Menu główne
Forum
Klubowicze
luki |
Dodany dnia 19-10-2007 14:00 |
Postów: 74 Data rejestracji: 06.06.2006 09:51 Skąd: - |
czy ktoś może wie jakie powinno być prawidłowe ciśnienie na cylindrach w 1.8 8V F3P? bo sam nie wiem co mam myśleć o tym co mi mechanior zmierzył. jeden zmierzył :
I - 12,5 bara II - 9 bar III - 11 bar IV - 11 bar. a potem byłem u drugiego i podał mi takie pomiary: I - 1,3 Mpa II - 1,3 Mpa III - 1,15 Mpa IV - 1,4 Mpa. i zgłupiałem... kto wie co to ozaczą? jakie powinno być prawidłowe ciśnienie ? czy czeka mnie remont głowicy czy tylko regulacja zaworów? dodam że bierze mi olej ( na świecy widać...) zielona 19 1794cm3 F3P
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 19-10-2007 14:00 |
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 19-10-2007 14:15 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
przeliczanie jednostek sie kłania....
prawidłowe ciśnienie to od około ~10 do 13-14 barów jeżeli ciśnienie różni sie o 1bar od najwyższego ciśnienia to jest problem a u Ciebie są duże rozbieżności i własnie dlatego bierze Ci olej, brak szczelności i czy mozesz powiedziec jak wyglądało "badanie"? Edytowane przez maestro-nieaktywny dnia 19-10-2007 14:16 |
|
|
kac_prowy_LCA |
Dodany dnia 19-10-2007 14:26 |
Postów: 1275 Data rejestracji: 07.04.2006 00:12 Skąd: dolnośląskie Legnica |
w ogole, zawsze na pierwszym cylindrze jest mniejsze cisnienie niz na reszcie, powiedz czy badanie bylo na cieplym czy zimnym silniku bo to ma znaczenie na cieplym oszukuje o 1 atmosfere spokojnie
|
luki |
Dodany dnia 22-10-2007 07:52 |
Postów: 74 Data rejestracji: 06.06.2006 09:51 Skąd: - |
dzięki za odp.
pierwszy napisał mi że mierzył przy 75*C przy obrotach 200/min (prędkość rozruchowa). - no właśnie zapomniałem dodać że jak zimny silnik to ma obroty ok 200/min i szarpie przy przyśpieszaniu... a drugi to nie wiem jak mierzył. umówiłem się już na regulację zaworów koło 10 listopada. ale słyszałem że to może być o wiele poważniejszy problem... zwłaszcza że takie duże różnice są... nie wiem.. straszą mnie wymianą jakichś płytek, zaworów albo remontem głowicy bo mogły się gniazda wypalic... co myślicie? zielona 19 1794cm3 F3P
|
|
|
crackers |
Dodany dnia 22-10-2007 10:41 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
luki napisał/a: pierwszy napisał mi że mierzył przy 75*C przy obrotach 200/min (prędkość rozruchowa). - no właśnie zapomniałem dodać że jak zimny silnik to ma obroty ok 200/min i szarpie przy przyśpieszaniu... 200/min predkosc rozruchowa - ok! ale jak ci moze szarpac przy tej predkosci?! przeciez silnik nie chodzi wtedy jak juz, to 2000, a to duuza roznica POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |