Menu główne
Forum
Klubowicze
darekw11 |
Dodany dnia 14-10-2007 18:21 |
Postów: 3 Data rejestracji: 10.06.2007 21:36 Skąd: - |
Mam problem ze swoją R-19 silnik 1,8 mono wtrysk bosch, zagazowana. Na gazie chodzi dobrze natomiast na PB na biegu jałowym chodzi w miarę właściwie, przy przyspieszaniu szarpie okropnie i dusi jak by brakowało paliwa. Zdiagnozowałem wszystkie czujniki ,wskazania w normie, pompa paliwowa też sprwadzona, ręce opadają . Na biegu jałowym ma trochę mniejsze obroty i potrafi czasami zgasnąć. Instalacja gazowa I generacji bez krokowca, po przełączeniu na PB sonda lambda jest odłączana przez przekażnik, próbowałem także odłączenia aku, ale nic to nie pomogło, na forum jak dotychczas nie znalazłem rozwiazania mojego problemu. Pomocy! |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 14-10-2007 18:21 |
GrzesiekLca |
Dodany dnia 14-10-2007 19:03 |
Postów: 4134 Data rejestracji: 21.01.2006 13:55 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Wymień filtr paliwa,może pomoże.Poza tym nie ten dział
VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V
Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
|
darekw11 |
Dodany dnia 14-10-2007 19:55 |
Postów: 3 Data rejestracji: 10.06.2007 21:36 Skąd: - |
Tak to mój błąd co do działu, silnik to F3P, filtr nowy. |
|
|
GrzesiekLca |
Dodany dnia 14-10-2007 21:32 |
Postów: 4134 Data rejestracji: 21.01.2006 13:55 Skąd: dolnośląskie Legnica |
po przełączeniu na PB sonda lambda jest odłączana przez przekażnik, Cooo VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V
Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 14-10-2007 21:38 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
nie no zszokowałem sie zwyczajnie jak Ci moze sonde odłączać? jedź do elektryka albo mechaniora zeby CI to zrobił najpierw zeby na PB chodził bo inaczej to daleko i długo nie pojezdzisz! |
|
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 14-10-2007 23:02 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
Po przejsciu na LPG Sonda może byc odłaczona , a ze jest to pierwsza generacja to po przejsciu na LPG sonda powinna byc odłaczona a zamiast niej powinien sie właczac emulator sondy lambda ktory bedzie podawal sygnał do sterownika wtrysku. Po powrocie na PB sonda zostaje podlaczona ponownie do sterownika zamiast emulatora. Sprawdz wezyk od czujnika podcisnienia i sam czujnik podcisnienia. I uzywaj samochodu na PB przynajmniej kilka minut albo kilka km dziennie bo to jest podstawowe zasilanie silnika . LPG to alternatywa. |
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 14-10-2007 23:29 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
moze nie jasno sie wyraziłem ale własnie to napisałem - jak moze wylaczac sonde na PB :/ mam znajomego, ma nubire, od dwoch czy trzech miesiecy silnik nie poczuł benzyny :/ masakra |
|
|
GrzesiekLca |
Dodany dnia 14-10-2007 23:34 |
Postów: 4134 Data rejestracji: 21.01.2006 13:55 Skąd: dolnośląskie Legnica |
a ze jest to pierwsza generacja to po przejsciu na LPG sonda powinna byc odłaczona Dlaczego VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V
Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
|
LooKaTy |
Dodany dnia 15-10-2007 01:01 |
Postów: 231 Data rejestracji: 04.06.2006 23:57 Skąd: małopolskie Kraków |
m@estro napisał/a: moze nie jasno sie wyraziłem ale własnie to napisałem - jak moze wylaczac sonde na PB :/ mam znajomego, ma nubire, od dwoch czy trzech miesiecy silnik nie poczuł benzyny :/ masakra Moją poprzednia R przejechała tylko na LPG jakieś 120tyś. Zawsze <nawet przy -25*C> była odpalana na LPG, zero jakichkolwiek oznak dodatkowego zużycia. No może jedna, czyli uszczelka pod głowicą, ale to raczej następstwo przegrzania silnika. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 232000km
|
darekw11 |
Dodany dnia 15-10-2007 18:44 |
Postów: 3 Data rejestracji: 10.06.2007 21:36 Skąd: - |
Dokładnie tak jak napisał Maciej R 21, wężyki wszystkie sprawdzone, zauważyłem ze po odłączeniu właśnie wężyka od czujnika podciśnienia oraz zaworu oczyszczania par paliwa idzie lepiej jadnak tylko przy powolnym wciskaniu pedału gazu. Eksperymentowałem na przemian raz jeden wężyk raz drugi i razem obydwa i stwierdzam ze przy odłączonych obojgu jest lepiej, i jeszcze jedno nie stwierdziłem aby zawór oczyszczania par paliwa był otwierany, nie stwierdziłem aby było kiedykolwiek podawane napiecie na zawór, sprawdziłem go podając napięcie jest sprawny, okablowanie też. Myślę że to bedzie wina kompa. Co o tym sądzicie? |
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |