Menu główne
Forum
Klubowicze
Brzozak |
Dodany dnia 23-10-2007 20:10 |
Postów: 503 Data rejestracji: 29.05.2006 21:07 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Koszt w normie, ale osoba która będzie to diagnozowała powinna się znać na rzeczy. Dobra interpretacja otrzymanych wyników to podstawa.
Była Renata, teraz pod Łodzią lata. Moje auto: Toyota Yaris, diesel, 150000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 23-10-2007 20:10 |
Brzozak |
Dodany dnia 23-10-2007 20:13 |
Postów: 503 Data rejestracji: 29.05.2006 21:07 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Jakbyś był z 3miasta to mam namiar na rozsądnego fachowca za ciut mniejsze pieniądze.
Była Renata, teraz pod Łodzią lata. Moje auto: Toyota Yaris, diesel, 150000km
|
Scott |
Dodany dnia 24-10-2007 07:54 |
Postów: 1156 Data rejestracji: 13.06.2005 14:30 Skąd: małopolskie Oświęcim |
3miasto to po drugiej stronie bo ja jestem z Małopolski.Zobaczymy co wyjdzie.
Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
|
MARCO |
Dodany dnia 07-11-2007 16:45 |
Postów: 878 Data rejestracji: 17.05.2005 00:01 Skąd: - |
Mam dokladnie taki sam problem z moja megana. Do tej pory myslalem ze ma to zwiazek z temperatura,ze na zimnym odpala ,a na rozgrzanym jest problem... Problem z uruchomieniem pojawia sie zupelnie przypadkowo(choc po dluzszym postoju pali zawsze bez problemu).po pierwszym zakreceniu nie gada nic,podczas kolejnego krecenia musze go zalewac wciskajac gaz -a i tak opornie odpala. Smierdzi wlasnie potem nie przepalona wacha ,a silnik pracuje bardzo nierowno ,jakby na trzech garach i musze dusic gaz w podloge bo jak nie to zgasnie. Dopiero jak przytrzymam troche na gazie i silnik zacznie pracowac prawidlowo nie gasnie. Po przelaczeniu na lpg wszystko jest lala. kazdy mechanior z ktorym gadalem zbywal mnie czujnikiem polozenia walu korbowego. czujnik temp wody -wymieniony. posprawdzalem przewody podcisnienia i wszystko gra.
pomozcie prosze bo zepchne ta padake z kasprowego -dzisiaj to juz mnie zagotowala do czerwonosci... Moje auto: FORD FOCUS 2.0 GHIA,Renault CLIO II 1.2 Ph2 Alize, benzyna
|
|
|
djluzak |
Dodany dnia 07-11-2007 17:34 |
Postów: 1512 Data rejestracji: 13.07.2005 22:09 Skąd: małopolskie Kraków |
MARCO zle ci bylo z 19?
Audi A4 B6 1.8T Quattro BEX 220 KM 244000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 133000km
|
MARCO |
Dodany dnia 07-11-2007 18:01 |
Postów: 878 Data rejestracji: 17.05.2005 00:01 Skąd: - |
Djejku dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz... Dlaczego... bo juz mnie wkurzala,a meganka nie mniej...
Moje auto: FORD FOCUS 2.0 GHIA,Renault CLIO II 1.2 Ph2 Alize, benzyna
|
|
|
Scott |
Dodany dnia 07-11-2007 18:16 |
Postów: 1156 Data rejestracji: 13.06.2005 14:30 Skąd: małopolskie Oświęcim |
U mnie w Lagunie okazała sie ze walniety był czujnik temperatury i caly czas pokazywał -40 stopni i dlatego były takie problemy bo podawało za duzo paliwa dodatkowo jeszcze był jakis kabel od przepustnicy oderwany i tez trzeba było go przylutowac.Teraz smiga i wszystko ok.
MOze jeszcze byuc cos z sonda Lambda? Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |