Menu główne
Forum
Klubowicze
lukas85 |
Dodany dnia 22-11-2012 18:14 |
Postów: 838 Data rejestracji: 10.08.2010 17:51 Skąd: lubelskie Chełm |
@se7en3 no to Ty chcesz nagrzewnicą made in taiwan za 20 zł grzać dupe ?
455 Bleu nuit - niebieski odcień nocy (ciemny niebieki)
świeca zapłonowa przyświeca drogę tłokowi żeby nie przypier...w głowicę Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 237000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 22-11-2012 18:14 |
se7en3 |
Dodany dnia 22-11-2012 18:15 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
@lukas85 mówie ile kosztowła kiedys a ile ja dałem teraz..
po prostu leżała chłopowi i dlatego taka a nie inna cena. he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
lukas85 |
Dodany dnia 22-11-2012 18:20 |
Postów: 838 Data rejestracji: 10.08.2010 17:51 Skąd: lubelskie Chełm |
radził bym Ci kupić od kogos z forum uzywke valeo
455 Bleu nuit - niebieski odcień nocy (ciemny niebieki)
świeca zapłonowa przyświeca drogę tłokowi żeby nie przypier...w głowicę Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 237000km
|
reed2 |
Dodany dnia 22-11-2012 19:06 |
Postów: 264 Data rejestracji: 29.09.2007 15:05 Skąd: - |
Ja u siebie mam podobny problem, niecały rok temu wymieniona nagrzewnica na nową wraz z termostatem, a leci tylko letnie powietrze, a jak sie dam na maxa nawiew praktycznie się wystudza. oba węże nagrzewnicy są gorące.
ale zastanawiam sie jak powinna byc wpięta instalacja lpg bo widze ze u mnie gazownicy wpieli się w trójnikiem w wąż wchodzący a także co mnie zaskoczyło również wychodzący. Czy ktoś ma podobnie lub mógł by mi powiedzieć jak ją przepiąc w inne miejsce Siemka wszystkim
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 145000km
|
|
|
se7en3 |
Dodany dnia 22-11-2012 20:04 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
dobra odkręciłem dzis lekko korek od chłodnicy zrobiło sssssss tak przez 2 senundy i walneło ,mi w łapy wrzątkiem ale to taki szczegól
co dalej w samochodze leci okey... ciepłe powietrze ale mega musze długo czekać zeby mi sie zagrzało w środku ;/ he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
WoZnY |
Dodany dnia 22-11-2012 21:36 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
No to i ja dopisze swoje trzy grosze. Temat nagrzewnicy przerabiałem dwukrotnie. Pierwszy raz gdzieś w okolicach 2007 roku. No i tydzień temu. Nagrzewnica ogólnie ma 8 U-rurek. Żeby grzała jak ją zaprojektowali musi mieć wszystkie drożne. Pech chce, że one się powoli zamulają i grzeje coraz gorzej. Pierwszym razem nagrzewnicę zregenerowałem - mechanicznie udrożniłem, mam na to sposób, ale musi to być miedzianka VALEO. Tym razem kupiłem nową chyba ze średniej półki 110pln ALU. Po wymianie efekt jest taki,że wskazówka od temp. nie zdąży jeszcze drgnąć, a już czuć wyraźnie ciepłe powietrze z nawiewów (dystans 1-2 km od uruchomienia, ruszam po uruchomieniu silnika). Więc stawiam, że z Twoją nagrzewnicą jest coś nie halo.
Na poprzedniej stronie Tomek napisał o płynie chłodniczym za 30pln. Zeszłej jesieni wlałem właśnie takowy z "hipermarkieta". Był niby bo wszelkiej maści układów, nie szkodził tworzywom, miedzi, Alu ani żeliwu. Na wiosnę okazało się, że zamiast niebieskiego płynu miałem rude "COŚ" i zapchaną nagrzewnicę. Stąd pewnie tegoroczna wymiana. <<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
se7en3 |
Dodany dnia 22-11-2012 21:43 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
mi leci ciepłe dopiero wtedy jak mam zagrzane auto do otwarcia termostatu
ciepłe ... hymm noo taki se to nawet nie jest cieple ;/ Treść dodana dnia 22-11-2012 21:44: a co do zalania płynem to tylko petrygo do -32 stopnie. Treść dodana dnia 23-11-2012 06:44: ***powiedzcie mi jak ma wyglądać odpowietzenie chłodnicy całego układu chłodzenia w F3-n pierwsze pytanie : czy płyn chłodniczy ma lecieć odrazy po zapaleniu silnika z chłodnicy z tego odpowietrznika drugie : które węże maja sie robić pierwsze ciepłe a które potem, w jakim odstępie czasu mają byc ciepłe, gorące .? trzecie; jak długo trzeba odpowietrzać układ... U mnie wyglada to tak wąz górny zimny cały doly do polowy cieply potem zimny od nagrzewnicy ciepłe oba po zapaleniu silnika woda z chłodnicy sie nie wylewa tym koreczkiem. Treść dodana dnia 23-11-2012 11:48: poszłem odpowietrzać kolejny raz wiec tak dolewałem płyn na maxa ! uciskałem górny przewód zapaliłem auto zagrzało sie do właczenia wentylatora chłodnicy otwarłęm kurek od chłodnicy robiło ssss i lecil płyn ale lekko pluło powtórzylem tak operacje z 5 razy cały czas kontrolując płyn w zbiorniczku wyłączyłem silnik poszłem do domu silnik ostugnoł przychdze patrze a tam górny wąż jest wciągniety jak by sklejonyy ;/ ściankami do siebie tak jak by go wyssało... odkreciłem wyrównawczy i wąz podrówił do stanu normalnosci, dolałem płynu i chyba jest juz okey bo leci gorące... powiedzcie mi co było przyczyna ze wciągło węża ? Edytowane przez se7en3 dnia 23-11-2012 11:49 he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
michor |
Dodany dnia 23-11-2012 12:03 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
se7en3 napisał/a: mi leci ciepłe dopiero wtedy jak mam zagrzane auto do otwarcia termostatu ciepłe ... hymm noo taki se to nawet nie jest cieple ;/ Treść dodana dnia 22-11-2012 21:44: a co do zalania płynem to tylko petrygo do -32 stopnie. Treść dodana dnia 23-11-2012 06:44: ***powiedzcie mi jak ma wyglądać odpowietzenie chłodnicy całego układu chłodzenia w F3-n pierwsze pytanie : czy płyn chłodniczy ma lecieć odrazy po zapaleniu silnika z chłodnicy z tego odpowietrznika drugie : które węże maja sie robić pierwsze ciepłe a które potem, w jakim odstępie czasu mają byc ciepłe, gorące .? trzecie; jak długo trzeba odpowietrzać układ... U mnie wyglada to tak wąz górny zimny cały doly do polowy cieply potem zimny od nagrzewnicy ciepłe oba po zapaleniu silnika woda z chłodnicy sie nie wylewa tym koreczkiem. Treść dodana dnia 23-11-2012 11:48: poszłem odpowietrzać kolejny raz wiec tak dolewałem płyn na maxa ! uciskałem górny przewód zapaliłem auto zagrzało sie do właczenia wentylatora chłodnicy otwarłęm kurek od chłodnicy robiło ssss i lecil płyn ale lekko pluło powtórzylem tak operacje z 5 razy cały czas kontrolując płyn w zbiorniczku wyłączyłem silnik poszłem do domu silnik ostugnoł przychdze patrze a tam górny wąż jest wciągniety jak by sklejonyy ;/ ściankami do siebie tak jak by go wyssało... odkreciłem wyrównawczy i wąz podrówił do stanu normalnosci, dolałem płynu i chyba jest juz okey bo leci gorące... powiedzcie mi co było przyczyna ze wciągło węża ? Po pierwsze nie "poszłem" tylko "poszedłem" po drugie nie "wciągło" tylko "wciągnęło" a po trzecie to: 1) odpowietrznik na chłodnicy odkręca się na WYŁĄCZONYM silniku z ODKRĘCONYM korkiem ze zbiorniczka wyrówawczego. Czyli: odpalasz, grzejesz, wentylator się odpala, czekasz aż się wyłączy, GASISZ silnik, odkręcasz ostrożnie korek na zbiorniczku, OSTROŻNIE odkręcasz wtedy korek na chłodnicy. Ja zawsze tak robiłem i nigdy nie było problemu. Podczas nalewania płyny też miałem odkręcony korek na chłodnicy dopóki nie zaczynało z niego lecieć. Wciągnięty wąż = powietrze w układzie. Ciepły silnik= Ciepłe powietrze = większa objętość. Zimny silnik = zimne powietrze = mniejsza objętość- i dlatego Ci "wciągło" wąż. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
se7en3 |
Dodany dnia 23-11-2012 12:35 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
aha ale ja go tak wciąga to cos poważnego teraz
mam zaczynać od nowa czy co ;/ he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
michor |
Dodany dnia 23-11-2012 12:39 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
zrób tak jak Ci napisałem.
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
se7en3 |
Dodany dnia 23-11-2012 12:41 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
@michor ile razy tak mam zrobic
he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
valdezdle |
Dodany dnia 23-11-2012 12:57 |
Postów: 656 Data rejestracji: 08.03.2011 21:45 Skąd: dolnośląskie Chojnów |
No do skutku aż się porządnie odpowietrzy Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 999999km
|
jasko90 |
Dodany dnia 23-11-2012 13:09 |
Postów: 902 Data rejestracji: 02.06.2010 12:44 Skąd: łódzkie Tomaszów Mazowiecki |
@michor "poszłem" bo miałem blisko - "poszedłem" daleko @se7en3 zrób tak jak @michor pisze i powinno być dobrze. U mnie raz wystarczył Moje auto: Renault Laguna I, Phase II, 1998r., benzyna, (1783/120KM), liftbac, benzyna, 212000km
|
se7en3 |
Dodany dnia 23-11-2012 13:21 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
więc tak odpowietrzone moim sposobem 8 razy
i sposobem @michor 3 razy od max poziomu płynu do minumum tak 3 krotnie za 3 razem nie było juz słychać tego sssss tylko lekko płyn wylewał sie ... bez jakiejs kompresji tylko tak spokojnie Treść dodana dnia 23-11-2012 13:51: wężę nie są twarde, takie zwyczajnie miekkie... he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
michor |
Dodany dnia 23-11-2012 14:42 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
no i dobrze. powinny być miękkie.
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
se7en3 |
Dodany dnia 23-11-2012 15:01 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
a co do grzania do na 2 biegu nawiewu, na wolnych obrotach mało co grzeje dopiero zaczyna grzać mocniej jak ma sie 3 tyś obrotów ...
he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
gordoon |
Dodany dnia 23-11-2012 15:04 |
Postów: 211 Data rejestracji: 17.07.2012 11:37 Skąd: małopolskie Muszyna |
Dołączam moje pytanie. W jakim czasie powinno grzać ? Bo u mnie grzeje po 7 minutach przy panelu jak dam na maksimum. I gdzie ta nagrzewnica jest ? Moje auto to renault r19 1.8 s rt |
|
|
se7en3 |
Dodany dnia 23-11-2012 15:11 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
@gordoon zalezy od tempetarury tez na polu
nagrzewnica jest pod deska rozdzielczą na wysokości pokręteł palelu nawiewu Treść dodana dnia 23-11-2012 15:12: @michor może byc to pompa wody bo ma okolo 110 tyś km noo gdzieś tak. he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
michor |
Dodany dnia 23-11-2012 15:17 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
pomyśl jak ona jest skonstruowana. Poza przeciekaniem to tam nie ma się co popsuć (chyba że Ci się pasek ślizga).
Nagrzewnica. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Robsajson |
Dodany dnia 23-11-2012 15:29 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
@se7en3 A przy odpowietrzaniu przekręciłeś regulator temperatury na max grzanie? Możesz jeszcze spróbować odpowietrzyć samą nagrzewnicę przy dolnym wężu na grodzi, popuszczając opaskę.jak płyn będzie swobodnie lecieć to znaczy, że już. Może masz zasyfioną nagrzewnicę i dlatego nie grzeje. Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |