Menu główne
Forum
Klubowicze
se7en3 |
Dodany dnia 07-12-2012 15:10 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
@lukas85 nie wiem którędy ale czasami musze go dolewać jeśli chodzi o olej to tam z litra na 1500-2000 km musze dolac... co najmniej ...
Treść dodana dnia 07-12-2012 15:13: @maestro rozrzad a co za czym idzie pompa wody o to bardziej mi chodzilo... he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
renault19.pl | Dodany dnia 07-12-2012 15:10 |
lukas85 |
Dodany dnia 07-12-2012 15:15 |
Postów: 838 Data rejestracji: 10.08.2010 17:51 Skąd: lubelskie Chełm |
@se7en3 a to u ciebie pompa na rozrządzie ?
455 Bleu nuit - niebieski odcień nocy (ciemny niebieki)
świeca zapłonowa przyświeca drogę tłokowi żeby nie przypier...w głowicę Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 237000km
|
se7en3 |
Dodany dnia 07-12-2012 15:16 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
@lukas85 yyyyy .. nie wiem myślalem ze tak ;d xddd
ale nie jestem tego pewny ;d he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
lukas85 |
Dodany dnia 07-12-2012 15:16 |
Postów: 838 Data rejestracji: 10.08.2010 17:51 Skąd: lubelskie Chełm |
se7en3 napisał/a: @lukas85 nie wiem którędy ale czasami musze go dolewać jeśli chodzi o olej to tam z litra na 1500-2000 km musze dolac... co najmniej .. ja dolewam 1l w czasie wymiany ( 10000tkm) i mowie ze duzo . wycieki ? 455 Bleu nuit - niebieski odcień nocy (ciemny niebieki)
świeca zapłonowa przyświeca drogę tłokowi żeby nie przypier...w głowicę Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 237000km
|
death |
Dodany dnia 07-12-2012 15:20 |
Postów: 1648 Data rejestracji: 18.03.2008 12:10 Skąd: małopolskie Trzebinia |
pompa wody nie ma nic do rozrzadu W F3N moim zdaniem szkoda rozrządu zmieniać tylko cały silnik^^ Chcesz to mam Silnik(nowa pompa wody(juz nie bedzie cieklo) Oleju nie wpierdziela nic, od wymiany do wymiany tyle samo zlewałem a lałem Elfa Sporti dedykowany do tego typu Simeringi masz wszystkie nowe oprócz kopułki to wycieków nie będzie. A najechane ma z 230tys z tego co pamietam. Jak masz takie jaja z nim to mysle ze szkoda robic z: glowica rozrzadem pompa wody itd co tam jeszcze wyjdzie^^ Mi sie nie chciało robic jak zaczol na bialo kopcić mocno to silnik zmieniłem bo sie bardziej oplacalo Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 200000km
|
Robsajson |
Dodany dnia 07-12-2012 15:21 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
@se7en3 Chodi mi o to ,że wąż dolotowy jest zdecydowanie za długi i nie powinien leżeć na pokrywie zaworów a tym bardziej na przewodach WN.W tych instalkach , krokowiec jest zbędny a ta redukcja średnicy węży aż przeraża Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
se7en3 |
Dodany dnia 07-12-2012 15:26 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
@death nie mam jak wymienic silnika, a za robote dam tyle samo co za zrobienie uszczelki ...
wiec wole zostac przy swoim tym co mam... zreszta nie mam czasu na zabawy w wymiane silnika bo dzien w dzien musze miec auto inaczej lipa ... @Robsajson 3 samochody mam kazdy mam tak samo zrobiony i jest okey.. wiec nie rozumiem .... he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
maestro |
Dodany dnia 07-12-2012 15:27 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@se7en3 Zmiana silnika to 8 godzin
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Robsajson |
Dodany dnia 07-12-2012 15:32 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
@se7en3 Krótszy wąż powoduję szybszą reakcję silnika na dodawanie gazu.Poza tym do redukcji średnicy są specjalne złączki.
Jeśli firma taką instalację uważa, za właściwie wykonaną to znaczy, że są strasznymi druciarzami.Jeśli tak samo regulują instalkę co zakładają to warto się trzymać od nich z daleka. Edytowane przez Robsajson dnia 07-12-2012 15:32 Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
se7en3 |
Dodany dnia 07-12-2012 15:35 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
@Robsajson każdy poleca tą gazownie ...
4-6 samochodów dzinnie mają Więc nie sa druciarzami... twoje zdanie, moim zdaniem dobrze robią bo mam 3 auta u nich zrobione i wszystko jest super... he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
Robsajson |
Dodany dnia 07-12-2012 15:36 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Druty także Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
se7en3 |
Dodany dnia 07-12-2012 15:40 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
Nie mam 300 konnego motoru pod maska wiec nie potrzebuje miec reakcji na wciśnięcie pedału gazu co do 0.02 sec..
Edytowane przez se7en3 dnia 07-12-2012 15:41 he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
maestro |
Dodany dnia 07-12-2012 17:25 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@se7en3 nie chodzi oto, tylko o sam fakt. Jak placisz to wymagasz. Ma być zrobione jak należy a nie byleby chodziło, bo akurat tutaj np nieodczujesz zmiany.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
lukas85 |
Dodany dnia 07-12-2012 18:39 |
Postów: 838 Data rejestracji: 10.08.2010 17:51 Skąd: lubelskie Chełm |
masz wycieki płynu i oleju ?
455 Bleu nuit - niebieski odcień nocy (ciemny niebieki)
świeca zapłonowa przyświeca drogę tłokowi żeby nie przypier...w głowicę Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 237000km
|
WoZnY |
Dodany dnia 07-12-2012 19:18 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Co do tego, że jesteś w stanie utrzymać rękę na nagrzewnicy tylko 2 sekundy. Jak dla mnie nie powinieneś nawet 1 sek. Człowiek odczuwa ból czy jak to nazwać już powyżej 65st.C Tam podczas normalnej pracy nagrzewnica ma 90st.C. Dotykasz jej, po wyciągnięciu zapewne wentylatora. Zatem nie jest to pomiar miarodajny. Nie napisałeś jak po włączeniu nawiewu "długo" leci ciepłe powietrze. Jak dla mnie możesz sobie sprawdzać ciśnienie w kołach, sprawność amortyzatorów, uszczelki wszelkiej maści, czy też rozrządy i pompy. Masz do wymiany nagrzewnicę i tyle. Gdyby było coś z układem chłodzenia w sensie wyeksploatowanej pompy, czegoś tam pozapychanego silnik by się przegrzewał. Jakbyś miał za duży przepływ przez parownik, to zaciśnięcie jednego z węży w cudowny sposób momentalnie usprawniłoby ogrzewanie. Jestem ciekaw tylko finału problemów z ogrzewaniem.
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
se7en3 |
Dodany dnia 07-12-2012 23:24 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
dobra -18 na polu ;o teraz wlanie u mnie ;/
od laski jechałem 21 km ... dojechałem do domu w samochodze -10 mam nawiew z kratek 31 stopni... ej tylko dlaczego jak jest na polu od 0-^^ to leci gorące a jak spada temp ponizej -1 i w dół leci idalenie mozna powiedziec zimne noo wlasnie to nie wina nagrzewnicy ... dodam ze nawiew z kratek był włączony na 1 bieg bo jak włacze na 2-3 to chłodzie sie totalnie ... Treść dodana dnia 08-12-2012 13:54: Panowie macie jakies zdjecia nie wiem nie mam pojecia co juz robic... chodzi mi o zdjecia połączenia deski z tym plastikiem od nagrzewnicy ... z tym roździelaczem moze byc cos tam trafionego ii nie grzeje ;oo nie wiem mechanik wykluczył uszczelke pod głowica na 100 % i pompe wody też. Treść dodana dnia 08-12-2012 14:18: i jeśli klampy nawiewu otwieraja sie i zamykaja to nie rozumem juz tego ... ;/ Treść dodana dnia 08-12-2012 15:35: tak to wygląda ! ;/ YouTube Video Edytowane przez se7en3 dnia 08-12-2012 13:52 he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
maestro |
Dodany dnia 08-12-2012 16:15 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Jeśli Cie pociesze to:
wymieniałem znajomemu nagrzewnice w Omedze B bo jak sie okazało później - ciekła, a po drugie grzanie osłabło w porównaniu do poprzedniej zimy. Napociłem sie z robotą, wymieniłem - bez rewelacji. To było miesiąc temu. Dzisiaj w aucie jest po prostu zimno - silnik ma 90stopni, rurki aluminiowe łączące nagrzewnice z wężami silnika gorące, klapki wykluczyłem wywalając cały panel i blokując linki ręcznie no i conajwyzej leci jakies słabo letnie. Niestety - jedyna rzecz to chyba nagrzewnica, i nic z tego także nie rozumiem. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
se7en3 |
Dodany dnia 08-12-2012 16:26 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
@maestro nagrzewnica ma 85-90 stopni mierzone czujnikem jak sprawdzałem klapy ( !
he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
maestro |
Dodany dnia 08-12-2012 16:36 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@se7en3 rurki które łączą nagrzewnice i węże w komorze silnika (aluminiowe) parzą, więc w przypadku Omegi i może Twoim problemem jest nagrzewnica - bo nic innego już nie ma.... Łudze sie że nie ale wertuje tematy i na nic innego chyba nie ma co stawiać.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Kowal198912 |
Dodany dnia 08-12-2012 17:10 |
Postów: 67 Data rejestracji: 17.02.2012 18:54 Skąd: wielkopolskie Turek |
Może być to wina nagrzewnicy, ja wymieniałem już dwa razy a i tak cudów nie ma ale nie jest źle. Z ciekawości rozkręciłem nagrzewnice originalną valeo i podróbe aluminiową harta. Valeo w tych rurkach z każdej osobno ma sprężynki a podróba jakieś plastikowe 4 frędzle zginane na pół (jeden na 2 rurki) , więc z wierzchu wygląda podobnie a w środku ma zupełnie inna budowę . Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 160000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |