12 Maja 2024 14:12:05
Zdjęcia użytkowników
luxus1989 paxel
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Niezałącza mi sie wentylator 
szymon2216
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 26-08-2007 11:16
Awatar


Postów: 19

Data rejestracji: 16.07.2007 13:41
Skąd: -

Czesc nie załącza mi się wentylator czy moze to byc czujnik czy termostat padł a może coś innego ,bezpieczniki pod deska rozdzielcza sa całe

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 220000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 26-08-2007 11:16
Awatar
maestro-nieaktywny
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 26-08-2007 11:19
Awatar


Postów: 11769

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: -

temat stary jak świat

wypnij kostke z czujnika w chłodnicy i zewrzyj przewodem te dwa styki, jak zakreci wentylator to wentylator OK

 
szymon2216
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 26-08-2007 11:22
Awatar


Postów: 19

Data rejestracji: 16.07.2007 13:41
Skąd: -

ok

EDIT

Dzięki Majster wentylator działa czyli termostat czyli sam dam rade to zrobic czy do mechanika dawac

[img]http://images24.fotosik.pl/60/2d74060d25f3f802.gif[/img] is not a valid Image.

edytuj posty/Lumi

Edytowane przez lumi dnia 26-08-2007 11:42
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 220000km
 
maestro-nieaktywny
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 26-08-2007 11:42
Awatar


Postów: 11769

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: -

no moze byc to ten czujnik w chłodnicy niewątpliwie Wink

sam czujnik to samemu ;]

wiesz, wentylatory czesto siadają tak najpredzej to sie sprawdza, ale wentylatorek OK, czyli czujnik w ch leci Smile
 
szymon2216
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 26-08-2007 11:49
Awatar


Postów: 19

Data rejestracji: 16.07.2007 13:41
Skąd: -

nic jutro kupie i dam do braciszka niech wymienia wielkie dzieki

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 220000km
 
dystans
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 27-08-2007 00:06
Awatar


Postów: 825

Data rejestracji: 13.08.2006 20:09
Skąd: -

kolego. u mnie bylo podobnie nie wlaczal mi sie wentylator. po krotkich ogladzinach okazalo sie ze silnik jest goracy a chlodnica zimna i ystarczylo odpowietrzyc uklad i wszytsko wrocilo do normy ...

R19 1.8 F3P RN 93r.(byla)
VIKI 1.6i 91r bialy sedan(jestGrin)
no i moja biala strzala numer 2 czyli VOLVO FL6 fajna pietastopaletowa chlodnia z 2001r i 180 kucykamSmile pojemnosc 5,8litra Pfft


Klubowicz nr. 161
 
maestro-nieaktywny
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 27-08-2007 10:08
Awatar


Postów: 11769

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: -

sprawdzenie stanu płynu to chyba coś oczywistego - nawet o tym nie wspominałem Smile
 
szymon2216
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 27-08-2007 11:58
Awatar


Postów: 19

Data rejestracji: 16.07.2007 13:41
Skąd: -

Wiem dzieki za rady wczoraj po pracy pojechałem do Koszalina oczywiscie płyn sprawdzałem a przez czała droge gapiłem się na temperature silnika ,probowalismy ja odpowietrzyc ale nie znalezlismy odpowietrznika w mojej drugiej reni ida dwa węze i tam sie pokreciło i sie układ odpowietrzony a tu nic takiego nie mam ale wiem na pewno ze jest to czujnik bo raz sie załącza a raz nie ,mam duzo szczescia bo chciałem do Poznania jechać i dobrze ze to zauważyłem a mozecie mi coś powiedzieć o moim silniku bo w temacie "jaki ja mam silnik " nie ma takiego

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 220000km
 
maestro-nieaktywny
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 27-08-2007 12:04
Awatar


Postów: 11769

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: -

jezeli boisz sie o to ze zagrzejesz auto zrob sobie na szybko i na krótko przełącznik, od kabla do wiatraka wpinasz sie w niego, i ciagniesz do kabiny na wszelki wypadek jakby temperatura była za wysoka dajesz mu prad i juzWink


F3P pojemnosc 1794, wielopunktowy wtrysk (rzadko mozna spotkac F3P na wielopunkcie), max moc osiągana przy 5500obr/min, moment obrotowy 150Nm osiagany przy 2750obr/min, kolejnosc zapłonu 1-3-4-2, pojemnosc układu smarowania - 5,5l, układu chłodzenia 7,0l Grin

czego chcieć więcej? Smile


co do odpowietrzania to u mnie jest na chłodnicy taki dzyngielek ktorego sie wykreca i odpowietrza tym układ (prawie na rogu chłodnicy, u góry po stronie pasazera)

Edytowane przez maestro-nieaktywny dnia 27-08-2007 12:07
 
eXte
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 27-08-2007 12:37
Awatar


Postów: 955

Data rejestracji: 28.01.2007 17:36
Skąd: -

Jako ze teraz mamy lato to mozna spokojnie podczas jazdy zmostkować kostkę od termowłącznika tak aby wiatrak kręcił się cały czasWink
 
szymon2216
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 27-08-2007 12:55
Awatar


Postów: 19

Data rejestracji: 16.07.2007 13:41
Skąd: -

No własnie się dziwiłem bo jezdziłem ostatnio renia 1.7 i ona jakas ospała była a u mnie sie wdepnie i bmw 2.0 ma powazne schody zeby mnie dogonic ,prawde mówiąc strasznie mi się podoba te autko nawet się zastanawiam nad wystartowaniem w wyscigach dla amatorów w Koszalinie 28 września braciszek mnie ostatnio cały czas namawia ale zobaczymy co z tego wyjdzie ,najpierw muszę usuną usterki paliwowe ,zawieszenie przód jest juz nowe



A co do czujnika to własnie mi go wymieniają więc dzisiaj albo jutro autko będe miał do odbioru

Edytowane przez szymon2216 dnia 27-08-2007 13:10
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 220000km
 
maestro-nieaktywny
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 27-08-2007 13:54
Awatar


Postów: 11769

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: -

pamietaj tylko ze mostkując jak to Wally pisze, nawet po wylaczeniu silnika bedzie wentylator chodził = aku padniete
 
__NEO__
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 27-08-2007 22:29
Awatar


Postów: 546

Data rejestracji: 20.10.2005 16:09
Skąd: -

Chyba, że kabelek ze słupa pociągnie i aku żyjePfft

Moje kochanie R19, 1,7 kat., 91r.

poprostu beauty


Pfft



Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 158115km
 
szymon2216
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 27-08-2007 23:02
Awatar


Postów: 19

Data rejestracji: 16.07.2007 13:41
Skąd: -

czujnik wymieniony kabelków nie muszę ciągnąc

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 220000km
 
maestro-nieaktywny
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 28-08-2007 13:50
Awatar


Postów: 11769

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: -

czyli temat zamkniety Smile
 
krzysiek056
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 23-09-2007 15:23
Awatar


Postów: 199

Data rejestracji: 31.01.2007 21:50
Skąd: dolnośląskie
Bolesławiec

maestro napisał/a:
j


F3P pojemnosc 1794, wielopunktowy wtrysk (rzadko mozna spotkac F3P na wielopunkcie), max moc osiągana przy 5500obr/min, moment obrotowy 150Nm osiagany przy 2750obr/min, kolejnosc zapłonu 1-3-4-2, pojemnosc układu smarowania - 5,5l, układu chłodzenia 7,0l Grin



Coś mi tu śmierdzi!

Ja mam F3P na multi, i gdy zmieniałem płyn chłodniczy weszło dokładnie 3,8 litra. Przy opróżnianiu odpinałem dolny przewód chłodnicy, ięc blok był pusty...

.:Autko rodziców: R19 1993 F3P sedan:.
.:Moje autko: R19 F3N L740 1995 hatchback:.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 141000km
 
Maciej_R21
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 23-09-2007 19:29
Awatar


Postów: 2996

Data rejestracji: 05.02.2005 17:09
Skąd: śląskie
Pszczyna

Nigdy nie wylejesz calego płynu w silnika. Temat zamykam.
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: