Menu główne
Forum
Klubowicze
DJ_LODZ |
Dodany dnia 21-01-2007 21:22 |
Postów: 535 Data rejestracji: 26.11.2006 13:35 Skąd: - |
Witam. Mam R19 F3P 1,8 mono Siemens. Mam mały a raczej duzy problem z silnikiem krokowym. Po włączeniu zapłonu od razu sie wysuwa i daje obroty ok 3000. Nie cofa sie mimo rozgrzania silnika i obroty ciagle utrzymuja sie na takim poziomie. Co moze powodowac taki efekt Dodam ze wyjąłem go i przeczysciłem i niestety nic to nie dało. Jak tylko podłączam do niego wtyczke i włączam zapłon od razu sie wysuwa. Proszę o pomoc. Czy to wina silniczka, czy cosik z elektyka a moze jest jakiś czujnik odpowiedzialny za to. Z góry DZiĘx Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 3d, 203000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 21-01-2007 21:22 |
Krzychup |
Dodany dnia 22-01-2007 07:49 |
Postów: 4472 Data rejestracji: 10.03.2005 22:32 Skąd: wielkopolskie Poznań |
Po włączeniu silnika wciśnij mu trzpień, być może, że nie łączy ci stycznik w środku załączający krokowy i się nie chowa.
Próbuj i pisz... Moje auto: Honda Civic, benzyna+LPG, 200000km
|
adiks7 |
Dodany dnia 22-01-2007 10:04 |
Postów: 158 Data rejestracji: 20.04.2005 23:30 Skąd: mazowieckie Mińsk Mazowiecki |
Ja mam podobnie tylko ze jak odpale zaplon to obroty utrzymuja sie przez jakies 2-3 sekundy i spadaja, to tez wina krokowca
KLUBOWICZ nr 040
R19 1.8i http://polskajazda.pl/?a=cars&idpojazd=4091&opcja=detail |
cHiX |
Dodany dnia 22-01-2007 11:59 |
Postów: 1836 Data rejestracji: 16.08.2006 02:05 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
adiks7 napisał/a: Ja mam podobnie tylko ze jak odpale zaplon to obroty utrzymuja sie przez jakies 2-3 sekundy i spadaja, to tez wina krokowca O ile na zimnym silniku to calkiem normalne. Ostatecznie powinny spasc Ci do jakichs 900-1000 po rozgrzaniu. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 243000km
|
adiks7 |
Dodany dnia 22-01-2007 14:05 |
Postów: 158 Data rejestracji: 20.04.2005 23:30 Skąd: mazowieckie Mińsk Mazowiecki |
Na cieplym dzieje sie tak samo tyle ze odpalam i na jakas sekunde wskazowka odrazu mknie gdzies do 2000-2500 i spada do 900 wiec czy to normalne
Niewiem KLUBOWICZ nr 040
R19 1.8i http://polskajazda.pl/?a=cars&idpojazd=4091&opcja=detail |
kolep25 |
Dodany dnia 22-01-2007 14:18 |
Postów: 131 Data rejestracji: 14.05.2005 21:47 Skąd: mazowieckie Błonie |
To jest normalne Było wiele razy.
Edytowane przez kolep25 dnia 22-01-2007 14:18 Tomek Renault 19 1390cm, C3J 1990 |
|
|
rafels |
Dodany dnia 22-01-2007 14:54 |
Postów: 58 Data rejestracji: 29.10.2005 18:28 Skąd: - |
Spróbuj skorzystać z rady którą napisał Krzychup. Pewnie nie łączy wyłącznik silniczka krokowego.
Jeśli oddalisz ramie przepustnicy od krokowca, to powinno się dać wciskać w niewielkim zakresie siłowniczek krokowca. To jest właśnie ten wyłącznik, wykrywa on czy ramie przepustnicy leży na siłowniczku silniczka krokowego. Możesz ten przełącznik sprawdzić miernikiem, na cztero-pinowym złączu krokowca to dwa ostatnie piny, licząc od silniczka. Renault 19 PhII 1721cm3 F3N 740 1995r LPG Elpigaz Voila+ AT90E |
DJ_LODZ |
Dodany dnia 22-01-2007 23:52 |
Postów: 535 Data rejestracji: 26.11.2006 13:35 Skąd: - |
Dzięki za porade Krzychup. Jak tylko bede miał chwile to na pewno sprawdze. Dam znać czy podziałało. Pozdro Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 3d, 203000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |