Menu główne
Forum
Klubowicze
TomekTuchola |
Dodany dnia 09-08-2010 21:57 |
Postów: 105 Data rejestracji: 09.08.2010 19:59 Skąd: - |
tylko że w moim aucie są przykręcone na chama... i nie mogę sobie z nimi poradzić.... jeszcze jestem po operacji przepukliny... a muszę się z nimi siłować... jakim kluczem nalpejlepiej tam dojść?... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 180000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 09-08-2010 21:57 |
maestro |
Dodany dnia 09-08-2010 22:05 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Odpowiednim. Raczej od spodu, nie pamietam bo dawno już tej blachy w żadnym aucie nie odkrecałem. 13stka tam chyba jest. Jak nie to 16stka. Przy jednej chyba grzechotka mile widziana z krotka przedluzka, a przy drugiej płaski.
Trzeba sie zaprzeć troche, jak nie ma jak lub zdrowie przeszkadza to już nic sie nie poradzi za bardzo. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
TomekTuchola |
Dodany dnia 09-08-2010 22:11 |
Postów: 105 Data rejestracji: 09.08.2010 19:59 Skąd: - |
13 tam jest od spodu cieżko bo zawieszenie przeszkadza... a klucz musi być dobry bo tak jak pisałem śruby są mocno przykręcone... i nijak nie idzie tam dobrze złapać... jutro się jeszcze pomęcze mam nadzieje że w końcu puszcza... ale napewo juz jej nie bede zakładał D: Treść dodana dnia 09-08-2010 22:15: jutro napisze jak mi poszło dzięki za poświęcony czas i pomoc ) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 180000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 09-08-2010 22:16 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Pamietaj odpiąć klemy
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
TomekTuchola |
Dodany dnia 09-08-2010 22:19 |
Postów: 105 Data rejestracji: 09.08.2010 19:59 Skąd: - |
to zrobiłem jako pierwsze wszystko mam odkreconetylko ta głupia blacha Treść dodana dnia 10-08-2010 21:05: no i zrobione ) co prawda miałem wiele trudnośći z tą blachą musiałem odchylić półoś by z kanału mieć dobre dojście bo jak się okazalo już wcześniej majstrował tam jakiś "fachowiec" i śruby były zjechane prawie doszczętnie ale jakoś sie udało Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 180000km
|
|
|
mn |
Dodany dnia 20-08-2010 12:34 |
Postów: 201 Data rejestracji: 30.12.2009 14:19 Skąd: świętokrzyskie Starachowice |
ma ktoś może jakieś fotki, które śruby trzeba odkręcać (silnik F3P M). Ostatni wszystko zdjąłem (obudowa filtra, rura do kolektora) i za ... nie wiem które śruby odkręcać.
jak można z postu wywnioskować mam "duże" zdolności techniczne itp. ew, ja zrobie fotki i może ktoś zaznaczy co trzeba kręcić po rozwodzie z imię RENATA nazwisko BACCARA
Moje auto: Nissan Qashqai, diesel, 120000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 20-08-2010 12:45 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Kurde. 5 raz w tygodniu pytacie o to samo
http://www.renaul...ost_360091 Treść dodana dnia 02-12-2010 23:22: powoli trace nerwy wiec pisze. znajomemu od kupna auta źle pracował rozrusznik, to bylo po prostu slyszalne że w koncu sie wysypie. No i miesiac temu amen. Wymieniłem na inny, 100% sprawny. Git majonez. Po dwóch tygodniach nagle cyk cyk cyk i koniec. Nosz kurna mowie. wyjąłem dziada, co sie okazało. miedzy przewodami plusowy a obudową rozrusznika na trzpieniu na ktory zakreca sie przewody zrobiła sie warstwa izolująca, cos w stylu jakby sie spawało tam i wkoncu zabobiło dookoła i koniec. cyk cyk i dupa. no dobra. wymieniłem na inny, też na pewno dobry. wczoraj cyk cyk cyk od nowa kable sztywno siedzą, wsuwka oke, masa oke, klemy i aku oke z tym że teraz za 5 - 6 przekreceniem na rozruch kreci normalnie. nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny. normalnie juz nie wiem co jest grane. stacyjka była niedawno wymieniana bo jest nowy klucz. nie probowałem pomijac stacyjki ale podczas cykania kontrolki lekko przygasają wiec chyba obwód wzbudzenia wykluczam. nie mam już siły bo znowu jest - 10, nie mam wolnego kanalu a jednak pod auto trzeba sie wtarmosic zeby go wyjac Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
tomspeed |
Dodany dnia 03-12-2010 00:03 |
Postów: 98 Data rejestracji: 02.10.2005 23:26 Skąd: dolnośląskie Bardo |
pewnie sprawdzales, ale....
zlap za kabel masowy (ten miedzy buda a silnikiem) i go szarpnik porzadnie, jak pusci izolacja i przewod zostanie w lapie to masz rozwiazanie problemu. podejrzewam, ze mase miedzy aku a buda sprawdzales. teoretycznie jeszcze trzeba by bylo sprawdzic mase miedzy buda a skrzynia, ale nie spotkalem sie jeszcze zeby powodowala problemy (nawet jej brak) brak masy = zmniejszone napiecie = zwiekszony pobor pradu i masz rozwiazanie "spawania" mam nadzieje ze pomoglem. nie ma opcji, zeby cos sprawnego przestawalo dzialac bez powodu tez tu juz kiedys pisalem o moim problemie z rozrusznikiem i chyba ty mi podpowiadales by sprawdzic mase. sprawdzalem i byla ok. dopiero jak sie porzadnie zaparlem to przewod (izolacja) puscil. a glupi w mechanice i elektryce nie jestem. aaa. jak bedziesz skladal, to na polaczenia elektryczne daj wiesz, wazelinke, albo inne smarowidlo. czesc tego i tak sie wytopi od ciepla z kolektora, ale troche zatrzyma utlenianie Edytowane przez tomspeed dnia 03-12-2010 00:07 dwie 19-stki zajezdzone na smierc
ale to byly dobre i mocne auta Moje auto: omega B x20xev + twingo c3g + Scenic 2001 PHII 1.9 dci, diesel, 220000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 03-12-2010 00:16 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
kurka. ale widzisz. rozrusznik wymieniłem na inny, mija mniej wiecej tyle samo czasu i kolejny pada bez wczesniejszych oznak, z tym że tamten jak padł to na amen a ten jeszcze załapuje za ktorymś razem, mase dosc mocno próbowałem wyginac za rozrzadem i nic, za aku sprawdzana także. wszedzie wysmarowane wazeliną. masa na skrzyni nie ma znaczenia bo w F3Rze nie mam i normalnie auto hasa.
normalnie mam nerwa jak cholera, bo to dobry znajomy a tu widzisz taka lipa wychodzi. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
tomspeed |
Dodany dnia 03-12-2010 00:34 |
Postów: 98 Data rejestracji: 02.10.2005 23:26 Skąd: dolnośląskie Bardo |
a moze problem jest w zbyt dlugim uzywaniu rozrusznika
silnik pali normalnie nawet jak zimny a co staremu sie stalo tez to samo czy inna przyczyna uszkodzenia ps. jak robisz po znajomosci to przewaznie jakis babel wyjdzie. przynajmniej ja tak mam Edytowane przez tomspeed dnia 03-12-2010 00:35 dwie 19-stki zajezdzone na smierc
ale to byly dobre i mocne auta Moje auto: omega B x20xev + twingo c3g + Scenic 2001 PHII 1.9 dci, diesel, 220000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 03-12-2010 00:39 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Stary był styrany. Po odpaleniu jeszcze chwile sie krecił i w ogole miał jakies takie luzy, potem zgrzytał przy odpalaniu aż wkońcu zamarł, nawet cykania nie było.
Odpala jak to F3N. Nie za szybko, ale specjalnie długo go nie trzeba krecic. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Tymbark |
Dodany dnia 04-12-2010 17:33 |
Postów: 83 Data rejestracji: 16.11.2010 00:38 Skąd: - |
Heh.. ostatnio z kolega /mechanikiem/ wymienialismy rozrusznik w F3N i doszlismy do wniosku ze sposób wyciagania i montownia opisany w tym temacie jest zbyt przekombinowany najprostrzy sposób jak wyjac rozrusznik bez kanału odkrecania koła bla bla bla w 15 minut przy rozgrzanym silniku?.. zdejmujemy filtr powietrza.. mamy dostęp do śrubek - odkrecamy.. aha wazna uwaga .. płaskim kluczem tez mozna sobie poradzic .. nastepnie pochylamy sie nad silnikiem i po odkrecuniu od rozrusznika wszystkich kabelków mozna go totalnym luzem wyjać przy samej przegrodzie.. jedyna przeszkoda to przewody który mozna przesunąć jednym palcem.. i gotowe.. nowy wrzucamy tak samo i jest o wiele szybciej bez uzucia kanału i podnoszenia aua odkrecania koła itp
Czerwone jest szybsze
Renatka jest niegrzeczna Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 192000km
|
maestro |
Dodany dnia 04-12-2010 23:42 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Mówisz o F3Nie multi, a ten różni sie od F3Na mono i F3P opisywane tutaj. Dodam że w F3P można go wyjąć do góry po stronie skrzyni nawet. A w F3Nie tylko w stronie kola kierowcy, w mono tylko miedzy półośką a wydechem.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Tymbark |
Dodany dnia 07-12-2010 22:53 |
Postów: 83 Data rejestracji: 16.11.2010 00:38 Skąd: - |
hehe tak sie składa ze dopiero poznaje renate i nie wiem jakie sa roznice miedzy wersjami mam nadzieje ze komus sie przyda
Czerwone jest szybsze
Renatka jest niegrzeczna Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 192000km
|
szulgus |
Dodany dnia 07-12-2010 23:24 |
Postów: 1505 Data rejestracji: 23.03.2009 14:51 Skąd: łódzkie Łódź |
A u mnie w f3n multi niestety nie dało rady go wyjąć bo oczywiści jak na złość była fabryczna osłona blokująca wyjęcie go ... ;/ 2 sruby z niej pusciły .. 3 nie chciała wiec krótko mówiąc ... urwałem dziadostwo Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 275760km
|
maestro |
Dodany dnia 07-12-2010 23:26 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Brak mozliwosci wyjecia rozrusznika w f3n mono do góry wynika z budowy kolektorów. Łaczy je taki dziwny cyngwajs, nie wiem po jasną cholere, ale pewnie coś z egrem ma wspólnego, i to własnie haczy. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
rino95 |
Dodany dnia 12-03-2011 12:09 |
Postów: 10 Data rejestracji: 21.12.2009 17:37 Skąd: - |
takeoff napisał/a: Nawet kanału nie potrzeba. Odłączasz aku Wydłubujesz filtr powietrza Pod nim od strony skrzyni masz 3 śruby trzymające rozrusznik (16 albo 17). Potrzebna nasadka z rączką (płaskimi nic nie zrobisz). Odkręcasz je. Podnosisz stronę pasażera lewarkiem Zdejmujesz kolo, jakaś latarka sie przyda. Nad półosią masz rozrusznik. Zdejmujesz kabelek na korektorek i odkręcasz gruby kabel (klucz 13 długa nasadka). Teraz najciekawsze. Rozrusznik musisz lekko obrócić i wyjąć miedzy półosią a wydechem o ile pamiętam. Wyjąć jest łatwo bo w dół, przy wkładaniu trochę ręce puchną bo na wyciągniętej ręce trzymasz wagę całego rozrusznika Jak latarką poświecisz to widać ładnie. Uwaga na gumową osłonę półosi żeby nie podrapać. Tez walczylem z rozrusznikiem Zgadzam sie z przedmowca Do odkrecenia potrzebne sa 3 klucze 13 z przdluzka koniecznie najlepiej przedluzka 10cm i nasadka 16 z grzechotka do 2 srub 3 sruba u mnie byla 17 Wyjmujemy filtr powietrza nastepnie odkrecamy 2 sruby przytrzymujace rozrusznik nastepnie trzeba sciagnac kolo od strony pasazera (wczesniej oczywiscie podniesc auto na lewarku i zabezpieczyc zeby nie spadlo z niego) i tamtedy odkrecamy srube kluczem 13 Potem odkrecamy 3 srube i wyciagamy rozrusznik od strony sciagnietego kola Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 200000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 13-03-2011 16:53 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
małą trzynastką płaską można odkrecic przewod od rozrusznika bez problemu. ostatnio wyjmowałem bez podnoszenia auta, zrzucałem gnoja na wahacz, koło na maxa skret i wyjmowałem
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |