24 Kwietnia 2024 04:48:48
Zdjęcia użytkowników
piotrekandrzejuk baracuda
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
słabe ogrzewanie 
lukas85
#41 Drukuj posta
Dodany dnia 22-11-2012 18:14
Awatar


Postów: 838

Data rejestracji: 10.08.2010 17:51
Skąd: lubelskie
Chełm

@se7en3 no to Ty chcesz nagrzewnicą made in taiwan za 20 zł grzać dupe ? Grin

455 Bleu nuit - niebieski odcień nocy (ciemny niebieki)
świeca zapłonowa przyświeca drogę tłokowi żeby nie przypier...w głowicę

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 237000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 22-11-2012 18:14
Awatar
se7en3
#42 Drukuj posta
Dodany dnia 22-11-2012 18:15
Awatar


Postów: 1439

Data rejestracji: 10.09.2011 23:18
Skąd: małopolskie
Chrzanów

@lukas85 mówie ile kosztowła kiedys a ile ja dałem teraz..
po prostu leżała chłopowi i dlatego taka a nie inna cena.

he?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
 
lukas85
#43 Drukuj posta
Dodany dnia 22-11-2012 18:20
Awatar


Postów: 838

Data rejestracji: 10.08.2010 17:51
Skąd: lubelskie
Chełm

radził bym Ci kupić od kogos z forum uzywke valeoPfft

455 Bleu nuit - niebieski odcień nocy (ciemny niebieki)
świeca zapłonowa przyświeca drogę tłokowi żeby nie przypier...w głowicę

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 237000km
 
reed2
#44 Drukuj posta
Dodany dnia 22-11-2012 19:06
Awatar


Postów: 264

Data rejestracji: 29.09.2007 15:05
Skąd: -

Ja u siebie mam podobny problem, niecały rok temu wymieniona nagrzewnica na nową wraz z termostatem, a leci tylko letnie powietrze, a jak sie dam na maxa nawiew praktycznie się wystudza. oba węże nagrzewnicy są gorące.

ale zastanawiam sie jak powinna byc wpięta instalacja lpg bo widze ze u mnie gazownicy wpieli się w trójnikiem w wąż wchodzący a także co mnie zaskoczyło również wychodzący.

Czy ktoś ma podobnie lub mógł by mi powiedzieć jak ją przepiąc w inne miejsce??

Siemka wszystkim!

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 145000km
 
se7en3
#45 Drukuj posta
Dodany dnia 22-11-2012 20:04
Awatar


Postów: 1439

Data rejestracji: 10.09.2011 23:18
Skąd: małopolskie
Chrzanów

dobra odkręciłem dzis lekko korek od chłodnicy zrobiło sssssss tak przez 2 senundy i walneło ,mi w łapy wrzątkiem ale to taki szczegól Wink
co dalej w samochodze leci okey... ciepłe powietrze ale mega musze długo czekać zeby mi sie zagrzało w środku ;/

he?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
 
WoZnY
#46 Drukuj posta
Dodany dnia 22-11-2012 21:36
Awatar


Postów: 2751

Data rejestracji: 28.06.2005 17:18
Skąd: pomorskie
Gdańsk

No to i ja dopisze swoje trzy grosze. Temat nagrzewnicy przerabiałem dwukrotnie. Pierwszy raz gdzieś w okolicach 2007 roku. No i tydzień temu. Nagrzewnica ogólnie ma 8 U-rurek. Żeby grzała jak ją zaprojektowali musi mieć wszystkie drożne. Pech chce, że one się powoli zamulają i grzeje coraz gorzej. Pierwszym razem nagrzewnicę zregenerowałem - mechanicznie udrożniłem, mam na to sposób, ale musi to być miedzianka VALEO. Tym razem kupiłem nową chyba ze średniej półki 110pln ALU. Po wymianie efekt jest taki,że wskazówka od temp. nie zdąży jeszcze drgnąć, a już czuć wyraźnie ciepłe powietrze z nawiewów (dystans 1-2 km od uruchomienia, ruszam po uruchomieniu silnika). Więc stawiam, że z Twoją nagrzewnicą jest coś nie halo.

Na poprzedniej stronie Tomek napisał o płynie chłodniczym za 30pln. Zeszłej jesieni wlałem właśnie takowy z "hipermarkieta". Był niby bo wszelkiej maści układów, nie szkodził tworzywom, miedzi, Alu ani żeliwu. Na wiosnę okazało się, że zamiast niebieskiego płynu miałem rude "COŚ" i zapchaną nagrzewnicę. Stąd pewnie tegoroczna wymiana.

<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI

Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
 
se7en3
#47 Drukuj posta
Dodany dnia 22-11-2012 21:43
Awatar


Postów: 1439

Data rejestracji: 10.09.2011 23:18
Skąd: małopolskie
Chrzanów

mi leci ciepłe dopiero wtedy jak mam zagrzane auto do otwarcia termostatu
ciepłe ... hymm noo taki se to nawet nie jest cieple ;/


Treść dodana dnia 22-11-2012 21:44:

a co do zalania płynem to tylko petrygo do -32 stopnie.


Treść dodana dnia 23-11-2012 06:44:

***powiedzcie mi jak ma wyglądać odpowietzenie chłodnicy całego układu chłodzenia w F3-n
pierwsze pytanie :
czy płyn chłodniczy ma lecieć odrazy po zapaleniu silnika z chłodnicy z tego odpowietrznika ?

drugie :
które węże maja sie robić pierwsze ciepłe a które potem, w jakim odstępie czasu mają byc ciepłe, gorące .?

trzecie;
jak długo trzeba odpowietrzać układ...




U mnie wyglada to tak
wąz górny zimny cały
doly do polowy cieply potem zimny
od nagrzewnicy ciepłe oba
po zapaleniu silnika woda z chłodnicy sie nie wylewa tym koreczkiem.



Treść dodana dnia 23-11-2012 11:48:

poszłem odpowietrzać kolejny raz
wiec tak dolewałem płyn na maxa !
uciskałem górny przewód zapaliłem auto zagrzało sie do właczenia wentylatora chłodnicy otwarłęm kurek od chłodnicy robiło ssss i lecil płyn ale lekko pluło
powtórzylem tak operacje z 5 razy cały czas kontrolując płyn w zbiorniczku
wyłączyłem silnik poszłem do domu silnik ostugnoł przychdze patrze a tam górny wąż jest wciągniety jak by sklejonyy ;/ ściankami do siebie tak jak by go wyssało...
odkreciłem wyrównawczy i wąz podrówił do stanu normalnosci, dolałem płynu i chyba jest juz okey bo leci gorące...
powiedzcie mi co było przyczyna ze wciągło węża ?

Edytowane przez se7en3 dnia 23-11-2012 11:49
he?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
 
michor
#48 Drukuj posta
Dodany dnia 23-11-2012 12:03
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

se7en3 napisał/a:
mi leci ciepłe dopiero wtedy jak mam zagrzane auto do otwarcia termostatu
ciepłe ... hymm noo taki se to nawet nie jest cieple ;/


Treść dodana dnia 22-11-2012 21:44:

a co do zalania płynem to tylko petrygo do -32 stopnie.


Treść dodana dnia 23-11-2012 06:44:

***powiedzcie mi jak ma wyglądać odpowietzenie chłodnicy całego układu chłodzenia w F3-n
pierwsze pytanie :
czy płyn chłodniczy ma lecieć odrazy po zapaleniu silnika z chłodnicy z tego odpowietrznika ?

drugie :
które węże maja sie robić pierwsze ciepłe a które potem, w jakim odstępie czasu mają byc ciepłe, gorące .?

trzecie;
jak długo trzeba odpowietrzać układ...




U mnie wyglada to tak
wąz górny zimny cały
doly do polowy cieply potem zimny
od nagrzewnicy ciepłe oba
po zapaleniu silnika woda z chłodnicy sie nie wylewa tym koreczkiem.



Treść dodana dnia 23-11-2012 11:48:

poszłem odpowietrzać kolejny raz
wiec tak dolewałem płyn na maxa !
uciskałem górny przewód zapaliłem auto zagrzało sie do właczenia wentylatora chłodnicy otwarłęm kurek od chłodnicy robiło ssss i lecil płyn ale lekko pluło
powtórzylem tak operacje z 5 razy cały czas kontrolując płyn w zbiorniczku
wyłączyłem silnik poszłem do domu silnik ostugnoł przychdze patrze a tam górny wąż jest wciągniety jak by sklejonyy ;/ ściankami do siebie tak jak by go wyssało...
odkreciłem wyrównawczy i wąz podrówił do stanu normalnosci, dolałem płynu i chyba jest juz okey bo leci gorące...
powiedzcie mi co było przyczyna ze wciągło węża ?


Po pierwsze nie "poszłem" tylko "poszedłem"
po drugie nie "wciągło" tylko "wciągnęło"


a po trzecie to:
1) odpowietrznik na chłodnicy odkręca się na WYŁĄCZONYM silniku z ODKRĘCONYM korkiem ze zbiorniczka wyrówawczego.

Czyli:
odpalasz, grzejesz, wentylator się odpala, czekasz aż się wyłączy, GASISZ silnik, odkręcasz ostrożnie korek na zbiorniczku, OSTROŻNIE odkręcasz wtedy korek na chłodnicy.


Ja zawsze tak robiłem i nigdy nie było problemu.

Podczas nalewania płyny też miałem odkręcony korek na chłodnicy dopóki nie zaczynało z niego lecieć.

Wciągnięty wąż = powietrze w układzie.
Ciepły silnik= Ciepłe powietrze = większa objętość.
Zimny silnik = zimne powietrze = mniejsza objętość- i dlatego Ci "wciągło" wąż.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
se7en3
#49 Drukuj posta
Dodany dnia 23-11-2012 12:35
Awatar


Postów: 1439

Data rejestracji: 10.09.2011 23:18
Skąd: małopolskie
Chrzanów

aha ale ja go tak wciąga to cos poważnego teraz
mam zaczynać od nowa czy co ;/

he?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
 
michor
#50 Drukuj posta
Dodany dnia 23-11-2012 12:39
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

zrób tak jak Ci napisałem.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
se7en3
#51 Drukuj posta
Dodany dnia 23-11-2012 12:41
Awatar


Postów: 1439

Data rejestracji: 10.09.2011 23:18
Skąd: małopolskie
Chrzanów

@michor ile razy tak mam zrobic ?

he?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
 
valdezdle
#52 Drukuj posta
Dodany dnia 23-11-2012 12:57
Awatar


Postów: 656

Data rejestracji: 08.03.2011 21:45
Skąd: dolnośląskie
Chojnów

No do skutku aż się porządnie odpowietrzy Smile

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 999999km
 
jasko90
#53 Drukuj posta
Dodany dnia 23-11-2012 13:09
Awatar


Postów: 902

Data rejestracji: 02.06.2010 12:44
Skąd: łódzkie
Tomaszów Mazowiecki

@michor "poszłem" bo miałem blisko - "poszedłem" daleko Grin

@se7en3 zrób tak jak @michor pisze i powinno być dobrze. U mnie raz wystarczył

Moje auto: Renault Laguna I, Phase II, 1998r., benzyna, (1783/120KM), liftbac, benzyna, 212000km
 
se7en3
#54 Drukuj posta
Dodany dnia 23-11-2012 13:21
Awatar


Postów: 1439

Data rejestracji: 10.09.2011 23:18
Skąd: małopolskie
Chrzanów

więc tak odpowietrzone moim sposobem 8 razy

i sposobem @michor 3 razy od max poziomu płynu do minumum tak 3 krotnie
za 3 razem nie było juz słychać tego sssss tylko lekko płyn wylewał sie ... bez jakiejs kompresji tylko tak spokojnie


Treść dodana dnia 23-11-2012 13:51:

wężę nie są twarde, takie zwyczajnie miekkie...

he?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
 
michor
#55 Drukuj posta
Dodany dnia 23-11-2012 14:42
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

no i dobrze. powinny być miękkie.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
se7en3
#56 Drukuj posta
Dodany dnia 23-11-2012 15:01
Awatar


Postów: 1439

Data rejestracji: 10.09.2011 23:18
Skąd: małopolskie
Chrzanów

a co do grzania do na 2 biegu nawiewu, na wolnych obrotach mało co grzeje dopiero zaczyna grzać mocniej jak ma sie 3 tyś obrotów ...

he?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
 
gordoon
#57 Drukuj posta
Dodany dnia 23-11-2012 15:04
Awatar


Postów: 211

Data rejestracji: 17.07.2012 11:37
Skąd: małopolskie
Muszyna

Dołączam moje pytanie. W jakim czasie powinno grzać ? Bo u mnie grzeje po 7 minutach przy panelu jak dam na maksimum. I gdzie ta nagrzewnica jest ? Moje auto to renault r19 1.8 s rt
 
se7en3
#58 Drukuj posta
Dodany dnia 23-11-2012 15:11
Awatar


Postów: 1439

Data rejestracji: 10.09.2011 23:18
Skąd: małopolskie
Chrzanów

@gordoon zalezy od tempetarury tez na polu
nagrzewnica jest pod deska rozdzielczą na wysokości pokręteł palelu nawiewu


Treść dodana dnia 23-11-2012 15:12:

@michor może byc to pompa wody bo ma okolo 110 tyś km ?
noo gdzieś tak.

he?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
 
michor
#59 Drukuj posta
Dodany dnia 23-11-2012 15:17
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

pomyśl jak ona jest skonstruowana. Poza przeciekaniem to tam nie ma się co popsuć (chyba że Ci się pasek ślizga).


Nagrzewnica.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
Robsajson
#60 Drukuj posta
Dodany dnia 23-11-2012 15:29
Awatar


Postów: 1743

Data rejestracji: 29.05.2011 22:33
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

@se7en3 A przy odpowietrzaniu przekręciłeś regulator temperatury na max grzanie?
Możesz jeszcze spróbować odpowietrzyć samą nagrzewnicę przy dolnym wężu na grodzi, popuszczając opaskę.jak płyn będzie swobodnie lecieć to znaczy, że już.
Może masz zasyfioną nagrzewnicę i dlatego nie grzeje.

Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: