Menu główne
Forum
Klubowicze
miwi74 |
Dodany dnia 14-01-2007 12:43 |
Postów: 111 Data rejestracji: 15.01.2006 12:48 Skąd: - |
W jaki najlatwiejszy sposob wymienic uszczelniacze zaworow w renii 1.8 16v.piszcie co wiecie na ten temat
//dodane do FAQ/zmiana tytułu/pozdrawiam. (Hugo) Edytowane przez Hugo dnia 28-02-2009 12:40 |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 14-01-2007 12:43 |
krisman |
Dodany dnia 23-01-2007 20:39 |
Postów: 160 Data rejestracji: 05.02.2006 14:03 Skąd: - |
hehe a sa rozne sposoby? musisz rozbierac glowice, znaczy zdjac walki rozrzadu, wyciagnac popychacze hydrauliczne, rozpiac zawory, powyciagac talerzyki i sprezynki zaworow i specjalnymi szczycami zdjac uszczelniacze, potem wszystko w odwrotnej kolejnosci, jest kupa zabawy przy tym, szczegolnie jak nie ma sie specjalistycznego sprzetu Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 30000km
|
|
|
miwi74 |
Dodany dnia 24-01-2007 12:07 |
Postów: 111 Data rejestracji: 15.01.2006 12:48 Skąd: - |
krisman napisał/a: krismen juz wszystko opanowane jeszcze tylko pasek ustawic i odpalamy reniehehe a sa rozne sposoby? musisz rozbierac glowice, znaczy zdjac walki rozrzadu, wyciagnac popychacze hydrauliczne, rozpiac zawory, powyciagac talerzyki i sprezynki zaworow i specjalnymi szczycami zdjac uszczelniacze, potem wszystko w odwrotnej kolejnosci, jest kupa zabawy przy tym, szczegolnie jak nie ma sie specjalistycznego sprzetu |
|
|
Bolek50 |
Dodany dnia 25-01-2007 18:22 |
Postów: 89 Data rejestracji: 27.12.2005 17:09 Skąd: - |
Miwi74 jaki koszt uszczelniaczy czy sam robiles duzo roboty bo tez pewnie by sie przydalo zmienic |
|
|
krisman |
Dodany dnia 25-01-2007 19:34 |
Postów: 160 Data rejestracji: 05.02.2006 14:03 Skąd: - |
uszczelniacze kosztuja ok 2zl/szt, roboty troche jest, co pawda w reni jeszcze nie robilem, ale kiedys wymienialem w VW to zajelo mi 2 dni tak bez pospiechu, a robilem to 1-szy raz w zyciu, w koszty musisz wliczyc tez uszczelke glowicy, dekla zaworow i przy okazji mozna wymienic uszczelniacze(simmeringi) walkow rozrzadu.
Edytowane przez krisman dnia 25-01-2007 19:37 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 30000km
|
|
|
SKUTI |
Dodany dnia 25-01-2007 21:17 |
Postów: 356 Data rejestracji: 22.06.2005 16:19 Skąd: małopolskie Nowy Sącz |
krisman napisał/a: uszczelniacze kosztuja ok 2zl/szt, roboty troche jest, co pawda w reni jeszcze nie robilem, ale kiedys wymienialem w VW to zajelo mi 2 dni tak bez pospiechu, a robilem to 1-szy raz w zyciu, w koszty musisz wliczyc tez uszczelke glowicy, dekla zaworow i przy okazji mozna wymienic uszczelniacze(simmeringi) walkow rozrzadu. Hm.... a mnie sie wydawalo ze do wymianuy uszczelniaczy nie trzeba zwalac glowicyszczerze to jeszcze sie nie spotkalem z silnikem zeby trza bylo czapke zwalac.... Krzysiek
R 19 16V Red Diabolo - była R19 16V blue_white - jeeeest ......Idz wlasna droga, nie daj satysfakcji wrogom...... |
krisman |
Dodany dnia 25-01-2007 22:24 |
Postów: 160 Data rejestracji: 05.02.2006 14:03 Skąd: - |
hehe, no tak, mozna podeprzec zawory tlokami, racja SKUTI ,ale jednak sa silniki w ktorych trzeba zwalac glowice, nie slyszales o silniku bezkolizyjnym no ale akurat w naszym przypadku jest kolizyjny Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 30000km
|
|
|
SKUTI |
Dodany dnia 25-01-2007 22:30 |
Postów: 356 Data rejestracji: 22.06.2005 16:19 Skąd: małopolskie Nowy Sącz |
krisman napisał/a: hehe, no tak, mozna podeprzec zawory tlokami, racja SKUTI ,ale jednak sa silniki w ktorych trzeba zwalac glowice, nie slyszales o silniku bezkolizyjnym no ale akurat w naszym przypadku jest kolizyjny Wiesz Krisman nic nie trzba podpierac, tloka masz u gory zeby nie wpadl zawor jak nie ma uszczelniacza, bo tak to go uszczelniacz trzyma na tyle ze mozna zapiac/ rozpiac pestki. A co do bezkolizyjnych - w fiacie jest np bezkolizyjny i tez sie da wymienic bez zciagania glowicy Krzysiek
R 19 16V Red Diabolo - była R19 16V blue_white - jeeeest ......Idz wlasna droga, nie daj satysfakcji wrogom...... |
krisman |
Dodany dnia 25-01-2007 23:07 |
Postów: 160 Data rejestracji: 05.02.2006 14:03 Skąd: - |
no dobra, a jak scisniesz sprezyne jesli zawor jest w powietrzu? sprezyne owszem scisniesz ale zawor tez Ci pojdzie w dol i nic nie rozepniesz, nie wiem jak jest we fiacie ale podejrzewam, ze nie ma tam popychaczy szklankowych i pewnie masz wszystko na wierzchu. Zreszta nie bede sie sprzeczal bo jak mowie robilem to tylko raz w zyciu i to w VW 1.8 ,mialem akurat zdjeta glowice a i tak musialem jeszcze sobie klocek pd zawory podkladac bo sie chowaly razem z talerzykami jakby do nich przyklejone byly i nie mozna bylo tych polstozkow wyciagnac Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 30000km
|
|
|
SKUTI |
Dodany dnia 25-01-2007 23:23 |
Postów: 356 Data rejestracji: 22.06.2005 16:19 Skąd: małopolskie Nowy Sącz |
Krisman robie sie to bardzo prosto - przykladasz do telerzyka jaks rurke cienka, klucz nasadowy i klepiniesz raz a zdecydowanie mlotkiem ( tylko z wyczuciem) chodzi o to zeby odpuscilo, potem juz normalnie naciskasz talerzy sie ugina i spokojnie wyciagasz pestki a zawor stoi w miejscu. Taka panuje opinia ze zawor sie musi oprzec o tlo zeby to puscilo i zeby bez problemu rozpiac, ale to tylko opinia
Wystarczy puknac po prostu... A w fiatach o ktorych myslalem sa szklankowe popychacze Krzysiek
R 19 16V Red Diabolo - była R19 16V blue_white - jeeeest ......Idz wlasna droga, nie daj satysfakcji wrogom...... |
krisman |
Dodany dnia 26-01-2007 20:23 |
Postów: 160 Data rejestracji: 05.02.2006 14:03 Skąd: - |
heheh takich sztuczek nie znalem, ale i tak bylem dumny, ze wtedy sam to sobie zrobilem, dzieki za info, przyda sie na drugi raz. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 30000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |