Menu główne
Forum
Klubowicze
ksx |
Dodany dnia 09-06-2005 14:11 |
Postów: 160 Data rejestracji: 15.03.2005 10:54 Skąd: - |
wstęp:
jeżdżę na gazie - paliwa mam zazwyczj niewiele. obecnie jest rezerwa. silnik na benzynie trochę się dławi czasami - mechanik poradził, żeby wlać preparat do czy szczenia wtrysków - może spróbuję. pytanie: jeśli mam rezerwę, to sobie pomyślałem, żeby zlać może tę resztę benzyny, co jest w zbiorniku - być może jakieś syfy się pozbierałypo a przez 12 lat nikt tego nie robił na pewno. zlać wszystko - wylać gdzieś w diabły i zalać świerzą benzynką. czy jest gdzieś korek ;-) jak to zrobić i czy się da KSX GG#: 490364 R19 '93, 1.8 sRT, F3P mono +LPG ----- fiat brava 1.2 16v 80KM +LPG Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 166666km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 09-06-2005 14:11 |
misiek |
Dodany dnia 09-06-2005 14:39 |
Postów: 101 Data rejestracji: 24.02.2005 17:19 Skąd: - |
Odkrec sobie korek od baku wloz wezyk.Wez ze soba jakas butelke albo cos do czego mozna wlac bezzynke i zlej paliwko do butelki.Stary sposob U mnie na osiedlu nie jednemu tak bezzynke smigneli z baku Tylko oczywiscie jak wsadzisz wezyk to musisz czyms zassac beznyne zeby zaczela leciec
Renault 19 Chamada 1990 C3J 1.4
|
|
|
Jaski |
Dodany dnia 09-06-2005 15:01 |
Postów: 2156 Data rejestracji: 21.01.2005 11:16 Skąd: śląskie Gliwice |
hmm myslisz ze to wina benzyny ze sie dlawi moze filtr paliwa brudny, filtr powietrza, albo masz jej zamalo w baku i dlatgo sie tak dzieje
Number 11 Of Renault 19 Klubu
Party Squad - Members Squad Moje auto: Laguna II 1.9 Dci & Movano 2.5 Dci, diesel, 195000km
|
|
|
ksx |
Dodany dnia 09-06-2005 15:44 |
Postów: 160 Data rejestracji: 15.03.2005 10:54 Skąd: - |
filtr powietrza nowy. tak samo dzieje się jak wleję czasem benzyny za 50zł. co do filtru paliwa - to nie mam pojęcia.
co do zaciągania wężykiem - myślę, że spuszczenie paliwa jakimś korkiem od spodu byłoby skuteczniejsze jeśli chodzi o ew. syfy w paliwie... KSX GG#: 490364 R19 '93, 1.8 sRT, F3P mono +LPG ----- fiat brava 1.2 16v 80KM +LPG Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 166666km
|
|
|
Jaski |
Dodany dnia 09-06-2005 15:50 |
Postów: 2156 Data rejestracji: 21.01.2005 11:16 Skąd: śląskie Gliwice |
ale zbiornik benzyny nie ma chyba zadnego korka spustowego...
Number 11 Of Renault 19 Klubu
Party Squad - Members Squad Moje auto: Laguna II 1.9 Dci & Movano 2.5 Dci, diesel, 195000km
|
|
|
ksx |
Dodany dnia 09-06-2005 15:56 |
Postów: 160 Data rejestracji: 15.03.2005 10:54 Skąd: - |
tak myślałem
KSX GG#: 490364 R19 '93, 1.8 sRT, F3P mono +LPG ----- fiat brava 1.2 16v 80KM +LPG Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 166666km
|
|
|
Botmaster_P |
Dodany dnia 09-06-2005 19:08 |
Postów: 4 Data rejestracji: 08.06.2005 00:10 Skąd: - |
Proponuję sprawdzenie filtra paliwa, na twoim miejscu od tego bym zaczął. Istnieje jeszcze możliwość złego wyregulowania silnika, możliwe że po długiej jeźdźie na gazie mogło sie pomieszać coś w ustawieniach zaworów ,ale raczej to mało prawdopodobne. W telewizji kiedyś oglądałem wypowiedź jakiegoś speca od instalacji gazowych, mówił o tym że kiedy ludzie zakładają sobie gaz często zdarza się tak, że zapominają wogóle zalewać bak bęzyną i często jeżdżą tak, że pompa ledwo zanurzona jest w paliwie. Skutek jest tego taki, że na siateczkach które znajdują się przy pompie tworzy sie jakiś osad czy jakaś flora bakteryjan czy coś tam i przytyka sitko. Efekt tego taki że jeżdzić nie można. Istnieje jeszcze trzecia możliwość tylko nie wiem czy to Ci sie dzieje przy jeździe tylko na benzynie czy też przy przełączaniu z B na G bo wtedy jest tak że silnik ma za dużo mieszanki i nie daje rady tego przepalić. Ja miałem takie cuda w 11 z silnikiem F3N i wystarczyła regulacja gazu. Reasumując ja stawiam na filtr paliwa. Pozdrawiam. |
|
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 09-06-2005 22:17 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
Filtr filtrem lecz jeżeli jak piszesz jeżdzisz na minimalnej ilości paliwa a do tego nie masz odłaczanej pompy podczas jazdy na LPG to mogleś wykończyć własnie pompe ktora straciła cisnienie i jeżeli filtr nie pomoże to polecam sprawdzić cisnienie i wydajnosc pompy . Warto raz na jakiś czas przegnac auto na benzynie jakies 50 km żeby odmulić cały układ wtryskowy .Wtryskiwacz to zawór elektromagnetyczny i też może się zacinac gdy jest długo nie uzywany . |
ksx |
Dodany dnia 10-06-2005 07:29 |
Postów: 160 Data rejestracji: 15.03.2005 10:54 Skąd: - |
Maciej R21N R19 F126 napisał(a): Filtr filtrem lecz jeżeli jak piszesz jeżdzisz na minimalnej ilości paliwa a do tego nie masz odłaczanej pompy podczas jazdy na LPG ... gaz w tym aucie mam od 2 miesięcy (tyle czasu pompa chodzi w "niewielkiej ilości" paliwa. "niewielka ilość" to taka, że niedługo po tym (np. ~3 dni) jak zapali się rezerwa, dotankowuję za 50 zł (kilkanaście litrów) na Orlenie. ilość benzyny w zbiorniku waha się zatem w okolicach 20l-5l. zapalam zawsze na benzynie i pierwsze 2 km tez staram się robić na benzynie. dodam jeszcze, że w taki sam sposób od 3 lat użytkuję citroena ax 1.4 mono - wtrysk prawdopodobnie podobnego typu co r19 i tam takich problemów nie ma. KSX GG#: 490364 R19 '93, 1.8 sRT, F3P mono +LPG ----- fiat brava 1.2 16v 80KM +LPG Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 166666km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |