Menu główne
Forum
Klubowicze
bobo19 |
Dodany dnia 12-01-2007 22:17 |
Postów: 18 Data rejestracji: 23.04.2005 08:56 Skąd: łódzkie Wieruszów |
Witam jak wygladaja objawy uszkodzonego czujnika położęnia przepustnicy w F7P mamm uszkodzony i zapala na 2 3 cylinder na wszystkich iskra jest pozdrawiam
Edytowane przez Hugo dnia 13-01-2009 00:47 <<<PoWeReD By ReNaUlT 19 >>>
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 12-01-2007 22:17 |
S16 |
Dodany dnia 13-01-2007 08:00 |
Postów: 507 Data rejestracji: 13.01.2005 16:03 Skąd: śląskie Rydułtowy |
Jezeli zapala Ci na nie wszystkie cylindry to napewno nie wina czujnika położenia przepustnicy. Ten czujnik ma za zadanie dać cynk komputerowi jak otwarta jest przepustnica czyli ile powietrza wlatuje do silnika. Twój objaw to moze być wtryskiwacz, ale niekaniecznie. Najpierw sprawdz kopułke świece i przewody. To że iskra jest na cylindrze to nie znaczy że on bedzie równo palił.
[small]Pozdrawiam
[center]<KLUBOWICZ #007> |
bobo19 |
Dodany dnia 13-01-2007 21:32 |
Postów: 18 Data rejestracji: 23.04.2005 08:56 Skąd: łódzkie Wieruszów |
witam kopułka jest ok palec równiez przewody nowe wtryski podaja a auto chodzi jak traktor a czy ma cos wspólniego komputer abs-u bo go usunołwm bo robiłem przekładke z f3n na f7p wszystko zmeniłem wraz z zawieszeniem instalacja poprostu wsio a i gaz usunołem tylko i wyłaczne wchodzi w gre benzyna wszystkie uszczelniacze uszczelki paski nowe Co to moze byc S16 pozdrawiam
<<<PoWeReD By ReNaUlT 19 >>>
|
|
|
czaja |
Dodany dnia 14-01-2007 00:02 |
Postów: 308 Data rejestracji: 14.03.2005 20:24 Skąd: - |
sprzwdz czujnik( temp. pow dolotowego) wkręcony w kolektor dolotowy (patrząc od przodu po lewej stronie ) a rzczej jego kabelki , one są mocno wygięte i z biegiem czasu się przecierają , wystarczy że kilka włókien kabelka się przetrze i komputer dostaje świra (odcina ponpę paliwa a za kilka sekund ją włącza i tak w kółko ) dlatego taki efekt że auto pracuje na 2,3 gary , męczyłem się z tym kupę czasu bo też nie wiedziałem o co chodzi , aż raz jak zaczął znowu świrować zacząłem ruszać wszystkimi czujnikami i kablami, w ten sposób znalazłem przyczynę |
|
|
bobo19 |
Dodany dnia 17-01-2007 00:35 |
Postów: 18 Data rejestracji: 23.04.2005 08:56 Skąd: łódzkie Wieruszów |
witam ponownie czujnik temp wporzadku co jeszcze moze byc sonda ok swiece nowe kable nowe kopułka palec nowy wtryski dorozne wszystkie pracuja juz sam niewiem co moze jeszcze byc a moze jednak ten czujnik połozenia przepustnicy ale nigdzie go niemoge dostac obdzwoniłem wszystko i wszystkich w serwisie zawołali 700 zl POMOCY pozdrawiam
<<<PoWeReD By ReNaUlT 19 >>>
|
|
|
czaja |
Dodany dnia 17-01-2007 03:02 |
Postów: 308 Data rejestracji: 14.03.2005 20:24 Skąd: - |
bobo19 napisał/a: witam ponownie czujnik temp wporzadku sprzadz dokładnie kable przy tym czujniku ( zdejmij tą gumę ) poruszaj nimi przy zapalonym aucie a moze jednak ten czujnik połozenia przepustnicy ale nigdzie go niemoge dostac jak zdejmiesz czujnik przy sprawnym silniku to auto pracuje normalnie no może obroty podskoczą lekko |
|
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 17-01-2007 11:11 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
A jak tam czujnik połozenia wału ? Wtryski chodzą parami i wyglada na to ze u ciebie nie chodzi jedna para (tyle ze nie pamietam ktore cylindry chodza jednoczesnie), wiec tutaj bym szukał usterki. |
bobo19 |
Dodany dnia 17-01-2007 12:36 |
Postów: 18 Data rejestracji: 23.04.2005 08:56 Skąd: łódzkie Wieruszów |
Witam czujnik połozenia wału jest sprawny nawet zmieniałem w celu sprawdzenia a wtryski pracuja 1,3 2,4 wszystkie podaja sprawdziłem to po przez wyciagniecie ich z glowicy podłaczenia i krecenia silnikiem podaja na przemian dwa dwa czujnik temp. pow w kalektorze ok kable zmienione na nowe dodam ze auto chodziło dobrze przed przekładka silnika A czy to normalne ze silniczek krokowy na przekreconym zapłonie tak brzeczy cichutko POMOCY juz wszystko zbadałem nawet sade lambda POZDRAWIAM
<<<PoWeReD By ReNaUlT 19 >>>
|
|
|
czaja |
Dodany dnia 17-01-2007 21:51 |
Postów: 308 Data rejestracji: 14.03.2005 20:24 Skąd: - |
bobo19 napisał/a: A czy to normalne ze silniczek krokowy na przekreconym zapłonie tak brzeczy cichutko tak ma brzęczeć , to jest normalne |
|
|
bobo19 |
Dodany dnia 18-01-2007 02:40 |
Postów: 18 Data rejestracji: 23.04.2005 08:56 Skąd: łódzkie Wieruszów |
witam wszystkich silnik dalej nie chodzi poswieciłem sie i wyciagłem cała wiazke silnika sprawdziłem kabel po kabelku włożyłem i co to samo jak na poczatku juz mam przypuszczenia ze komp nawalił juz sam niewiem co jeszcze moze w tym dziadostwie siedziec podpowiedzcie pozdrawiam i czekam z niecierpliwoscia ZAŁAMKA TOTALNA
<<<PoWeReD By ReNaUlT 19 >>>
|
|
|
S16 |
Dodany dnia 18-01-2007 08:08 |
Postów: 507 Data rejestracji: 13.01.2005 16:03 Skąd: śląskie Rydułtowy |
Po tym co napisałeś zdaje mi się że masz pomienione przewody do wtrysków bo mają być 1342 a ty napisałeś że idą 1324. A co do chodzenia tłoków parami to idzie razem 1i4 i 2i3
[small]Pozdrawiam
[center]<KLUBOWICZ #007> |
bobo19 |
Dodany dnia 18-01-2007 09:06 |
Postów: 18 Data rejestracji: 23.04.2005 08:56 Skąd: łódzkie Wieruszów |
witam zaobserwowałem ze w poczatkowej fazie krecenia wtryskuje na 4 tłoki a po zapaleniu przestaje pracowac na 1 i 4 a chodzi tylko na 2 3 juz mam nawet podejrzenia ze mozliwe ze komp nawali ale to chodziło pozdrawiam
edit: Witam wszystkich doszedłem auto pali jak talala tylko jest jeszcze jeden problem zapale auto chodzi równo dodam gazu na maxa to sie niemozel zebrac i sztrzela a jak wypiołem przewód podciśnienia z czujnika cisnienia w układze dolotowym to auto wkreca sie do 5000 tys obrotów i tylko tak jak sie otwiera ten mały otwór w przepustnicy a jak otworzy sie ten duży to znowy zaczyna strzelac co to moze jeszcze byc a tak to na strzałke pali WIEM ZE WAS KOLEDZY MECZE ALE TO DLAMNIE WAŻNE pozdrawiam wszystkich czekam na jakie kolwiek INFO Edytowane przez Hugo dnia 13-01-2009 00:49 <<<PoWeReD By ReNaUlT 19 >>>
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |