Menu główne
Forum
Klubowicze
arturo |
Dodany dnia 05-10-2007 14:17 |
Postów: 4 Data rejestracji: 05.10.2007 13:56 Skąd: - |
czy jeżeli rozsypałem silnik B53Y i chcę kupic drugi z osprzętem to czy musi być z tym samym oznaczeniem? |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 05-10-2007 14:17 |
Haziaj |
Dodany dnia 05-10-2007 14:34 |
Postów: 560 Data rejestracji: 09.01.2007 21:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Kętrzyn |
B53Y to nie jest oznaczenie silnika tylko typ handlowy zerzniety z humeru nadwozia. Ten typ nadwozia oznacza, ze masz w aucie silnik 1.8 F3P na jednopunktowym wtrysku 88 konikow.
Średnie spalanie --> R19 Chamade F3N-L740 ( L53B ) z 29 grudnia 1992 r. w wersji RT Moja pani: Galeria R19 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 210000km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 05-10-2007 15:38 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
silniki F3P (88-113KM) mogą byc stosowane zamiennie (mono i wielopunkt) tak samo silniki F3N (73-90KM) jedyną modyfikacją mogą być dodatkowe czujniki i/lub zmiana komputera Czyli jesli kupowac silnik to albo taki sam, albo z calym osprzetem |
|
|
arturo |
Dodany dnia 05-10-2007 15:52 |
Postów: 4 Data rejestracji: 05.10.2007 13:56 Skąd: - |
a co powiesz o danych silnika S3NL740 |
|
|
takeoff |
Dodany dnia 05-10-2007 16:05 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
maestro napisał/a: silniki F3P (88-113KM) mogą byc stosowane zamiennie (mono i wielopunkt) tak samo silniki F3N (73-90KM) jedyną modyfikacją mogą być dodatkowe czujniki i/lub zmiana komputera Czyli jesli kupowac silnik to albo taki sam, albo z calym osprzetem a skrzynia jest tasama w multi i mono F3P? Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
arturo |
Dodany dnia 05-10-2007 16:22 |
Postów: 4 Data rejestracji: 05.10.2007 13:56 Skąd: - |
nie mam pojęcia |
|
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 05-10-2007 16:43 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
F3N mono to najtrwalsza jednostka w renault 19
moc 73-75 KM przy pojemnosci 1721cm jest wystarczająca. silnik nie jest wysilony przez co pojezdzi baaardzo długo, spalanie 6-6,5 trasa, miasto 9 ( Pb ) jesli chodzi o F3N na wielopunktowym wtrysku to jak dla mnie to silnik lekko porażka, pali jak smok no i te 90KM... wolałbym F3P na mono moc ta sama TakeOff napisał/a: maestro napisał/a: silniki F3P (88-113KM) mogą byc stosowane zamiennie (mono i wielopunkt) tak samo silniki F3N (73-90KM) jedyną modyfikacją mogą być dodatkowe czujniki i/lub zmiana komputera Czyli jesli kupowac silnik to albo taki sam, albo z calym osprzetem a skrzynia jest tasama w multi i mono F3P? napewno bedzie pasować, jedynie przełożenia inne mogą byc ale czy to waazne? Edytowane przez maestro-nieaktywny dnia 05-10-2007 16:49 |
|
|
arturo |
Dodany dnia 05-10-2007 17:05 |
Postów: 4 Data rejestracji: 05.10.2007 13:56 Skąd: - |
Reasumując Miałem silnik F3P 1794cm jednopunktowy - jaki silnik mogę teraz włożyć w to miejsce bo już się pogubiłem? poza tym nie ma aż tak dużego wyboru u sprzedających. Poleć mi coś sęsownego podając nazwy które są na silnikach żebym napewno kupił to co trzeba. Jak jej nie zrobię to zostanie mi jeździć fordem escortem a tego bym nie chciał. Nie ma to jak wygodna Renetka. |
|
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 05-10-2007 17:09 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
miałes silnik F3P 1794 jednopunkt (dokładnie moze byc F3P 700/704 i tak dalej) ale to chyba nie ma znaczenia. najprosciej jak dostaniesz gdzies identyczny silnik - to najlepsze rozwiazanie, poza tym mozesz wlozyc kazdy silnik ale najlepiej taki jaki byl, wtedy praktycznie plug&play i działa |
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |