Menu główne
Forum
Klubowicze
WojtekLKR |
Dodany dnia 09-02-2007 20:26 |
Postów: 405 Data rejestracji: 15.04.2006 19:42 Skąd: - |
Witam,
Mam zamiar odłączyć zawór EGR i żeby się nie pomylić i nie odłączyć tego co trzeba zrobiłem 2 fotki. Prosiłbym kogoś kto to już odłączył o wskazanie którą rurkę trzeba odłączyć i zaślepić [img]http://img520.imageshack.us/img520/7581/egrpaint1nl2.th.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://img520.imageshack.us/img520/2963/egrpaint2qe4.th.jpg[/img] is not a valid Image. Osobiście obstawiam na przewód oznaczony białą strzałkę, ale lepiej się upewnić. Mam nadzieję że zfotografowałem to co trzeba Edytowane przez Krzychup dnia 12-03-2009 15:28 Ph I, 91rok, 1721 ccm, wtrysk jednopunktowy, 5d, czerwony z inst. gazową
40 km to nie odległość, -40 st C to nie mróz, a 40% to nie wódka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 145000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 09-02-2007 20:26 |
takeoff |
Dodany dnia 09-02-2007 21:12 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
nie ten bialy.
ten co idzie do takiego okraglego "ufa" na kolektorze ssącym. On jest cienki Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
troll |
Dodany dnia 09-02-2007 21:22 |
Postów: 228 Data rejestracji: 02.03.2005 11:54 Skąd: - |
osobiście uważam, że zaślepienie samego przewodu podciśnieniowego nie na wiele się zda, ponieważ jeżeli sam zawór EGR jest nieszczelny to i tak będzie przepuszczał spaliny. ostatnio wyjmowałem go i siebie i nie był już szczelny, co prawda poczyściłem go i uruchomiłem, ale dla bezpieczeństwa zaślepiłem też kolektor i teraz napewno nie puszcza mi ani kropli śmierdzących spalin |
|
|
Hydrant |
Dodany dnia 09-02-2007 21:37 |
Postów: 69 Data rejestracji: 14.03.2006 22:28 Skąd: - |
Ja u siebie zaślepiłem wężyk wychodzący z trójnika oznaczony fioletowym paskiem i pomogło. Wyrównała się praca na wolnych obrotach i tak już jeżdżę trzeci rok*tup* |
pepe |
Dodany dnia 11-12-2007 00:46 |
Postów: 223 Data rejestracji: 08.05.2006 22:32 Skąd: - |
a ja mam takie pytanko po co sie wogole to robi Do czego to sluzy to odlaczenie ?
PePe Renault 19 1.7 F3N L740 Aluski, elektryczne szybki, elektryczne lusterka i podgrzewane, szyberdach, ciemne tylne szyby,skórzana kierownica, sprzęcik ALPINA w połaczeniu z Blaupunkt gg:9261785 |
|
|
takeoff |
Dodany dnia 11-12-2007 09:16 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
Poprawa dynamiki kosztem srodowiska?
Lub jesli komus nawala EGR. Mi mulil samchod caly czas i okazalo sie ze caly zawor puszcza. Zaslepianie ruret tu niepomoze. Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
Krzychup |
Dodany dnia 11-12-2007 16:03 |
Postów: 4472 Data rejestracji: 10.03.2005 22:32 Skąd: wielkopolskie Poznań |
Maciej R21 napisał:
Tutaj jest link ktory opisuje "odłączenie" zaworu . http://www.renaul...tykul2.htm A nieczynny zawór (lub uszkodzony) mozna usunąc . Na pierwszym obrazku wywala sie 1. Zawór EGR Zaslepia sie IDEALNIE SZCZELNIE uszczelka plus blacha, otwór zaznaczony jako "2". Mozna jeszcze usunąc rurkę Rys.2 numer 3, ale wowczas nalezy zaślepić uszczelka zaroodporną i blachą otwór ktory zostanie po niej w kolektorze wydechowym, co widać na rysunku . To wszystko. Mozna jeszcze usunąc elektromagnetyczny zawór sterujacy a węzyk ktory po nim zostanie zalślepic . Edytowane przez Krzychup dnia 11-01-2008 21:49 Moje auto: Honda Civic, benzyna+LPG, 200000km
|
rowerb |
Dodany dnia 18-04-2008 11:27 |
Postów: 255 Data rejestracji: 11.11.2005 10:07 Skąd: - |
Krzychup napisał/a: Maciej R21 napisał: Mozna jeszcze usunąc rurkę Rys.2 numer 3, ale wowczas nalezy zaślepić uszczelka zaroodporną i blachą otwór ktory zostanie po niej w kolektorze wydechowym, co widać na rysunku . można ale czy trzeba? tzn "odciąłem" egr ale nie odłączałem tej rurki z rys. nr 2 - muszę to koniecznie robić czy mogę zostawić tak jak jest? u mnie po odłączeniu egr wg instrukcji: - nie szarpie (nie robi tzw hopek, czy żabek itp na 2 biegu), - szybciej odpala (mniej razy kręci zanim zapali jak jest zimny), - nie "pyrka" z wydechu, - jest odczuwalnie żwawszy (bardziej elastyczny) spalania jeszcze nie sprawdziłem ale nie wiem czy odcięcie egr będzie miało na nie jakiś wpływ stąd moje pytanie - trzeba dodatkowo jeszcze z jakiegoś powodu pozbywać się tej rurki czy nie koniecznie? Najlepszy informatyk w mieście: umiem wcisnąć "anuluj" i "akceptuj" jednocześnie |
|
|
kosiarz79 |
Dodany dnia 24-04-2008 21:48 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
za pare dni zostanie wycieta rura od dostarczania spalin i zaspawana na stale z 1 i 2 strony korzysc bedzie taka ze w razie czego latwiej bedzie mi wyjac rozrusznik i migomat mi sie przy okazji odkurzy
sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
emilos |
Dodany dnia 25-04-2008 12:35 |
Postów: 316 Data rejestracji: 13.01.2008 14:54 Skąd: - |
to te fotki mozna wywalic? przy tym nic nie odłanczamy?
Usługi remontowo-budowlane 500 112 551.
RENAULT MEGANE Moje auto: R.Megane, benzyna, 155001km
|
|
|
emilos |
Dodany dnia 26-04-2008 18:20 |
Postów: 316 Data rejestracji: 13.01.2008 14:54 Skąd: - |
pytanie do superwajzerów elektromechaników , zaglądając pod maske i zakładając ze EGR w stanie spoczynku zamyka sie, to czy po odłączeniu elektrozaworu sterującego i zaślepiając ten cienki wężyk idący do czóbka egr (sugerując się wypowiedzią kolegi takeoff), teoretycznie egr przestanie działać?, czy coś pomyliłem?, napieprzone tych wężyków jest od groma, jutro jade w świętokrzyskie i niechciałbym niemiłych niespodzianek ze strony reni.
Prosze o wypowiedż , dzięki Usługi remontowo-budowlane 500 112 551.
RENAULT MEGANE Moje auto: R.Megane, benzyna, 155001km
|
|
|
mrowek_190 |
Dodany dnia 07-05-2008 10:00 |
Postów: 105 Data rejestracji: 06.09.2006 15:31 Skąd: - |
Witam chciałbym sie dowiedzieć czegoś o tym EGR wczoraj go wyciągnołem i doszedłem do wniosku iż ta membrana cieżko działa i aby załączył sie ten nieszczęsny EGR to musi zassać dużo powietrza tym wężykiem ja usiłowałem to zrobic i nic a jak ciesnienie idzie tym wężykiem to wypycha membrane i zamyka ten zawór tak ?
mrowek_190
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
takeoff |
Dodany dnia 07-05-2008 10:59 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
Jak niedziala to wywal.
dorob zaslepke zamiast niego i po klopocie Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
mrowek_190 |
Dodany dnia 07-05-2008 12:23 |
Postów: 105 Data rejestracji: 06.09.2006 15:31 Skąd: - |
a można zaślepić tylko otwór który idzie do kolektora i przykręcić ten EGR bo tego drugiego nie dam rady bo jest tam ta szpila co wystaje z EGR-u
mrowek_190
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
takeoff |
Dodany dnia 07-05-2008 13:06 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
wywal caly zawor i dorob kawalek blachy na wzor uszczelki i przykrec sama blache zaslaniajaca oba otwory.
Teraz rozumiesz? Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
mrowek_190 |
Dodany dnia 07-05-2008 13:48 |
Postów: 105 Data rejestracji: 06.09.2006 15:31 Skąd: - |
można i tak dzieki
mrowek_190
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
Roman |
Dodany dnia 12-03-2009 11:11 |
Postów: 256 Data rejestracji: 15.10.2008 12:10 Skąd: - |
mam pyatnie bo nie wiem czy dobrze zrozumiałem . czyli wywalamy ten zawór(pokazany na 1 zdjeciu u WojtekLKR pomiedzy biała a niebieska strzałka i zaslepiamy te 2 otwory tak?
RoMaN
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 153km
|
Graby |
Dodany dnia 12-03-2009 11:16 |
Postów: 119 Data rejestracji: 03.04.2007 18:18 Skąd: - |
nie, wywalamy takie urządzenie które jest pod wtryskiem i zaślepiamy otwory które po nim zostały
nowy nabytek AUDI A3 1.9 TDI 110KM 2000r 197 000 tys. ale reniucha zostaje
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 234000km
|
|
|
Krzychup |
Dodany dnia 12-03-2009 15:29 |
Postów: 4472 Data rejestracji: 10.03.2005 22:32 Skąd: wielkopolskie Poznań |
Temat z opisem i zdjęciami jest tu -> EGR w Renault 19 - jak zaślepić?
Moje auto: Honda Civic, benzyna+LPG, 200000km
|
danielb1986 |
Dodany dnia 15-04-2010 22:15 |
Postów: 2003 Data rejestracji: 09.04.2010 11:30 Skąd: lubuskie Skwierzyna |
koledzy nie bardzo się znam na mechanice nie chiał bym nic zepsuć a chciałbym usunąc tzw. EGR może któryś z kolegów z forum z mojej okolicy mógł by mi w tym pomóc
If you don't live for something ,
you will die for nothing. Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |