18 Kwietnia 2024 06:06:55
Zdjęcia użytkowników
kszyma mariego
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj

mirekk123 [off] 02-02-2024 06:45
Ahoj tam na wodzie Grin

Kali [off] 28-01-2024 21:02
Pierwszy w 2024!

gielab0019 [off] 31-12-2023 15:49
Dzień dobry Smile2

solaris [off] 31-12-2023 11:22
tutaj już nie ma grupowiczów


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
[F] Spadajace obroty podczas hamowania 
lumi
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 31-03-2007 10:50
Awatar


Postów: 596

Data rejestracji: 30.09.2006 09:27
Skąd: -

Wiec... jak w temacie. Problem zaczyna sie gdy odpali mi ABS i kiedy autko juz stanie obroty sa na poziomie 500 /min. jeden, drugi raz po gazie i sie stabilizuja, problem ten pojawia sie jeszcze po dwoch hamowaniach i zanika... az do ponownego odpalenia sie Abs-u. Co to moze byc?

Edytowane przez maestro-nieaktywny dnia 26-09-2008 23:29
[small]
-=da lumiBolid FyCzyPy Wyje Ryczy Czeszczy=-
L.U.M.I.: Lover Undertaking Massage and Indulgence
...czyli taki forumowy idiota
Ciekawe czy moja "linka sprzęgła" wytrzyma Twoją ostrą jazde
przód sluzy do jezdzenia, tyl natomiast do ujezdzania

[center][url=http://www.r
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 31-03-2007 10:50
Awatar
orzel
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 31-03-2007 16:02
Awatar


Postów: 300

Data rejestracji: 05.01.2007 16:21
Skąd: -

Siema

To jest podobnie jak stoisz na luzie na jałowym i szybko i mocno muskasz hamulec zobacz co sie dzieje z obrotami.

Podciśnienie,które wędruje do serwa od kolektora ssącego powoduje wspomaganie chamulca gdy wciskasz pedał ciśnienie się zmienia co powoduje wachanie obrotów...

Moje auto: Nike rozmiar 43:), benzyna
 
holek125
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 31-03-2007 19:08
Awatar


Postów: 166

Data rejestracji: 15.06.2006 19:37
Skąd: -

a co powiecie na taki objaw:
odpalę - obroty niskie
przełączę na LPG - obroty wysokie ok 1500-2000
jak jadę i silnie na luzie nacisnę hamulec to obroty spadają z wysokich na niskie.
hamulce bardzo słabe (znaczy tak jakby wspomaganie było do d....

Renia Chamade 1.4 C3J LPG
Narazie same problemy i wydatki :-(

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 220000km
 
Maciej_R21
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 31-03-2007 21:04
Awatar


Postów: 2996

Data rejestracji: 05.02.2005 17:09
Skąd: śląskie
Pszczyna

Kolektor ssacy nie szczelny, albo nieszczelne serwo.
 
Czuly
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 24-12-2007 19:05
Awatar


Postów: 209

Data rejestracji: 05.08.2006 15:44
Skąd: -

macieju drogi a w ktorym miejscu w moim silniku moze byc kolektor ssacy nieszczelny dokladnie gdzie najdalej....

niewiem czy to to ale u mnie ostatnio cos sie chyba hamulce popsuly i co jakis czas dolewam plynu hamulcowego... to moze tego wina??

mam tak samo jak kolega opisal jak jade i zmieniam biegi czy na pb czy na gazie to jest ok ale gdy hamuje a potem wrzucam luz to obroty spadaja bardzo nisko i potem skacza szybko do gory...

co ty i reszta na to ??

dzieki za odpowiedz

Renault 19 Chamade 1991r ;p
Silnik 1721/66 90 kuca f3n L742
gaz BRC JUST JUNIOR
 
seba28
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 02-02-2008 11:26
Awatar


Postów: 35

Data rejestracji: 07.01.2008 13:28
Skąd: -

To normalne moj tez tak ma

seba

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 3d, 155000km
 
Zero
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 02-02-2008 11:31
Awatar


Postów: 3662

Data rejestracji: 05.03.2007 13:39
Skąd: -

Ale zauważcie że zawsze przy chamowaniu obroty lekko spadają bo przy wersji bez abs-u podciśnienie jest brane z kolektora dolotowego a w wersji z abs-em pompa elektryczna przy załączeniu robi pobór prądu przez co obroty lekko spadają i to normalne

Zero się nie ściga, Zero uświadamia
innych albo samego siebie

Moje auto: Renault Megane Coupe, benzyna, 150000km
 
man35
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 17-07-2008 15:25
Awatar


Postów: 44

Data rejestracji: 21.06.2005 12:51
Skąd: -

Witam wszystkich właścicieli Renatek!!!

No właśnie czytałem ten wątek i u mnie od pewnego czasu spadają obroty po naciśnięciu pedału hamulca o około 200 obr/minutę ( nie mam ABS-u ).Nie wiem czy jest to nie bezpieczne więc wolę się zapytać czym jest to spowodowane.Nie dość to od trzech dni zaczeła mrugać kontrolka od zaciągniętego hamulca ręcznego ale dzisiaj poszłem na parking i odkręciłem korek od płynu hamulcowego i się okazało że jest mało płynu więc trochę dolałem i jest ok , ale to też trochę ciekawe gdzie ten płyn się podział ( czyżby przecieki ale gdzie ? ).Posprawdzałem wzrokowo przewody ale nic goły okiem nie widać.Co może być przyczyną takiego zachowania się obrotomierza?


Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi. MIREK





Renia 19 ph.2 1994 r.1.7-73 koniki

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 199000km
 
Nikodem86
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 03-09-2008 19:50
Awatar


Postów: 16

Data rejestracji: 17.01.2008 22:04
Skąd: -

Z reguły płyn ucieka przez tłoczki w tylnych kołach... przyczyn kilka Smile żle ustawiona śruba od ręcznego albo poprostu przegrzanie i uszczelki padają Smile trzeba ściągnąć bębny... lewarek klucz do kół , 30 nasadowa i z reguły młotek jak już bębny mają rancik Pfft czasem pomaga wetknięcie np śrubokrętu w dziure po śrubie i przesunięciu cięgna od ręcznego wewnątrz bębna sam sie z tym kiedyś borykałem i skończyło sie na tym ze zerwałem okładziny ze szczęk Smile

a zycie sie kreci od 4 tysciecy Smile
 
maestro-nieaktywny
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 03-09-2008 19:58
Awatar


Postów: 11769

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: -

wcisniecie pedału hamulca to obciazenie po pierwsze prądowe i podciśnieniowe.
 
komar21
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 02-05-2011 18:28
Awatar


Postów: 77

Data rejestracji: 14.12.2008 20:07
Skąd: -

Odświeżam temacik
Witam wszystkich kolegów. Mój problem jest taki ze jak jade na benzynie a mam auto w LPG to obroty i hamowanie jest ok, ale ... gdy przełącze na gaz i obroty maleja do 500 lub mniej to pedał hamulca robi sie twardy tak jak by był zapowietrzony, kolektor ssacy mam szczelny, czy to wina serva? jezeli tak to co mam zrobic?

Edytowane przez komar21 dnia 02-05-2011 18:29
LPG 9.71 l/100km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 196780km
 
Hifman
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 02-05-2011 20:33
Awatar


Postów: 681

Data rejestracji: 19.07.2009 15:49
Skąd: dolnośląskie
Zgorzelec

Jak nie trzyma wolnych obrotów to znaczy, że dostaje lewe powietrze. Jak dostaje lewe powietrze a kolektor jest szczelny to znaczy, że membrana w serwie padnięta, tym bardziej jak hamulce szwankują. Tak mi to wygląda.

Zwykły turboklekot co bije 1,5 bara... Grin
Remont skończony przy 232500km Grin

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), sedan, 235800km
 
grzes70
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 02-05-2011 21:07
Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

Gdyby było padnięte serwo to objawy będą na obu paliwach,a źle dzieje się tylko na lpg.Zacznij od regulacji lpg.Filtry,świece,przewody WN kiedy były zmieniane?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
peacock1234
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 11-03-2012 23:28
Awatar


Postów: 89

Data rejestracji: 19.07.2009 19:49
Skąd: kujawsko-pomorskie
Toruń

Panowie od wczoraj dzieje się tak z moją renią. Od początku było dobrze a teraz obraziła się i stoję na luzie a ona przygasa. Lekko opadną obroty na 600-700 za chwilę podnosi na 1100 i cały czas to samo. Jak przycisnę pedał hamulca to tak samo obroty spadają o około 200 i to już na granicę zdechnięcia silnika. Przewód sprawdzałem i jest ok, wymieniany.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 191000km
 
mj44
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 07-03-2017 15:42
Awatar


Postów: 3

Data rejestracji: 14.02.2017 09:20
Skąd: mazowieckie
Płock

Witajcie jesteście moją ostatnią nadzieją. Mam problem ze świrującymi obrotami w swojej Renault. Problem polega na tym że jak ruszę pedał hamulca/hamuję to obroty rosną by opaść niemal do zera. Jednak auto nie gaśnie! Podejrzewam zawór zwrotny albo servo. Chociaż tak naprawdę mam niewiele pojęcia o mechanice. Zrobiłem natomiast takie doświadczenie że założyłem na ten wężyk który odchodzi od serva po zaworze zwrotnym gumową rękawiczkę. Następnie wcisnąłem go na swoje miejsce. Efekt był taki że świrujące/wariujące obroty przestały występować!! Jednak wiadomo łączy się to z utratą wspomagania. Wyciągnę zaślepienie znowu obroty świrują. Może któryś z kolegów to miał i może się podzielić doświadczeniami.papa

Moje auto: Renault Megane 1 phase 2 8 V, benzyna, 133071km
 
Kujtek
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 07-03-2017 16:10
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

Hejo
Wyciągnij sobie ten zawór z serwa i zobacz czy przepuszcza tylko w jedną stronę (w stronę silnika).

ps. uzupełnij profil autka Smile
http://renault19....it_car.php

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
mj44
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 07-03-2017 17:06
Awatar


Postów: 3

Data rejestracji: 14.02.2017 09:20
Skąd: mazowieckie
Płock

No i kupa zawór sprawdzony. Puszcza tylko w jedną stronę. Czyli jest sprawny. Teraz może uszczelnienia. To uszczelnienie w które wchodzi zawór odpada bo jakby tutaj łapał lewe powietrze to nie byłoby wspomagania. Jest na drugim końcu taki oring może to on puszcza lewe powietrze i stąd te świrowanie obrotów.
Dodam ze jak wyciągałem zawór z tej gumy/uszczelnienia to ciężko to wyszło a potem zassało powietrze.

Edytowane przez mj44 dnia 07-03-2017 19:11
Moje auto: Renault Megane 1 phase 2 8 V, benzyna, 133071km
 
Kujtek
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 07-03-2017 21:06
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

Rurkę masz na szybkozłączkę czy na opaskę metalową?

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
mj44
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 08-03-2017 08:28
Awatar


Postów: 3

Data rejestracji: 14.02.2017 09:20
Skąd: mazowieckie
Płock

opaska metalowa sztuk 2 z jednej strony a z drugiej taka szybkozłączka.

Moje auto: Renault Megane 1 phase 2 8 V, benzyna, 133071km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: