Menu główne
Forum
Klubowicze
tarantini |
Dodany dnia 11-01-2007 21:30 |
Postów: 738 Data rejestracji: 24.02.2006 22:51 Skąd: - |
Rewelacyjna odpowiedź pkantor. Wygrałeś elektryczny kamień do kiszenia kapusty. A tak na marginesie ciekawe jak się prowadziło te auta, mi się podoba ten Wars i ten u góry to przesłał TeBe. |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 11-01-2007 21:30 |
Szabelka |
Dodany dnia 11-01-2007 21:31 |
Postów: 3936 Data rejestracji: 13.04.2006 22:24 Skąd: śląskie Czeladź |
Przypomniałem sobie To nie był poldek tylko 125p wersja sportowa jeśli dobrze kojarze. Miał też jakąś specyficzną nazwę, chyba ogar (ale mogę się mylić) wiedziałem że już go gdzieś widziałem... "Jeżeli wszystko jest pod kontrolą - jedziesz zbyt wolno"
R19 ph1 hb F3N '91 -> R19 ph2 sedan F3N '94 -> R19 ph3 coupe F3R '97 -> Laguna ph1 hb F3P '96 -> R19 ph5 (Meg II) + Dacionault Duster [moje nastki] DORTP.TV | Dacia | Renault | News | Outdoor | Społeczności Moje auto: Renault Megane II 1.6 16v '03, benzyna+LPG
|
Thomsonicus |
Dodany dnia 11-01-2007 21:38 |
Postów: 144 Data rejestracji: 23.06.2006 15:35 Skąd: - |
odpowiedź na zagadkę pkantor'a dot. poloneza:
Zwany był Stratopolonezem, gdyż posiadał centralnie umieszczony silnik znany m.in. z legendarnej Lancii Stratos czy Ferrari Dino (bodajże) Lancia Stratos, była tak jak i nasz Stratopolonez napędzana centralnie umieszczonym zmodyfikowanym silnikiem pochodzącym z modelu Ferrari Dino ( Ferrari i Lancia zostały wykupione przez Fiata, stąd ,,wymieszanie'' zespołów w różnych modelach koncernu) Jednostka ta o układzie V6 i kącie rozwarcia cylindrów 65o wykonana została z lekkich stopów i ma pojemność skokową 2418 cm3 (średnica x skok tłoka to 92.5 x 60.0 mm). Sterowanie zaworów odbywa się poprzez dwa wałki rozrządu umieszczone nad głowicą każdego bloku cylindrów. W wersji podstawowej 12 zaworowej (2VPC) silnik rozwijał moc 185 kW (250 KM) przy 7500obr/min., natomiast 24 zaworowej wersji wyczynowej (4 VPC) 240 kW ( 320 KM) przy 8000obr/min. Układ zasilania składa się z trzech gaźników dwugardzielowych Weber o średnicy 48mm każda. Więcej poczytać można sobie tu: http://www.stratopolonez.pl/pod.php?2 [img]http://img231.imageshack.us/img231/2418/userbar326427pa1.gif[/img] is not a valid Image. R19 1989r 1.4 E6J 80KM 165tyś km nie mam już Renówki! Polska Jazda |Galeria |
pkantor |
Dodany dnia 11-01-2007 21:45 |
Postów: 510 Data rejestracji: 16.02.2005 20:24 Skąd: - |
tarantini napisał/a: Rewelacyjna odpowiedź pkantor. Wygrałeś elektryczny kamień do kiszenia kapusty. A tak na marginesie ciekawe jak się prowadziło te auta, mi się podoba ten Wars i ten u góry to przesłał TeBe. Dziękuję. Troszeczkę interesuję się tymi tematami. Co do prowadzenia to wydaje mi się, że to mogło być coś w stylu PF 125p. Trzeba też wziąć pod uwagę to, że te autka były bardzo lekkie, zwłaszcza w porównaniu do ich następców wprowadzonych do seryjnej produkcji. Nie przypominam sobie aby którykolwiek z pokazanych dzisiaj ważył więcej niż 1000kg. Jeszcze lepiej w tym przypadku wypadała Syrena "Laminat". Dlatego, że miała nadwozie w całości z tworzyw sztucznych. Wyglądem nieco podobna była do Skody 110, przynamniej z przodu. edit... Brawo Thomsonicus. Dokładnie o to mi chodziło. To jest Stratopolonez, zwany inaczej Polonez Stratos. Silnik owszem pochodził z Lancii Stratos, a pierwotnie z niezbyt popularnego Ferrari Dino. Czyli wszystko się zgadza Edytowane przez pkantor dnia 11-01-2007 21:49 Przez pewien czas nie będę miał NETu, z uwagi na zmianę mieszkania. Jak ktoś coś by chciał to najlepiej email albo kom. +353857862627
------------------------------------------------------------------------ R19 Chamade F3N-L740 1994 Moja EX GyGy: 1072339 Skype: pjotfurEK ...open mind for a different view... and nothing else matters... |
|
|
maynard |
Dodany dnia 11-01-2007 22:23 |
Postów: 166 Data rejestracji: 09.02.2005 12:11 Skąd: - |
jeśli można, kilka ciekawostek (z różnych lat) ... bez zgadywania ;-)
[img]http://www.conceptcars.cz/img/rgtpic/laguna/laguna01.jpg[/img] is not a valid Image. Laguna 1990r. [img]http://www.conceptcars.cz/img/rgtpic/zoom/zoom01.jpg[/img] is not a valid Image. Zoom 1992r. [img]http://www.conceptcars.cz/img/rgtpic/racoon/racoon02.jpg[/img] is not a valid Image. Racoon 1993r. [img]http://www.conceptcars.cz/img/rgtpic/argos/argos01.jpg[/img] is not a valid Image. Argos 1994r. [img]http://www.conceptcars.cz/img/rgtpic/initale/initale01.jpg[/img] is not a valid Image. Initiale 1995r. [img]http://www.conceptcars.cz/img/rgtpic/fiftie/fiftie01.jpg[/img] is not a valid Image. Fiftie 1996r. [img]http://www.conceptcars.cz/img/rgtpic/pangea/pangea01.jpg[/img] is not a valid Image. Pangea 1997r. [img]http://www.conceptcars.cz/img/rgtpic/zo/zo01.jpg[/img] is not a valid Image. Zo 1998r. [img]http://www.conceptcars.cz/img/rgtpic/espider/espider01.jpg[/img] is not a valid Image. Espider 1998r. [img]http://www.conceptcars.cz/img/rgtpic/bebop/bebop01.jpg[/img] is not a valid Image. Be Bop 2003r. [img]http://www.conceptcars.cz/img/rgtpic/nepta/nepta01.jpg[/img] is not a valid Image. Nepta 2006r. więcej TU ps. przepraszam za rozciągnięcie strony :-( |
mati_ |
Dodany dnia 11-01-2007 23:49 |
Postów: 3622 Data rejestracji: 22.09.2005 23:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Było: Renault 19, Phase II, 1993r., C3J (1390/58KM), sedan, benzyna+lpg
Moje auto: Saab 9-3, 2003r, B207E (1998/150KM), SportSedan, benzyna
|
Wera |
Dodany dnia 12-01-2007 12:01 |
Postów: 1347 Data rejestracji: 27.08.2005 22:07 Skąd: wielkopolskie Śmigiel |
BeBop jest boski, widoczność byłaby w tym re,we,la,cyj,na
S P O T O M A N I A C Z K A Tyle, że aktualnie niepraktykująca Moje auto: Jeep Grand Cherokee 5.2 V8, benzyna
|
|
|
tarantini |
Dodany dnia 13-01-2007 16:14 |
Postów: 738 Data rejestracji: 24.02.2006 22:51 Skąd: - |
z tych co przedstawił kolega maynard, to "podoba" mi się drugie od góry (oczywiście mam na myśli wygląd zewnętrzny w negatywnym świetle) - paskudnie brzydkie!
Poza tym wyobrażam sobie co z tego czegoś zostanie po czołówce z tirem. Edytowane przez tarantini dnia 13-01-2007 16:15 |
|
|
pkantor |
Dodany dnia 13-01-2007 23:37 |
Postów: 510 Data rejestracji: 16.02.2005 20:24 Skąd: - |
Nie łam się tarantini. Twingo wcale nie wygladało lepiej kiedy wchodziło do produkcji, a jakiśtam sukces odniosło. Co do czołówek, to nie można przesądzać, bo i nawet poczciwe "pierdziele" wychodzą cało z kolizji z TIRami... no przynamniej ich pasażerowie
Na pewno dobrze wiesz, że KAŻDY model Malacza ma jedną cechę wspólną z najnowocześniejszymi samochodami... strefa kontrolowanego zgniotu kończy się na silniku A tak prawdę mówiąc, z tego co przedstawił kolega maynard, to mnie podobają sie jedynie Racoon, Espider(mimo, że to tylko Espace bez dachu, ale lepsze wykonanie niż podobne autko w Top Gear) oraz te dwa autka od dołu. Roadster Nepta jest fajny, co prawda zalatuje mi nieco 350Z, ze względu na reflektory, ale i tak mi się podoba. Natomiast to małe "figo fago" pt. BeBop po prostu śmiesznie wygląda. Dlatego mi się podoba. Tak czy inaczej nic nie zastąpi "starych" prototypów. Jak pomyślę "co by było gdyby..." Polska miała możliwość wprowadzić swoje prototypy do produkcji...eeeeeh. Przez pewien czas nie będę miał NETu, z uwagi na zmianę mieszkania. Jak ktoś coś by chciał to najlepiej email albo kom. +353857862627
------------------------------------------------------------------------ R19 Chamade F3N-L740 1994 Moja EX GyGy: 1072339 Skype: pjotfurEK ...open mind for a different view... and nothing else matters... |
|
|
tarantini |
Dodany dnia 13-01-2007 23:47 |
Postów: 738 Data rejestracji: 24.02.2006 22:51 Skąd: - |
wracając do naszych prototypów to podejrzewam, że ich nie wprowadzenie do produkcji wiązało sie z ówczesną polityką. W końcu jakby to wyglądało jakbyśmy mieli lepsze auta niż Wielki Brother Związek Radziecki |
|
|
pkantor |
Dodany dnia 14-01-2007 00:04 |
Postów: 510 Data rejestracji: 16.02.2005 20:24 Skąd: - |
Owszem, zgadzam się z Tobą w tej kwestii. Wiesz jak by to wyglądało, gdybyśmy mieli lepsze auta niż "Nasi Towarzysze"?
Nie głów się nad tym, bo tego niestety nikt nie wie... ja również. Jednak, jak pomyślę, że całe to zadufane w sobie USA i inne "motoryzacyjne potęgi" musialyby liczyć się z naszym zdaniem.... Prawie jak Utopia. Przez pewien czas nie będę miał NETu, z uwagi na zmianę mieszkania. Jak ktoś coś by chciał to najlepiej email albo kom. +353857862627
------------------------------------------------------------------------ R19 Chamade F3N-L740 1994 Moja EX GyGy: 1072339 Skype: pjotfurEK ...open mind for a different view... and nothing else matters... |
|
|
mati_ |
Dodany dnia 25-03-2007 12:45 |
Postów: 3622 Data rejestracji: 22.09.2005 23:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Było: Renault 19, Phase II, 1993r., C3J (1390/58KM), sedan, benzyna+lpg
Moje auto: Saab 9-3, 2003r, B207E (1998/150KM), SportSedan, benzyna
|
Szabelka |
Dodany dnia 25-03-2007 12:55 |
Postów: 3936 Data rejestracji: 13.04.2006 22:24 Skąd: śląskie Czeladź |
Jestem niemal pewny że to citroen, tylko teraz nie pamiętam jak się nazywał ten model BX czy CX
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą - jedziesz zbyt wolno"
R19 ph1 hb F3N '91 -> R19 ph2 sedan F3N '94 -> R19 ph3 coupe F3R '97 -> Laguna ph1 hb F3P '96 -> R19 ph5 (Meg II) + Dacionault Duster [moje nastki] DORTP.TV | Dacia | Renault | News | Outdoor | Społeczności Moje auto: Renault Megane II 1.6 16v '03, benzyna+LPG
|
radzio_F_16 |
Dodany dnia 25-03-2007 13:21 |
Postów: 179 Data rejestracji: 26.08.2006 10:51 Skąd: - |
Jest to cytryna BX. Ale kibel
R 19 1,8 16v 1991r
http://www.polskajazda.pl/index.php?a=cars&idpojazd=1925&opcja=detail |
|
|
mati_ |
Dodany dnia 25-03-2007 14:12 |
Postów: 3622 Data rejestracji: 22.09.2005 23:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Było: Renault 19, Phase II, 1993r., C3J (1390/58KM), sedan, benzyna+lpg
Moje auto: Saab 9-3, 2003r, B207E (1998/150KM), SportSedan, benzyna
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |