Menu główne
Forum
Klubowicze
Walus |
Dodany dnia 26-12-2005 12:20 |
Postów: 145 Data rejestracji: 26.05.2005 20:21 Skąd: - |
tak jak w temacie do intecoolera dostal mi sie olej i niewiem jak go mam wyczyscic i jeszcze jedno pytanko skoro dostaje mi sie olej do intecoolera to przyczyna jest padajaca turbina czy co jak tak to da sie to naprawic
Edytowane przez maestro-nieaktywny dnia 31-10-2008 10:42 Moja renia posiada silniczek 1,9TD i jest z 93roku
Auto jest Bogiem Paliwo Nalogiem http://img146.imageshack.us/my.php?image=imag00034dz.jpg http://img141.imageshack.us/my.php?image=imag00073mz.jpg http://img130.imageshack.us/my.php?image=imag00028rl.jpg |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 26-12-2005 12:20 |
S16 |
Dodany dnia 26-12-2005 12:26 |
Postów: 507 Data rejestracji: 13.01.2005 16:03 Skąd: śląskie Rydułtowy |
Intercooler mozesz wyczyścić wlewając do niego najlepiej nitro rozpuszczalnik. Ale dobrze żeby był wyciągnięty i wyszelątać go. A co do przyczyny to na 100% turbo zyga olejem i rada taka że nadaje się do regeneracji.
[small]Pozdrawiam
[center]<KLUBOWICZ #007> |
Kune |
Dodany dnia 26-12-2005 13:04 |
Postów: 1902 Data rejestracji: 21.03.2005 21:35 Skąd: - |
sprawdz kanaly olejowe od turbo...
dopiero jak cos z tym zrobic to ma sens czysczenie chlodnicy, inaczej znowu ci zarzyga. Części nowe i używane do samochodów supersportowych i luxusowych (Bentley, Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, McLaren, AMG, Royce Rolls) - www.exoticcarparts.de
Pierwsze auto - R19 16v Chamade Moje auto: 2x A4 TDI, diesel
|
Walus |
Dodany dnia 26-12-2005 13:35 |
Postów: 145 Data rejestracji: 26.05.2005 20:21 Skąd: - |
a jaki jest miej wiecej koszt regeneracji turba kune te przewody sa z oleju ale zyga mi olejem tylko jak daje mu poopalic hehehe i gdzie takie turbo regeneruja a po ile sa nowe turba
Moja renia posiada silniczek 1,9TD i jest z 93roku
Auto jest Bogiem Paliwo Nalogiem http://img146.imageshack.us/my.php?image=imag00034dz.jpg http://img141.imageshack.us/my.php?image=imag00073mz.jpg http://img130.imageshack.us/my.php?image=imag00028rl.jpg |
|
|
Kune |
Dodany dnia 26-12-2005 13:38 |
Postów: 1902 Data rejestracji: 21.03.2005 21:35 Skąd: - |
turbo zalezy, nowe pewnie miedzy 1.5 - 2k, regenerwoane poniej 1000, ale to tak ceny rzucone z glowy, nie wiem co tam za turbo masz...
no przy butowaniu zawsze bedzie bralo olej i chlapalo, a poprostu masz juz nieszczelnosc przy smarowaniu turbiny. ja bym sie nie przejmowal do puki turbo sie nie wysra. Części nowe i używane do samochodów supersportowych i luxusowych (Bentley, Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, McLaren, AMG, Royce Rolls) - www.exoticcarparts.de
Pierwsze auto - R19 16v Chamade Moje auto: 2x A4 TDI, diesel
|
S16 |
Dodany dnia 26-12-2005 13:53 |
Postów: 507 Data rejestracji: 13.01.2005 16:03 Skąd: śląskie Rydułtowy |
Ceny tak jak pisze kune są własnie takie. Ale nie ma co przewodów olejowych sprawdzać bo jeżeli przedostaje się olej do kanału powietrznego to tylko przez uszczelnienia w wewnątrz turbiny, będzie żygać coraz bardziej aż zauważysz znaczny ubytek oleju w silniku. To będzie ostatni dzwonek do naprawy.
[small]Pozdrawiam
[center]<KLUBOWICZ #007> |
kajzer |
Dodany dnia 28-12-2005 18:39 |
Postów: 217 Data rejestracji: 04.03.2005 20:31 Skąd: - |
Kune napisał(a): ja bym sie nie przejmowal do puki turbo sie nie wysra. Witam o tak tak Kune zawsze daje dobre rady na forum ,a jak by ci sie kiedyś wykręciła jedna lub trzy szpilki z koła to też jedz aż ci sie koło wysra Walus tak jak pisze S16 kończy ci sie turbina podjedz do jakiś magików niech ci to naprawią |
Jaski |
Dodany dnia 28-12-2005 20:50 |
Postów: 2156 Data rejestracji: 21.01.2005 11:16 Skąd: śląskie Gliwice |
Waluś to juz chyba nie bedziesz sie ścigał ;P
No i zrób tak jak S16 pisze...najpierw napraw turbinę, a dopiero później czyść i-cooler... koszt regeneracji turba to około 1000zł, używane turbo na giełdzie to max 1000zł w zalezności od rodzaju i modelu... Mogę się zapytac znajomego czy zna kogoś, bo on niedawno naprawiał turbinkę u siebie... Number 11 Of Renault 19 Klubu
Party Squad - Members Squad Moje auto: Laguna II 1.9 Dci & Movano 2.5 Dci, diesel, 195000km
|
|
|
Hugo |
Dodany dnia 28-12-2005 23:20 |
Postów: 1283 Data rejestracji: 28.02.2005 08:29 Skąd: - |
Kune napisał(a): ja bym sie nie przejmowal do puki turbo sie nie wysra. kajzer napisał(a): Witam o tak tak Kune zawsze daje dobre rady na forum ,a jak by ci sie kiedyś wykręciła jedna lub trzy szpilki z koła to też jedz aż ci sie koło wysra Buheheheheheheheh Kajzer dobre Walus tak jak pisał S16 Nitro albo bezyna ekstrakcyjna , a wina jest nie 1 nowości turbina... >>>POZDRAWIAM<<< Nie jeżdźij szybciej niż lata twój anioł stróż YAMAHA POWER Moje auto: bolid ;))), diesel, 999999km
|
Kune |
Dodany dnia 29-12-2005 13:46 |
Postów: 1902 Data rejestracji: 21.03.2005 21:35 Skąd: - |
kajzer napisał(a): Kune napisał(a): ja bym sie nie przejmowal do puki turbo sie nie wysra. Witam o tak tak Kune zawsze daje dobre rady na forum ,a jak by ci sie kiedyś wykręciła jedna lub trzy szpilki z koła to też jedz aż ci sie koło wysra Walus tak jak pisze S16 kończy ci sie turbina podjedz do jakiś magików niech ci to naprawią dobrze ze rozrozniasz czesc mechaniczna silnika od czesci ukladu jezdnego, od ktorego zalezy jego zycie i bezpieczenstwo. Co do turbiny, to jakbys byl Kajzer bardziej zorientowany a mniej dowcipny, dowiedzialbys sie/zobaczylbys ze turbaffka, wcale az tak mocno nie puszcza, i od tego puszczania do momentu az sie sypnie to IMO. Walus zdarzy spokojnie przejezdzic jeszcze z rok jak nic. Pozatym co ma zrobic regenerowac bawiles sie kiedys w regeneracje jest kilka firm co to robi, ale czy robia to dobrze to watpie, jesli by szukac juz jakies firmy to polecam www.streetracing.... uzyj szukajki, kilka razy byly omawiane firmy ktore regeneruja turbiny, i raczej do pozytywnych opinii tym firma daleko. Pozatym Kajzder miedzy nami jest taka roznica ze moje rady sa BEZCENNE a za Twoje mozna zaplacic karta Master Card Co nie oznacza ze masz (zawsze) racje. Części nowe i używane do samochodów supersportowych i luxusowych (Bentley, Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, McLaren, AMG, Royce Rolls) - www.exoticcarparts.de
Pierwsze auto - R19 16v Chamade Moje auto: 2x A4 TDI, diesel
|
Walus |
Dodany dnia 29-12-2005 14:06 |
Postów: 145 Data rejestracji: 26.05.2005 20:21 Skąd: - |
dzieki chlopaki narazie bede jezdzil tak jak jest, jak sie skonczy to bede myslal nad nowa
Moja renia posiada silniczek 1,9TD i jest z 93roku
Auto jest Bogiem Paliwo Nalogiem http://img146.imageshack.us/my.php?image=imag00034dz.jpg http://img141.imageshack.us/my.php?image=imag00073mz.jpg http://img130.imageshack.us/my.php?image=imag00028rl.jpg |
|
|
Platyn |
Dodany dnia 11-04-2009 23:14 |
Postów: 200 Data rejestracji: 10.04.2009 16:16 Skąd: - |
A nie próbował ktoś z was regenerować tego we własnym zakresie? Na allegro widziałem takie zestawy naprawcze do tej turbinki za jakieś 230zl. Zastanawia mnie czy jest to do wykonania w domowych warunkach ?
Renault 19; 1.9dT; '93
Wspomóż menela i bądź menelem Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 190000km
|
|
|
krzysiek_imax |
Dodany dnia 12-04-2009 09:08 |
Postów: 28 Data rejestracji: 19.02.2009 09:07 Skąd: - |
Za zestaw naprawczy zapłgacisz 230zl i efekt znikomy to nie jest to co regeneracja w zakladzie co ma specjalne maszyny. Musi byc wszystko wywazone inaczej to nic nie da. Moje auto: KRAZ, diesel, 16777215km
|
|
|
GrzesiekLca |
Dodany dnia 12-04-2009 09:44 |
Postów: 4134 Data rejestracji: 21.01.2006 13:55 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Haha dobre z tą regeneracją... Turbiny nie naprawisz sam, ona musi być idealnie wyważona itp.
Co do czyszczenia to najlepiej kupić 5l nafty i ją wyczyścić, można też karcherem z daleka przepłukać. VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V
Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
|
Platyn |
Dodany dnia 12-04-2009 10:02 |
Postów: 200 Data rejestracji: 10.04.2009 16:16 Skąd: - |
Ok wyważanie stosuje się w przypadku jak łopaty są pogięte czy połamane i trzeba wymienić wirnik. Albo jak ośka się zatrze. Ale po co wyważać skoro ośki i łopat turbiny się nie rusza. Ja mówię o wymianie samych uszczelnień. Przecież jak zmieniasz sprzęgło to też nie oddajesz zamachu do wyważania.
Renault 19; 1.9dT; '93
Wspomóż menela i bądź menelem Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 190000km
|
|
|
GrzesiekLca |
Dodany dnia 12-04-2009 10:32 |
Postów: 4134 Data rejestracji: 21.01.2006 13:55 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Ok zrób, zobaczymy ile pojeździsz...
VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V
Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
|
Platyn |
Dodany dnia 13-04-2009 20:35 |
Postów: 200 Data rejestracji: 10.04.2009 16:16 Skąd: - |
Dobra to żeby już nie zakładać nowego posta a jak jesteśmy przy turbo. Z jakich pojazdów jeszcze pasuje turbosprężarka do 19'. Clio czy jakieś inne wozidła
Renault 19; 1.9dT; '93
Wspomóż menela i bądź menelem Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 190000km
|
|
|
WoZnY |
Dodany dnia 13-04-2009 21:33 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Może coś ze stajni Volvo podejdzie ale tak to nikt Tobie chyba nie powie.
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
Platyn |
Dodany dnia 13-04-2009 21:36 |
Postów: 200 Data rejestracji: 10.04.2009 16:16 Skąd: - |
No właśnie. A z doświadczenia wiem, że może być ta sama turbina a do jednego auta kosztuje mniej a do drugiego więcej.
Tak było choćby ze wspomnianym scorpio 2.5TD do którego turbo kosztowało 800 a do jeepa cheerokie z tym samym silnikiem i tą samą turbiną kosztawała 1000 Renault 19; 1.9dT; '93
Wspomóż menela i bądź menelem Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 190000km
|
|
|
tomi |
Dodany dnia 13-04-2009 21:43 |
Postów: 628 Data rejestracji: 26.07.2005 21:54 Skąd: śląskie Częstochowa |
Postów nie kasuje, ale piszcie na temat
Edytowane przez tomi dnia 13-04-2009 21:59 Była R19 1.9dt RT z ABS 94r./
Megane III 1.9dci/ I30crdi GD Moje auto: Renault Laguna II dci/MeganeIVph2, diesel
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |