27 Kwietnia 2024 21:44:59
Zdjęcia użytkowników
damian86 ruli17
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Krokowy nie cofa - HELP ME !!! 
DJ_LODZ
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 21-01-2007 21:22
Awatar


Postów: 535

Data rejestracji: 26.11.2006 13:35
Skąd: -

Witam.
Mam R19 F3P 1,8 mono Siemens. Mam mały a raczej duzy problem z silnikiem krokowym. Po włączeniu zapłonu od razu sie wysuwa i daje obroty ok 3000. Nie cofa sie mimo rozgrzania silnika i obroty ciagle utrzymuja sie na takim poziomie.
Co moze powodowac taki efekt? Dodam ze wyjąłem go i przeczysciłem i niestety nic to nie dało. Jak tylko podłączam do niego wtyczke i włączam zapłon od razu sie wysuwa.
Proszę o pomoc. Czy to wina silniczka, czy cosik z elektyka a moze jest jakiś czujnik odpowiedzialny za to.
Z góry DZiĘx
Sad

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 3d, 203000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 21-01-2007 21:22
Awatar
Krzychup
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 22-01-2007 07:49
Administrator Awatar


Postów: 4472

Data rejestracji: 10.03.2005 22:32
Skąd: wielkopolskie
Poznań

Po włączeniu silnika wciśnij mu trzpień, być może, że nie łączy ci stycznik w środku załączający krokowy i się nie chowa.
Próbuj i pisz...


Moje auto: Honda Civic, benzyna+LPG, 200000km
 
adiks7
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 22-01-2007 10:04
Awatar


Postów: 158

Data rejestracji: 20.04.2005 23:30
Skąd: mazowieckie
Mińsk Mazowiecki

Ja mam podobnie tylko ze jak odpale zaplon to obroty utrzymuja sie przez jakies 2-3 sekundy i spadaja, to tez wina krokowca?

KLUBOWICZ nr 040
R19 1.8i


http://polskajazda.pl/?a=cars&idpojazd=4091&opcja=detail
 
cHiX
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 22-01-2007 11:59
Awatar


Postów: 1836

Data rejestracji: 16.08.2006 02:05
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

adiks7 napisał/a:
Ja mam podobnie tylko ze jak odpale zaplon to obroty utrzymuja sie przez jakies 2-3 sekundy i spadaja, to tez wina krokowca?


O ile na zimnym silniku to calkiem normalne. Ostatecznie powinny spasc Ci do jakichs 900-1000 po rozgrzaniu.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 243000km
 
adiks7
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 22-01-2007 14:05
Awatar


Postów: 158

Data rejestracji: 20.04.2005 23:30
Skąd: mazowieckie
Mińsk Mazowiecki

Na cieplym dzieje sie tak samo tyle ze odpalam i na jakas sekunde wskazowka odrazu mknie gdzies do 2000-2500 i spada do 900 wiec czy to normalne
Niewiem

KLUBOWICZ nr 040
R19 1.8i


http://polskajazda.pl/?a=cars&idpojazd=4091&opcja=detail
 
kolep25
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 22-01-2007 14:18
Awatar


Postów: 131

Data rejestracji: 14.05.2005 21:47
Skąd: mazowieckie
Błonie

To jest normalne! Było wiele razy.

Edytowane przez kolep25 dnia 22-01-2007 14:18
Tomek
Renault 19
1390cm, C3J
1990
 
rafels
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 22-01-2007 14:54
Awatar


Postów: 58

Data rejestracji: 29.10.2005 18:28
Skąd: -

Spróbuj skorzystać z rady którą napisał Krzychup. Pewnie nie łączy wyłącznik silniczka krokowego.
Jeśli oddalisz ramie przepustnicy od krokowca, to powinno się dać wciskać w niewielkim zakresie siłowniczek krokowca. To jest właśnie ten wyłącznik, wykrywa on czy ramie przepustnicy leży na siłowniczku silniczka krokowego. Możesz ten przełącznik sprawdzić miernikiem, na cztero-pinowym złączu krokowca to dwa ostatnie piny, licząc od silniczka.

Renault 19 PhII 1721cm3 F3N 740 1995r
LPG Elpigaz Voila+ AT90E
 
DJ_LODZ
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 22-01-2007 23:52
Awatar


Postów: 535

Data rejestracji: 26.11.2006 13:35
Skąd: -

Dzięki za porade Krzychup. Jak tylko bede miał chwile to na pewno sprawdze. Dam znać czy podziałało.
Pozdro

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 3d, 203000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: