Menu główne
Forum
Klubowicze
kristof |
Dodany dnia 22-10-2006 17:36 |
Postów: 23 Data rejestracji: 12.08.2006 18:40 Skąd: - |
Zauważyłem dzisiaj, że nie pali mi się tylne lewe światło mijania/postojowe. Przedtem jeździłem maluchem a teraz Renią i nie wiem jak zdemontować to światło żeby dostać się do jego środka żeby zobaczyć stan żarówek i czy nic nie zaśniedziało. Odkręciłem w bagażniku tą plastikową osłonę świateł (zamocowana za pomocą 2 nakrętek) i odczepiłem przewód żeby sprawdzić jego stan no i zastanawiam się czy wystarczy teraz tylko wypchać światło czy trzeba coś jeszcze zrobić. Pytam, bo gdy zaczynam najczęściej coś robić na siłę to to ulega zniszceniu a nie chciał bym zniszczyć świateł. BTW: Mam jeszcze pytanie o światło przeciwmgielne, patrząc na lampy z tyłu to prawy i lewy klosz mają miejsce na to światło u mnie pali się tylko lewe tak ma być czy maja się palić obydwa, pytam, bo wsteczny pali się w dwóch. Z góry dzięki za pomoc Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, E7J (1390/75KM), hatchback 3d, 202000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 22-10-2006 17:36 |
Hugo |
Dodany dnia 22-10-2006 18:26 |
Postów: 1283 Data rejestracji: 28.02.2005 08:29 Skąd: - |
jak odkrecisz te dwie pastikowe nakretki i zdemontujesz kostke z przewodami od zew nalezy lampe szarpnac ona odejdzie pozniej wyciagasz ten plastik biały ze srodka i masz zaroweczki
co do przeciwmgielnej bedzie paliło sie tylko to od srodka drogi jadac za Toba czyli Lewe pozdrawiam >>>POZDRAWIAM<<< Nie jeżdźij szybciej niż lata twój anioł stróż YAMAHA POWER Moje auto: bolid ;))), diesel, 999999km
|
piotreek |
Dodany dnia 22-10-2006 18:28 |
Postów: 489 Data rejestracji: 30.05.2005 22:50 Skąd: podkarpackie Oleszyce |
Ja bym proponował zajrzeć do skrzynki bezpieczników, ponieważ postojówki mają dwa bezpieczniki (na prawą i lewą stronę).
Nie wiem jak w Phase II ale w Ph I wystarczy odkręcić nakrętki i wyjąć wtyczkę i klosz można wyjąć Mam jeszcze pytanie o światło przeciwmgielne, patrząc na lampy z tyłu to prawy i lewy klosz mają miejsce na to światło u mnie pali się tylko lewe tak ma być czy maja się palić obydwa, pytam, bo wsteczny pali się w dwóch. Tak ma być Edytowane przez piotreek dnia 22-10-2006 18:29 R19 CABRIO F3P
Trzeba to czuć! Nie wystarczy dostrzegać... |
crackers |
Dodany dnia 22-10-2006 19:31 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
kristof napisał/a: Mam jeszcze pytanie o światło przeciwmgielne, patrząc na lampy z tyłu to prawy i lewy klosz mają miejsce na to światło u mnie pali się tylko lewe tak ma być czy maja się palić obydwa, pytam, bo wsteczny pali się w dwóch. Tak jest fabrycznie, ale ja u siebie przerobilem na podwojne Zdejmujesz plastik od wewnetrznej strony klapy i wszystko widzisz. Klosz jest gotowy do pracy, musisz jedynie zaslepke z blendy wylamac i dostac ze szrotu (w wielu innych lampach i modelach Renault sa bardzo podobne gniazda zarowek) wtyczke i gniazo zarowki... no i zarowke miec oczywiscie, ale to juz jest ogolnodostepne POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
radzio_F_16 |
Dodany dnia 22-10-2006 20:48 |
Postów: 179 Data rejestracji: 26.08.2006 10:51 Skąd: - |
Mam jeszcze pytanie o światło przeciwmgielne, patrząc na lampy z tyłu to prawy i lewy klosz mają miejsce na to światło u mnie pali się tylko lewe tak ma być czy maja się palić obydwa, pytam, bo wsteczny pali się w dwóch. U mnie w ph1 wystarczyło wyłamać zaślepkę i wstawić żarówkę i mam dwa przeciwmgielne teraz służą także jako światła stopu R 19 1,8 16v 1991r
http://www.polskajazda.pl/index.php?a=cars&idpojazd=1925&opcja=detail |
|
|
crackers |
Dodany dnia 22-10-2006 20:55 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
radzio_F 16 napisał/a: U mnie w ph1 wystarczyło wyłamać zaślepkę i wstawić żarówkę i mam dwa przeciwmgielne teraz służą także jako światła stopu No wlasnie... potrafia sie przyczepic na przegladzie a takze podczas kontroli, jak jest koles bardziej kumaty podobno. POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
radzio_F_16 |
Dodany dnia 22-10-2006 21:25 |
Postów: 179 Data rejestracji: 26.08.2006 10:51 Skąd: - |
crackers napisał/a: radzio_F 16 napisał/a: U mnie w ph1 wystarczyło wyłamać zaślepkę i wstawić żarówkę i mam dwa przeciwmgielne teraz służą także jako światła stopu No wlasnie... potrafia sie przyczepic na przegladzie a takze podczas kontroli, jak jest koles bardziej kumaty podobno. W listopadzie mam przegląd i się okaże czy się kapną czy nie A tak wogóle to polepsza według mnie bezpieczeństwo bo lepiej mnie widać jak hamuje R 19 1,8 16v 1991r
http://www.polskajazda.pl/index.php?a=cars&idpojazd=1925&opcja=detail |
|
|
crackers |
Dodany dnia 22-10-2006 21:39 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
No tak samo jak soczewki w lampach, tyle ze tu i tu powiedza, ze nielegal, bo brak homologacji
POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
tarantini |
Dodany dnia 22-10-2006 23:02 |
Postów: 738 Data rejestracji: 24.02.2006 22:51 Skąd: - |
crackers napisał/a: kristof napisał/a: Mam jeszcze pytanie o światło przeciwmgielne, patrząc na lampy z tyłu to prawy i lewy klosz mają miejsce na to światło u mnie pali się tylko lewe tak ma być czy maja się palić obydwa, pytam, bo wsteczny pali się w dwóch. Tak jest fabrycznie, ale ja u siebie przerobilem na podwojne Zdejmujesz plastik od wewnetrznej strony klapy i wszystko widzisz. Klosz jest gotowy do pracy, musisz jedynie zaslepke z blendy wylamac i dostac ze szrotu (w wielu innych lampach i modelach Renault sa bardzo podobne gniazda zarowek) wtyczke i gniazo zarowki... no i zarowke miec oczywiscie, ale to juz jest ogolnodostepne ja tylko wyłamałem zaślepkę i włozyłem żarówkę. Francuzi zrobili coś w rodzaju oszczędności na żarówce, nic nie trzeba było przerabiać, oczywiście chodzi mi o ph1 . Zauważyłemm już to samo kiedyś u kumpla w Renault Kangoo Edytowane przez tarantini dnia 22-10-2006 23:03 |
|
|
crackers |
Dodany dnia 22-10-2006 23:06 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Nie wiem czy to nie jest tak jak z przelacznikami elektrycznych szyb, ze po obu stronach sa miejsca na 2, dzieki czemu jest to symetryczne i w przypadku wersji na anglie nie trzeba kombinowac i ogolny koszt produkcji auta jest nizszy, wiec i cena zakupu takze, a co za tym idzie, wiecej ludzi kupi, wiec zysk dla firmy
POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |