20 Kwietnia 2024 06:26:44
Zdjęcia użytkowników
dj_mafiozo cwieq89
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj

mirekk123 [off] 02-02-2024 06:45
Ahoj tam na wodzie Grin

Kali [off] 28-01-2024 21:02
Pierwszy w 2024!

gielab0019 [off] 31-12-2023 15:49
Dzień dobry Smile2


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Inne techniczne
 Drukuj temat
Wersje wypos. R19 wg www.renault19.de 
Haziaj
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 22-01-2007 12:02
Awatar


Postów: 560

Data rejestracji: 09.01.2007 21:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Kętrzyn

Jako, ze jestem milosnikiem Deutsch Sprache Winkpostanowilem przetlumaczyc z niemieckiego serwisu artykul o wersjach wyposazeniowych naszych pupili. Dostalem zgode prezesa, zeby wrzucic to do tego dzialu. Prosze o ewentualne korekty, poniewaz mogly wkrasc sie bledy z tego powodu, ze jeszcze tak dobrze nie opanowalem R19:

Wyposazenie Phase I:

1.

TR - 58 PS
TD - 64 PS

- regulowane od wewnątrz lusterka
- uchylne oparcie tylnego siedzenia
- radio z anteną
- ogrzewana tylna szyba
- dzienny licznik kilometrów
- wycieraczki szyby z dwiema prędkościami pracy
- zegarek analogowy
- automatyczne pasy bezpieczeństwa (tzw. punktowe)
- hamulce ze wzmocnioną siłą hamowania
- zagłówki z regulowaną wysokością
- kontrolka hamulca ręcznego, niskiego poziomu paliwa oraz zużycia klocków hamulcowych
- zagłębienia na głośniki w półce
- kołpaki "Rubis"
- zapalniczka

2.

GTR - 58 PS
GTS - 73 PS
GTX - 90 PS
GTD - 64 PS

jak wyżej, jednak dodatkowo:
- ochrona na szybie przed światłem słonecznym (?) (zielony pas)
- regulowana wysokość kierownicy
- regulowana wysokość siedzenia kierowcy
- asymetryczne oparcie tylnego siedzenia - 1/3 - 2/3
- brzęczyk ostrzegawczy włączonych świateł przy opuszczaniu pojazdu
- wskaźnik poziomu/stanu oleju (?)
- obrotomierz
- podświetlany schowek oraz bagażnik
- lampka wewnętrzna
- kołpaki "Onyx"
- listwy ozdobne na zewnątrz pojazdu
- wskaźnik temperatury płynu chłodniczego

3.

TSE - 73 PS
TXE - 90 PS
TDE - 64 PS

Jak wyżej, jednak dodatkowo:
- elektrycznie sterowane szyby przednie
- centralny zamek
- światła przeciwmgłowe - tył
- zagłówki regulowane pochyło oraz góra/dół
- welurowa tapicerka
- światła przeciwmgłowe - przód
- oświetlenie kokpitu z regulacją jasności
- kołpaki "Mundial"
- kieszenie na oparciach przednich siedzeń
- dwutonowy sygnał ostrzegawczy (klakson)

4.

16V

- ABS
- podwójne (zespolone) reflektory
- 15-calowe felgi z lekkich stopów (aluminiowe) z oponami o rozmiarze 195/50 R15
- tylny spojler
- sportowe siedzenia
- komputer pokładowy (opcjonalnie)
- boczne kierunkowskazy (dla wersji TXI i 16V)

5.

Poniżej przedstawiono dodatkowe wyposażenie:
- elektrycznie regulowane lusterka
- ogrzewane przednie siedzenia
- lakier metaliczny
- komputer pokładowy (dla wersji TXE)
- felgi z lekkich stopów (aluminiowe)
- wspomaganie kierownicy
- radio kasetowe Philips 4x6W sterowane z kierownicy
- elektryczny szyberdach
- 3-biegowa skrzynia automatyczna dla 73-konego silnika (wersja TSE)
- ABS systemu Bendix (dla wersji TXE - TDE)
- skórzana tapicerka ze sportowymi siedzeniami i kierownicą

Wyposazenie Phase II

1.

RL
1.4
1.4eco
1.9D

- hamulce ze wzmocnioną siłą hamowania
- regulowana wysokość automatycznych pasów bezpieczeństwa
- pirotechniczne napinacze pasów (?)
- zagłówki regulowane pochyło oraz góra/dół
- boczne wzmocnienia przeciwzderzeniowe
- lusterka regulowane od wewnątrz
- ogrzewana tylna szyba
- kołpaki
- podświetlany schowek oraz bagażnik
- kontrolka hamulca ręcznego, niskiego poziomu paliwa oraz zużycia klocków hamulcowych
- radio z anteną
- asymetryczne oparcie tylnego siedzenia - 1/3 - 2/3
- wycieraczki szyby z dwiema prędkościami pracy
- dzienny licznik kilometrów
- wskaźnik temperatury płynu chłodniczego
- brzęczyk ostrzegawczy włączonych świateł przy opuszczaniu pojazdu

2.

RN
1.4
1.4eco
1.8
1.9D
1.9dT

Jak wyżej, jednak dodatkowo:
- wspomaganie kierownicy
- zderzaki w kolorze nadwozia (od sierpnia 1994)
- ochrona na szybie przed światłem słonecznym (?) (zielony pas)
- obrotomierz
- autoalarm
- lampka wewnętrzna
- wskaźnik poziomu/stanu oleju
- regulowana wysokość siedzenia i oparcia kierowcy

3.

RT
1.8
1.8s
1.8i
1.9D
1.9dT

Jak wyżej, jednak dodatkowo:
- światła przeciwmgłowe - tył
- dwutonowy sygnał ostrzegawczy (klakson)
- elektryczny szyberdach
- światła przeciwmgłowe - przód
- oświetlenie kokpitu z regulacją jasności
- przednie siedzenia z ulepszoną stabilizacją siedziska ;-)
- kieszenie na oparciach przednich siedzeń
- radio kasetowe z RDSem i sterowaniem z kierownicy
- elektrycznie sterowane szyby przednie
- centralny zamek z pilotem

4.

16V

- ABS
- podwójne (zespolone) reflektory
- 15-calowe felgi z lekkich stopów (aluminiowe) z oponami o rozmiarze 195/50 R15
- lusterka, zderzaki, tylny spojler i progi w kolorze nadwozia
- elektrycznie sterowane szyby przednie
- sportowe siedzenia


5.

Poniżej przedstawiono dodatkowe wyposażenie:
- 3-biegowa automatyczna skrzynia biegów dla 73-konnego silnika (silnik 1.8 w wersji RN-RT)
- 4-biegowa automatyczna skrzynia biegów dla 88-konnego silnika (silnik 1.8s w wersji RT)
- ABS (dla wersji RN-RT)
- fotelik dla dziecka
- elektrycznie regulowane lusterka
- 14-calowe felgi ze stopów lekkich (aluminiowe)
- lakier metaliczny
- komputer pokładowy
- skórzana tapicerka ze sportowymi siedzeniami i kierownicą
- klimatyzacja

Wersje limitowane Phase I

Europa

- w ofercie od stycznia 1992 r.
- dostarczany w wersji 3- i 5-drzwiowej oraz Chamade
- światła przeciwmgłowe
- ozdobna blenda "Rafale"
- listwa ozdobna na zderzakach
- specyficzna tapicerka
- wskaźnik poziomu/stanu oleju i temperatury płynu chłodniczego
- opcjonalnie: lakier metaliczny oraz uchylne tylne szyby w wersji 3-drzwiowej

Champion

- początek oferty w 1990 (powód: R19 sprzedawany na ogół w 1989 r. na import w Niemczech)
- bazował na wersji GTS, dostępny tylko jako wersja 3-drzwiowa
- lakiery: rubinowy czerwony (719), arktyczny biały (389) oraz za dopłatą błękitny gordini (495) - nazwa pochodzi od koloru słynnego auta F1 Gordini T16
- kierownica z modelu 16V
- w kolorze nadwozia były zderzaki i lusterka
- regulowana wysokość kierownicy i siedzenia kierowcy
- za dopłatą dostępne: uchylne tylne szyby (150 DM), felgi z lekkich stopów (700 DM), wspomaganie (850 DM), lakier metaliczny (495 - niebieski gordini) (410 DM), elektrycznie sterowany szklany szyberdach (1 100 DM), dodatkowy pakiet (810 DM): (elektrycznie sterowane szyby + radio kasetowe CTR-300)
- cena: 19 840 DM

Dynamic 1 + Dynamic II

- bazuje na wersji GTS, Dynamic I od lutego 1991 roku, a Dynamic II od sierpnia 1991 roku
- dostępny jako 3- i 5-drzwiowy
- lakierowane zderzaki i lusterka
- zamiast chromowanej listwy dookoła zderzaków pomalowany na niebiesko pasek
- światła przeciwmgłowe - tył
- kolorowa tapicerka siedzeń
- kierownica z wersji 16V

Limited

- w ofercie od stycznia 1992 roku
- dostępny jako TSE (z silnikiem F3N-L740 73KM), TXE (F3N-L742 90KM) i TDE (F8Q 64KM)
- karoserie w wersji 3-/5-drzwiowej oraz Chamade
- wspomaganie kierownicy
- elektrycznie sterowany szklany szyberdach

TXI

- w ofercie od maja 1990 roku
- bazuje na TXE, silnik F3N-L742 mit 90PS
- boczne kierunkowskazy (takie jak w 16V)
- w kolorze nadwozia lakierowano zderzaki i lusterka zewnętrzne (modele TSE-TXE-TDE otrzymały te dodatki jako pierwsze od 1991 roku)
- trójramienna sportowa kierownica (podobna do tej z wersji 16V, jednak z gładką skórą
- przednie siedzenia z ulepszoną stabilizacją siedziska oraz z wydłużonym siedziskiem

Wersje limitowane Phase II

Sprint

- silnik E7J (75KM)
- sportowe siedzenia
- skórzana kierownica (z wersji 16V)
- lakierowane lusterka zewnętrzne

Limited

- dostępna od stycznia 1993 roku
- bazuje na wersji RT
- silnik F3N-L740 (73KM) lub F3P (88/109KM)
- 14-calowe felgi z lekkich stopów "Zenith" (13-calowe z silnikiem 73KM)
- boczne kierunkowskazy
- elektrycznie sterowany szklany szyberdach

Champion

- w ofercie od 1995 roku, wykorzystuje linie z wersji RN
- dostępne z dieslem F8Q (64KM) lub benzyniakiem F3N-L740 (73KM)
- nie zawiera pakietu elektrycznego
- blenda "Barcelona"
- wspomaganie kierownicy

Elysée

- dostępna od 1995 roku, podobna do wersji RT
- silniki: F3N-L740 (73KM), F3P (90KM) lub F8Q (90KM Turbo-Diesel)
- wspomaganie kierownicy
- światła przeciwmgłowe - tył
- elektrycznie sterowany szklany szyberdach
- uchylne tylne szyby w wersji 3-drzwiowej, względnie oświetlenie wewnętrzne z tyłu w wersji 5-drzwiowej
- regulowana jasność oświetlenia deski rozdzielczej i pokręteł
- przednie siedzenia z ulepszoną stabilizacją siedziska
- radio kasetowe z RDSem 4X15W i obsługą satelitarną (?)
- pakiet elektryczny (elektrycznie sterowane przednie szyby, centralny zamek z podczerwienią - FB, blokada jazdy (?) dla wersji z silnikiem benzynowym)
- 14-calowe stalowe felgi (aluminiowe za dopłatą)

Storia

- silnik F3N-L740 (73KM)
- inna kierownica
- radio kasetowe sterowane z kierownicy

Baccara

- silnik F3P (88KM) i 4-biegowa skrzynia automatyczna
- dostępna tylko w wersji 5-drzwiowej
- komputer pokładowy
- skórzana tapicerka (bez sportowych siedzeń) z czterema zagłówkami i kierownica z wersji 16V
- 14-calowe felgi z lekkich stopów

Bellevue jest nazwą umieszczaną z tyłu pojazdu dla modeli R19 w wersji sedan Phase II (od września 1994) jako następcy nazwy Chamade. Nazwę zmieniono z powodów prawnych kiedy to firma Daihatsu zarzuciła stosowanie przez Renault bliźniaczej nazwy Charade, którą nosił jeden z modeli Daihatsu.

Wersje wyposazeniowe Cabrio

Azur

- silnik F3P (88KM)
- dostępna tylko w kolorze niebisekim

Cap Ferrat (miejscowość i gmina we Francji, w regionie Prowansja-Alpy-Wybrzeże Lazurowe, w departamencie Alpes-Maritimes)

- silnik F3P (88KM)
- dostępna z dachem w kolorze czerwonym i niebieskim

RSi

- bazuje na wersji 1,8i RT z silnikiem F3P (107KM)
- zderzak/spojler z wersji 16V
- lakierowane progi i zderzaki (komplet) z gumowymi listwami na zderzakach
- alufelgi z wersji 16V (piecioramienne 15-calowe) z niskoprofilowanymi oponami o rozmiarze 195/50 R15
- podwozie z wersji 16V
- skórzana tapicerka
- elektrycznie regulowane i ogrzewane lusterka zewnętrzne

Wersje specjalne

Societé

- wersja rużytecznar1;
- brak tylnych siedzeń, równa ładownia, za przednimi siedzeniami mała ścianka działowa
- nie była dostępna w Niemczech
- bazowała tylko na wersjach TR, TS i TD
- karoseria taka jak w wersji 3-drzwiowej, do wyboru także blaszana wkładka zamiast bocznych tylnych szyb

Taxi

Renault 19 jest na całym świecie ciągle jeszcze autem użytecznym np. w krajach południowej Ameryki jak również w byłych koloniach francuskich Afryki. Przykładowo w Tunezji służyły jako taksówki.

Polizei

W niektórych krajach R19 występowały nawet w formie stróżów prawa.

Wersja dla ludzi z utrudnioną sprawnością ruchową

Wersja ta bazuje na specjalnym modelu rBaccarar1; przystosowanym do wózka inwalidzkiego. Z tyłu miała przesuwane automatycznie drzwi.

Inne modele występujące poza Niemcami

Phase I Driver
Phase I Wind
Phase I Albertville '92 (Francja)
Phase I GTS-X (Anglia)
Phase I+II Prima
Phase II Europa
Phase II Latitude (Francja)
Phase II Alizé (Francja)
Phase II Cabrio Camargue (Francja)
Phase II Biarritz
Phase II Beverly (Holandia)
Phase II Cabrio Aria (Francja)
Phase II 16V Executive (Anglia)

Edytowane przez Haziaj dnia 22-01-2007 20:59
Średnie spalanie --> images.spritmonitor.de/169874_3.png
R19 Chamade F3N-L740 ( L53B ) z 29 grudnia 1992 r. w wersji RT
Moja pani: Galeria R19

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 210000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 22-01-2007 12:02
Awatar
wojtas225
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 22-01-2007 12:06
Awatar


Postów: 32

Data rejestracji: 17.05.2006 20:07
Skąd: -

gratulacje za poświęcenie i ciekawe informacje Wink
 
rekin79
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 22-01-2007 12:16
Awatar


Postów: 150

Data rejestracji: 12.10.2006 17:06
Skąd: -

No no. Nieźle. Wink Troszkę się natłumaczyłeś. Po tym opisie zgłupiałem całkiem. Mam 1,8 RT a połowy rzeczy nie mogę znaleźć Shock

www.retro-renault.pl
 
Haziaj
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 22-01-2007 12:18
Awatar


Postów: 560

Data rejestracji: 09.01.2007 21:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Kętrzyn

Hmmmm powiem szczerze, ze ja tez mam RT i brak szyberdachu, alarmu czy radia sterowanego z kierownicy Wink Chyba po prostu w Reichu mozna bylo zrezygnowac z niektorych gadzetow pozostajac przy wersji wyposazeniowej.

Średnie spalanie --> images.spritmonitor.de/169874_3.png
R19 Chamade F3N-L740 ( L53B ) z 29 grudnia 1992 r. w wersji RT
Moja pani: Galeria R19

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 210000km
 
mati_
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 22-01-2007 13:59
Administrator Awatar


Postów: 3622

Data rejestracji: 22.09.2005 23:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Heh co do mojego RN sie nie zgadza bo nie mam wspomagania Angry2 ale co drugiej reni RT Limited wszystko sie zgadza Smile

Było: Renault 19, Phase II, 1993r., C3J (1390/58KM), sedan, benzyna+lpg

Moje auto: Saab 9-3, 2003r, B207E (1998/150KM), SportSedan, benzyna
 
Karlos
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 29-01-2007 16:05
Awatar


Postów: 7

Data rejestracji: 29.01.2007 15:02
Skąd: -

Dzięki Haziaj! Tego szukałem dla mojej Elysée. Grin

Haziaj napisał/a:
blokada jazdy (?) dla wersji z silnikiem benzynowym)


czyli immobilizer. Codziennie mnie wkurza Wink
 
Wyszyn
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 29-01-2007 16:34
Awatar


Postów: 414

Data rejestracji: 30.06.2005 19:25
Skąd: -

Fajnie, że ktoś taką pracę wykonał. Kiedyś było chyba coś podobnego. Ja mam PH I TSE i mam elektryczny szyber do tego Smile

wLustrze.pl | MotoWiocha.pl
 
chomikbp
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 03-03-2007 23:09
Awatar


Postów: 10

Data rejestracji: 23.02.2007 20:09
Skąd: -

u mnie sie zgadza bo mam wersje RT limited poza rokiem bo tu jest napisane ze od 1993 a ja mam pierwsza rej 13,11,1992r

chomikbp
 
eXte
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 11-03-2007 09:45
Awatar


Postów: 955

Data rejestracji: 28.01.2007 17:36
Skąd: -

Wersja RT sie nie zgadza. Chyba ze we Francji była inna opcja wyposażenia.
 
Szabelka
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 11-03-2007 10:01
Administrator Awatar


Postów: 3936

Data rejestracji: 13.04.2006 22:24
Skąd: śląskie
Czeladź

A ja mam GTS i zgodzę się że wersja posiada wszystko co wymienione, jednak ponadto posiadam to co niektóre wersje T*E:
- elektrycznie sterowane szyby przednie
- centralny zamek
- światła przeciwmgłowe - tył
- zagłówki regulowane pochyło oraz góra/dół
- światła przeciwmgłowe - przód
- kieszenie na oparciach przednich siedzeń
- szyberdach
- klakson? (to on nie jest we wszystkich autach?) Smile2

Edytowane przez Szabelka dnia 11-03-2007 12:23
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą - jedziesz zbyt wolno"

R19 ph1 hb F3N '91 -> R19 ph2 sedan F3N '94 -> R19 ph3 coupe F3R '97 -> Laguna ph1 hb F3P '96 -> R19 ph5 (Meg II) + Dacionault Duster
[moje nastki]

DORTP.TV | Dacia | Renault | News | Outdoor | Społeczności

Moje auto: Renault Megane II 1.6 16v '03, benzyna+LPG
 
tarantini
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 11-03-2007 10:24
Awatar


Postów: 738

Data rejestracji: 24.02.2006 22:51
Skąd: -

w moim przypadku brakuje tylko kołpaków "onyx" (cóz to takiego??) i zielonego pasa na szybie, nie wiem czy mam hamulce ze wzmocnioną siłą hamowania no i zapalniczka nie działa. No i jak pisze Szabelka mam jeszcze co nieco co maja inne typy, np. Światła przeciwmgielne przednie i tylne (tylne fabrycznie było jedno, ale ja zrobiłem dwa).

Edytowane przez tarantini dnia 11-03-2007 10:26
 
Haziaj
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 11-03-2007 11:12
Awatar


Postów: 560

Data rejestracji: 09.01.2007 21:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Kętrzyn

Pogrzebalem co nieco w necie i wyszlo, ze w kazdym kraju inaczej. W Niemczech wychodzily wersje, ktore opisalem, we Francji wychodzily podobne wersje jednak roznily sie detalami, w Polsce tez troche inaczej to wychodzilo. W Niemczech np. mozna bylo zrezygnowac z niektorych gadzetow zostajac przy wersji bazowej, czyli np. ja mam wersje RT ale bez alarmu i szyberdachu. Istniala chyba spora dowolnosc wyboru wy-/doposazenia za odpowiednia oplata.

Kolpaki "Onyx" tez nie wiem co to, ale pewnie jakis ordżinales Wink wytwor niemieckich specow od sprzedarzy Wink

Kiedys mialem R19 Chamade w wersji TR i chyba najubozszym wariancie jaki byl mozliwy i do tego biala. Zreszta nie ma sie co dziwic kupiona byla w Polsce Wink

Aha odnosnie zielonego pasa to nie jest to zielony pas tylko zielonkawy odcien szyb. Jesli sie spojrzy pod odpowiednim katem to widac zielony odcien, o ile auto ma oryginalne szyby. Pomaga to podczas slonecznych dni. Odbija promienie czy jakies tam refleksy niweluje, w kazdym badz razie ma jakis cel.

Średnie spalanie --> images.spritmonitor.de/169874_3.png
R19 Chamade F3N-L740 ( L53B ) z 29 grudnia 1992 r. w wersji RT
Moja pani: Galeria R19

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 210000km
 
Sebo83
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 11-03-2007 11:16
Awatar


Postów: 845

Data rejestracji: 02.04.2005 15:47
Skąd: -

a ja mam 1,8 S i mi brakuje szyberdachu Pfft

Renault 19 '93 5D 1721ccm 73KM LPG (było) Audi A4 Avant 1,9 TDI AFN (było) KIA Cee'd SW 1,6CRDi Jest

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 165000km
 
trueGRT
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 11-03-2007 11:46
Awatar


Postów: 65

Data rejestracji: 05.08.2006 15:57
Skąd: -

A ja to już całkiem zgłupiałemSmile

trueGRT

<< R 19 1.4 e E7J, 94 r. benzyna >>

klubowicz nr 166



GG: 9883965

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, E7J (1390/75KM), hatchback 5d, 215000km
 
Sebo83
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 11-03-2007 12:03
Awatar


Postów: 845

Data rejestracji: 02.04.2005 15:47
Skąd: -

ale to pewnie dlatego, że było wyposażenie ładowane do renatek na życzenia klientów i dlatego pomieszało nam w głowach Wink

Renault 19 '93 5D 1721ccm 73KM LPG (było) Audi A4 Avant 1,9 TDI AFN (było) KIA Cee'd SW 1,6CRDi Jest

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 165000km
 
tarantini
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 11-03-2007 22:59
Awatar


Postów: 738

Data rejestracji: 24.02.2006 22:51
Skąd: -

Sebo83 napisał/a:
ale to pewnie dlatego, że było wyposażenie ładowane do renatek na życzenia klientów i dlatego pomieszało nam w głowach ;)


no właśnie!!! Ale i tak należą się słowa uznania dla kolegi Haziaja za jego pracę jaką tu wykonał.
 
ochocinski
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 16-06-2007 13:31
Awatar


Postów: 7

Data rejestracji: 15.06.2007 11:44
Skąd: -

ja mam rt limited i wszystko sie zgadza tylko szyberdach mi si uchyla a nie chce sie chowac. ile kosztuje przednia szyba auto jest z 1994r.
czy ma ktos z was instrukcje obslugi do tego modelubo ja mam niemiecka

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 245000km
 
tokszol
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 16-06-2007 20:31
Awatar


Postów: 9

Data rejestracji: 07.03.2007 19:55
Skąd: -

a czy wersja ,,bellevue" to nie była przypadkiem najbogatsza wersja>>?

Renault 19 , 1,8 gaz, 92r XII

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 214000km
 
Haziaj
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 16-06-2007 21:58
Awatar


Postów: 560

Data rejestracji: 09.01.2007 21:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Kętrzyn

ochocinski napisał/a:
czy ma ktos z was instrukcje obslugi do tego modelubo ja mam niemiecka


Jest zeskanowana w dziale Download.

Odnosnie napisu Bellevue to tak jak pisalem, musieli ja zmienic, z powodu wystepowania blizniaczej nazwy Charade ze stajni Wink Daihatsu. Czasem mozna pomylic z wersja wyposazenia i to bogata, poniewaz Bellevue wystepowalo pod koniec produkcji i z tego wzgledu wyposazenie jest dosc bogate.

Średnie spalanie --> images.spritmonitor.de/169874_3.png
R19 Chamade F3N-L740 ( L53B ) z 29 grudnia 1992 r. w wersji RT
Moja pani: Galeria R19

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 210000km
 
bienio
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 16-06-2007 23:25
Awatar


Postów: 971

Data rejestracji: 30.07.2006 22:44
Skąd: warmińsko-mazurskie
Elbląg

hmmm ja mam wersje RT i brakuje mi tylko alarmu,szybera i nie wiem czy imobilajzer jest

Moje auto: MItsubishi GALANT EA5A 2,5 V6+ LPG:), benzyna+LPG, 259000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: