Menu główne
Forum
Klubowicze
Mrovex |
Dodany dnia 05-07-2007 23:23 |
Postów: 280 Data rejestracji: 05.07.2007 23:15 Skąd: - |
Witam. Jestem tutaj nowy na tym forum i od razu mam takie pytanie. Mam renie z silnikiem C3j. i chciałbym zapytać czy wszedłby do niej silnik z renault Clio sportink 2.0 16V 200KM. Jeśli tak to czy nie wiecie o rozbije gdzieś clio. Z góry dziękuje za pomoc i rade. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 120001km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 05-07-2007 23:23 |
dawid19 |
Dodany dnia 06-07-2007 00:04 |
Postów: 235 Data rejestracji: 13.03.2007 23:19 Skąd: - |
Takie Clio raczej bardzo rzadko rozbija się w polsce.A z tego co wiem,to takowy silnik nie pasuje w 19-kach
Renia 1,7 multi na trasie 6,3l Bp----miasto 10-11 zależne od ciężkości pantofla
|
crackers |
Dodany dnia 06-07-2007 00:17 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
No i jego koszt to kilka 19tek
POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
dawid19 |
Dodany dnia 06-07-2007 00:23 |
Postów: 235 Data rejestracji: 13.03.2007 23:19 Skąd: - |
łeno,cracers co ty piszesz.Gość jest zakochany w 19-kach,ale silniczek nie tenA że wygrał wczoraj 8 baniek w totka to już inna bajka
Renia 1,7 multi na trasie 6,3l Bp----miasto 10-11 zależne od ciężkości pantofla
|
Mrovex |
Dodany dnia 06-07-2007 22:35 |
Postów: 280 Data rejestracji: 05.07.2007 23:15 Skąd: - |
dawid19 napisał/a: łeno,cracers co ty piszesz.Gość jest zakochany w 19-kach,ale silniczek nie tenA że wygrał wczoraj 8 baniek w totka to już inna bajka EEEE 8 baniek czyli 800000 czy 8000 bo jak na swapa pójdzie 8 tys to sie za to biore. Tylko powiedzcie jaki silnik tam najlepiej włożyć żeby był bez turbiny. A żebyś wiedział zę sie za kochalem w tym aucie. Jak narazi mam od siostry Renault 19 TR Europa. Tam jest 1.4 silnik ten C3J trochę go podłubałem i łykam Golfa 1.6 a wygoda i wygląd to już nie wspamne te autko jest porostu piękne mimo swego wieku. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 120001km
|
|
|
bienio |
Dodany dnia 06-07-2007 22:57 |
Postów: 971 Data rejestracji: 30.07.2006 22:44 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
a mozna wiedziec co podlubales? i jakiego golfa tak z ciekawosci pytam Moje auto: MItsubishi GALANT EA5A 2,5 V6+ LPG:), benzyna+LPG, 259000km
|
kac_prowy_LCA |
Dodany dnia 06-07-2007 23:18 |
Postów: 1275 Data rejestracji: 07.04.2006 00:12 Skąd: dolnośląskie Legnica |
moze mk2 1,6D a tak szczerze, kolego chyba szybciej i latwiej by ci bylo silnik z megi wsadzic 2,0 16v 150KM albo jeszcze lepiej lage 3,0v6 zakupic, no ale to juz nie to samo co 19ka.....
|
Mrovex |
Dodany dnia 07-07-2007 00:25 |
Postów: 280 Data rejestracji: 05.07.2007 23:15 Skąd: - |
bienio napisał/a: a mozna wiedziec co podlubales? i jakiego golfa tak z ciekawosci pytam Że uszczelka pod głowicą była do wymiany to od razu s sie zrobiło - polerka kanałów ssących i wydechowych - lekki plan głowicy - brak kata - Dolot zimnego powietrza -Filtr K&N - i takie drobiazgi jak nowa kopulka palce przewody wysokiego napięcia i świece NGK A co to golfa to od kumpla to był Golf III 1.6 na jedno punkcie. Wiem że lepiej kupić inne autko ale to i tak będzie seryjne a tak R19 będzie wyglądać w miarę seryjnie a będzie zaskakiwać osiągami Edytowane przez Mrovex dnia 07-07-2007 00:40 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 120001km
|
|
|
dawid19 |
Dodany dnia 07-07-2007 01:10 |
Postów: 235 Data rejestracji: 13.03.2007 23:19 Skąd: - |
tak,zamiast kata pewnie walłeś strumienicę,ten filtr to pewnie stożkowy,lekki plan głowicy to poprostu wyrównanie głowicy,bo była krzywa jak skurwy.syn no i ta wspaniała polerka kanałów!Kur.wa,tjuning prawie made in china.Gościu zejdz na ziemię,bo bajkopisarzem możesz zostać na innym forum w dziale bajki dla dzieci.Nie zawracaj miejsca na serwerze dla takich głupot.Dziekuje za uwagę.
Renia 1,7 multi na trasie 6,3l Bp----miasto 10-11 zależne od ciężkości pantofla
|
dawid19 |
Dodany dnia 07-07-2007 01:19 |
Postów: 235 Data rejestracji: 13.03.2007 23:19 Skąd: - |
Ile w sumie mocy zyskałeś?Byłeś na hamowni?Uzyskałeś chociaż 1-go konika?Bo jak dla mnie strata czasu i kasy.Wsumie same głupoty
Renia 1,7 multi na trasie 6,3l Bp----miasto 10-11 zależne od ciężkości pantofla
|
takeoff |
Dodany dnia 07-07-2007 09:47 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
zmianą kopulki i kabli uzyskał wzrost mocy!
jeden albo 2 konie wróciły z emerytury Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
Mrovex |
Dodany dnia 07-07-2007 13:51 |
Postów: 280 Data rejestracji: 05.07.2007 23:15 Skąd: - |
dawid19 napisał/a: tak,zamiast kata pewnie walłeś strumienicę,ten filtr to pewnie stożkowy,lekki plan głowicy to poprostu wyrównanie głowicy,bo była krzywa jak skurwy.syn no i ta wspaniała polerka kanałów!Kur.wa,tjuning prawie made in china.Gościu zejdz na ziemię,bo bajkopisarzem możesz zostać na innym forum w dziale bajki dla dzieci.Nie zawracaj miejsca na serwerze dla takich głupot.Dziekuje za uwagę. Kto tu mówi o tuningu lekko dłubnięte mówie a nie tuningowane. Wszystko robiłem przy okazji jak cza było uszczelkę wymienić to i odrazu zrobiłem głowice ( za free kumpel mechanik mi przy tym pomógł). A kat wywaliłem bo był zapchany a nie mialem kasy na nowy więc wspawałem rurkę. a co do filtra to miałem okazje kupić nowy stożek za 40zł to kupiłem (miał być do kadeta od znajomego ale autko rozbił i filer mu został). A reszte powymieniałem bo czabylo wymienić wiadomo nie te lata. A to że idzie lepiej od golfa od kumpla to co ja mogę za to sam bylem zdziwiony bo tak z głupot sie zmierzyliśmy kto wie może jego konie poszły na emeryturę. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 120001km
|
|
|
bienio |
Dodany dnia 07-07-2007 15:16 |
Postów: 971 Data rejestracji: 30.07.2006 22:44 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
golf 1,6 na jednopunkcie nie zeby cos ja startowalem z golfem III 1,8GT 90KM i szedlem rowno.bez modyfikacji silnika:"tylko tyle ze byl ustawiony u mechanika dobrzetak ze trzyma 750-800obr i wkreca sie dopsztakze golf 1,6 to nie jest zadna potega i chyba nie trudno go objechac Moje auto: MItsubishi GALANT EA5A 2,5 V6+ LPG:), benzyna+LPG, 259000km
|
Mrovex |
Dodany dnia 07-07-2007 16:44 |
Postów: 280 Data rejestracji: 05.07.2007 23:15 Skąd: - |
bienio napisał/a: golf 1,6 na jednopunkcie nie zeby cos ja startowalem z golfem III 1,8GT 90KM i szedlem rowno.bez modyfikacji silnika:"tylko tyle ze byl ustawiony u mechanika dobrzetak ze trzyma 750-800obr i wkreca sie dopsztakze golf 1,6 to nie jest zadna potega i chyba nie trudno go objechac No tez tak twierdze, dlatego niewiem czemu bajko pisarz niby zemnie. nie napisałem że mam R19 po tuningu tylko trochę dłubany. A miałem radochę że objechałem golfa bo po prostu nie cierpię tych aut. A co do tego że niby tjuning z chin to wole mieć tak zrobione niż jakieś spojlery z włókna szklanego z allegro czy rynna większa średnicowo niż felga bo dla mnie to jest tfujning made i china wieś> Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 120001km
|
|
|
misha |
Dodany dnia 10-07-2007 09:27 |
Postów: 1062 Data rejestracji: 12.04.2005 08:50 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Dajcie chłopakowi spokój to jego pierwsze posty na forum...
Temat był już wielokrotnie poruszany aięc zapraszam do przejżenia starszych tematów w dziale tuning mechaniczny... http://www.renaul...forum_id=3 A tak BTW też nad tym myślałem ale projekt jest strasznie kosztowny i z tego względu skazany na niepowodzenie... Ale jeżeli jesteś prawdziwym maniakiem modelu (jak pewna część osób z forum) i masz sporą kasę (pewnie byłbyś pierwszym tutaj) to próbuj swapa 2.0 z lagi F3R napewno wejdzie bo to rozwiercony F3P ale za słaby (115 KM) natomiast N7Q (140 KM) to nie wiem.. Można poszukać F7R z megane (150 KM) ale pewnie ciężko będzie go znaleźć... Ja chciałbym mieć kiedyś na tyle kasy żeby to zrobić... ale pewnie jak będę miał w ręce wolne 15k to chierarchia ważności potrzeb motoryzacyjnych się zmieni... Nic trzeba mieć marzenia... Pozdrawiam Marcin Rodzinny van,lewy pas,230 km/h - miny kierowców tuningowanych fur-Bezcenne ESPACE 3.5 V6 Initiale / 307 SW Grife R19 chamade 1.4 przebieg 24 000 km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 24000km
|
Jaski |
Dodany dnia 10-07-2007 10:52 |
Postów: 2156 Data rejestracji: 21.01.2005 11:16 Skąd: śląskie Gliwice |
ale najechaliście na Mroovexa - powinno Wam być wstyd!
Moim zdaniem swap to bardzo kosztowna impreza a i tak nie wiadomo czy wsio się uda... Było o tym wiele razy już na forum więc poszukaj sobie i poczytaj! Co do silnika 1,4 to chyba w brazyli gość wstawił do niego 2 gaźniki , do tego dostawił dobry filtr powietrza i autko za...ala jak zwariowane! Może uda mi się znaleźć filmiki z tą renatką... Number 11 Of Renault 19 Klubu
Party Squad - Members Squad Moje auto: Laguna II 1.9 Dci & Movano 2.5 Dci, diesel, 195000km
|
|
|
Petia |
Dodany dnia 22-07-2007 22:00 |
Postów: 139 Data rejestracji: 23.03.2005 08:36 Skąd: - |
no ok nie jezdzimy po chlopaku ale po co pisze o wstawianiu silnika z clio przeciez do tego dochodzi wymiana zawieszenia hamulcow i wiele innych a gosc kasy nie ma na katalizator i fure po siostrze ... widac ze buja jeszcze w oblokach najlepiej bedzie jak bedziesz realizowal plan lekkiego dlubniecia i doprowadzenia samochodu do stanu igla powodzenia Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), cabrio, 180000km
|
saymonn |
Dodany dnia 02-08-2007 17:51 |
Postów: 8 Data rejestracji: 29.08.2006 20:02 Skąd: - |
Jaski napisał/a: ale najechaliście na Mroovexa - powinno Wam być wstyd! Moim zdaniem swap to bardzo kosztowna impreza a i tak nie wiadomo czy wsio się uda... Było o tym wiele razy już na forum więc poszukaj sobie i poczytaj! Co do silnika 1,4 to chyba w brazyli gość wstawił do niego 2 gaźniki , do tego dostawił dobry filtr powietrza i autko za...ala jak zwariowane! Może uda mi się znaleźć filmiki z tą renatką... gaźnik to nie jest głupi pomysł,wbrew pozorom,taki np weber z dużego fiata po odpowiedniej obróbce,czyli gardziele,dysze i reszta pierdółek potrafi wyciągnąć z silnika sporo,taka przeróbka zamyka się w góra 200zł,więc taniutko...z tym,że zapłacisz na stacji benzynowej za nią,bo wiadomo,że autko łyknie ten literek ,dwa więcej.... Reni i kobiety nie pożyczam
|
Letni86 |
Dodany dnia 15-08-2007 01:06 |
Postów: 53 Data rejestracji: 14.09.2005 23:40 Skąd: - |
Hmm ja miałem zamiar wsadzać ten silnik ale szukałem go ponad pół roku i jest nie osiągalny wiec wsadzam 16v odmłodze go i bede myslał nad kompresorem lub turbo heh
Renata 19 92r. Phase II under the hood 2.0 Sport F4R
|
ping_rox |
Dodany dnia 22-09-2007 08:12 |
Postów: 365 Data rejestracji: 19.06.2006 14:36 Skąd: - |
Jaski napisał/a: ale najechaliście na Mroovexa - powinno Wam być wstyd! Moim zdaniem swap to bardzo kosztowna impreza a i tak nie wiadomo czy wsio się uda... Było o tym wiele razy już na forum więc poszukaj sobie i poczytaj! Co do silnika 1,4 to chyba w brazyli gość wstawił do niego 2 gaźniki , do tego dostawił dobry filtr powietrza i autko za...ala jak zwariowane! Może uda mi się znaleźć filmiki z tą renatką... na pewno to byly gazniki? bo pewien uklad webera (nie znam sie) wyglada jak dwa/cztery gazniki w miejscu kolektora dolotowego a jak sie zainteresowalem bardziej to okazalo sie 4oma przepustnicami, wtryskami, i weberowskim regulatorem cisnienia F7P704=lpg= b l o s=ph1 '92 (avatar)
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |