Menu główne
Forum
Klubowicze
16marcin07 |
Dodany dnia 19-03-2012 21:33 |
Postów: 17 Data rejestracji: 25.02.2012 00:41 Skąd: - |
No tak, ale skoro je niby wymienili, to jakim prawem trzeszczy? Nie jestem zbyt ogarniety w sprawach zawieszenia, ale zanim to ruszalem bylo cicho. Zdecydowalem sie na to, bo przy zaladunku kola sie chowaly. Niby jest lepiej, ale skad te makabryczne dzwieki ;/
Edytowane przez 16marcin07 dnia 19-03-2012 21:45 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 220000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 19-03-2012 21:33 |
Kowal198912 |
Dodany dnia 14-11-2012 22:12 |
Postów: 67 Data rejestracji: 17.02.2012 18:54 Skąd: wielkopolskie Turek |
zuzyta belka dwudrazkowa raczej stuka czy skrzeczy? Stuka mi w prawym kole, najbardziej na uskokach, np. zjeżdżając z krawężnika, byłem na szarpakach i luzów nie ma, facet mi powiedział żebym nie był głupi i tego nie ruszal bo jest jeszcze dobra i rzeczywiście wizualnie na taka wygląda. Stwierdził ze łozysko w kole, ale nie sądzę bo jest prawie nowe. Amortyzator 55% i nie wiem co robić :/. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 160000km
|
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 14-11-2012 22:17 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Stuka. A silentbloki całe? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
Kowal198912 |
Dodany dnia 14-11-2012 22:22 |
Postów: 67 Data rejestracji: 17.02.2012 18:54 Skąd: wielkopolskie Turek |
Te gumy wyglądają na cale, szarpaki by nie wykryly gdyby były uszkodzone? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 160000km
|
|
|
Snorky |
Dodany dnia 15-11-2012 09:31 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
Tarcze czy bębny z tyłu? Przy hamowaniu na dziurach też stuka czy jest cisza?
Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
Kowal198912 |
Dodany dnia 15-11-2012 13:06 |
Postów: 67 Data rejestracji: 17.02.2012 18:54 Skąd: wielkopolskie Turek |
z tylu bebny. Nie stuka tylko na równym Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 160000km
|
|
|
WoZnY |
Dodany dnia 16-11-2012 22:24 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
A pobujaj tyłem auta góra dół np. dociskając ręką. Jak dla mnie możesz mieć uszkodzoną gumę na mocowaniu amorka do belki. Ja zeszłej wiosny z tego powodu musiałem wymienić sprawne jeszcze amorki.
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
kosiarz79 |
Dodany dnia 28-07-2015 04:11 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
i tu akurat majster sie z toba nie zgodze wlasnie jestem po wymianie samych silentblockow.Bo mi skrzypialo jak jakis tandetny dylizans .Lozysko bylo oki to zostawilem przewaznie jak lozysko sie skonczy to widac odrazu .Belka przysiada na laczeniu i wkolo rury widac ze nie siedzi to rowno.Lozyska sa praktycznie niezniszczalne tak samo jest w citroenach .Wystarczy uszcelniacze na czas wymieniac zeby woda nie mogla tam sie zapakowac i wszystko.Co do samego opisu to wszedzie przewala sie mlotek i przecinak odradzam kowalstwo ale kazdy robi jak chce nie moje auto nie moja kasa i czas.Co do ciecia fleksem nie ma ktos wprawy i okolarow niech sobie odpusci szcegolnie jak chce to zrobic na pojezdzie .Wymienialem te gumy w zeszlym roku w clio szwagra poszlo jak maselko (chyba zamienki jakies byly)W sobote-niedziele wymienialem w meganie trafily sie orginaly ta guma jest odporna na ciecie giecie i spawanie nie szlo sie dziadostwa pozbyc .Co do wbijania tulei one maja delikatne scianki wiec zadnych mlotkow !Scianki zewnetrzne nie sa gladkie jak w lozyskach tylko takie rowki maja (ja tak mialem )prasa 12 ton miala co robic .ogolnie wiec czasem sie da latwo czasem przy sprzecie ciezko .Powod skrzypienia nawlazi dziadostwa w te gumy i sie trze i skrzypi PODSUMOWANIE idzie samemu wymienic (1 osoba)te gumy ale zabawa jest i belki nie trzeba wyciagac UWAGA NA WEZE HAMULCOWE GUMOWE. Po wymianie gum auto nie trzeszczy poszlo wyzej jest sprezyste i wogole to inaczej sobie smiga . NA ZAKONCZENIE WAZNE! gumy do 2 drazkowej nie pasuja do 4 drazkowej malo tego np na allegro jest z 200 pozycji z gumami do 4 drazkowca do 2 drazkowej az 2 Bylem w kilku sklepach +intercars wszyscy uparcie twierdza ze nie ma 2 typow tylko jest 1 i pasuje do 2vs4 Co akurat jest bzdura bo 4 drazkowa ma taka dodatkowa tulejke stalowa(lub zeliwna nie wiem w rekach nie mialem)do 2 drazkowca tej wypustki nie ma i wogolema inne srednice .Dla spokoju radze kupic jakies porzadniejszej firmy a nie najtansze (szwagier jakie kupil takie wsadzilem juz maja dosyc a malo jezdzi-i najlepsze ze to juz po obejrzeniu wygladalo zalosnie krzywo nalana sztywna tandetna guma itd .Wrazie bledow prosze poprawcie jets 4 rano i po spaleniu monitora przez burze mam na wypozyczeniu jakis co chyba w ruskich stacjach radarowych z lat 60 maja lepsze PS odradzam walenie mlotkiem w celu wbicia drazkow
sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |