16 Maja 2024 16:01:32
Zdjęcia użytkowników
Kali mariego
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Tuning mechaniczny
 Drukuj temat
Swap Renault clio 2.0 16V 
Mrovex
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 05-07-2007 23:23
Awatar


Postów: 280

Data rejestracji: 05.07.2007 23:15
Skąd: -

Witam.
Jestem tutaj nowy na tym forum i od razu mam takie pytanie. Mam renie z silnikiem C3j. i chciałbym zapytać czy wszedłby do niej silnik z renault Clio sportink 2.0 16V 200KM. Jeśli tak to czy nie wiecie o rozbije gdzieś clio.
Z góry dziękuje za pomoc i rade.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 120001km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 05-07-2007 23:23
Awatar
dawid19
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 06-07-2007 00:04
Awatar


Postów: 235

Data rejestracji: 13.03.2007 23:19
Skąd: -

Takie Clio raczej bardzo rzadko rozbija się w polsce.A z tego co wiem,to takowy silnik nie pasuje w 19-kachSmile

Renia 1,7 multi na trasie 6,3l Bp----miasto 10-11 zależne od ciężkości pantoflaSmile
 
crackers
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 06-07-2007 00:17
Awatar


Postów: 4316

Data rejestracji: 23.02.2006 19:53
Skąd: mazowieckie
Radom

No i jego koszt to kilka 19tekWink

POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE Wink

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
 
dawid19
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 06-07-2007 00:23
Awatar


Postów: 235

Data rejestracji: 13.03.2007 23:19
Skąd: -

łeno,cracers co ty piszesz.Gość jest zakochany w 19-kach,ale silniczek nie tenSmileA że wygrał wczoraj 8 baniek w totka to już inna bajkaSmile

Renia 1,7 multi na trasie 6,3l Bp----miasto 10-11 zależne od ciężkości pantoflaSmile
 
Mrovex
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 06-07-2007 22:35
Awatar


Postów: 280

Data rejestracji: 05.07.2007 23:15
Skąd: -

dawid19 napisał/a:
łeno,cracers co ty piszesz.Gość jest zakochany w 19-kach,ale silniczek nie tenSmileA że wygrał wczoraj 8 baniek w totka to już inna bajkaSmile


EEEE 8 baniek czyli 800000 czy 8000 bo jak na swapa pójdzie 8 tys to sie za to biore. Tylko powiedzcie jaki silnik tam najlepiej włożyć żeby był bez turbiny.
A żebyś wiedział zę sie za kochalem w tym aucie. Jak narazi mam od siostry Renault 19 TR Europa. Tam jest 1.4 silnik ten C3J trochę go podłubałem i łykam Golfa 1.6 a wygoda i wygląd to już nie wspamne te autko jest porostu piękne mimo swego wieku.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 120001km
 
bienio
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 06-07-2007 22:57
Awatar


Postów: 971

Data rejestracji: 30.07.2006 22:44
Skąd: warmińsko-mazurskie
Elbląg

a mozna wiedziec co podlubales??? i jakiego golfa?? tak z ciekawosci pytamSmile

Moje auto: MItsubishi GALANT EA5A 2,5 V6+ LPG:), benzyna+LPG, 259000km
 
kac_prowy_LCA
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 06-07-2007 23:18
Awatar


Postów: 1275

Data rejestracji: 07.04.2006 00:12
Skąd: dolnośląskie
Legnica

moze mk2 1,6D Smile a tak szczerze, kolego chyba szybciej i latwiej by ci bylo silnik z megi wsadzic 2,0 16v 150KM albo jeszcze lepiej lage 3,0v6 zakupic, no ale to juz nie to samo co 19ka.....

 
Mrovex
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 07-07-2007 00:25
Awatar


Postów: 280

Data rejestracji: 05.07.2007 23:15
Skąd: -

bienio napisał/a:
a mozna wiedziec co podlubales??? i jakiego golfa?? tak z ciekawosci pytamSmile


Że uszczelka pod głowicą była do wymiany to od razu s sie zrobiło
- polerka kanałów ssących i wydechowych
- lekki plan głowicy
- brak kata
- Dolot zimnego powietrza
-Filtr K&N
- i takie drobiazgi jak nowa kopulka palce przewody wysokiego napięcia i świece NGK

A co to golfa to od kumpla to był Golf III 1.6 na jedno punkcie.
Wiem że lepiej kupić inne autko ale to i tak będzie seryjne a tak R19 będzie wyglądać w miarę seryjnie a będzie zaskakiwać osiągami

Edytowane przez Mrovex dnia 07-07-2007 00:40
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 120001km
 
dawid19
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 07-07-2007 01:10
Awatar


Postów: 235

Data rejestracji: 13.03.2007 23:19
Skąd: -

tak,zamiast kata pewnie walłeś strumienicę,ten filtr to pewnie stożkowy,lekki plan głowicy to poprostu wyrównanie głowicy,bo była krzywa jak skurwy.syn no i ta wspaniała polerka kanałów!Kur.wa,tjuning prawie made in china.Gościu zejdz na ziemię,bo bajkopisarzem możesz zostać na innym forum w dziale bajki dla dzieci.Nie zawracaj miejsca na serwerze dla takich głupot.Dziekuje za uwagę.Smile

Renia 1,7 multi na trasie 6,3l Bp----miasto 10-11 zależne od ciężkości pantoflaSmile
 
dawid19
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 07-07-2007 01:19
Awatar


Postów: 235

Data rejestracji: 13.03.2007 23:19
Skąd: -

Ile w sumie mocy zyskałeś?Byłeś na hamowni?Uzyskałeś chociaż 1-go konika?Bo jak dla mnie strata czasu i kasy.Wsumie same głupotySmile

Renia 1,7 multi na trasie 6,3l Bp----miasto 10-11 zależne od ciężkości pantoflaSmile
 
takeoff
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 07-07-2007 09:47
Awatar


Postów: 2125

Data rejestracji: 06.06.2005 13:34
Skąd: zachodniopomorskie
Szczecin

zmianą kopulki i kabli uzyskał wzrost mocy!

jeden albo 2 konie wróciły z emerytury Wink

Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P.
 
Mrovex
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 07-07-2007 13:51
Awatar


Postów: 280

Data rejestracji: 05.07.2007 23:15
Skąd: -

dawid19 napisał/a:
tak,zamiast kata pewnie walłeś strumienicę,ten filtr to pewnie stożkowy,lekki plan głowicy to poprostu wyrównanie głowicy,bo była krzywa jak skurwy.syn no i ta wspaniała polerka kanałów!Kur.wa,tjuning prawie made in china.Gościu zejdz na ziemię,bo bajkopisarzem możesz zostać na innym forum w dziale bajki dla dzieci.Nie zawracaj miejsca na serwerze dla takich głupot.Dziekuje za uwagę.Smile

Kto tu mówi o tuningu lekko dłubnięte mówie a nie tuningowane. Wszystko robiłem przy okazji jak cza było uszczelkę wymienić to i odrazu zrobiłem głowice ( za free kumpel mechanik mi przy tym pomógł). A kat wywaliłem bo był zapchany a nie mialem kasy na nowy więc wspawałem rurkę. a co do filtra to miałem okazje kupić nowy stożek za 40zł to kupiłem (miał być do kadeta od znajomego ale autko rozbił i filer mu został). A reszte powymieniałem bo czabylo wymienić wiadomo nie te lata. A to że idzie lepiej od golfa od kumpla to co ja mogę za to sam bylem zdziwiony bo tak z głupot sie zmierzyliśmy kto wie może jego konie poszły na emeryturę.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 120001km
 
bienio
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 07-07-2007 15:16
Awatar


Postów: 971

Data rejestracji: 30.07.2006 22:44
Skąd: warmińsko-mazurskie
Elbląg

golf 1,6 na jednopunkcieSmile nie zeby cos ja startowalem z golfem III 1,8GT 90KM i szedlem rownoGrinGrinGrinGrin.bez modyfikacji silnika:"Winktylko tyle ze byl ustawiony u mechanika dobrzeSmiletak ze trzyma 750-800obr i wkreca sie dopszSmiletakze golf 1,6 to nie jest zadna potega i chyba nie trudno go objechacSmile

Moje auto: MItsubishi GALANT EA5A 2,5 V6+ LPG:), benzyna+LPG, 259000km
 
Mrovex
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 07-07-2007 16:44
Awatar


Postów: 280

Data rejestracji: 05.07.2007 23:15
Skąd: -

bienio napisał/a:
golf 1,6 na jednopunkcieSmile nie zeby cos ja startowalem z golfem III 1,8GT 90KM i szedlem rownoGrinGrinGrinGrin.bez modyfikacji silnika:"Winktylko tyle ze byl ustawiony u mechanika dobrzeSmiletak ze trzyma 750-800obr i wkreca sie dopszSmiletakze golf 1,6 to nie jest zadna potega i chyba nie trudno go objechacSmile


No tez tak twierdze, dlatego niewiem czemu bajko pisarz niby zemnie. nie napisałem że mam R19 po tuningu tylko trochę dłubany. A miałem radochę że objechałem golfa bo po prostu nie cierpię tych aut. A co do tego że niby tjuning z chin to wole mieć tak zrobione niż jakieś spojlery z włókna szklanego z allegro czy rynna większa średnicowo niż felga bo dla mnie to jest tfujning made i china wieś>

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 120001km
 
misha
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 10-07-2007 09:27
Awatar


Postów: 1062

Data rejestracji: 12.04.2005 08:50
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Dajcie chłopakowi spokój to jego pierwsze posty na forum...
Temat był już wielokrotnie poruszany aięc zapraszam do przejżenia starszych tematów w dziale tuning mechaniczny... Wink Grin http://www.renaul...forum_id=3
A tak BTW też nad tym myślałem ale projekt jest strasznie kosztowny i z tego względu skazany na niepowodzenie...
Ale jeżeli jesteś prawdziwym maniakiem modelu (jak pewna część osób z forum) i masz sporą kasę (pewnie byłbyś pierwszym tutaj) to próbuj swapa 2.0 z lagi F3R napewno wejdzie bo to rozwiercony F3P ale za słaby (115 KM) natomiast N7Q (140 KM) to nie wiem.. Można poszukać F7R z megane (150 KM) ale pewnie ciężko będzie go znaleźć...
Ja chciałbym mieć kiedyś na tyle kasy żeby to zrobić... ale pewnie jak będę miał w ręce wolne 15k to chierarchia ważności potrzeb motoryzacyjnych się zmieni...
Nic trzeba mieć marzenia...
Pozdrawiam
Marcin

Rodzinny van,lewy pas,230 km/h - miny kierowców tuningowanych fur-Bezcenne
ESPACE 3.5 V6 Initiale / 307 SW Grife
R19 chamade 1.4 przebieg 24 000 km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 24000km
 
Jaski
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 10-07-2007 10:52
Awatar


Postów: 2156

Data rejestracji: 21.01.2005 11:16
Skąd: śląskie
Gliwice

ale najechaliście na Mroovexa - powinno Wam być wstyd!

Moim zdaniem swap to bardzo kosztowna impreza a i tak nie wiadomo czy wsio się uda... Było o tym wiele razy już na forum więc poszukaj sobie i poczytaj!

Co do silnika 1,4 to chyba w brazyli gość wstawił do niego 2 gaźniki , do tego dostawił dobry filtr powietrza i autko za...ala jak zwariowane! Może uda mi się znaleźć filmiki z tą renatką...

Number 11 Of Renault 19 Klubu
Party Squad - Members Squad

Moje auto: Laguna II 1.9 Dci & Movano 2.5 Dci, diesel, 195000km
 
Petia
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 22-07-2007 22:00
Awatar


Postów: 139

Data rejestracji: 23.03.2005 08:36
Skąd: -

no ok nie jezdzimy po chlopaku ale po co pisze o wstawianiu silnika z clio przeciez do tego dochodzi wymiana zawieszenia hamulcow i wiele innych a gosc kasy nie ma na katalizator i fure po siostrze ... widac ze buja jeszcze w oblokach
najlepiej bedzie jak bedziesz realizowal plan lekkiego dlubniecia i doprowadzenia samochodu do stanu igla powodzenia

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), cabrio, 180000km
 
saymonn
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 02-08-2007 17:51
Awatar


Postów: 8

Data rejestracji: 29.08.2006 20:02
Skąd: -

Jaski napisał/a:
ale najechaliście na Mroovexa - powinno Wam być wstyd!

Moim zdaniem swap to bardzo kosztowna impreza a i tak nie wiadomo czy wsio się uda... Było o tym wiele razy już na forum więc poszukaj sobie i poczytaj!

Co do silnika 1,4 to chyba w brazyli gość wstawił do niego 2 gaźniki , do tego dostawił dobry filtr powietrza i autko za...ala jak zwariowane! Może uda mi się znaleźć filmiki z tą renatką...



gaźnik to nie jest głupi pomysł,wbrew pozorom,taki np weber z dużego fiata po odpowiedniej obróbce,czyli gardziele,dysze i reszta pierdółek potrafi wyciągnąć z silnika sporo,taka przeróbka zamyka się w góra 200zł,więc taniutko...z tym,że zapłacisz na stacji benzynowej za nią,bo wiadomo,że autko łyknie ten literek ,dwa więcej....

Reni i kobiety nie pożyczam Pfft
 
Letni86
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 15-08-2007 01:06
Awatar


Postów: 53

Data rejestracji: 14.09.2005 23:40
Skąd: -

Hmm ja miałem zamiar wsadzać ten silnik ale szukałem go ponad pół roku i jest nie osiągalny wiec wsadzam 16v odmłodze go i bede myslał nad kompresorem lub turbo heh

Renata 19 92r. Phase II under the hood 2.0 Sport F4R!!!
 
ping_rox
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 22-09-2007 08:12
Awatar


Postów: 365

Data rejestracji: 19.06.2006 14:36
Skąd: -

Jaski napisał/a:
ale najechaliście na Mroovexa - powinno Wam być wstyd!

Moim zdaniem swap to bardzo kosztowna impreza a i tak nie wiadomo czy wsio się uda... Było o tym wiele razy już na forum więc poszukaj sobie i poczytaj!

Co do silnika 1,4 to chyba w brazyli gość wstawił do niego 2 gaźniki , do tego dostawił dobry filtr powietrza i autko za...ala jak zwariowane! Może uda mi się znaleźć filmiki z tą renatką...

na pewno to byly gazniki?
bo pewien uklad webera (nie znam sie) wyglada jak dwa/cztery gazniki w miejscu kolektora dolotowego a jak sie zainteresowalem bardziej to okazalo sie 4oma przepustnicami, wtryskami, i weberowskim regulatorem cisnienia

F7P704=lpg= b l o s=ph1 '92 (avatar)
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: