Menu główne
Forum
Klubowicze
PiTT |
Dodany dnia 11-05-2005 17:11 |
Postów: 769 Data rejestracji: 14.01.2005 11:11 Skąd: - |
Jeśli kogoś interesuje jak prawidłowo powinno się założyć stożek w 16v to proszę bardzo:
//dodane do FAQ/zmiana tytułu/pozdrawiam. (Hugo) Edytowane przez Hugo dnia 28-02-2009 10:51 |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 11-05-2005 17:11 |
PiTT |
Dodany dnia 11-05-2005 17:11 |
Postów: 769 Data rejestracji: 14.01.2005 11:11 Skąd: - |
. |
|
|
Kune |
Dodany dnia 11-05-2005 22:45 |
Postów: 1902 Data rejestracji: 21.03.2005 21:35 Skąd: - |
wlasnie co do stozka to ma juz ktos w 16v jakiej firmy bo najtaniej K57i moge miec za 280 zl :/
Czym dokladnie rurki robiliscie Jaka dlugosc, bo sa rozne informacje, ostatnio widzialem stozek przykrecony do kolektora dolotowego :/ Some ideas?! Bo wiadome jest ze ksztalt rur idacych od kolektora nie jest okragly tylko owalny?! Jak z tego wyszliscie Części nowe i używane do samochodów supersportowych i luxusowych (Bentley, Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, McLaren, AMG, Royce Rolls) - www.exoticcarparts.de
Pierwsze auto - R19 16v Chamade Moje auto: 2x A4 TDI, diesel
|
PiTT |
Dodany dnia 12-05-2005 08:40 |
Postów: 769 Data rejestracji: 14.01.2005 11:11 Skąd: - |
Ja mam w tej chwili wkład K&N, ale chce na próbę założyć stożek Kupię od kumpla stożek BMC bo do jego auta jest za duży i chcę sprzedać tanio Myślę że spokojnie można zakładać stożek z okrągłym wejściem o średnicy 77mm Mam już pewnien plan: kupuję rurkę alu taką jak do okapu i nią będzie doprowadzone zimne powietrze spod tablicy rej. chcę kupić też taką tackę alu do pieczenia i zrobić z niej osłonkę od silnika, trochę podocinam, pomocuję na paskach i będzie elegancko |
|
|
Zero |
Dodany dnia 13-09-2007 09:48 |
Postów: 3662 Data rejestracji: 05.03.2007 13:39 Skąd: - |
Temat został przeniesiony ale dodam od siebie że to miejsce w którym został zamontowany stożek na instrukcji nie jest wcale najchłodniejszym miejscem gdyż stożej jest grzany przez silnik oraz chłodnice
Zero się nie ściga, Zero uświadamia
innych albo samego siebie Moje auto: Renault Megane Coupe, benzyna, 150000km
|
bether |
Dodany dnia 13-09-2007 10:33 |
Postów: 363 Data rejestracji: 16.10.2005 17:49 Skąd: opolskie Brzeg |
Tą instrukcję można zastosować w silniku F3P, ponieważ jest identyczny układ puszki filtra powietrza Dodam tylko, że najlepiej wywalić oryginalny przewód powietrza i dać dłuższy, aby stożek był w takim miejscu jak u mnie
bether dodał/a następującą grafikę:
R19 Black Pearl Metalic PH2 1.8s F3P 706
Moja Renówa: Galeria * PolskaJazda * DIGITAL decha * Moja R19 na Youtube Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 236000km
|
Zero |
Dodany dnia 13-09-2007 11:22 |
Postów: 3662 Data rejestracji: 05.03.2007 13:39 Skąd: - |
Ja znalazłem jeszcze lepsze rozwiązanie wywaliłem halogeny i wstawiłem w miejsce nich siatke a filtr wyprowadziłem podobnie jak twój tylko mój jest nisko za byłym halogenem to najlepsze rozwiązanie bo jest tam najchłodniej
Zero się nie ściga, Zero uświadamia
innych albo samego siebie Moje auto: Renault Megane Coupe, benzyna, 150000km
|
crackers |
Dodany dnia 13-09-2007 12:51 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Zero napisał/a: Ja znalazłem jeszcze lepsze rozwiązanie wywaliłem halogeny i wstawiłem w miejsce nich siatke a filtr wyprowadziłem podobnie jak twój tylko mój jest nisko za byłym halogenem to najlepsze rozwiązanie bo jest tam najchłodniej Masz 100% racji! Jednak jest jeden minus: szybko filtr sie brudzi od blota itd. POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
Zero |
Dodany dnia 13-09-2007 13:02 |
Postów: 3662 Data rejestracji: 05.03.2007 13:39 Skąd: - |
U siebie zastosowałem aluminiową osłone od spodu dziędzi czemu z pod spodu błoto nie leci na filtr a powietrze dostaje się do niego przez kratke w miejscu halogena oraz dyfuzor który przerobiłem tak więc nawet gdy ulica jest nagrzana i powietrze nad nią jest gorące poprzez zwężke zastosowaną w dyfuzorze powietrze idzie tam chłodniejsze jak ktoś chce to zdjęcia moge potem wrzucić
Edytowane przez Zero dnia 13-09-2007 13:04 Zero się nie ściga, Zero uświadamia
innych albo samego siebie Moje auto: Renault Megane Coupe, benzyna, 150000km
|
crackers |
Dodany dnia 13-09-2007 13:26 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Chetnie obejrze I kolejna rzecz... masz przez to dlugi dolot, a to tez lipa Nie ma rozwiazan idealnych
POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
Zero |
Dodany dnia 13-09-2007 13:31 |
Postów: 3662 Data rejestracji: 05.03.2007 13:39 Skąd: - |
Ale wole mieć zimne powietrze i dłuższy dolot.Ja jak narazie to jest mój trzeci dolot budowany i uważam że jest najlepszym rozwiązaniem jak porobie fotki to powrzucam postaram się dzisiaj
Zero się nie ściga, Zero uświadamia
innych albo samego siebie Moje auto: Renault Megane Coupe, benzyna, 150000km
|
crackers |
Dodany dnia 13-09-2007 13:45 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Ja jeszcze planuje co innego, mianowicie stozek bezposrednio na przepustnice (w moim przypadku na blosa) i wygrodzenie mu komory termicznej z zimnym powietrzem bez zawirowan Dlatego tez nie wiem, czy sie nie pozbede elektrycznego wspomagania i jakos zmieszcze paskowe, a jak nie, to napedze paskowe silnikiem od wspomy elektrycznej lub innym mocniejszym (albo dorobic przelacznik na mocniejszy i slabszy bieg silnika lub tez uzaleznic od predkosci pojazu) Po prostu w paskowym jest osobno zbiorniczek i jest wieksza upychalnosc tego
Edytowane przez crackers dnia 13-09-2007 13:47 POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
wasq |
Dodany dnia 13-09-2007 15:04 |
Postów: 112 Data rejestracji: 11.11.2005 20:54 Skąd: łódzkie Łódź |
bether napisał/a: Tą instrukcję można zastosować w silniku F3P, ponieważ jest identyczny układ puszki filtra powietrza Dodam tylko, że najlepiej wywalić oryginalny przewód powietrza i dać dłuższy, aby stożek był w takim miejscu jak u mnie sposob moze i masz dobry ale zmieniasz pojemnosc ukladu dolotowego i ten fakt moze miec juz negatywne skutki na osiagi silnika jesli mialbys mozliwosc przetestwac na seryjnej puszcze nastepnie seryjny waz plus stozek oraz to co masz teraz to wyszlaby roznica |
Zero |
Dodany dnia 13-09-2007 18:03 |
Postów: 3662 Data rejestracji: 05.03.2007 13:39 Skąd: - |
A ja odziwo zmieniłem u siebie układ dolotowy i poprawiło to tylko jazde
Zero się nie ściga, Zero uświadamia
innych albo samego siebie Moje auto: Renault Megane Coupe, benzyna, 150000km
|
bether |
Dodany dnia 13-09-2007 22:47 |
Postów: 363 Data rejestracji: 16.10.2005 17:49 Skąd: opolskie Brzeg |
wasq napisał/a: bether napisał/a: Tą instrukcję można zastosować w silniku F3P, ponieważ jest identyczny układ puszki filtra powietrza Dodam tylko, że najlepiej wywalić oryginalny przewód powietrza i dać dłuższy, aby stożek był w takim miejscu jak u mnie sposob moze i masz dobry ale zmieniasz pojemnosc ukladu dolotowego i ten fakt moze miec juz negatywne skutki na osiagi silnika jesli mialbys mozliwosc przetestwac na seryjnej puszcze nastepnie seryjny waz plus stozek oraz to co masz teraz to wyszlaby roznica Matematyczne obliczenia to jedno, a jazda fizyczna to drugie. Ja nie narzekam, bo inaczej założyłbym z powrotem serię R19 Black Pearl Metalic PH2 1.8s F3P 706
Moja Renówa: Galeria * PolskaJazda * DIGITAL decha * Moja R19 na Youtube Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 236000km
|
wasq |
Dodany dnia 13-09-2007 23:47 |
Postów: 112 Data rejestracji: 11.11.2005 20:54 Skąd: łódzkie Łódź |
chyba ze tak ogolnie jest to jak pisalem kwestia testow skoro jest lepiej to nic tylko sie cieszyc |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |