Menu główne
Forum
Klubowicze
oriikriss |
Dodany dnia 20-11-2009 19:58 |
Postów: 360 Data rejestracji: 23.06.2009 01:13 Skąd: łódzkie Tomaszów Mazowiecki |
hej. nie chce zaczynac nowego tematu dla czujnika wiec sie dołacze. Co jest przyczyna, ze swieci mi sie kontrolka czrwona ta przy wskazniku tempertury silnika Ale temperatura jest w normie. czały czas normalnie było i temperatura jest ok, a zapaliła sie ta lampka(ona chyba jest od przegrzania silnika) ale ani płyn nie wywalił z chłodnicy i jak mówiłem temperature pokazuje ok. a i jesli to pomoze to jak jechałem to na chwile zgasła ale znów sie zapaliła.
Masz doła
To go zakop Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 184245km
|
renault19.pl | Dodany dnia 20-11-2009 19:58 |
maestro |
Dodany dnia 20-11-2009 20:12 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Czujnik od wskazówki z głowicy do wymiany.
Edytowane przez maestro dnia 20-11-2009 20:12 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
oriikriss |
Dodany dnia 20-11-2009 20:36 |
Postów: 360 Data rejestracji: 23.06.2009 01:13 Skąd: łódzkie Tomaszów Mazowiecki |
ok dzieki. a mozesz mi powiedziec czemu tempereture pokazuje ok, a tamto sie swieci to tak z czystej ciekawosci
Masz doła
To go zakop Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 184245km
|
maestro |
Dodany dnia 20-11-2009 20:43 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
To już Ci powiedziałem - czujnik do wymiany Nie jestem czujnikiem ani w nim nie siedze żeby odpowiedzieć Ci jaśniej na to pytanie Ale zawsze możesz go zapytać dlaczego tak robi
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
mundek52 |
Dodany dnia 10-07-2010 13:26 |
Postów: 43 Data rejestracji: 23.11.2008 16:21 Skąd: - |
Witam .Mój problem polega na tym że jak wcisne sprzęgło puszcze pedał gazu silnik schodzi na wolne obroty i gaśnie jest to na Pb i gaże . Krokowy silniczek czyściłem i wymieniałem z innych aut i jest tak samo. przewody od krokowca sprawdzałem czy są
przejścia komputer zmieniałem na inny jest tak samo.A jak odepne kostkie od czujnika podcisnienia to na gazie jest dobrze i gaśnie. a na bezynie wtedy nie chce pracowac. nie wiem co mógłbym jeszcze zrobić żeby nie gasł. może ktoś ma jakś pomys. pozdrawiam. mundek
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 200000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 10-07-2010 20:44 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Na benzynie bez podpiętego czujnika podciśnienia auto nie bedzie pracować. Na gazie nie jest to tak istotne.
Silnik po wysprzęgleniu wpada na 500 obr i gaśnie czy jak to wygląda? Bo to ważne. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
mundek52 |
Dodany dnia 11-07-2010 11:26 |
Postów: 43 Data rejestracji: 23.11.2008 16:21 Skąd: - |
tak po wysprzęgleniu na 500 obr i niżej ale jak schodzi z wysokich obr. I dzieje się to na gazie i na Pb. a jak odepne to to na gazie nie nie gaśnie. wiem ze na Pb nie będzie pracować.
mundek
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 200000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 11-07-2010 12:27 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
mi to wygląda na typowy zabrudzony styk w krokowym. nie nadąża z reakcją i spada za nisko a potem już nie daje rady podciągnąć. jak masz możliwość to podmienić mapa.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
mundek52 |
Dodany dnia 11-07-2010 20:05 |
Postów: 43 Data rejestracji: 23.11.2008 16:21 Skąd: - |
może masz racje ale ja wymieniałem już trzy krokowce i mój wkladałem do innego auta i tam było dobrze u mnie bez zmian. przy jednym podgełem nawet te styki żeby szybciej się zwierały i było tak samo. może zrobic jakąś kontrolkie kiedy one się zwieraja. no będę walczył . Ale dzięki. napisze jak coś.
mundek
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 200000km
|
|
|
piomazi |
Dodany dnia 20-10-2010 11:43 |
Postów: 160 Data rejestracji: 01.05.2009 12:13 Skąd: śląskie Wisła |
Wymieniłem uszczelkę pod głowicą. ( wyciek oleju na zewn.) Złożyłem silnik. Wszystko OK tylko na biegu jałowym mam ciągle 1500 obr. na benz. i gazie nawet jak silnik się zagrzeje obroty nie spadają.
Gdy zdejmę osłonę filtra powietrza i odsłonię wtrysk to wtrysk mocno szumi , raczej skwierczy jakby smażyli frytki. Takiego głośnego odgłosu jeszcze nigdy nie było. Czy ktoś coś kojarzy ? Będę oczywiście sprawdzał sobie czujniki temp. itd, ale może już ktoś coś kojarzy ? Próbowałem regulować obroty biegu jałowego na siłowniku. Odłączyłem jego kostkę. Obroty miałem ponad 4000. Śrubkę siłownika wkręciłem na max. żeby osiągnąć żądane 3000 obr. Ale po podłączeniu silnik dalej chodzi 1500 obr na biegu jałowym Edytowane przez piomazi dnia 20-10-2010 13:43 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 310000km
|
Krzychup |
Dodany dnia 20-10-2010 13:43 |
Postów: 4472 Data rejestracji: 10.03.2005 22:32 Skąd: wielkopolskie Poznań |
Sprawdź, czy masz podpięte wszystkie wężyki, lub któryś nie pękł! Do tego sprawdź trójniki, czy jeszcze są całe. Schematy w temacie z EGR. -> FAQ.
Moje auto: Honda Civic, benzyna+LPG, 200000km
|
piomazi |
Dodany dnia 20-10-2010 13:59 |
Postów: 160 Data rejestracji: 01.05.2009 12:13 Skąd: śląskie Wisła |
Skoro wspomniałeś coś o trójnika to coś mi w głowie zajaśniało. Oryginalny różowy trójnik co jest między wtryskiem a głowicą, który łączy jakby układ węży EGR i odmę ma dyszę w kierunku odmy. Zdjąłem teraz z niego stwarniałę stare przewody i teraz widzę dyszę. A ja włożyłem nowy zwykły z pełnym przelotem
Zamontuję stary trójnik i dam znać. Treść dodana dnia 20-10-2010 16:02: Taaaak , to wina trójnika! Dałem stary z dyszą i obroty znów wróciły do normy. Zdjęcie trójnika z widoczną dyszą. Edytowane przez piomazi dnia 26-10-2010 22:22 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 310000km
|
maestro |
Dodany dnia 20-10-2010 17:05 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
A jak pisałem że nie da sie włozyć zwyklego bo kazde przyłącze jest kalibrowane to sie smiali.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kyzer |
Dodany dnia 08-02-2011 18:59 |
Postów: 93 Data rejestracji: 12.02.2009 12:40 Skąd: - |
Witajcie! Mam problem z jałowymi obrotami, nie zejdą poniżej 1500 no i zaczytam lekturę na forum Ktoś się zorientował co z napięciami na kostkach czujników temp? Czemu zamiast 5v jest 2,5 albo 2,5 z groszem i czy jest to istotne? Pozdrawiam Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 170000km
|
Krzychup |
Dodany dnia 09-02-2011 18:05 |
Postów: 4472 Data rejestracji: 10.03.2005 22:32 Skąd: wielkopolskie Poznań |
Za wolne obroty odpowiada siłownik wolnych obrotów, który sterowany jest (przez komputer) czujnikiem temperatury. Najlepiej zmierz jaką ma oporność czujnik przy nagrzanym silniku. opór: 2 000 - 3 000 omów / 20 °C
opór: 200 - 300 omów / 90 °C Moje auto: Honda Civic, benzyna+LPG, 200000km
|
prymus0786 |
Dodany dnia 15-03-2011 21:18 |
Postów: 15 Data rejestracji: 14.03.2010 18:41 Skąd: - |
witam. powiem tak. próbowałem na temat obrotów ustawić tak jak ładnie opisujecie. pochwalić was muszę że nawet ładnie jest to opisane. ale jak u mnie ustawie po odpięciu silnika krokowego to renata sama s powrotem dopasowuje obroty do przedziału tak jaka było wcześniej na poziomie od około 600 do 750 obrotów nie da więcej ani mniej. mimo kombinowania z silnikiem krokowym nic to nie daje. myślę że za obroty odpowiada komputer. co wy o tym myślicie?
prymus0786
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 231000km
|
Grzegorz025 |
Dodany dnia 09-04-2012 10:17 |
Postów: 35 Data rejestracji: 15.05.2010 10:15 Skąd: - |
kolego są dwie przyczyny sprawdź połączenie czujnika temperatury w kolektorze i sprawdź przewód łączący wtryskiwacz z map sensorem. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 220768km
|
|
|
makler |
Dodany dnia 27-04-2012 20:24 |
Postów: 3 Data rejestracji: 23.01.2012 10:53 Skąd: - |
witam mam taki problem nie działa mi wskaznik tęperatury raz pokazuje a za chwile pokazuje mi zero wymieniłem czujnik tęperetury ale dalej to samo prosze o pomoc Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 154451km
|
|
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 29-04-2012 20:09 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Sprawdź połączenia przewodów i sam wskaźnik temperatury w zegarach.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
tofel3 |
Dodany dnia 24-12-2012 07:16 |
Postów: 139 Data rejestracji: 18.09.2012 18:59 Skąd: mazowieckie Józefów k/Otwocka |
To może być tak że czujnik odpowiada za ssanie ? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 198500km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |