18 Kwietnia 2024 11:51:21
Zdjęcia użytkowników
deny vanderlysy
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj

mirekk123 [off] 02-02-2024 06:45
Ahoj tam na wodzie Grin

Kali [off] 28-01-2024 21:02
Pierwszy w 2024!

gielab0019 [off] 31-12-2023 15:49
Dzień dobry Smile2

solaris [off] 31-12-2023 11:22
tutaj już nie ma grupowiczów


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
[F]Instr. montażu stożka w 16v 
PiTT
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 11-05-2005 17:11
Awatar


Postów: 769

Data rejestracji: 14.01.2005 11:11
Skąd: -

Jeśli kogoś interesuje jak prawidłowo powinno się założyć stożek w 16v to proszę bardzo:


//dodane do FAQ/zmiana tytułu/pozdrawiam. (Hugo)

Edytowane przez Hugo dnia 28-02-2009 10:51
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 11-05-2005 17:11
Awatar
PiTT
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 11-05-2005 17:11
Awatar


Postów: 769

Data rejestracji: 14.01.2005 11:11
Skąd: -

.
 
Kune
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 11-05-2005 22:45
Awatar


Postów: 1902

Data rejestracji: 21.03.2005 21:35
Skąd: -

wlasnie co do stozka to ma juz ktos w 16v? jakiej firmy? bo najtaniej K57i moge miec za 280 zl :/
Czym dokladnie rurki robiliscie?
Jaka dlugosc, bo sa rozne informacje, ostatnio widzialem stozek przykrecony do kolektora dolotowego :/ Some ideas?!
Bo wiadome jest ze ksztalt rur idacych od kolektora nie jest okragly tylko owalny?! Jak z tego wyszliscie?

Części nowe i używane do samochodów supersportowych i luxusowych (Bentley, Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, McLaren, AMG, Royce Rolls) - www.exoticcarparts.de

Pierwsze auto - R19 16v Chamade Smile

Moje auto: 2x A4 TDI, diesel
 
PiTT
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 12-05-2005 08:40
Awatar


Postów: 769

Data rejestracji: 14.01.2005 11:11
Skąd: -

Ja mam w tej chwili wkład K&N, ale chce na próbę założyć stożek
Kupię od kumpla stożek BMC bo do jego auta jest za duży i chcę sprzedać tanio
Myślę że spokojnie można zakładać stożek z okrągłym wejściem o średnicy 77mm
Mam już pewnien plan:
kupuję rurkę alu taką jak do okapu i nią będzie doprowadzone zimne powietrze spod tablicy rej.
chcę kupić też taką tackę alu do pieczenia i zrobić z niej osłonkę od silnika, trochę podocinam, pomocuję na paskach i będzie elegancko Grin
 
Zero
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 13-09-2007 09:48
Awatar


Postów: 3662

Data rejestracji: 05.03.2007 13:39
Skąd: -

Temat został przeniesiony ale dodam od siebie że to miejsce w którym został zamontowany stożek na instrukcji nie jest wcale najchłodniejszym miejscem gdyż stożej jest grzany przez silnik oraz chłodnice

Zero się nie ściga, Zero uświadamia
innych albo samego siebie

Moje auto: Renault Megane Coupe, benzyna, 150000km
 
bether
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 13-09-2007 10:33
Awatar


Postów: 363

Data rejestracji: 16.10.2005 17:49
Skąd: opolskie
Brzeg

Tą instrukcję można zastosować w silniku F3P, ponieważ jest identyczny układ puszki filtra powietrza Cool
Dodam tylko, że najlepiej wywalić oryginalny przewód powietrza i dać dłuższy, aby stożek był w takim miejscu jak u mnie Cool
bether dodał/a następującą grafikę:
bether_stozek.jpg

R19 Black Pearl Metalic PH2 1.8s F3P 706
Moja Renówa:
Galeria * PolskaJazda * DIGITAL decha * Moja R19 na Youtube

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 236000km
 
Zero
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 13-09-2007 11:22
Awatar


Postów: 3662

Data rejestracji: 05.03.2007 13:39
Skąd: -

Ja znalazłem jeszcze lepsze rozwiązanie wywaliłem halogeny i wstawiłem w miejsce nich siatke a filtr wyprowadziłem podobnie jak twój tylko mój jest nisko za byłym halogenem to najlepsze rozwiązanie bo jest tam najchłodniej

Zero się nie ściga, Zero uświadamia
innych albo samego siebie

Moje auto: Renault Megane Coupe, benzyna, 150000km
 
crackers
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 13-09-2007 12:51
Awatar


Postów: 4316

Data rejestracji: 23.02.2006 19:53
Skąd: mazowieckie
Radom

Zero napisał/a:
Ja znalazłem jeszcze lepsze rozwiązanie wywaliłem halogeny i wstawiłem w miejsce nich siatke a filtr wyprowadziłem podobnie jak twój tylko mój jest nisko za byłym halogenem to najlepsze rozwiązanie bo jest tam najchłodniej

Masz 100% racji!Smile Jednak jest jeden minus: szybko filtr sie brudzi od blota itd. Frown

POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE Wink

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
 
Zero
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 13-09-2007 13:02
Awatar


Postów: 3662

Data rejestracji: 05.03.2007 13:39
Skąd: -

U siebie zastosowałem aluminiową osłone od spodu dziędzi czemu z pod spodu błoto nie leci na filtr a powietrze dostaje się do niego przez kratke w miejscu halogena oraz dyfuzor który przerobiłem tak więc nawet gdy ulica jest nagrzana i powietrze nad nią jest gorące poprzez zwężke zastosowaną w dyfuzorze powietrze idzie tam chłodniejsze jak ktoś chce to zdjęcia moge potem wrzucić

Edytowane przez Zero dnia 13-09-2007 13:04
Zero się nie ściga, Zero uświadamia
innych albo samego siebie

Moje auto: Renault Megane Coupe, benzyna, 150000km
 
crackers
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 13-09-2007 13:26
Awatar


Postów: 4316

Data rejestracji: 23.02.2006 19:53
Skąd: mazowieckie
Radom

Chetnie obejrzeGrin I kolejna rzecz... masz przez to dlugi dolot, a to tez lipaSmile Nie ma rozwiazan idealnychSmile

POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE Wink

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
 
Zero
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 13-09-2007 13:31
Awatar


Postów: 3662

Data rejestracji: 05.03.2007 13:39
Skąd: -

Ale wole mieć zimne powietrze i dłuższy dolot.Ja jak narazie to jest mój trzeci dolot budowany i uważam że jest najlepszym rozwiązaniem jak porobie fotki to powrzucam postaram się dzisiaj

Zero się nie ściga, Zero uświadamia
innych albo samego siebie

Moje auto: Renault Megane Coupe, benzyna, 150000km
 
crackers
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 13-09-2007 13:45
Awatar


Postów: 4316

Data rejestracji: 23.02.2006 19:53
Skąd: mazowieckie
Radom

Ja jeszcze planuje co innego, mianowicie stozek bezposrednio na przepustnice (w moim przypadku na blosaPfft) i wygrodzenie mu komory termicznej z zimnym powietrzem bez zawirowanSmile Dlatego tez nie wiem, czy sie nie pozbede elektrycznego wspomagania i jakos zmieszcze paskowe, a jak nie, to napedze paskowe silnikiem od wspomy elektrycznej lub innym mocniejszym (albo dorobic przelacznik na mocniejszy i slabszy bieg silnika lub tez uzaleznic od predkosci pojazu)Wink Po prostu w paskowym jest osobno zbiorniczek i jest wieksza upychalnosc tegoGrin

Edytowane przez crackers dnia 13-09-2007 13:47
POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE Wink

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
 
wasq
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 13-09-2007 15:04
Awatar


Postów: 112

Data rejestracji: 11.11.2005 20:54
Skąd: łódzkie
Łódź

bether napisał/a:
Tą instrukcję można zastosować w silniku F3P, ponieważ jest identyczny układ puszki filtra powietrza Cool
Dodam tylko, że najlepiej wywalić oryginalny przewód powietrza i dać dłuższy, aby stożek był w takim miejscu jak u mnie Cool


sposob moze i masz dobry ale zmieniasz pojemnosc ukladu dolotowego i ten fakt moze miec juz negatywne skutki na osiagi silnika

jesli mialbys mozliwosc przetestwac na seryjnej puszcze nastepnie seryjny waz plus stozek oraz to co masz teraz to wyszlaby roznica
 
Zero
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 13-09-2007 18:03
Awatar


Postów: 3662

Data rejestracji: 05.03.2007 13:39
Skąd: -

A ja odziwo zmieniłem u siebie układ dolotowy i poprawiło to tylko jazde

Zero się nie ściga, Zero uświadamia
innych albo samego siebie

Moje auto: Renault Megane Coupe, benzyna, 150000km
 
bether
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 13-09-2007 22:47
Awatar


Postów: 363

Data rejestracji: 16.10.2005 17:49
Skąd: opolskie
Brzeg

wasq napisał/a:
bether napisał/a:
Tą instrukcję można zastosować w silniku F3P, ponieważ jest identyczny układ puszki filtra powietrza Cool
Dodam tylko, że najlepiej wywalić oryginalny przewód powietrza i dać dłuższy, aby stożek był w takim miejscu jak u mnie Cool


sposob moze i masz dobry ale zmieniasz pojemnosc ukladu dolotowego i ten fakt moze miec juz negatywne skutki na osiagi silnika

jesli mialbys mozliwosc przetestwac na seryjnej puszcze nastepnie seryjny waz plus stozek oraz to co masz teraz to wyszlaby roznica


Matematyczne obliczenia to jedno, a jazda fizyczna to drugie. Ja nie narzekam, bo inaczej założyłbym z powrotem serię Cool

R19 Black Pearl Metalic PH2 1.8s F3P 706
Moja Renówa:
Galeria * PolskaJazda * DIGITAL decha * Moja R19 na Youtube

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 236000km
 
wasq
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 13-09-2007 23:47
Awatar


Postów: 112

Data rejestracji: 11.11.2005 20:54
Skąd: łódzkie
Łódź

chyba ze tak Pfft ogolnie jest to jak pisalem kwestia testow skoro jest lepiej to nic tylko sie cieszyc Smile
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: