Menu główne
Forum
Klubowicze
bej |
Dodany dnia 17-04-2007 14:48 |
Postów: 843 Data rejestracji: 17.04.2007 13:33 Skąd: mazowieckie Radom |
Witam Właśnie wymieniam silnik 1721 73km na diesla i nie wiem czy bedzie pasować instalacja elektryczna. Narazie doszedłem do tego ze w wiązce z benzyny jest o dwa kable mniej niz w dieslu. Jeśli ktoś wie od czego są brakujące kable proszę o pomoc. Mam jeszcze jedno pytanie auto posiadało immobilaizer niestety musiałem go odciąć przy wymianie silnika jeśli ktoś posiada immobilaizer w silniku diesla proszę o podanie schematu podłaczenia kabli (u mnie były 4 kable) gdzie je podpiąć. Z góry dzięki za odpowiedż. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 17-04-2007 14:48 |
WoZnY |
Dodany dnia 17-04-2007 15:11 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Co do elektryki to musiałbyś sobie druknąć, instalację elektryczną silnika ZI orazi ZS i porównać. Pobrać można w dziale download książkę sam naprawiam. Według mnie różnice to chociażby obwód silnoprądowy do grzania świeczek w silniku ZS. Diesel nie ma chyba krokowca. Brak obwodów WN w ZS. Różnic jest pewnie wiele, niestety więcej nie pomogę.
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
takeoff |
Dodany dnia 17-04-2007 15:33 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
nie ma lambdy, czujnika temperatury plynu (tego od kompa), temperatury powietrza, polozenia walu.to wiecej kabelkow.
Edit. no chyba ze tego nie liczysz bo wywaliles z wiazką kompa. Ropniak ma modol grzania swiec i kabel do elektrozaworka. To wszystko chyba z elektryki ropniaka Edytowane przez takeoff dnia 17-04-2007 15:38 Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
bej |
Dodany dnia 17-04-2007 16:20 |
Postów: 843 Data rejestracji: 17.04.2007 13:33 Skąd: mazowieckie Radom |
Silnik benzynowy wyjąłęm wraz z całym osprzętem także została mi "goła komora" więc myśle, ze te wszystkie kabelki od lambdy itd. lecą tylko do kompa więc z tym nie bedzie problemu. Chodzi mi o to czym się rózni ta kostka od benzynki (po otwarciu maski po prawej stronie pod obudową) od dieslowskiej. Zaraz ściągne sobie schematy i postaram się znaleść róznice. A wie ktoś może ile kabli odchodzi od oryginalnego immobiaizera Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
|
takeoff |
Dodany dnia 17-04-2007 16:28 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
aha. to spox.
Odnosnie wiazki to tylko schemat pozostaje. Tak jak pisalem na pewno bedzie w niej cos od swiec zarowych i elektrozaworu. odpadnie kabel z cewki zaplonowej idacy do obrotka a zato dojdzie kabel do zegarow od kontrolki grzania Tyle teorii. Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
bej |
Dodany dnia 29-04-2007 10:15 |
Postów: 843 Data rejestracji: 17.04.2007 13:33 Skąd: mazowieckie Radom |
Jeśli kogoś to interesuje to nie ma większych problemów z wymainą silnika. Jedyne komplikacje to wymiana zbiornika z przewodami, wymiana licznika bo od benzyny do diesla nie pasuje i zamocowanie dwóch mocowań silnika (jedno na puklu, drugie na podłużnicy) i tyle. Reszta pasuje i działą tak jak powinno. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |