Menu główne
Forum
Klubowicze
czarny156 |
Dodany dnia 09-01-2008 15:45 |
Postów: 1 Data rejestracji: 09.01.2008 15:38 Skąd: - |
Witam mam chyba nietypowy problem.Mianowicie mam trudnosci z odpaleniem silnika ale po deszczu kiedy powietrze jast wilgotne.Jezeli jest sucho bez problemu od razu.Czy moze to byc spowodowane kablami.Prosze o pomoc i pozdrawiam
Edytowane przez mati_ dnia 24-10-2008 20:39 |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 09-01-2008 15:45 |
rekin79 |
Dodany dnia 09-01-2008 16:27 |
Postów: 150 Data rejestracji: 12.10.2006 17:06 Skąd: - |
Kable jeśli masz stare to wymień tak czy inaczej. Nie wiem jak to jest rozwiązane w C3J ale w takich przypadkach to krzaczy "cewka". W wilgoci dostaje brzebicia. Jak go odpalisz to powoli, używając np: pustego spryskiwacza po płynie do szyb, spryskaj wodą kolejne "urządzenia" pod maską. Albo będzie iskrzył i silnik zacznie "kuleć" albo zgaśnie. Wtedy sam zobaczysz co to. pozdr
www.retro-renault.pl
|
|
|
mnietek |
Dodany dnia 09-01-2008 17:16 |
Postów: 335 Data rejestracji: 25.04.2007 11:28 Skąd: - |
Problem wręcz bardzo popularny. Przede wszystkim kable do sprawdzenia i kopułka. Rozkręć ją i zobacz czy nie ma wilgoci, jak cos to zabierz do domu na noc i na grzejnik. Cewka też może wariować ale raczej kopułka. Kable spryskaj WD40 albo wymień na nowe. Moje auto: PEUGEOT 406, diesel, 250000km
|
|
|
Mrovex |
Dodany dnia 09-01-2008 22:47 |
Postów: 280 Data rejestracji: 05.07.2007 23:15 Skąd: - |
Ja miałem to samo w mojej reni, to co się okazało że ten węgielek w kopułce był zużyty u zapieczony w swoim gnieździe i jak doszła wilgoć to było przebicie do masy i nie palił. Po wymianie Kopułki palca i kabli problem zniknął od razu a samochód zaczął lepiej palić i kulturalniej pracować. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 120001km
|
|
|
KattyEm |
Dodany dnia 22-01-2015 12:54 |
Postów: 4 Data rejestracji: 21.01.2015 00:28 Skąd: lubelskie Lublin |
Witam, mam ten sam problem. Kable, kopułka, palec i świece zostały wymienione na nowe i dalej to samo. Czasem pomaga ogrzanie kabli i kopułki gorącym powietrzem z suszarki do włosów ale też nie zawsze, gdzie jeszcze można szukać przyczyny? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 22-01-2015 13:11 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@KattyEm sprawdź miernikiem czujnik położenia wału: 5. Czujnik na kole zamachowym/czujnik walu korbowego znajduje się na lewo od odpowietrzenia skrzyni biegów (to ta czarna kostka - puszka na górze skrzyni). Czujnik jest przykręcony do bloku silnika bodajże na dwie śruby nad kołem zamachowym. opór: 200 +/- 80 omów spróbuj jego potraktować suszarką i odpalić, powiedz czy zadziała Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
KattyEm |
Dodany dnia 22-01-2015 13:30 |
Postów: 4 Data rejestracji: 21.01.2015 00:28 Skąd: lubelskie Lublin |
On jest sprawny, został wymieniony na nowy. Te objawt są tylko wtedy gdy jest mokro jak inni pisali i tylko na zimnym silniku, jak jest ciepły to nawet w silne ulewy pali. Modą to być jakieś jakieś uszczelki gdzieś? A ieszcze jedno : ten cały mapsemsor co do niego idą 3 kabelki i wężyk to ten wężyk jest pęknięty ale raczej jest szczelnie. Może to być? Ale chyba nie skoro na ciepłym pali a silnik chodzi równo
Treść dodana dnia 22 styczeń 2015 12:33: Aparat zapłonowy się reguluje jak w starych samochodach czy to jest bezobsługowe? Znalazłam informacje że się nim przyśpiesza/opóźnia zapłon i ustawia obroty. Może być tak że jest źle ustawiony i dopiero za którymś razem ustawia się dobrze? Bo suszenie też nie zawsze pomaga Edytowane przez KattyEm dnia 22-01-2015 13:33 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 22-01-2015 13:38 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@KattyEm wymień przewód od mapsensora, wyjdzie kilka zł. maksymalnie, kup na długość aby, to tak na wszelki wypadek bo nieszczelność przed mapsensorem to cyrki z obrotami nie, tu jest zapłon elektroniczny, nie ma co regulować próbowałaś delikatnie wcisnąć gaz przy odpalaniu zimnego silnika? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
KattyEm |
Dodany dnia 22-01-2015 13:42 |
Postów: 4 Data rejestracji: 21.01.2015 00:28 Skąd: lubelskie Lublin |
Tak, bez różnicy. Czasami strzela właśnie jakby był zapłon przestawiony a czasami jest ok, przy strzelaniu potrafi się zadławić jakby paliwa nie dostawał (kiedy pedał w podłodze) a czasami nie Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 22-01-2015 13:52 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
kończą mi się chyba pomysły a nie wali gazem przy odpalaniu? chodzi mi o to czy nie podaje dwóch paliw na raz Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
grzes70 |
Dodany dnia 22-01-2015 14:16 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@KattyEm Sprawdź czy na pewno nie ma przebić po stronie WN.Jakbyś mógł podmień cewkę na próbę. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
KattyEm |
Dodany dnia 26-01-2015 09:19 |
Postów: 4 Data rejestracji: 21.01.2015 00:28 Skąd: lubelskie Lublin |
Przebić nie ma, filtr powietrza wymieniliśmy bo był stary (jak się go wyjęło to łapał ładnie), a dziś znów mamy problem. Moduł zapłonowy do wymiany? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan
|
|
|
ANDI |
Dodany dnia 26-01-2015 10:21 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
to kobieta
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
mazzurr |
Dodany dnia 26-01-2015 11:34 |
Postów: 48 Data rejestracji: 03.09.2013 07:06 Skąd: lubelskie Parczew |
Mam pewien pomysł. Co byście powiedzieli na to, gdyby któryś z nas co ma renie z serduszkiem C3J z okolic Lublina spotkał się z KattyEm i metodą "na podstawkę" pomógł Jej wyeliminować przyczynę problemu? Sorki za małe OT.
Edytowane przez mazzurr dnia 26-01-2015 11:49 Jestem amatorem wśród profesjonalistów, ale profesjonalistą wśród amatorów.
I <3 Renault 19 Baccara Moje auto: Renault 19 phase I, hatchback, 1990r., 1.4 C3J, (1390/58KM), benzyna +LPG 320000km. Moje auto: Citroen ZX 1.9D, hatchback, 1994r., 1.9 XUD9A (1905/68KM), Diesel, 183000km . Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
|
|
ANDI |
Dodany dnia 26-01-2015 11:57 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
mazzurr napisał(a): możesz się z nią spotkać Mam pewien pomysł. Co byście powiedzieli na to, gdyby któryś z nas co ma renie z serduszkiem C3J z okolic Lublina spotkał się z KattyEm i metodą "na podstawkę" pomógł Jej wyeliminować przyczynę problemu? Sorki za małe OT. ale tak jak pisał grześ grzes70 napisał(a): @KattyEm Sprawdź czy na pewno nie ma przebić po stronie WN.Jakbyś mógł podmień cewkę na próbę. Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
mazzurr |
Dodany dnia 26-01-2015 12:30 |
Postów: 48 Data rejestracji: 03.09.2013 07:06 Skąd: lubelskie Parczew |
@ANDI Tak, jak pisałem wcześniej, zobaczymy kto ma bliżej ode mnie do Niej (ja mam jakieś 65km od domu do znaku "Lublin". Ale i tak dopiero jutro bym mógł podjechać, jeśli nikogo nie będzie.
Małe OT kwestii technicznej. Moduł zapłonowy w ph1 i ph2 są takie same? Bo jak dobrze się orientuje to w R19 było stosowane moduły 2-óch producentów (Siemens i Motorola bodajże) i różniły się ilością kostek podłączeniowych. Edytowane przez mazzurr dnia 26-01-2015 13:34 Jestem amatorem wśród profesjonalistów, ale profesjonalistą wśród amatorów.
I <3 Renault 19 Baccara Moje auto: Renault 19 phase I, hatchback, 1990r., 1.4 C3J, (1390/58KM), benzyna +LPG 320000km. Moje auto: Citroen ZX 1.9D, hatchback, 1994r., 1.9 XUD9A (1905/68KM), Diesel, 183000km . Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
|
|
R9GTX |
Dodany dnia 26-01-2015 13:53 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
@mazzurr wczoraj na spocie byliśmy i chłopaki stwierdzili zawory na drugim garze, mam sie z nimi spotkać tapicerke im podrzucić to pomyślimy bo ja sam już sie głupi zrobiłem
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
mazzurr |
Dodany dnia 26-01-2015 17:16 |
Postów: 48 Data rejestracji: 03.09.2013 07:06 Skąd: lubelskie Parczew |
@R9GTX Już wiem. Czerwona chamade ph2, więc pozdrowionka. ;-) Byliśmy dwiema ph1 jedna chamade a druga "uwaga pod napięciem" :-D to ja z koleżką o tych zaworach rozmawialiśmy z Tobą. To ona Ci się krzaczy z odpalaniem?
Zawory fakt faktem wesoło kłapały ale nawet u mnie jak kłapały to nawet dobrze odpalał. A po regulacji zaworów poprawi się dynamika i elastyczność serduszka. Edytowane przez mazzurr dnia 26-01-2015 18:44 Jestem amatorem wśród profesjonalistów, ale profesjonalistą wśród amatorów.
I <3 Renault 19 Baccara Moje auto: Renault 19 phase I, hatchback, 1990r., 1.4 C3J, (1390/58KM), benzyna +LPG 320000km. Moje auto: Citroen ZX 1.9D, hatchback, 1994r., 1.9 XUD9A (1905/68KM), Diesel, 183000km . Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 26-01-2015 18:52 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
jak w cleonie zawory nie klepią to znaczy że silnik nie działa, jak klepią to działa Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
jonowaty |
Dodany dnia 26-01-2015 18:54 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
@Kujtek taka prawda musi być to charakterystyczne cykanie z klawiatury
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |