Menu główne
Forum
Klubowicze
Talerz |
Dodany dnia 29-12-2006 13:12 |
Postów: 32 Data rejestracji: 22.12.2006 01:55 Skąd: - |
Witam Czy może mi ktoś wytłumaczyć na jakiej zasadzie są regulowane luzy zaworowe w R19 16V? Z tego co wiem jest to hydrauliczny proces. Ale czy to się może popsuc? Zastanawiam się nad tym z tego względu iż przy zimnym silniku bardzo głosne są zawory(tak mi sie zdaję) -samochód klekocze jak diesel. Z góry dzieki pozdrawiam Łukasz |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 29-12-2006 13:12 |
takeoff |
Dodany dnia 29-12-2006 14:20 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
Moze niedokonca ci odpowiem ale to typowy problem wiekowych samoregulatorow cisnieniowych.
Masz 2 mozliwosci. Albo sie przyzwyczaić albo wymieniać a są drogie podobno Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
rekin79 |
Dodany dnia 29-12-2006 14:25 |
Postów: 150 Data rejestracji: 12.10.2006 17:06 Skąd: - |
Ja mam 1.8 90 km i 8 zworków. Jeden z nich klekocze ale przy przebiegu 324 000 km nawet nie odważę się niczego ruszać. Jak padnie całkiem to będę się zastanawiał. A teraz tylko trzeba przyzwyczaić się i jazda.
www.retro-renault.pl
|
|
|
Kune |
Dodany dnia 29-12-2006 14:33 |
Postów: 1902 Data rejestracji: 21.03.2005 21:35 Skąd: - |
niekiedy popychacze wystarczy tylko wyczyscic...
a ich wymiana jest na tyle specyficzna ze jeden kosztuje 50 - 100 zl a jest ich 16 wiec jesli masz czas i zamilowanie to mozesz wyczyscic/wymienic te ktore stukaja (bo chyba wszystkie nie stukaja?) i masz spokuj na pewen czas. stukac/klepac tez moze wtryskiwacz (tak mi kiedys tlumaczono) ale w 16v to akurat problem popychaczy. ja zauwazylem ze w moim aucie duze znaczenie mial tez olej. Części nowe i używane do samochodów supersportowych i luxusowych (Bentley, Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, McLaren, AMG, Royce Rolls) - www.exoticcarparts.de
Pierwsze auto - R19 16v Chamade Moje auto: 2x A4 TDI, diesel
|
Talerz |
Dodany dnia 29-12-2006 14:38 |
Postów: 32 Data rejestracji: 22.12.2006 01:55 Skąd: - |
Jeśli chodzi o 8V to jedź to wyreguluj. Ja w moim poprzednim silniku 8V za 80zl wyregulowalem. Ładnie chodzil i odczuwalny był wzrost mocy. A jeśli chodzi o wymiane to co dakładnie sie wymienia w tym układziehydraulicznym? Pozdr. |
|
|
Endrju_p |
Dodany dnia 30-12-2006 00:02 |
Postów: 15 Data rejestracji: 11.07.2006 23:59 Skąd: - |
zaworów w 16V się niereguluje a odgłosy "klekotania" mogą pochodzić od luzów na tłokach
R 19 1,8S RT 93'
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |