Menu główne
Forum
Klubowicze
ufo007 |
Dodany dnia 14-05-2006 21:26 |
Postów: 9 Data rejestracji: 24.10.2005 00:01 Skąd: - |
Witam wszyskich forumowiczow.
Jako ze jestem elektrykiem na mechanice znam sie tyle co z opowiesci mam pytanie do was. Mam renie 19 z 95 roku silnik c3j juz 3 razy wymieniane pierscionki i tuleje i poniewaz strasznie pobierala olej po wymianie 1 raz przejechalem 3 tys km za kolejnym razem juz troche wiecej ale olej nie dosc ze zaczelo pobierac znowu to i zaczal kapac od ostatniej wymiany mija juz 8 miesiecy ale zaczyna znowu kapac olej nie wiem czy nie pobiera zdajsie czarnego dymu nie widac. A ze w wakacje szykuje sie sporo trasy chce juz miec z silnikiem spokoj i go wymienic ciezko jest mi znalezc ten sam silnik a jak juz mam zamiar wymienic zastanawiam sie czy moge wsadzic cos wiekszej pojemnosci i mocny np F3N-L742 znalazlem oferte na allegro i mam pytanie czy duzo jest problemow z przelozeniem silnikow innego typu, czy mechanik za to wiecej wezmie niz przelozenie z c3j na c3j i czy w ogole sie oplaca wstawiac wieksza pojemnosc mam tez instalacje gazowa czy ja tez mozna przelozyc. Czy jezeli wieksza moc silnika czy nie trzeba ingerwac tez w hamulce i zawieszeie. Prosilbym o odpowiec. Pozdrawiam Edytowane przez MonteR dnia 16-05-2006 21:40 XII.95 sedan 1.4 C3J + gas 3 rok użytkowania
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 14-05-2006 21:26 |
Kune |
Dodany dnia 14-05-2006 22:25 |
Postów: 1902 Data rejestracji: 21.03.2005 21:35 Skąd: - |
zawsze jest sens, wiekszy silnik to wieksze bezpieczenstwo np. przy wyprzedzaniu!
Ja bym wymineial, trzeba tylko sprawdzic czy skrzynia podejdzie (Ale mysle ze nie powinno byc problemow, lub najlepiej kupic komplet z kompem, wiazka, skrzynai itp), mocnowania napewno sa te same, te silniki wystepowaly w R19 wiec problemu byc nie powinno, tyle ze L742 to juz wtrysk wielopunktowy, wiec zalezy jaka masz instalke. Moze tez sie okazac ze reuktor masz za slaby i bedziesz mial za mala moc na gazie w porownaniu tego co powinno byc, zwezka w dolocie tez moze byc za duzo. Co do hamulcow to juz Twoja wola, im lepsze hamulce tym lepiej, jesli Cie stac to zmieniaj, najlepiej z jak najmocniejszej wersji silnikowej, moga nawet byc z innego renault ktore ma piaste na 4 sroby, ale musisz miec komplet z zaciskiem, jarzem itp. Pomysl jezscze czy nie kupic F3P to juz troche nowsze silniki. Części nowe i używane do samochodów supersportowych i luxusowych (Bentley, Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, McLaren, AMG, Royce Rolls) - www.exoticcarparts.de
Pierwsze auto - R19 16v Chamade Moje auto: 2x A4 TDI, diesel
|
ufo007 |
Dodany dnia 16-05-2006 16:43 |
Postów: 9 Data rejestracji: 24.10.2005 00:01 Skąd: - |
Ten silnik to dokladnie 95 ROK POJ 1.7 98 TYS PRZEBIEGU, F3N L 740. 75PS z elektryka tylko bez skrzyni, i tez jest na wtrysku 1 punktowym jak c3j koles na allegro sprzedaje za 800 zlotych w sumie duzo ale przebieg maly, a gwarancje daje tylko rozruchowa. Jezeli zaczepy pasuja bo akurat o to sie balem najwiecej to chyba tylko problem moze byc z podlaczeniem elektryki, czy mechanik poradzi sobie bez problemow z taka zamiana a i czy skrzynia od c3j bedzie pasowac czy liczyc od razu specjalna do tego modelu
XII.95 sedan 1.4 C3J + gas 3 rok użytkowania
|
|
|
adik_83 |
Dodany dnia 16-05-2006 16:51 |
Postów: 359 Data rejestracji: 08.04.2005 01:28 Skąd: - |
skrzynia pasi bo sam jestem po takiej operacji, jeden uchwyt trzeba przerobic o ile dobrze pamietam
Renault 19 4.2T 24V Napęd przenoszony na trzy koła przez stado chomików pod maską pędzących w swoich karuzelach |
|
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 16-05-2006 21:26 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
Przy silniku C3J nie było skrzyń JB3 to tez przełozenia bedziesz miał inne . Cała reszta łacznie z wtryskiem i cała instalacją pasuje F3N=C3J .
Mowa oczywiscie o monowtrysku. Na upartego mozna zostawic nawet sterownik silnika i tez bedzie chodził. Musisz tez zakupić inna chlodnice i inny zbiornik wyrownawczy. Edytowane przez Maciej_R21 dnia 16-05-2006 21:26 |
ufo007 |
Dodany dnia 17-05-2006 23:49 |
Postów: 9 Data rejestracji: 24.10.2005 00:01 Skąd: - |
A jak mam gas zalozony dalo by sie go przelozyc czy na taka pojemnosc reduktor bedzie za maly. Wczoraj zrobilem 570 km to chyba z litr oleju poszedl :/ no juz nic z niego
XII.95 sedan 1.4 C3J + gas 3 rok użytkowania
|
|
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 18-05-2006 01:09 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
Gaz moze zostac ale bedziesz musial zmienic mikser na wiekszą srednice. Nie wiadomo jaki masz teraz . |
xxdrexx |
Dodany dnia 25-01-2013 14:58 |
Postów: 18 Data rejestracji: 17.11.2012 21:23 Skąd: - |
Witam mam pytanie do was,wiec posiadam Renault 19 1.4 90' c3j monowtrysk,padl mi silniczek krokowy i dostalem juz zamiennik wraz z calym kompletnym wtryskiem przepustnica itd.od renault 1.7 f3n,moje pytanie brzmi czy moge przelozyc do swojego 1.4 caly kompletny wtrysk od 1.7?bo wiem ze krokowiec pasuje tylko kwestia wkrecenia nakretki.Bardzo prosze o odpowiedz poniewaz chce to robic ale nie wiem czy dzielic je na czesci.Pozdrawiam Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 3d, 230560km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |