25 Maj 2019 05:50:46
Zdjęcia użytkowników
Toku Bot
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6655


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 16-04-2019 16:04
Robsajson, u mnie to już jest igielka Grin 10k wpakowane i całe auto mechanicznie wymienione Grin

Robsajson [off] 15-04-2019 23:22
gielab0019, Ja się chwilowo wyleczyłem z Volvo a mogłem niedawno kupić 850 2.0T T5 230 KM.W sumie się cieszę,że tego nie zrobiłem.Z Laguny jestem bardzo zadowolony, pomimo kilku mankamentów.

gielab0019 [off] 07-04-2019 21:50
Robsajson, https://www.otomo.
..BOGnl.html
mi się coś takiego marzy Smile

Robsajson [off] 07-04-2019 19:31
gielab0019, Ja się ostatnio przesiadłem z V40 do Laguny II Ph2 Smile

satanix [off] 07-04-2019 19:11
U mnie e7j,f3n,f3p zimne trzeba było kręcić,ciepłe dosłownie sekunda i z zasady nie tykam puki pali,jeżdzi Wink,jak padnie,a nie wiem co Zły(f3p multi),to wymieniłem silnik Wink.Te typy tak mają,części nowe-stare zawsze zimne muszę kręcić,ale zaw

mirek29a [off] 06-04-2019 07:50
jakaś wskazówka.. ...oczywiście przestała paliś od kopa na zimnym... po nocy jak sie wkurze to ją po prostu zezłomuje... ile mozna a tu mi nie styka a tam mi nie działa... im ma lepiej tym jest gorzej...

mirek29a [off] 06-04-2019 07:50
ja mam jeszcze 19 stkę.... i dostała znowu świra aku nowy świece nowe kable sprawne nowy map sensor czujnikk wału wyczuszczona kopułka z nagarów. od kidy wyczysciłem mase nie pali od kopa tylko trzeba pokrecić na zimnym... a było tak fajnie.jake

gielab0019 [off] 04-04-2019 00:00
Radson, duzo nowych os mam na swoim fp

Radson [off] 03-04-2019 19:06
gielab0019, z tymi lagunami 1 też zaczyna robić się mało może nie tak jak R19 ale widać tendencję spadkową

gielab0019 [off] 03-04-2019 00:18
Robsajson, teraz lagun 1 jest na peczki Grin tak jak kiedyś 19 Grin


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
wymienial ktos slinik benzynke na diesla?? 
bej
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 17-04-2007 14:48
Awatar


Postów: 843

Data rejestracji: 17.04.2007 13:33
Skąd: mazowieckie
Radom

Witam
Właśnie wymieniam silnik 1721 73km na diesla i nie wiem czy bedzie pasować instalacja elektryczna. Narazie doszedłem do tego ze w wiązce z benzyny jest o dwa kable mniej niz w dieslu. Jeśli ktoś wie od czego są brakujące kable proszę o pomoc. Mam jeszcze jedno pytanie auto posiadało immobilaizer niestety musiałem go odciąć przy wymianie silnika Sad jeśli ktoś posiada immobilaizer w silniku diesla proszę o podanie schematu podłaczenia kabli (u mnie były 4 kable) gdzie je podpiąć?.
Z góry dzięki za odpowiedż.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 17-04-2007 14:48
Awatar
WoZnY
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 17-04-2007 15:11
Awatar


Postów: 2751

Data rejestracji: 28.06.2005 17:18
Skąd: pomorskie
Gdańsk

Co do elektryki to musiałbyś sobie druknąć, instalację elektryczną silnika ZI orazi ZS i porównać. Pobrać można w dziale download książkę sam naprawiam. Według mnie różnice to chociażby obwód silnoprądowy do grzania świeczek w silniku ZS. Diesel nie ma chyba krokowca. Brak obwodów WN w ZS. Różnic jest pewnie wiele, niestety więcej nie pomogę.

<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI

Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
 
takeoff
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 17-04-2007 15:33
Awatar


Postów: 2125

Data rejestracji: 06.06.2005 13:34
Skąd: -

nie ma lambdy, czujnika temperatury plynu (tego od kompa), temperatury powietrza, polozenia walu.to wiecej kabelkow.

Edit. no chyba ze tego nie liczysz bo wywaliles z wiazką kompa.

Ropniak ma modol grzania swiec i kabel do elektrozaworka.
To wszystko chyba z elektryki ropniaka

Edytowane przez takeoff dnia 17-04-2007 15:38
Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P.
 
bej
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 17-04-2007 16:20
Awatar


Postów: 843

Data rejestracji: 17.04.2007 13:33
Skąd: mazowieckie
Radom

Silnik benzynowy wyjąłęm wraz z całym osprzętem także została mi "goła komora" więc myśle, ze te wszystkie kabelki od lambdy itd. lecą tylko do kompa więc z tym nie bedzie problemu. Chodzi mi o to czym się rózni ta kostka od benzynki (po otwarciu maski po prawej stronie pod obudową) od dieslowskiej. Zaraz ściągne sobie schematy i postaram się znaleść róznice. A wie ktoś może ile kabli odchodzi od oryginalnego immobiaizera?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
 
takeoff
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 17-04-2007 16:28
Awatar


Postów: 2125

Data rejestracji: 06.06.2005 13:34
Skąd: -

aha. to spox.
Odnosnie wiazki to tylko schemat pozostaje.
Tak jak pisalem na pewno bedzie w niej cos od swiec zarowych i elektrozaworu.
odpadnie kabel z cewki zaplonowej idacy do obrotka a zato dojdzie kabel do zegarow od kontrolki grzania
Tyle teorii.

Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P.
 
bej
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 29-04-2007 10:15
Awatar


Postów: 843

Data rejestracji: 17.04.2007 13:33
Skąd: mazowieckie
Radom

Jeśli kogoś to interesuje to nie ma większych problemów z wymainą silnika. Jedyne komplikacje to wymiana zbiornika z przewodami, wymiana licznika bo od benzyny do diesla nie pasuje i zamocowanie dwóch mocowań silnika (jedno na puklu, drugie na podłużnicy) i tyle. Reszta pasuje i działą tak jak powinno.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: