Menu główne
Forum
Klubowicze
arkastynka |
Dodany dnia 04-10-2007 11:17 |
Postów: 7 Data rejestracji: 04.10.2007 10:44 Skąd: - |
Witamy wszystkich bardzo serdecznie rok temu kupiłem renie bogato wyposażoną między innymi Klima webastor30; jednak ciekło z silnika. Postanowiłem coś z tym zrobić więc oddałem go w ręce znajomego mechanika wymienił uszczelkę pod głowicą, uszczelniacz przy pompie oleju, uszczelniacz wału korbowego (nowe kompletne sprzęgło Luk) i prawie silnik przestał ciec jednak zauważyłem, że w okolicy szpilek korektora wydechowego silnik poci się. Chciałbym poznać przyczynę. Jednak największy problem po tym remoncie pojawił się ze spalaniem stukowym, które pojawia się przy niskich obrotach na wysokim biegu, silniku rozgrzanym benzyna 95 oktan natomiast przy 98 jest OK. Odziwo samochodzik nie bierze oleju i mało pali jednak podczas spalania stukowego wyczuwalny jest spadek mocy. Pomórzcie proszę bo nikt z mechaników nie chce mi powiedzieć co to jest a tym bardziej się tym zająć, uważają że zawory są OK. chociaż nie chcą do nich zaglądnąć. Szukam również mechanika który potrafi wyregulować zawory (regulacja płytkowa). POMOCY |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 04-10-2007 11:17 |
sas260 |
Dodany dnia 04-10-2007 14:07 |
Postów: 249 Data rejestracji: 10.09.2005 13:49 Skąd: mazowieckie Radom |
to ze na 98 nie ma spalania stukowego to normalne bo ta benzya ma wiecej oktanow , tak samo na gazie nie bedziesz mial spalania stukowego . mi to wyglada na to ze masz za duza kompresje i dlatego masz spalanie stukowe , poprostu 1 tłok nie ma siły doprowadzic drugiego 3 tłoka do samej gory cylindra i nie ma pelnego zakresu pracy . sprawdz kompresje i sprawdz w katalogu czy masz dobra. mozliwe ze ten twoj mechanik za bardzo ci uszczelnil silnik
Usługi budowlane
Tel kont. 0508614098 gg : 5973219 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 190202km
|
arkastynka |
Dodany dnia 04-10-2007 16:34 |
Postów: 7 Data rejestracji: 04.10.2007 10:44 Skąd: - |
sprawdzałem ciśnienie ale u jednego mechanika były różne np. jednym 8 barów. Pojechałem do kumpla też mechanika i powiedział, że ciśnienie sprawdza się na wciśniętym pedale gazu i okazało się,że na każdym było po 14 barów czyli OK. Które sprawdzenie było żetelne? |
|
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 04-10-2007 20:52 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
pisze to po raz kolejny ale czemu by nie wykrecamy swiece, na wszelki wypadek odłączamy moduł/cewke zapłonową, wkładamy urządzenie pomiarowe w miejsce swiecy, druga osoba w kabinie wciska gaz w podłoge i probuje odpalic, tak aby byly okolo 3 zakrecenia rozrusznikiem, nie bac sie jesli uslyszycie ze rozrusznik ledwo kreci. tak ma byc. i tak na kazdy cylindrze. 14 to sporo, ale wedlug mnie jest ok |
|
|
Krzychup |
Dodany dnia 04-10-2007 22:03 |
Postów: 4472 Data rejestracji: 10.03.2005 22:32 Skąd: wielkopolskie Poznań |
Polecam jeszcze poczytać temat Stopień sprężania, ciśnienie w cylindrze
Moje auto: Honda Civic, benzyna+LPG, 200000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |