23 Wrzesie 2019 03:39:50
Zdjęcia użytkowników
BigBrother lucas36
Ilosć albumów: 1737, Ilosć zdjęć: 6656


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

czekus [off] 12-09-2019 21:40
Wink

maestro [off] 11-09-2019 21:33
Buona sera! Powracam z R19 Smile

gielab0019 [off] 29-08-2019 13:22
Deaver, 11999 Grin

[A] Lesiu11 [off] 24-08-2019 09:05
Deaver, do dogadania

Deaver [off] 20-08-2019 12:50
Lesiu, jaka cena dla forumowicza?

[A] Lesiu11 [off] 19-08-2019 19:34

edzio [off] 18-08-2019 18:55
BANIO@, Ooo Panie jeszcze wymagania co do koloru Grin

BANIO@ [off] 04-08-2019 17:18
Chłopaki potrzebna jest blenda do Ph2 i dwa przednie błotniki w dobrym stanie w kolorze 777 Smile

mirekk123 [off] 02-08-2019 00:44
Dzień dobry Grin

adrianus [off] 26-06-2019 13:40
Siemanko wszystkim, czesc i czołem! Witam serdecznie po latach nieobecności, po latach wróciłem do R19 i już się z nią nie rozstanę Smile


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
[F]Układ paliwowy - nie pracuje na benzynie a na LPG chodzi OK 
Tadeusz
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 11-12-2006 13:12
Awatar


Postów: 12

Data rejestracji: 25.02.2006 15:43
Skąd: -

Witam.
Potrzebuje porady, posiadam Renie Chamade z 93r 1,7i F3NL740 z LPG. Teraz problem: nie moge odpalić Reni na benzynie. Po przełączeniu na gaz i wlaniu małej ilości benzyny do gaźnika silnik uruchamia się i pracuje bez problemu ale po przełączeniu na benzyne gaśnie (paliwo nie dochodzi do gaźnika). Czy ktoś mógłby coś doradzić gdzie leży problem oraz jak go usunąć? Sad

Edytowane przez Krzychup dnia 06-01-2008 17:27
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 11-12-2006 13:12
Awatar
lechos
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 11-12-2006 13:45
Awatar


Postów: 498

Data rejestracji: 13.01.2005 16:09
Skąd: -

czy po przekreceniu stacyjki slychac pompke jak pracuje?

była
Renatka 19 1,8 RT
flaming color
 
lechos
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 11-12-2006 16:25
Awatar


Postów: 498

Data rejestracji: 13.01.2005 16:09
Skąd: -

dawca_nerek napisał/a:
jezeli masz wtrysk to padła pompa wachy

moze tylko przekaznik pompy skonczyl swa swietnosc Smile

była
Renatka 19 1,8 RT
flaming color
 
takeoff
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 11-12-2006 16:41
Awatar


Postów: 2125

Data rejestracji: 06.06.2005 13:34
Skąd: -

dokladnie. Mowiac gaznik ma na mysli obudowe wtrysku bo to w sumie tez gaznik.
Precyzujac.
F3N jest na pewno na wtrysku. Do sprawdzenia przekaźnik w skrzynce pod maską po prawej stronie (naprzeciw sterownika), bezpiecznik pompy (o ile tam jest bo niepamietam czy F3N ma), filtr paliwa (na belce przy baku) no i sama pompa.
Najprościej to wjedz na kanal i podepnij zarowke 12V pod styki pompy (jest kolo filtra tez na tylnej belce). Włącz zapłon. Na jakieś 2 sekundy powinna się zaswiecic. Jesli odpalisz na gazie to powinna caly czas swiecic

Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P.
 
dawca_nerek
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 11-12-2006 16:46
Awatar


Postów: 215

Data rejestracji: 28.07.2006 18:44
Skąd: -

albo wersja bardziej hardcore odpinasz przewd z paliwem i kręcisz silnikiem, powinna zacząć lecieć wacha Grin

 
takeoff
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 11-12-2006 16:51
Awatar


Postów: 2125

Data rejestracji: 06.06.2005 13:34
Skąd: -

mozna. tylko ze te rurki sa pod filtrem przykrecone.
Ja mialem problem z tym kiedys. nie chcial sie odkrecic i tyle.

Zapomnialem o wtrysku.
Sam wtrysk moze byc zatarty jeszcze. Tez mozna sprawdzic podlaczajac 12V i zagladająć czy paliwo podaje.
Ale przypominam ze pompa dziala tylko pare sekund po wlaczeniu zaplonu a potem komputer ja odcina przy braku impulsow z czujnika wału

Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P.
 
radzio_F_16
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 11-12-2006 18:10
Awatar


Postów: 179

Data rejestracji: 26.08.2006 10:51
Skąd: -

Miałem podobnie chodził na LPG a benie gasł i nie chciał zagadać z benzyny jeździłem tak ok 4 miesięcy odpalając na gazie.Wymieniłem filtr benzyny i od tygodnia reanimuje układ paliwowy dodatkiem do benzyny STP .Z dnia na dzień zajebiście czuć różnice i już odpala na benieGrin. Tak więc jak coś do przeczyszczenia układu to polecam STP w 100% to naprawdę działa ! ( Na benie to normalnie bestia z mojej reniShock )

R 19 1,8 16v 1991r


http://www.polskajazda.pl/index.php?a=cars&idpojazd=1925&opcja=detail
 
duro
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 11-12-2006 19:54
Awatar


Postów: 34

Data rejestracji: 12.05.2006 12:01
Skąd: -

ja u siebie tez tak mialem ze na benie nie chcial chodzic mimo ze pompka paliwa chodzila na gazie bylo ok Smile)) przyczyna bylo odpiecie kabelka na przekazniku ktory przelacza z gazu na benzyne itp.
 
Tadeusz
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 11-12-2006 20:46
Awatar


Postów: 12

Data rejestracji: 25.02.2006 15:43
Skąd: -

SmileDziękuje bardzo za zainteresowanie moim problemem. Teraz kilka odpowiedzi:
1. Renia posiada 1-no pkt wtrysk;
2. Po ściągnięciu osłony filtru powietrza paliwo wlewam (w bardzo małej ilości) na przepustnice gaźnika po czym szybko odpalam autko (aby odpalic na LPG w pierwszej fazie potrzebna jest mała dawka benzyny) a następnie przełącza się automatycznie na gaz;
3. Filtr paliwa wymieniałem ok 2 lata temu, wtedy były problemy z odpaleniem ale w czasie jazdy po przełączeniu na benzynę szarpał, a teraz gaśnie (czuc pod pedałem że nie dostaje w paliwa);
4. Owszem paliwa miłam nie za dużo ale starałm się dolewac kiedy zapalała się rezerwa;
5. Mam wrażenie że nie słychac pracy pompy ani w czasie przekręcania stacyjki jak również podczas pracy silnika
 
lechos
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 11-12-2006 20:54
Awatar


Postów: 498

Data rejestracji: 13.01.2005 16:09
Skąd: -

podmien przekaznik pompy paliwowej moze wtedy zagada , bo o ile sie orientuje to pompa bezpiecznika nie ma

była
Renatka 19 1,8 RT
flaming color
 
Tadeusz
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 12-12-2006 16:16
Awatar


Postów: 12

Data rejestracji: 25.02.2006 15:43
Skąd: -

Pfft Dzięki wszystkim za dobre rady. Dziś rano podszedłem do Reni zajrzałem do skrzynki z przekaźnikami, podotykałem przewody na przekaźnikach i zaczeła pracowac na benzynie. Mam nadzieje że tak już zostanie. Pozdrawiam wszystkich którzy mi doradzali.
 
Tadeusz
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 13-12-2006 21:57
Awatar


Postów: 12

Data rejestracji: 25.02.2006 15:43
Skąd: -

Witam.
Rano znów nie chciał zapali na benzynie. Musiałem ponownie zalac wtrysk. W czasie jazdy na LPG jak przełączyłem na ET pracował na niej już do końca dnia. Zobaczymy co będzie jutro. Jak myślicie co to może bycSad?
 
crackers
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 13-12-2006 22:05
Awatar


Postów: 4316

Data rejestracji: 23.02.2006 19:53
Skąd: mazowieckie
Radom

Po prostu oczysc ten przekaznik pompy paliwaSmile

POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE Wink

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
 
edzio
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 19-12-2009 14:53
Ambasador Awatar

Klubowicz #0106

Postów: 4225

Data rejestracji: 27.11.2005 21:10
Skąd: pomorskie
Lębork

Który przewód paliwowy jest zasilający, a który powrotny? Powrót to ten bliżej przegrody silnika czy bliżej chłodnicy?


Treść dodana dnia 19-12-2009 15:41:

UP ważna sprawaSmile

Nie pokonany jak GołotaGrin

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
 
adamor11
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 19-12-2009 17:14
Awatar


Postów: 853

Data rejestracji: 24.05.2008 17:15
Skąd: pomorskie
Gdańsk

w zasilającym jest czuć że przewód pulsuje po ciśnieniem paliwa a w powrocie juz nie ma takiego ciśnienia bynajmniej u mnie tak jest ale dodam że warto zalać do baku preparat do czyszczenia układu paliwowego mi pomógł też miałem problemy polecam ten wyżej wymieniony STM czy jakoś tak

chamade 1.8 16V

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
 
edzio
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 19-12-2009 20:27
Ambasador Awatar

Klubowicz #0106

Postów: 4225

Data rejestracji: 27.11.2005 21:10
Skąd: pomorskie
Lębork

Ja wiem że mam paliwo bo wymieniałem pompę paliwa tylko nie wiem czy nie popitoliłem weżyków. I stąd moje pytanie przy wtrysku który jest powrót który zasilenie?

Nie pokonany jak GołotaGrin

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
 
maestro
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 19-12-2009 20:30
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42199

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

A wiadomo? W oryginale ten na wprost to zasilanie a ten z ukosa to powrót Grin

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, (1794/110KM), hatchback 5d, 159000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
edzio
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 19-12-2009 20:51
Ambasador Awatar

Klubowicz #0106

Postów: 4225

Data rejestracji: 27.11.2005 21:10
Skąd: pomorskie
Lębork

Czyli chyba pomieniłemGrin

Nie pokonany jak GołotaGrin

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
 
marana87
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 09-12-2010 18:57
Awatar


Postów: 400

Data rejestracji: 10.02.2010 00:05
Skąd: lubelskie
Ostrów Lubelski

ten od silnika jest podający a od szyby powrotny a przy najmniej u mnie tak jest

Moje auto: Renault Kadjar 4x4, diesel, 6000km
 
maestro
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 09-12-2010 21:08
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42199

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

czyli sie zgadza Wink

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, (1794/110KM), hatchback 5d, 159000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: