20 Kwietnia 2024 10:00:24
Zdjęcia użytkowników
pawelRuti nelus2403
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj

mirekk123 [off] 02-02-2024 06:45
Ahoj tam na wodzie Grin

Kali [off] 28-01-2024 21:02
Pierwszy w 2024!

gielab0019 [off] 31-12-2023 15:49
Dzień dobry Smile2


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
[F]Wymiana uszczelniaczy w 16v 
miwi74
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 14-01-2007 12:43
Awatar


Postów: 111

Data rejestracji: 15.01.2006 12:48
Skąd: -

W jaki najlatwiejszy sposob wymienic uszczelniacze zaworow w renii 1.8 16v.piszcie co wiecie na ten tematCoolCoolCool


//dodane do FAQ/zmiana tytułu/pozdrawiam. (Hugo)

Edytowane przez Hugo dnia 28-02-2009 12:40
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 14-01-2007 12:43
Awatar
krisman
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 23-01-2007 20:39
Awatar


Postów: 160

Data rejestracji: 05.02.2006 14:03
Skąd: -

heheSmile a sa rozne sposoby?
musisz rozbierac glowice, znaczy zdjac walki rozrzadu, wyciagnac popychacze hydrauliczne, rozpiac zawory, powyciagac talerzyki i sprezynki zaworow i specjalnymi szczycami zdjac uszczelniacze, potem wszystko w odwrotnej kolejnosci, jest kupa zabawy przy tym, szczegolnie jak nie ma sie specjalistycznego sprzetuGrin

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 30000km
 
miwi74
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 24-01-2007 12:07
Awatar


Postów: 111

Data rejestracji: 15.01.2006 12:48
Skąd: -

krisman napisał/a:
heheSmile a sa rozne sposoby?
musisz rozbierac glowice, znaczy zdjac walki rozrzadu, wyciagnac popychacze hydrauliczne, rozpiac zawory, powyciagac talerzyki i sprezynki zaworow i specjalnymi szczycami zdjac uszczelniacze, potem wszystko w odwrotnej kolejnosci, jest kupa zabawy przy tym, szczegolnie jak nie ma sie specjalistycznego sprzetuGrin
krismen juz wszystko opanowane jeszcze tylko pasek ustawic i odpalamy renie
 
Bolek50
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 25-01-2007 18:22
Awatar


Postów: 89

Data rejestracji: 27.12.2005 17:09
Skąd: -

Miwi74 jaki koszt uszczelniaczy czy sam robiles duzo roboty bo tez pewnie by sie przydalo zmienic
 
krisman
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 25-01-2007 19:34
Awatar


Postów: 160

Data rejestracji: 05.02.2006 14:03
Skąd: -

uszczelniacze kosztuja ok 2zl/szt, roboty troche jest, co pawda w reni jeszcze nie robilem, ale kiedys wymienialem w VW to zajelo mi 2 dni tak bez pospiechu, a robilem to 1-szy raz w zyciuWink, w koszty musisz wliczyc tez uszczelke glowicy, dekla zaworow i przy okazji mozna wymienic uszczelniacze(simmeringi) walkow rozrzadu.

Edytowane przez krisman dnia 25-01-2007 19:37
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 30000km
 
SKUTI
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 25-01-2007 21:17
Awatar


Postów: 356

Data rejestracji: 22.06.2005 16:19
Skąd: małopolskie
Nowy Sącz

krisman napisał/a:
uszczelniacze kosztuja ok 2zl/szt, roboty troche jest, co pawda w reni jeszcze nie robilem, ale kiedys wymienialem w VW to zajelo mi 2 dni tak bez pospiechu, a robilem to 1-szy raz w zyciuWink, w koszty musisz wliczyc tez uszczelke glowicy, dekla zaworow i przy okazji mozna wymienic uszczelniacze(simmeringi) walkow rozrzadu.


Hm.... a mnie sie wydawalo ze do wymianuy uszczelniaczy nie trzeba zwalac glowicySmileszczerze to jeszcze sie nie spotkalem z silnikem zeby trza bylo czapke zwalac....

Krzysiek
R 19 16V Red Diabolo - byłaSad
R19 16V blue_white - jeeeestSmile

......Idz wlasna droga, nie daj satysfakcji wrogom......
 
krisman
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 25-01-2007 22:24
Awatar


Postów: 160

Data rejestracji: 05.02.2006 14:03
Skąd: -

hehe, no tak, mozna podeprzec zawory tlokamiGrin, racja SKUTI ,ale jednak sa silniki w ktorych trzeba zwalac glowice, nie slyszales o silniku bezkolizyjnym? no ale akurat w naszym przypadku jest kolizyjnySmile

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 30000km
 
SKUTI
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 25-01-2007 22:30
Awatar


Postów: 356

Data rejestracji: 22.06.2005 16:19
Skąd: małopolskie
Nowy Sącz

krisman napisał/a:
hehe, no tak, mozna podeprzec zawory tlokamiGrin, racja SKUTI ,ale jednak sa silniki w ktorych trzeba zwalac glowice, nie slyszales o silniku bezkolizyjnym? no ale akurat w naszym przypadku jest kolizyjnySmile


Wiesz Krisman nic nie trzba podpierac, tloka masz u gory zeby nie wpadl zawor jak nie ma uszczelniacza, bo tak to go uszczelniacz trzyma na tyle ze mozna zapiac/ rozpiac pestki. A co do bezkolizyjnych - w fiacie jest np bezkolizyjny i tez sie da wymienic bez zciagania glowicySmile

Krzysiek
R 19 16V Red Diabolo - byłaSad
R19 16V blue_white - jeeeestSmile

......Idz wlasna droga, nie daj satysfakcji wrogom......
 
krisman
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 25-01-2007 23:07
Awatar


Postów: 160

Data rejestracji: 05.02.2006 14:03
Skąd: -

no dobra, a jak scisniesz sprezyne jesli zawor jest w powietrzu? sprezyne owszem scisniesz ale zawor tez Ci pojdzie w dol i nic nie rozepniesz, nie wiem jak jest we fiacie ale podejrzewam, ze nie ma tam popychaczy szklankowych i pewnie masz wszystko na wierzchu. Zreszta nie bede sie sprzeczal bo jak mowie robilem to tylko raz w zyciu i to w VW 1.8 ,mialem akurat zdjeta glowice a i tak musialem jeszcze sobie klocek pd zawory podkladac bo sie chowaly razem z talerzykami jakby do nich przyklejone byly i nie mozna bylo tych polstozkow wyciagnacWink

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 30000km
 
SKUTI
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 25-01-2007 23:23
Awatar


Postów: 356

Data rejestracji: 22.06.2005 16:19
Skąd: małopolskie
Nowy Sącz

Krisman robie sie to bardzo prosto - przykladasz do telerzyka jaks rurke cienka, klucz nasadowy i klepiniesz raz a zdecydowanie mlotkiem ( tylko z wyczuciem) chodzi o to zeby odpuscilo, potem juz normalnie naciskasz talerzy sie ugina i spokojnie wyciagasz pestki a zawor stoi w miejscu. Taka panuje opinia ze zawor sie musi oprzec o tlo zeby to puscilo i zeby bez problemu rozpiac, ale to tylko opiniaSmile
Wystarczy puknac po prostu...
A w fiatach o ktorych myslalem sa szklankowe popychaczeSmile

Krzysiek
R 19 16V Red Diabolo - byłaSad
R19 16V blue_white - jeeeestSmile

......Idz wlasna droga, nie daj satysfakcji wrogom......
 
krisman
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 26-01-2007 20:23
Awatar


Postów: 160

Data rejestracji: 05.02.2006 14:03
Skąd: -

hehehSmile takich sztuczek nie znalemWink, ale i tak bylem dumny, ze wtedy sam to sobie zrobilem, dzieki za info, przyda sie na drugi raz.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 30000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: