Menu główne
Forum
Klubowicze
Cyro |
Dodany dnia 11-04-2007 09:49 |
Postów: 397 Data rejestracji: 07.03.2006 23:56 Skąd: dolnośląskie Chojnów |
Witajcie, Mam "mały" problem z moim ukochanym autkiem Podczas jazdy na piątym, czwartym (czasami zdarza sie nawet na trzecim) biegu a obroty mam w granicach 3-5 rpm to nastepuje dziwne zjawisko. Nie zawsze ale coraz częściej podczas wciskania pedału gazu idzie on do dolu z własciwym sobie oporem jednak nie ma to przełożenia na przyspieszenie auta, aż do momentu w którym auto z szarpnieciem wyrywa do przodu. Także reakcja na zwolnienie pedału jest zbyt gwałtowna. Napiszcie mi prosze co powinienem sprawdzic. Palec rozdzielacza i kopułke oglądnąłem i nie była zabrudzona. Dziekuje z góry i pozdrawiam serdecznie Edytowane przez Krzychup dnia 05-11-2007 16:45 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 170000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 11-04-2007 09:49 |
dystans |
Dodany dnia 11-04-2007 16:03 |
Postów: 825 Data rejestracji: 13.08.2006 20:09 Skąd: - |
moze przepustnica ci sie zacina ... ? obejzyj ja ... moz e wymaga przeczyszczenia R19 1.8 F3P RN 93r.(byla) VIKI 1.6i 91r bialy sedan(jest) no i moja biala strzala numer 2 czyli VOLVO FL6 fajna pietastopaletowa chlodnia z 2001r i 180 kucykam pojemnosc 5,8litra Klubowicz nr. 161 |
kac_prowy_LCA |
Dodany dnia 11-04-2007 18:13 |
Postów: 1275 Data rejestracji: 07.04.2006 00:12 Skąd: dolnośląskie Legnica |
ta albo na przepustnicy ten czujnik, tam sie lubia kable rozizolowac i jak sie stykaja to tez kicha;/ a co do sprzegla to wlasnie kolezce sie slizga dopiero powyzej 3k rpm wiec jak depnie to auto do tego momentu sie zbiera normalnie a pozniej kicha;/ |
Cyro |
Dodany dnia 11-04-2007 20:01 |
Postów: 397 Data rejestracji: 07.03.2006 23:56 Skąd: dolnośląskie Chojnów |
U mnie sie zbiera normalnie (czyli fajnie) a jak mocniej depne gaz to idzie jak przecinak (tzn. normalnie) czyli raczej wykluczam sprzeglo(wiem jak to jest bo w kaszlu mi sie slizgalo)... ale mam faktycznie rozizolowane kable na tym czujniku kolo przepustnicy musze zwrocic na to swoja uwage. Co do czyszczenia to jest zrobione Edytowane przez Cyro dnia 11-04-2007 20:03 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 170000km
|
crackers |
Dodany dnia 21-04-2007 19:52 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
U mnie okazala sie wina zlego ustawienia czujnika polozenia przepustnicy edit: Musisz zlapac moment polowy skali czujnika. Wszystko robisz na wylaczonym silniku. Bierzesz miernik i ustawiasz skale do 20komow (chociaz pomiary najwyzej dojda do 10komow albo i nie). Czujnik ma 3 przewody, wiec kombinacji podlaczenia miernika masz 3: 1 z 2, 2 z 3, 1 z 3. Jak sie wepniesz masz jakistam opor. Na jednym z tych 3 mozliwosci podlaczenia jak bedziesz ruszal przepustnica, to mniej wiecej po przekroczeniu polowy otwarcia, zauwazysz, ze opor nie bedzie sie zmienial. Twoim zadaniem jest przykrecenie czujnika tak, aby opor przestal sie zmieniac (mial stala wartosc) w momencie otwierania drugiej przepustnicy. W razie niejasnosci, zapraszam na gg Nie jest to metoda profesjonalna, ale przynajmniej nie ma problemow z wolnymi obrotami Ja tak musialem zrobic, bo mi komputer serwisowy nie widzi auta Edytowane przez Hugo dnia 13-01-2009 02:14 POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
Cyro |
Dodany dnia 12-05-2007 16:22 |
Postów: 397 Data rejestracji: 07.03.2006 23:56 Skąd: dolnośląskie Chojnów |
crackers, miales racje (oczywiscie) to ten cholerny czujnik z tym ze nie jestem w stanie go ustawic tka jak pisales bo opor zmienia sie bez konca albo wogle sie nie zmienia Sprawe wyjasnilem ostatecznie łopatologiczną metodą: Odłączyłme skur... i pojechlem i .... Jak reka odiął ani jednego szarpniecia Oczywiscie nie zamierzam tak jezdzici nabede nowy czujnik tylko PROSZe zeby ktos mi napisal za co ten czujnik dokladnie odpowiada i czy mozna bez niego jakis czas jezdzic No i czy ktos ma taki na sprzedaz oczywiscia w idealnym stanie tylko mnie interesuje Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 170000km
|
crackers |
Dodany dnia 12-05-2007 17:42 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
A nie wzrosly ci obroty z odlaczonym czujnikiem Ja na uszkodzonym mialem chyba 1400-1700, a z odlaczonym 1700-1900, wiec ciekawa sprawa Leje teraz u mnie, ale na 100% miedzy ktorymis z tych 3 przewodow od polowy suwaka opor wynosi 5komow! edit: Przestalo padac, wiec sie poswiecilem, bo mnie nawet sumienie meczylo Opor mierzymy miedzy zielonym a zoltym przewodem na stykach wtyczki. Przy rozpinaniu nalezy uwazac na delikatne kabelki Ja mam przy polozeniu jalowym 5,48-5,49koma, w miare otwierania przepustnicy maleje i potem znowu wzrasta az do wartosci 5,5koma, ktora to wlasnie STALA ma byc w momencie otwierania drugiej i tak do pelnego otwarcia. Powodzenia Edytowane przez crackers dnia 12-05-2007 19:25 POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
Cyro |
Dodany dnia 12-05-2007 23:48 |
Postów: 397 Data rejestracji: 07.03.2006 23:56 Skąd: dolnośląskie Chojnów |
spoko, dzieki wielkie za zangazownie crackers ale moj czujnik jest chyba zwyczajnie zepsuty. na poczatku pokazju5,49 a w miare otwierania przepustnicy rosnie do 10 i tu skala sie konczy. w innym polozeniu nie zaobserwowalem zmian oporu... Co do obrotow na jałowym to nie zależą one u mnie w zaden sposob o ustawien czujnika. Stawiam na to ze jest on zepsuty co wiecej przed kupnem byl odkrecany wiec nie wiem czy mi koles na jakis gorszy nie zamienil... Jezleli ma ktos takowy na sprzedaz to prosze o widomosc pozdrawiam A orientuje sie kots czy jak przejade bez tego 100km to cos grozi mojemy silnikowi Edytowane przez Hugo dnia 13-01-2009 02:19 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 170000km
|
crackers |
Dodany dnia 13-05-2007 00:17 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Nic. To tylko odpowiada za wolne obroty i ew. brak ciagu. Jak da sie jechac tylko to spoko U mnie na pb sie nie dalo, bo szarpalo strasznie, ratunkiem przez pol roku prawie byl dla mnie gaz 1 generacji POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |