Menu główne
Forum
Klubowicze
kolep25 |
Dodany dnia 03-02-2006 12:28 |
Postów: 131 Data rejestracji: 14.05.2005 21:47 Skąd: mazowieckie Błonie |
Witam....!
Jestem już nieźle wkurzony.... Nie mogę znaleźć kabelków do mojej Reni! Silnik C3j, 1390cm3, 43kW. Kopułka żeńska (tj. chyba DIN), na cewce bolec czyli męski z klamerką.... W intercarsie przejżałem masę przewodów włącznie z kablami do Volvo i kicha. Sentech odpadają - 8159, 8016 oraz inne zamieniki Baru, Bosch, Powertec... Co jest nie tak... Może ktoś wrzuci symbol kabli na jakich jeździ. Kable 4x meski kopułka --- świeca oraz kopułka męski (fajka) ----- cewka żeński z klamrą (fajka) Zadnych kombinacji z częściami raczej nie było ponieważ kable które mam po porzednim właścicielu są jednej firmy tj. Bougicord.... pomóżcie, muszę to zrobić wmiarę szybko mam już dyskotekę pod maską Edytowane przez mati_ dnia 29-12-2009 09:50 Tomek Renault 19 1390cm, C3J 1990 |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 03-02-2006 12:28 |
Maly--ldz |
Dodany dnia 04-02-2006 23:14 |
Postów: 86 Data rejestracji: 22.10.2005 18:06 Skąd: - |
Witam!
Mam dokladnie taki sam silnik i jak kupowalem kable to dopiero za trzecim razem dobralem odpowiednie! Kupilem kabelki polskiej firmy konkretnie z Pabianic firma JanMor! Z tego co slyszalem to dobra firma i ma naprawde dobrej jakosci kable wiec polecam! Nie pamietam dokladnie oznaczenia bodajrze RB1 czy cos takiego! Nie wiem czy w Twojej okolicy je dostaniesz ale mysle ze nie powinno byc zadnego problemu jesli tak to chetnie jakos Ci pomoge tylko prosze o jakas propozycje! Np: moge je kupic w Łodzi i Ci je wyslac! Jak cos to Postaram sie pstryknac pare fotek moich kabelkow i wyslac Ci na poczte tylko wyslij mi adres maila! Pozdrawiam! Niebieska 19 PH I C3J 3d
|
|
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 05-02-2006 02:02 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
Janmory strasznie sie popsuły ostatnio .Polecam natomiast BUGICORy ,Championy itp...BUGICORDy był zakladane fabrycznie .Co do przewodów to masz podobny problem ktory ja miałem .Kopułka pochodzi od silnika gaźnikowego natomiast przwód od cewki jest od układu wtryskowego .Dlatego też w zestawach albo nie pasuje kabel do cewki albo nie pasuja kabla do świec .Ja w takich wypadkach zostawiam stary przewód do cewki a reszte zakladam nowych .Janmory to RB1 albo RB2 (tu roznica w kopułce) U ciebie te przewody w zasadzie nigdzie nie dotykaja wiec mozesz załozyć obojetnie jakie ,byle silikonowe i nowe . |
kazik62 |
Dodany dnia 05-02-2006 10:27 |
Postów: 2 Data rejestracji: 27.04.2005 09:39 Skąd: - |
witam przerabiałam również ten temat, dwa kpl. oznaczone jako do C3J nie pasowały i dopiero trzeci kpl. ale oznaczony jako do sil. C1J pasował. |
|
|
kolep25 |
Dodany dnia 10-02-2006 20:36 |
Postów: 131 Data rejestracji: 14.05.2005 21:47 Skąd: mazowieckie Błonie |
Wreszcie udało mi się dziś zakupić kabelki do mojej reni. Są to Elektro Sparki OKE 025, silikony.
Czy ktoś wie czy kable tej firmy są dobre... niby made in UK. Zakupu dokonałem w w Demo Cars al. Jerozolimskie 258 w Pruszkowie, filii znanej firmy z Sulejówka ul. Drobiarska 51 z częściami do naszych renatek. Pozdrawiam Tomek Renault 19 1390cm, C3J 1990 |
|
|
mpkaras |
Dodany dnia 26-01-2009 18:04 |
Postów: 468 Data rejestracji: 25.05.2007 01:42 Skąd: mazowieckie Gostynin |
Dziś po 3 próbach wreszcie dopasowałem WNy do mojej Reni.
Sentech dedykowane do mojego modelu silnika o kodzie 8016 oczywiście nie pasowały, pasowały natomiast 8160 przeznaczone do C1G 1,2 l Edytowane przez mpkaras dnia 26-01-2009 18:05 Życie lubi komplikacje i gotowców się wystrzega Moją Renię można zobaczyć: Gostynin/Płock/Poznań Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 250000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 27-01-2009 20:48 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Ja kupiłem kable WN Bosch na sztuki bo komplety nie bardzo pasują. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
krzysiek_b |
Dodany dnia 11-02-2009 13:13 |
Postów: 572 Data rejestracji: 13.08.2008 15:26 Skąd: - |
Owszem z kablami do C3J jest problem. Jeżeli kupisz do C3J to nie pasują. Ja kupiłem do C1J i z R5 pasują do naszych C3J Moje auto: Audi B4 Avant 1.9 TDI, diesel, 200000km
|
|
|
kapusniak19 |
Dodany dnia 11-02-2009 14:40 |
Postów: 1337 Data rejestracji: 01.01.2007 18:43 Skąd: podkarpackie Ustrzyki Dolne |
Kable w c1j i c3j są praktycznie takie same. różnią się tylko końcówką od cewki. od kopułki są identyczne. Kopułka jest praktycznie taka sama. tylko, że w c1j jest zapinana na zatrzaski a w c3j jest zakręcana śrubkami. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 231000km
|
|
|
mati_ |
Dodany dnia 29-12-2009 09:47 |
Postów: 3622 Data rejestracji: 22.09.2005 23:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
mpkaras napisał/a: Dziś po 3 próbach wreszcie dopasowałem WNy do mojej Reni. Sentech dedykowane do mojego modelu silnika o kodzie 8016 oczywiście nie pasowały, pasowały natomiast 8160 przeznaczone do C1G 1,2 l Przerabiałem dzisiaj to samo. Do C3J'ta pasują kable oznaczone przez Sentecha 8160 do C1G (R19), C2J (R5), C3G (Twingo) I szczerze nie polecem nikomu przewodów Janmora - chyba, że ktoś lubi wymieniać przewody co roku Było: Renault 19, Phase II, 1993r., C3J (1390/58KM), sedan, benzyna+lpg
Moje auto: Saab 9-3, 2003r, B207E (1998/150KM), SportSedan, benzyna
|
mpkaras |
Dodany dnia 07-01-2010 08:25 |
Postów: 468 Data rejestracji: 25.05.2007 01:42 Skąd: mazowieckie Gostynin |
mati_ napisał/a: I szczerze nie polecem nikomu przewodów Janmora - chyba, że ktoś lubi wymieniać przewody co roku Znam takich, co z tym stwierdzeniem mocno by się z Tobą nie zgodzili. Życie lubi komplikacje i gotowców się wystrzega Moją Renię można zobaczyć: Gostynin/Płock/Poznań Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 250000km
|
mati_ |
Dodany dnia 07-01-2010 10:35 |
Postów: 3622 Data rejestracji: 22.09.2005 23:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
No cóż, ja mówię z doświadczenia.
Więcej ich nie kupię po prostu, teraz mam Sentecha i zobaczymy jak to z nimi będzie. Było: Renault 19, Phase II, 1993r., C3J (1390/58KM), sedan, benzyna+lpg
Moje auto: Saab 9-3, 2003r, B207E (1998/150KM), SportSedan, benzyna
|
kosiarz79 |
Dodany dnia 09-01-2010 15:22 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
hmm jakby ktos chcial to niech poszuka firme leader w swarzedzu robia kable na od reki do kazdego auta za smieszne pieniadze kable -anglia koncowy polskie .Dla przykladu za kable od 16v placilem 99 pl w sklepie takie same240-280 pln! http://www.thelea... tu macie namiary z tego co wiem to wysylaja tez za pobraniem
Edytowane przez kosiarz79 dnia 09-01-2010 15:23 sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
mnietek |
Dodany dnia 09-01-2010 15:32 |
Postów: 335 Data rejestracji: 25.04.2007 11:28 Skąd: - |
Ja miałem te kable przez około rok i zaczęły się przebicia. Dobrze że nie wyrzuciłem starych BUGICORDÓW bo te działają nadal rewelacyjnie mimo tylu lat i to na gazie. Moje auto: PEUGEOT 406, diesel, 250000km
|
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 09-01-2010 17:18 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
NGK robi komplety kabli WN do C3J,cena ok 70zł w sklepie. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
karolm89 |
Dodany dnia 19-01-2010 08:12 |
Postów: 27 Data rejestracji: 18.10.2009 14:35 Skąd: - |
witam też miałem problem z przewodami... ale w końcu jakies dobrałem.. chyba jan mora. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 115000km
|
|
|
serwer |
Dodany dnia 01-04-2010 13:57 |
Postów: 110 Data rejestracji: 23.02.2008 14:04 Skąd: - |
Mam ten sam problem ale mi się udało mechanik miał 19 z tym sinikiem i mówił ze pasują od VOLVO 340-360 dokładnie to champion LS-40/190
nie wierzyłem ale na prawdę pasowały a w sklepie sprawdzałem chyba z 6 rodzajów Jest: Opel Omega B 2.0 16v Sedan 320 000 km 1995r.
Była Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 210000km Moje auto: Renault Laguna I, Phase II, 1998, 1.6 16V, benzyna, 244444km
|
WLODZIO |
Dodany dnia 01-04-2010 15:25 |
Postów: 146 Data rejestracji: 30.04.2009 14:03 Skąd: - |
Witam. Ja zalożyłem ponad rok temu kable BOSCH P 798 rewelka ponad 20tys i żadnych przebić polecam!
WLODZIO-JEŻEWO/BYDGOSZCZ
Moje auto: Renault Megane, benzyna+LPG, 172000km
|
emZi |
Dodany dnia 01-04-2010 15:38 |
Postów: 1307 Data rejestracji: 08.01.2007 18:48 Skąd: lubelskie Lublin |
Ja mam BOSCH'a, tyle widzę bo napisach na izolacji.. Nie wiem jakie bo nie ja kupiłem.. Ale są na pewno świetne, auto mam ponad 3 lata, ok 40tyś przejechane przeze mnie, a wiem, że brat(poprzedni właściciel) wcześniej też na nich jeździł rok minimum na pewno. A że był we Włoszech i Niemczech w tym czasie, także jestem pewny, że przejechane już mają spokojnie z 50tyś.. Choć sądzę, że w rzeczywistości o wiele więcej
Przebić zero, autko pali i paliło zawsze bez problemu odkąd pamiętam, wymieniałem tylko świece. Także szczerze polecam Edytowane przez emZi dnia 01-04-2010 15:41 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 335000km
|
Mrovex |
Dodany dnia 01-04-2010 15:38 |
Postów: 280 Data rejestracji: 05.07.2007 23:15 Skąd: - |
Ja mam JanMory już 3 rok i niemam żadnych problemów. NGK też bardzo polecam ale tylko made in Japan te z francji są badziewne.
Żyj szybko Kochaj mocno Umieraj młodo
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 120001km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |