Menu główne
Forum
Klubowicze
szymon2216 |
Dodany dnia 26-08-2007 11:16 |
Postów: 19 Data rejestracji: 16.07.2007 13:41 Skąd: - |
Czesc nie załącza mi się wentylator czy moze to byc czujnik czy termostat padł a może coś innego ,bezpieczniki pod deska rozdzielcza sa całe Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 220000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 26-08-2007 11:16 |
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 26-08-2007 11:19 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
temat stary jak świat wypnij kostke z czujnika w chłodnicy i zewrzyj przewodem te dwa styki, jak zakreci wentylator to wentylator OK |
|
|
szymon2216 |
Dodany dnia 26-08-2007 11:22 |
Postów: 19 Data rejestracji: 16.07.2007 13:41 Skąd: - |
ok
EDIT Dzięki Majster wentylator działa czyli termostat czyli sam dam rade to zrobic czy do mechanika dawac [img]http://images24.fotosik.pl/60/2d74060d25f3f802.gif[/img] is not a valid Image. edytuj posty/Lumi Edytowane przez lumi dnia 26-08-2007 11:42 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 220000km
|
|
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 26-08-2007 11:42 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
no moze byc to ten czujnik w chłodnicy niewątpliwie sam czujnik to samemu ;] wiesz, wentylatory czesto siadają tak najpredzej to sie sprawdza, ale wentylatorek OK, czyli czujnik w ch leci |
|
|
szymon2216 |
Dodany dnia 26-08-2007 11:49 |
Postów: 19 Data rejestracji: 16.07.2007 13:41 Skąd: - |
nic jutro kupie i dam do braciszka niech wymienia wielkie dzieki Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 220000km
|
|
|
dystans |
Dodany dnia 27-08-2007 00:06 |
Postów: 825 Data rejestracji: 13.08.2006 20:09 Skąd: - |
kolego. u mnie bylo podobnie nie wlaczal mi sie wentylator. po krotkich ogladzinach okazalo sie ze silnik jest goracy a chlodnica zimna i ystarczylo odpowietrzyc uklad i wszytsko wrocilo do normy ...
R19 1.8 F3P RN 93r.(byla) VIKI 1.6i 91r bialy sedan(jest) no i moja biala strzala numer 2 czyli VOLVO FL6 fajna pietastopaletowa chlodnia z 2001r i 180 kucykam pojemnosc 5,8litra Klubowicz nr. 161 |
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 27-08-2007 10:08 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
sprawdzenie stanu płynu to chyba coś oczywistego - nawet o tym nie wspominałem |
|
|
szymon2216 |
Dodany dnia 27-08-2007 11:58 |
Postów: 19 Data rejestracji: 16.07.2007 13:41 Skąd: - |
Wiem dzieki za rady wczoraj po pracy pojechałem do Koszalina oczywiscie płyn sprawdzałem a przez czała droge gapiłem się na temperature silnika ,probowalismy ja odpowietrzyc ale nie znalezlismy odpowietrznika w mojej drugiej reni ida dwa węze i tam sie pokreciło i sie układ odpowietrzony a tu nic takiego nie mam ale wiem na pewno ze jest to czujnik bo raz sie załącza a raz nie ,mam duzo szczescia bo chciałem do Poznania jechać i dobrze ze to zauważyłem a mozecie mi coś powiedzieć o moim silniku bo w temacie "jaki ja mam silnik " nie ma takiego Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 220000km
|
|
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 27-08-2007 12:04 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
jezeli boisz sie o to ze zagrzejesz auto zrob sobie na szybko i na krótko przełącznik, od kabla do wiatraka wpinasz sie w niego, i ciagniesz do kabiny na wszelki wypadek jakby temperatura była za wysoka dajesz mu prad i juz
F3P pojemnosc 1794, wielopunktowy wtrysk (rzadko mozna spotkac F3P na wielopunkcie), max moc osiągana przy 5500obr/min, moment obrotowy 150Nm osiagany przy 2750obr/min, kolejnosc zapłonu 1-3-4-2, pojemnosc układu smarowania - 5,5l, układu chłodzenia 7,0l czego chcieć więcej? co do odpowietrzania to u mnie jest na chłodnicy taki dzyngielek ktorego sie wykreca i odpowietrza tym układ (prawie na rogu chłodnicy, u góry po stronie pasazera) Edytowane przez maestro-nieaktywny dnia 27-08-2007 12:07 |
|
|
eXte |
Dodany dnia 27-08-2007 12:37 |
Postów: 955 Data rejestracji: 28.01.2007 17:36 Skąd: - |
Jako ze teraz mamy lato to mozna spokojnie podczas jazdy zmostkować kostkę od termowłącznika tak aby wiatrak kręcił się cały czas |
szymon2216 |
Dodany dnia 27-08-2007 12:55 |
Postów: 19 Data rejestracji: 16.07.2007 13:41 Skąd: - |
No własnie się dziwiłem bo jezdziłem ostatnio renia 1.7 i ona jakas ospała była a u mnie sie wdepnie i bmw 2.0 ma powazne schody zeby mnie dogonic ,prawde mówiąc strasznie mi się podoba te autko nawet się zastanawiam nad wystartowaniem w wyscigach dla amatorów w Koszalinie 28 września braciszek mnie ostatnio cały czas namawia ale zobaczymy co z tego wyjdzie ,najpierw muszę usuną usterki paliwowe ,zawieszenie przód jest juz nowe
A co do czujnika to własnie mi go wymieniają więc dzisiaj albo jutro autko będe miał do odbioru Edytowane przez szymon2216 dnia 27-08-2007 13:10 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 220000km
|
|
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 27-08-2007 13:54 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
pamietaj tylko ze mostkując jak to Wally pisze, nawet po wylaczeniu silnika bedzie wentylator chodził = aku padniete |
|
|
__NEO__ |
Dodany dnia 27-08-2007 22:29 |
Postów: 546 Data rejestracji: 20.10.2005 16:09 Skąd: - |
Chyba, że kabelek ze słupa pociągnie i aku żyje
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 158115km
|
szymon2216 |
Dodany dnia 27-08-2007 23:02 |
Postów: 19 Data rejestracji: 16.07.2007 13:41 Skąd: - |
czujnik wymieniony kabelków nie muszę ciągnąc Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 220000km
|
|
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 28-08-2007 13:50 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
czyli temat zamkniety |
|
|
krzysiek056 |
Dodany dnia 23-09-2007 15:23 |
Postów: 199 Data rejestracji: 31.01.2007 21:50 Skąd: dolnośląskie Bolesławiec |
maestro napisał/a: j F3P pojemnosc 1794, wielopunktowy wtrysk (rzadko mozna spotkac F3P na wielopunkcie), max moc osiągana przy 5500obr/min, moment obrotowy 150Nm osiagany przy 2750obr/min, kolejnosc zapłonu 1-3-4-2, pojemnosc układu smarowania - 5,5l, układu chłodzenia 7,0l Coś mi tu śmierdzi Ja mam F3P na multi, i gdy zmieniałem płyn chłodniczy weszło dokładnie 3,8 litra. Przy opróżnianiu odpinałem dolny przewód chłodnicy, ięc blok był pusty... .:Autko rodziców: R19 1993 F3P sedan:.
.:Moje autko: R19 F3N L740 1995 hatchback:. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 141000km
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 23-09-2007 19:29 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
Nigdy nie wylejesz calego płynu w silnika. Temat zamykam. |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |