Menu główne
Forum
Klubowicze
takeoff |
Dodany dnia 12-09-2007 14:49 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
Witam.
Klepie mi silnik i zre olej. mam w zwiazku z tym pytan pare. Da sie chałupniczo to naprawic? Da sie zdjac miske olejową bez wyciagania silnika? Chcialbym po zdjeciu michy i glowicy wyjac korbowody z tlokami. Przy okazji sprawdzenia co stuka mini remoncik w postaci nowych pierscieni ,uszczelniaczy zaworow i pewnie panewek. Da sie to wykonac nie majac fachowej wiedzy i bez wyciagania silnika? Jesli ktos ma fotki spodu otwartego silnika to bylbym wdzieczny Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
renault19.pl | Dodany dnia 12-09-2007 14:49 |
takeoff |
Dodany dnia 13-09-2007 16:19 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
Ponawiam pytanie.
Naprawde nikt nic niepomoze Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
Maciej_R21 |
Dodany dnia 13-09-2007 18:21 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
To stratas czasu i nerwów. Daję ci słowo ze przy tak daleko posunietych pracach , wyjecie silnika to jak zbawienie. Jezeli panewki to takze głowne a jezeli glowne to trzeba odkrecic wał zeby wyjac wał trzeba odkrecic kolo zamachowe i jak to zrobisz z zalozonym silnikiem ? Babranie sie z głowica przy wciaz zgietych plecach tez ci sie nie bedzie podobało. Kombinacje pod miska z kanału albo co gorsza leząc na ziemii to tez nic miłego. A tak wyciagasz silnik na stół i masz wszystko jak na tacy. Mozna wszystko dokaldnie wyczyscic obejrzec i odkrecić. |
takeoff |
Dodany dnia 13-09-2007 21:01 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
problem w tym ze nie mam warunkow na wlasciwe podejscie do tematu oraz na wyjecie silnika.
A niebardzo mam kase na mechanikow (paprakow) u nas. Ile taka przyjemnosc powinna szacunkowo kosztowac? co moze stukac? stuka w zasadzie tylko na zimnym silniku i to niezawory Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
GrzesiekLca |
Dodany dnia 13-09-2007 21:15 |
Postów: 4134 Data rejestracji: 21.01.2006 13:55 Skąd: dolnośląskie Legnica |
W L-cy koszt wyjęcia i włożenia silnika to min.200zł. W którym miejscu Ci stuka?
VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V
Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
|
pomarancz |
Dodany dnia 13-09-2007 22:06 |
Postów: 1293 Data rejestracji: 06.07.2005 18:47 Skąd: lubuskie Szprotawa |
stukac moze wtrysk, bierze olej prawdopodobie przez pierscienie(mialem podobnie)
The best way of life is cabrio drive
Moje auto: Twingo Expression 03´, benzyna, 112000km
|
takeoff |
Dodany dnia 14-09-2007 10:18 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
Gdzie stuka? Nie umie namierzyć :/
Stuka na zimnym przy przyśpieszaniu. Na wolnych jest ok. Wtrysk odpada bo na LPG jest to samo. Caly problem jest w tym ze w moich okolicach nie mam poleconego mechanika a ci co ich znam? hum... nigdy więcej. Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
Maciej_R21 |
Dodany dnia 14-09-2007 12:35 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
Panewki ci slukaja i to prawdopodobnie głowne wiec wał do wyjecia a to juz sie wiaze z wyjeciem silnika. Mozna to zrobic w zasadzie na parkingu. Troche krecenia a potem potęzna rura 3 kumpli , dwa lancuchy i silnik wyciagniesz . |
takeoff |
Dodany dnia 14-09-2007 14:02 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
Panewki glowne? :/ Liczylem na korbowod.
glowne mogą stukać przy obciążonym silniku? Chcialem nieruszac walu a zdjac miske i glowice poczym wyjac tloki i zmienic pierscienie i panewki tlokowe. Panewek glownych niechcialem ruszac. tyle teorii. Edit. Jeszcze jedno. Silnik ze skrzynia trzeba wyciagac? ile to wazy? Nie mam wyciagarki :/ Edytowane przez takeoff dnia 14-09-2007 14:08 Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
krzysiek056 |
Dodany dnia 23-09-2007 15:17 |
Postów: 199 Data rejestracji: 31.01.2007 21:50 Skąd: dolnośląskie Bolesławiec |
Nie wiem jak to w F3P, ale to mogą stukać hydrauliczne "kasatory" luzu zaworowego. Niestety nie wiem czy nasze silniki to posiadają
.:Autko rodziców: R19 1993 F3P sedan:.
.:Moje autko: R19 F3N L740 1995 hatchback:. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 141000km
|
bienio |
Dodany dnia 23-09-2007 17:17 |
Postów: 971 Data rejestracji: 30.07.2006 22:44 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
chyba nie ma f3p napewno w f3nie nie ma tam sie plytkami reguluje luzytakie cos wystepuje w vwitpa i 16v Moje auto: MItsubishi GALANT EA5A 2,5 V6+ LPG:), benzyna+LPG, 259000km
|
takeoff |
Dodany dnia 23-09-2007 18:05 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
dokladnie.F3P ma płytki do luzów.
A klepie napewn dół silnika mi :/ Zaczynam sie zastanawiać co lepiej. Naprawiać silnik czy kupić F7P i przeszczep? Tylko musialbym trafić jakąś 16 po dachowaniu albo w dupe waloną Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
krzysiek056 |
Dodany dnia 30-09-2007 20:33 |
Postów: 199 Data rejestracji: 31.01.2007 21:50 Skąd: dolnośląskie Bolesławiec |
a skąd będziesz wiedział czy f7pek nie był kręcony do 6000-7000 rpm
.:Autko rodziców: R19 1993 F3P sedan:.
.:Moje autko: R19 F3N L740 1995 hatchback:. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 141000km
|
takeoff |
Dodany dnia 02-10-2007 19:56 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
niebede wiedzial.
planowalbym remoncik na spokojnie. moj f3p jeszcze pozipie z pol roku Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |