką smieszną blaszke u góry o którą opiera sie lampa, ale w zasadzie i tak sie lampa trzyma na sróbkach to niewiem poco oni ją tam zrobili. Można bez problemu zamieniac z PH1 na PH2 i odwrotnie.
Była R19 1.9dt RT z ABS 94r./
Megane III 1.9dci/ I30crdi GD Moje auto: Renault Laguna II dci/MeganeIVph2, diesel
|
Devil |
Dodany dnia 24-12-2005 08:06 |
Postów: 36 Data rejestracji: 09.10.2005 21:03 Skąd: - |
Chyba jeszcze róznica jest we wnetrzu (inna deska).
blachy da sie zmienić bo kumpel niedawno po kolizji zapodał sobie nowy przód. Po tym liftingu zastanawia sie nad zmiana deski w srodku. Pozdro Renault 19 1.8 -była moja teraz siostry Peugeot 406 2.0Turbo kombi |
|
|
S16 |
Dodany dnia 24-12-2005 10:45 |
Postów: 507 Data rejestracji: 13.01.2005 16:03 Skąd: śląskie Rydułtowy |
Więkrzą różnica jest też wzmocnienie boczne w PHII no i inne wzory kolorystyczne tapicerek. Na mój gust róznice są znaczne i nie da się tego opisać w kilku słowach, jest poprostu inny efekt. Sam wiem bo miałem przedtem PHI a teraz mam PHII.
[small]Pozdrawiam
[center]<KLUBOWICZ #007> |
MARCO |
Dodany dnia 25-12-2005 20:22 |
Postów: 878 Data rejestracji: 17.05.2005 00:01 Skąd: - |
Zazwyczaj jesli producent robi jakis lifting to po to aby przedluzyc sprzedaz dasnego modelu. Zazwyczaj rowniez dazy do tego aby lifting ten obejmowaj jak najtansze czesci i aby nie byla taka zmiana zbyt skomplikowana..Wiec jesli o zmiane z ph I na Ph II nie stanowi problemu. Nawiasem mowiac firmie Renault lifting 19 naprawde sie udal i to przeciez nie najwyzszym kosztem.
Moje auto: FORD FOCUS 2.0 GHIA,Renault CLIO II 1.2 Ph2 Alize, benzyna
|
|
|
lukas_3city |
Dodany dnia 25-12-2005 20:44 |
Postów: 563 Data rejestracji: 09.02.2005 12:20 Skąd: pomorskie Gdynia |
MARCO napisał(a): Zazwyczaj jesli producent robi jakis lifting to po to aby przedluzyc sprzedaz dasnego modelu. Lifting 19 był odpowiedzią na GolfaIII i Astre bo Renówka była najgroźniejszym rywalem Niemców i żeby podtrzymać atrakcyjność musiała przejść kurację odświeżającą. Ale 92 rok (data wejścia ph2) to także jedna z większych przemian Renaulta - od tego roku wszystkie renówki dostały nowy znaczek i nowy, zaokrąglony styl a dziewiętnastka była pierwszym modelem tej nastającej ery. I w zasadzie nie przypadkowo zaczeli od właśnie tego modelu - klasa kompakt była (i chyba jeszcze jest) najlepiej sprzedającą sie klasą w zachodniej (cywilizowanej ) Europie. Lukas_3City klubowicz #92
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 213000km
|
TeBe |
Dodany dnia 25-12-2005 22:59 |
Postów: 1057 Data rejestracji: 16.03.2005 16:00 Skąd: - |
A propos konkurencji w klasie kompakt to powiem Wam, że w czasach świetności 19tki Ph2, zbierała ona bardzo dobre oceny i wygrywała testy porównawcze z Astrą, Escortem, a nawet z Vento (por. AUTO International rocznik 93). Co ciekawe Megane nie powtórzyło juz tego wyniku i nie było aż tak dobre.
[small][center]Pozdrawiam
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |