23 Wrzesie 2019 03:30:00
Zdjęcia użytkowników
Locos pitr3k
Ilosć albumów: 1737, Ilosć zdjęć: 6656


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

czekus [off] 12-09-2019 21:40
Wink

maestro [off] 11-09-2019 21:33
Buona sera! Powracam z R19 Smile

gielab0019 [off] 29-08-2019 13:22
Deaver, 11999 Grin

[A] Lesiu11 [off] 24-08-2019 09:05
Deaver, do dogadania

Deaver [off] 20-08-2019 12:50
Lesiu, jaka cena dla forumowicza?

[A] Lesiu11 [off] 19-08-2019 19:34

edzio [off] 18-08-2019 18:55
BANIO@, Ooo Panie jeszcze wymagania co do koloru Grin

BANIO@ [off] 04-08-2019 17:18
Chłopaki potrzebna jest blenda do Ph2 i dwa przednie błotniki w dobrym stanie w kolorze 777 Smile

mirekk123 [off] 02-08-2019 00:44
Dzień dobry Grin

adrianus [off] 26-06-2019 13:40
Siemanko wszystkim, czesc i czołem! Witam serdecznie po latach nieobecności, po latach wróciłem do R19 i już się z nią nie rozstanę Smile


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
[F]po odpaleniu gasnie na PB 
ydrian
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 12-06-2007 22:44
Awatar


Postów: 133

Data rejestracji: 04.11.2006 20:31
Skąd: -

Witam od pewnego czasu mam taki problem, ze po odpaleniu normalnie na bezynie auto wskakuje mi na obroty takie jak przy ssaniu, i po sekundzie obroty spadaja i gasnie auto. Czasem jest tak, ze jak obrty nagle spadana i auto nie zgasnie, to silnik znow wskoczy na ssanie i dalej jest juz ok ...
Zazwyczaj taki problem jest jak chce rano wyjechac na zimnym silniku , potem jak juz auto jest odpalane np co jakies2 ,3,4 godzinki takich problemow nie ma albo auto spada na nizsze obroty ale nie zgasnie.
Moj silnik to F3N z instalacja gazowa 2 generacji komputerowej.
Odrazu tez mowie, ze swiece i kable WN mam nowe, to samo jest z filtrem powietrza. Zastanawia mnie jeszcze tylko filtr paliwa, moze to on jest zapchany, bo pompe paliwa slysze przed odpaleniem.

Edytowane przez Krzychup dnia 06-01-2008 17:26
Pozdrawiam Adrian
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 12-06-2007 22:44
Awatar
szosiu
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 13-06-2007 09:54
Awatar


Postów: 171

Data rejestracji: 10.06.2006 12:17
Skąd: -

Winy w układzie zapłonowym bym nie szukal, skupił bym sie na czujnikach temperatur. To na ich podstawie komputer "robi ssanie". Gdy taki czujnik Ci nie łaczy to po odpaleniu moze ci zgasnąć. Ja to przerabiałem, okazalo sie ze czujnik temperatury wody nie łaczyl na wtyczce. W F3Nie masz bodajze dwa takie czujniki, pierwszy jest od temperatury mieszanki zasysanej wkręcony w kolektor ssący z prawej strony a drugi dokladnie nie pamietam alu musi być wkrecony gdzies w glowice. Pomierz czujniki, one ponoc są takie same mozna jes zamieniać. Opór elektryczny tych czujników wg . książki powinien wynosic:
przy temperaturze +4C - 7,5kOhma
+20C - 3,5KOhma +/- 0,5 kOhma
+80C - 335 Ohm +/- 35 Ohm
+90C - 240 Ohm +/- 30 Ohm.

Takze miernik w łape i do dzieła :-) ps. pamietaj zeby dac czas zeby sie czyjnik ustabilizowal z 10 min po zafundowaniu mu określonej temperatury testowej
Oraz sprawdz filtr paliwa i wydatek pompy paliwa wg. książki, posprawdzaj wężyki podcisnieniowe czy dą dobrrze osadzone na króćcach a zwłaszcza ten od czójnika podciśnienia z prawej strony opbok filtra powietrza

Edytowane przez szosiu dnia 13-06-2007 09:57
Autko z duszą :-)
R 19 1721 RT F3N 93r. Gas, odcięty cieply dolot, magnetyzer, odcięty EGR.
 
ydrian
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 13-06-2007 22:46
Awatar


Postów: 133

Data rejestracji: 04.11.2006 20:31
Skąd: -

Wielkie dzieki, postaram sie wszystko posprawdzac, co do filtra paliwa to i tak musze go wymienic, bo nie wiem czy byl w ogle wymieniany.
Jakos w najblizszym czasie sie za to zabiore, ale cos czuje, ze to jeszcze nie to. Niby jak przegazuje przy odpaleniu to odbroty nie spadna az tak bardzo, ze auto zgasnie, jedynie jest taki problem jak odpalam bez gazu zazwyczaj na zimnym silniku. Dziwna sprawa:/

Pozdrawiam Adrian
 
ydrian
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 10-09-2007 21:18
Awatar


Postów: 133

Data rejestracji: 04.11.2006 20:31
Skąd: -

Ostatnio wszystko posprawdzalem i problem nadal jest nierozwiązany. Auto po odpaleniu wchodzi na obroty i gasnie chyba ze silnik jest cieply to wtedy schodzi na swoje obroty i jest ok. Czujniki w kolektorze ssącym pomierzylem wszystkie sa dobre, kupilem tez jeden czunik i go podmienialem i nic z tego...
Dzis zabralem sie za demontaż zaworu EGR co polepszylo odrobine obroty, ale problem nadal jest.
Co to jeszcze moze byc ?

Mysle, ze moze gdzies byc walniet przewod, od ktoregos czujnika, i moze nie laczyc, ale jak juz przewod wchodzi w wiazke, to nie wiem gdzie dalej mozna go sprawdzic, albo moze ominac nowym przewodem, tylko gdzie go zastapic hmm?
,
Dodam jeszcze, ze jak rusze na takim zimnym silniku, to jak jade to sa szarpnieca na niskic biegach, tak jakby raz dawal ssanie raz nie ...
A jak sie przelaczy na gaz to wszystko wyglada ok.
Pomocy bo w zime to ciezko bedzie tak zagrzac auto.

Pozdrawiam Adrian
 
Sebo83
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 10-09-2007 21:39
Awatar


Postów: 845

Data rejestracji: 02.04.2005 15:47
Skąd: -

Wg mnie konczy Ci się pompa paliwa. W zeszłym roku miałem identyczny problem. Renia zapalała przy pierwszym razie po nocnym postaoju ale odrazu gasła, przy drugim odpaleniu było już wszystko OK. Sytuacja pogarszała się szybko, do momentu gdy Renia nie chciała odpalić po nocnym postoju nawet za 4tym razem. Wymieniłem pompe paliwa i wszystko wróciło do normySmile
Jednak zaznaczam....jak wymieniasz pompe to kup oryginalną nie zamiennik. Moja po ponad rocznym użytkowaniu nadaje się już do wymiany. Pali na dotyk tylko wtedy gdy mam ponad pól baku paliwa (i tak stam się go narazie utrzymywać)

Renault 19 '93 5D 1721ccm 73KM LPG (było) Audi A4 Avant 1,9 TDI AFN (było) KIA Cee'd SW 1,6CRDi Jest

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 165000km
 
bls23
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 16-02-2008 13:13
Awatar


Postów: 5

Data rejestracji: 16.02.2008 13:07
Skąd: -

Witam,

napisales ze "slyszysz pompe paliwa". Jak to sie objawia? Mam problem bo auto mi nie odpala, sprawdzone przewody WN, palec, iskra jest, a auto zachwuje sie jakby nie dostawalo paliwa. Czytalem gdzies o mozliwosci padniecia przekaznika do pompy lub samej pompy, lecz nie wiem czy to bedzie to. Jak wysledzic ten dzwiek pompy?

Dzieki
Wacu
 
tigr123
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 21-01-2010 16:24
Awatar


Postów: 138

Data rejestracji: 10.01.2010 18:00
Skąd: -

Mam podobny problem a zaczął się jakoś jak przyszły mrozy. Dzisiaj naładowałem aku bo się rozładował myślałem że o pomoże ale nie. Odpala auto na dotyk obroty jakoś 25000 po jakimś czasie obroty spadają są ja 10000 i powolutku spadają trochę potelepota autem chyba włączy się ssanie trochę obroty się zwiększą a potem spadną i silnik gaśnie. Już parę razy zgasł mi na mieście i nie zbytnio mu się chciało odpalić. ostatnio to pojechałem na stacje dwa razy mi zgasł za drugim już ni kręcił jakiś koleś wziął mnie na hol postawiłem auto za stacją i tak jakoś po hmm 3h wróciłem ze znajomym i odpalił już nie gasł. Może jak temperatura będzie na plusie to będzie dobrze sam nie wiem trochę mnie to irytuje auto jest a nie za bardzo można nim jeździć... Sad
Może ktoś pomoże w tej sprawie

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 375407km
 
Jackuzi
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 23-01-2010 15:42
Awatar


Postów: 12

Data rejestracji: 23.01.2010 13:44
Skąd: -

Taaa... Ja mam raczej ten sam problem. Po dzisiejsze mroznej nocy krece krece i wkoncu zalapal. Pochodzil niecale 20s i zgasl. ( zdazyl przelaczyc sie na gaz ) Po 10min wracam i znowu probuje tym razem caly czas na benzynie. Odpalil, pogazowalem troche, silnik sie rozgrzal i normalnie pali. Tylko boje sie nastepnej nocy. Wymienie pompkę paliwa i dam znać czy podzialalo.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 300000km
 
maestro
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 23-01-2010 15:45
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42199

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

U mnie dzisiaj to samo. Sądze że to woda w paliwie.

Tigr a czytać umiemy?

Co masz napisane na tarczy obrotomierza? X100. Czy 10 x 100 daje 10000 ? Dzidzys....

Edytowane przez maestro dnia 23-01-2010 15:46
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, (1794/110KM), hatchback 5d, 159000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
tigr123
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 23-01-2010 16:00
Awatar


Postów: 138

Data rejestracji: 10.01.2010 18:00
Skąd: -

a ile ja tam zer napisałem ;O? ... heh mój błąd Grin źle napisałem Grin
Maestro - też miałeś ten sam problem co ja?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 375407km
 
maestro
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 23-01-2010 16:48
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42199

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Dziś rano, odpaliłem normalnie, szczotke biore żeby ogarnąc, mija z poł minuty i słysze tyr tyr tyr tyr tyr obroty spadaja powoli i ciach zgasł. Mowie co jest. Probuje odpalic a tu nic. Na gazie tez nic, iskra jest. No to mowie jasna sprawa. Ale dla pewnosci wyjałem kopułke, kurna idealnie wszystko. Złożyłem i mówie - albo pompa albo woda. No i krece na upartego 5-10sekund i odpalił. Jakby chodzil na 2-3 gary. Przegazowałem porzadnie chwile na 4-5 tys obrotow i sie ustabilizował.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, (1794/110KM), hatchback 5d, 159000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
tigr123
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 23-01-2010 17:07
Awatar


Postów: 138

Data rejestracji: 10.01.2010 18:00
Skąd: -

No to coś podobnego mam Smile

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 375407km
 
Jackuzi
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 23-01-2010 19:31
Awatar


Postów: 12

Data rejestracji: 23.01.2010 13:44
Skąd: -

No i ja także Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 300000km
 
tigr123
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 29-01-2010 18:18
Awatar


Postów: 138

Data rejestracji: 10.01.2010 18:00
Skąd: -

A ja odpalam wczoraj silnik chodzi ładnie gdzieś po 10 minutach spadają obroty przy gazowałem trochę tak ok 3, 4 tys obroty puszczam gaz a obroty spadają i zgasł później odpalam i nie chce odpalić kręci kręci i nic...

Edytowane przez tigr123 dnia 20-03-2010 19:29
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 375407km
 
raV
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 12-03-2012 19:49
Awatar

Klubowicz #0514

Postów: 116

Data rejestracji: 12.06.2009 15:15
Skąd: śląskie
Mikołów

u mnie znowu kręci, ciężko odpala i jak już prawie zapala to jest takie psyyk i nie zapali, i nie wiem co jest, a jak juz zapali próbuje przygazowac to muli ją na jakąś sekundę i wchodzi na obroty nie wiem co jest... filter, pompa pada? jak włacze zapłon to ja słychać. może kopułka.. poradzicie?

Edytowane przez raV dnia 12-03-2012 19:52
"Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN."

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 297000km
 
LISTONOSZ
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 12-03-2012 21:11
Awatar


Postów: 182

Data rejestracji: 12.10.2009 18:58
Skąd: dolnośląskie
Świeradów Zdrój

ja miałem podobne objawy i u mnie były luźne kabelki od map sensora- poprawiłem je i jest dobrze

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 180000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: