25 Lipiec 2014 11:04:57
Zdjęcia użytkowników
mariego cin3kgostyn
Ilosć albumów: 1708, Ilosć zdjęć: 6635

Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

jonowaty [on] 25-07-2014 10:56
Bot, Renault Megane PH1 -40mm

Bot [off] 25-07-2014 10:33
jonowaty, czyli co ? Pfft

jonowaty [on] 25-07-2014 10:24
uki871, użyłem GOOGLE, i już wszystko wiem na temat RE021VA.. Pfft

Bot [off] 25-07-2014 10:23

uki871 [off] 25-07-2014 10:21
jonowaty, 2 fotka nie wchodzi

jonowaty [on] 25-07-2014 10:04
uki871, RE007VA miałem, to były -40mm Bot, te same miałem Pfft

Bot [off] 25-07-2014 10:03
uki871, ja mam takie http://www.fotosi.
..1df90.html
RE0C7VA czy jakos tak. i stoi jak 16v albo i kawałek niżej. http://www.fotosi.
..a3e5ff339a

uki871 [off] 25-07-2014 09:48
witam wszystkich.mam male pytanko. znalazlem sprezyny weitec o tym nr RE021VA/000.powie ktos jaki jest stopien obnizenia ?

patrick_LCH [off] 24-07-2014 22:20
jonowaty, dzieki

jonowaty [on] 24-07-2014 22:15
patrick_LCH, M12x1,5mm


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Lp.DataWojewództwoMiastoMiejsceDyskusja
116.08.2014 17:00ogólnopolskiNowy TargNowotarski Piknik LotniczyZobacz

Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Silniki F8Q (diesel)
 Drukuj temat
[F] Jak wyczyscic intecooler 
Walus
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 26-12-2005 12:20
Awatar


Postów: 145

Data rejestracji: 26.05.2005 20:21
Skąd: -

tak jak w temacie do intecoolera dostal mi sie olej i niewiem jak go mam wyczyscic? i jeszcze jedno pytanko skoro dostaje mi sie olej do intecoolera to przyczyna jest padajaca turbina czy co jak tak to da sie to naprawic ?Sad

Edytowane przez maestro-nieaktywny dnia 31-10-2008 10:42
Moja renia posiada silniczek 1,9TD i jest z 93roku
Auto jest Bogiem Paliwo NalogiemSmile
http://img146.imageshack.us/my.php?image=imag00034dz.jpg
http://img141.imageshack.us/my.php?image=imag00073mz.jpg
http://img130.imageshack.us/my.php?image=imag00028rl.jpg
 
S16
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 26-12-2005 12:26
Awatar


Postów: 507

Data rejestracji: 13.01.2005 16:03
Skąd: -

Intercooler mozesz wyczyścić wlewając do niego najlepiej nitro rozpuszczalnik. Ale dobrze żeby był wyciągnięty i wyszelątać go. A co do przyczyny to na 100% turbo zyga olejem i rada taka że nadaje się do regeneracji.

[small]Pozdrawiam
[center]<KLUBOWICZ #007>
 
Kune
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 26-12-2005 13:04
Awatar


Postów: 1902

Data rejestracji: 21.03.2005 21:35
Skąd: -

sprawdz kanaly olejowe od turbo...

dopiero jak cos z tym zrobic to ma sens czysczenie chlodnicy, inaczej znowu ci zarzyga.

Części nowe i używane do samochodów supersportowych i luxusowych (Bentley, Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, McLaren, AMG, Royce Rolls) - www.exoticcarparts.de

Pierwsze auto - R19 16v Chamade Smile

Moje auto: 2x A4 TDI, diesel
 
Walus
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 26-12-2005 13:35
Awatar


Postów: 145

Data rejestracji: 26.05.2005 20:21
Skąd: -

a jaki jest miej wiecej koszt regeneracji turba kune te przewody sa z oleju ale zyga mi olejem tylko jak daje mu poopalic hehehe i gdzie takie turbo regeneruja ? a po ile sa nowe turba ?

Moja renia posiada silniczek 1,9TD i jest z 93roku
Auto jest Bogiem Paliwo NalogiemSmile
http://img146.imageshack.us/my.php?image=imag00034dz.jpg
http://img141.imageshack.us/my.php?image=imag00073mz.jpg
http://img130.imageshack.us/my.php?image=imag00028rl.jpg
 
Kune
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 26-12-2005 13:38
Awatar


Postów: 1902

Data rejestracji: 21.03.2005 21:35
Skąd: -

turbo zalezy, nowe pewnie miedzy 1.5 - 2k, regenerwoane poniej 1000, ale to tak ceny rzucone z glowy, nie wiem co tam za turbo masz...

no przy butowaniu zawsze bedzie bralo olej i chlapalo, a poprostu masz juz nieszczelnosc przy smarowaniu turbiny.

ja bym sie nie przejmowal do puki turbo sie nie wysra.

Części nowe i używane do samochodów supersportowych i luxusowych (Bentley, Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, McLaren, AMG, Royce Rolls) - www.exoticcarparts.de

Pierwsze auto - R19 16v Chamade Smile

Moje auto: 2x A4 TDI, diesel
 
S16
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 26-12-2005 13:53
Awatar


Postów: 507

Data rejestracji: 13.01.2005 16:03
Skąd: -

Ceny tak jak pisze kune są własnie takie. Ale nie ma co przewodów olejowych sprawdzać bo jeżeli przedostaje się olej do kanału powietrznego to tylko przez uszczelnienia w wewnątrz turbiny, będzie żygać coraz bardziej aż zauważysz znaczny ubytek oleju w silniku. To będzie ostatni dzwonek do naprawy.

[small]Pozdrawiam
[center]<KLUBOWICZ #007>
 
kajzer
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 28-12-2005 18:39
Awatar


Postów: 217

Data rejestracji: 04.03.2005 20:31
Skąd: -

Kune napisał(a):
ja bym sie nie przejmowal do puki turbo sie nie wysra.


WitamWink o tak tak Kune zawsze daje dobre rady na forumGrin ,a jak by ci sie kiedyś wykręciła jedna lub trzy szpilki z koła to też jedz aż ci sie koło wysra Grin
Walus tak jak pisze S16 kończy ci sie turbina podjedz do jakiś magików niech ci to naprawiąWink
 
Jaski
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 28-12-2005 20:50
Awatar


Postów: 2154

Data rejestracji: 21.01.2005 11:16
Skąd: -

Waluś to juz chyba nie bedziesz sie ścigał ;P

No i zrób tak jak S16 pisze...najpierw napraw turbinę, a dopiero później czyść i-cooler... koszt regeneracji turba to około 1000zł, używane turbo na giełdzie to max 1000zł w zalezności od rodzaju i modelu...

Mogę się zapytac znajomego czy zna kogoś, bo on niedawno naprawiał turbinkę u siebie...

Number 11 Of Renault 19 Klubu
Party Squad - Members Squad

Moje auto: Laguna II 1.9 Dci & Movano 2.5 Dci, diesel, 195000km
 
Hugo
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 28-12-2005 23:20
Awatar


Postów: 1283

Data rejestracji: 28.02.2005 08:29
Skąd: -

Kune napisał(a):
ja bym sie nie przejmowal do puki turbo sie nie wysra.

kajzer napisał(a):
WitamWink o tak tak Kune zawsze daje dobre rady na forumGrin ,a jak by ci sie kiedyś wykręciła jedna lub trzy szpilki z koła to też jedz aż ci sie koło wysra Grin


Buheheheheheheheh Kajzer dobre Smile


Walus tak jak pisał S16 Nitro albo bezyna ekstrakcyjna Smile , a wina jest nie 1 nowości turbina...

>>>POZDRAWIAM<<<
Nie jeżdźij szybciej niż lata twój anioł stróż

YAMAHA POWER ! Grin

Moje auto: bolid ;))), diesel, 999999km
 
Kune
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 29-12-2005 13:46
Awatar


Postów: 1902

Data rejestracji: 21.03.2005 21:35
Skąd: -

kajzer napisał(a):
Kune napisał(a):
ja bym sie nie przejmowal do puki turbo sie nie wysra.


WitamWink o tak tak Kune zawsze daje dobre rady na forumGrin ,a jak by ci sie kiedyś wykręciła jedna lub trzy szpilki z koła to też jedz aż ci sie koło wysra Grin
Walus tak jak pisze S16 kończy ci sie turbina podjedz do jakiś magików niech ci to naprawiąWink


dobrze ze rozrozniasz czesc mechaniczna silnika od czesci ukladu jezdnego, od ktorego zalezy jego zycie i bezpieczenstwo.
Co do turbiny, to jakbys byl Kajzer bardziej zorientowany a mniej dowcipny, dowiedzialbys sie/zobaczylbys ze turbaffka, wcale az tak mocno nie puszcza, i od tego puszczania do momentu az sie sypnie to IMO. Walus zdarzy spokojnie przejezdzic jeszcze z rok jak nic. Pozatym co ma zrobic? regenerowac? bawiles sie kiedys w regeneracje? jest kilka firm co to robi, ale czy robia to dobrze to watpie, jesli by szukac juz jakies firmy to polecam www.streetracing.... uzyj szukajki, kilka razy byly omawiane firmy ktore regeneruja turbiny, i raczej do pozytywnych opinii tym firma daleko.

Pozatym Kajzder miedzy nami jest taka roznica ze moje rady sa BEZCENNE a za Twoje mozna zaplacic karta Master Card Wink Grin Co nie oznacza ze masz (zawsze) racje.

Części nowe i używane do samochodów supersportowych i luxusowych (Bentley, Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, McLaren, AMG, Royce Rolls) - www.exoticcarparts.de

Pierwsze auto - R19 16v Chamade Smile

Moje auto: 2x A4 TDI, diesel
 
Walus
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 29-12-2005 14:06
Awatar


Postów: 145

Data rejestracji: 26.05.2005 20:21
Skąd: -

dzieki chlopaki narazie bede jezdzil tak jak jest, jak sie skonczy to bede myslal nad nowaGrin

Moja renia posiada silniczek 1,9TD i jest z 93roku
Auto jest Bogiem Paliwo NalogiemSmile
http://img146.imageshack.us/my.php?image=imag00034dz.jpg
http://img141.imageshack.us/my.php?image=imag00073mz.jpg
http://img130.imageshack.us/my.php?image=imag00028rl.jpg
 
Platyn
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 11-04-2009 23:14
Awatar


Postów: 200

Data rejestracji: 10.04.2009 16:16
Skąd: -

A nie próbował ktoś z was regenerować tego we własnym zakresie? Na allegro widziałem takie zestawy naprawcze do tej turbinki za jakieś 230zl. Zastanawia mnie czy jest to do wykonania w domowych warunkach ?

Renault 19; 1.9dT; '93
Wspomóż menela i bądź menelem Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 190000km
 
krzysiek_imax
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 12-04-2009 09:08
Awatar


Postów: 28

Data rejestracji: 19.02.2009 09:07
Skąd: -

Za zestaw naprawczy zapłgacisz 230zl i efekt znikomy to nie jest to co regeneracja w zakladzie co ma specjalne maszyny. Musi byc wszystko wywazone inaczej to nic nie da.

Moje auto: KRAZ, diesel, 16777215km
 
GrzesiekLca
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 12-04-2009 09:44
Awatar


Postów: 4133

Data rejestracji: 21.01.2006 13:55
Skąd: -

Haha dobre z tą regeneracją... Turbiny nie naprawisz sam, ona musi być idealnie wyważona itp.

Co do czyszczenia to najlepiej kupić 5l nafty i ją wyczyścić, można też karcherem z daleka przepłukać.

Megane 2001 EXPRESSION 1.9dTi / Laguna 2 2004r Privilege 2.0T


Moje auto: Renaul Laguna 2 PRIVILEGE i Ranault Megane EXPRESSION, diesel, 110000km
 
Platyn
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 12-04-2009 10:02
Awatar


Postów: 200

Data rejestracji: 10.04.2009 16:16
Skąd: -

Ok wyważanie stosuje się w przypadku jak łopaty są pogięte czy połamane i trzeba wymienić wirnik. Albo jak ośka się zatrze. Ale po co wyważać skoro ośki i łopat turbiny się nie rusza. Ja mówię o wymianie samych uszczelnień. Przecież jak zmieniasz sprzęgło to też nie oddajesz zamachu do wyważania.

Renault 19; 1.9dT; '93
Wspomóż menela i bądź menelem Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 190000km
 
GrzesiekLca
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 12-04-2009 10:32
Awatar


Postów: 4133

Data rejestracji: 21.01.2006 13:55
Skąd: -

Ok zrób, zobaczymy ile pojeździsz...

Megane 2001 EXPRESSION 1.9dTi / Laguna 2 2004r Privilege 2.0T


Moje auto: Renaul Laguna 2 PRIVILEGE i Ranault Megane EXPRESSION, diesel, 110000km
 
Platyn
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 13-04-2009 20:35
Awatar


Postów: 200

Data rejestracji: 10.04.2009 16:16
Skąd: -

Dobra to żeby już nie zakładać nowego posta a jak jesteśmy przy turbo. Z jakich pojazdów jeszcze pasuje turbosprężarka do 19'. Clio czy jakieś inne wozidła?

Renault 19; 1.9dT; '93
Wspomóż menela i bądź menelem Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 190000km
 
WoZnY
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 13-04-2009 21:33
Awatar


Postów: 2750

Data rejestracji: 28.06.2005 17:18
Skąd: -

Może coś ze stajni Volvo podejdzie ale tak to nikt Tobie chyba nie powie.

<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI

Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V, benzyna+LPG, 215000km
 
Platyn
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 13-04-2009 21:36
Awatar


Postów: 200

Data rejestracji: 10.04.2009 16:16
Skąd: -

No właśnie. A z doświadczenia wiem, że może być ta sama turbina a do jednego auta kosztuje mniej a do drugiego więcej.
Tak było choćby ze wspomnianym scorpio 2.5TD do którego turbo kosztowało 800 a do jeepa cheerokie z tym samym silnikiem i tą samą turbiną kosztawała 1000 Smile

Renault 19; 1.9dT; '93
Wspomóż menela i bądź menelem Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 190000km
 
tomi
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 13-04-2009 21:43
Moderator Awatar


Postów: 624

Data rejestracji: 26.07.2005 21:54
Skąd: -

Postów nie kasuje, ale piszcie na temat!!

Edytowane przez tomi dnia 13-04-2009 21:59
Była R19 1.9dt RT z ABS 94r.

Moje auto: Renault Laguna, diesel
 
Przejdź do forum: