12 Maja 2024 05:58:46
Zdjęcia użytkowników
Dann traker86
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Szarpie na PB na gazie chodzi dobrze 
darekw11
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2007 18:21
Awatar


Postów: 3

Data rejestracji: 10.06.2007 21:36
Skąd: -

Mam problem ze swoją R-19 silnik 1,8 mono wtrysk bosch, zagazowana. Na gazie chodzi dobrze natomiast na PB na biegu jałowym chodzi w miarę właściwie, przy przyspieszaniu szarpie okropnie i dusi jak by brakowało paliwa. Zdiagnozowałem wszystkie czujniki ,wskazania w normie, pompa paliwowa też sprwadzona, ręce opadają .
Na biegu jałowym ma trochę mniejsze obroty i potrafi czasami zgasnąć. Instalacja gazowa I generacji bez krokowca, po przełączeniu na PB sonda lambda jest odłączana przez przekażnik, próbowałem także odłączenia aku, ale nic to nie pomogło, na forum jak dotychczas nie znalazłem rozwiazania mojego problemu.
Pomocy!
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 14-10-2007 18:21
Awatar
GrzesiekLca
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2007 19:03
Awatar


Postów: 4134

Data rejestracji: 21.01.2006 13:55
Skąd: dolnośląskie
Legnica

Wymień filtr paliwa,może pomoże.Poza tym nie ten działSmile2

VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V

Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
 
darekw11
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2007 19:55
Awatar


Postów: 3

Data rejestracji: 10.06.2007 21:36
Skąd: -

Tak to mój błąd co do działu, silnik to F3P, filtr nowy.
 
GrzesiekLca
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2007 21:32
Awatar


Postów: 4134

Data rejestracji: 21.01.2006 13:55
Skąd: dolnośląskie
Legnica

po przełączeniu na PB sonda lambda jest odłączana przez przekażnik,


Cooo?Shock

VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V

Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
 
maestro-nieaktywny
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2007 21:38
Awatar


Postów: 11769

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: -

nie no zszokowałem sie zwyczajnie

jak Ci moze sonde odłączać? jedź do elektryka albo mechaniora zeby CI to zrobił najpierw zeby na PB chodził bo inaczej to daleko i długo nie pojezdzisz!
 
Maciej_R21
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2007 23:02
Awatar


Postów: 2996

Data rejestracji: 05.02.2005 17:09
Skąd: śląskie
Pszczyna

Po przejsciu na LPG !! Sonda może byc odłaczona , a ze jest to pierwsza generacja to po przejsciu na LPG sonda powinna byc odłaczona a zamiast niej powinien sie właczac emulator sondy lambda ktory bedzie podawal sygnał do sterownika wtrysku. Po powrocie na PB sonda zostaje podlaczona ponownie do sterownika zamiast emulatora. Sprawdz wezyk od czujnika podcisnienia i sam czujnik podcisnienia. I uzywaj samochodu na PB przynajmniej kilka minut albo kilka km dziennie bo to jest podstawowe zasilanie silnika . LPG to alternatywa.
 
maestro-nieaktywny
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2007 23:29
Awatar


Postów: 11769

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: -

moze nie jasno sie wyraziłem ale własnie to napisałem - jak moze wylaczac sonde na PB :/

mam znajomego, ma nubire, od dwoch czy trzech miesiecy silnik nie poczuł benzyny :/ masakra
 
GrzesiekLca
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2007 23:34
Awatar


Postów: 4134

Data rejestracji: 21.01.2006 13:55
Skąd: dolnośląskie
Legnica

a ze jest to pierwsza generacja to po przejsciu na LPG sonda powinna byc odłaczona


Dlaczego?

VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V

Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
 
LooKaTy
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 15-10-2007 01:01
Awatar


Postów: 231

Data rejestracji: 04.06.2006 23:57
Skąd: małopolskie
Kraków

m@estro napisał/a:
moze nie jasno sie wyraziłem ale własnie to napisałem - jak moze wylaczac sonde na PB :/

mam znajomego, ma nubire, od dwoch czy trzech miesiecy silnik nie poczuł benzyny :/ masakra


Moją poprzednia R przejechała tylko na LPG jakieś 120tyś. Zawsze <nawet przy -25*C> była odpalana na LPG, zero jakichkolwiek oznak dodatkowego zużycia. No może jedna, czyli uszczelka pod głowicą, ale to raczej następstwo przegrzania silnika.


Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 232000km
 
darekw11
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 15-10-2007 18:44
Awatar


Postów: 3

Data rejestracji: 10.06.2007 21:36
Skąd: -

Dokładnie tak jak napisał Maciej R 21, wężyki wszystkie sprawdzone, zauważyłem ze po odłączeniu właśnie wężyka od czujnika podciśnienia oraz zaworu oczyszczania par paliwa idzie lepiej jadnak tylko przy powolnym wciskaniu pedału gazu. Eksperymentowałem na przemian raz jeden wężyk raz drugi i razem obydwa i stwierdzam ze przy odłączonych obojgu jest lepiej, i jeszcze jedno nie stwierdziłem aby zawór oczyszczania par paliwa był otwierany, nie stwierdziłem aby było kiedykolwiek podawane napiecie na zawór, sprawdziłem go podając napięcie jest sprawny, okablowanie też. Myślę że to bedzie wina kompa. Co o tym sądzicie?
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: