Menu główne
Forum
Klubowicze
Christmas_23 |
Dodany dnia 14-09-2012 20:13 |
Postów: 827 Data rejestracji: 17.12.2011 16:37 Skąd: śląskie Częstochowa |
Poziom płynu ok, czujnik próbowałem zwierać ale nic nie dało to, kontrolka pali się od ABS-u
Zapomniałem dodać że nie sprawdzałem czujników przy kołach Czy popękany korek od zbiornika płynu ma coś do rzeczy? Edytowane przez Christmas_23 dnia 14-09-2012 20:15 Moje auto: Laguna II Grandtour 1.8 16v, benzyna+LPG, 230000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 14-09-2012 20:13 |
GrzesiekLca |
Dodany dnia 24-08-2014 03:04 |
Postów: 4134 Data rejestracji: 21.01.2006 13:55 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Jeśli masz możliwość to podjedź do Legnicy. Zrobię diagnostykę.
Edytowane przez GrzesiekLca dnia 24-08-2014 03:21 VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V
Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
|
denzel |
Dodany dnia 02-02-2016 21:29 |
Postów: 66 Data rejestracji: 20.04.2008 00:39 Skąd: warmińsko-mazurskie Olsztyn |
Właśnie wysiadł mi hamulce W systemie Bendix z elekt. serwem.
Możecie pomóc? Chciałem przywrócić działanie ABS -u po przez wstawienie zworki na czujnik w zbiorniczek płynu hamulcowego. Może popełniłem błąd bo wstawiłem na próbę dwie zworki by bez wyciskania kostki sprawdzić kontrolki na desce. Po przekęceniu stacyjki w 2 pozycję ( bez odpalania) kontrolka ABS znikła więc spróbowałem ze zawartymi dolnymi stykami i wyłożoną kostką uruchomić. Niestety nie gaśnie kontrola hamulców a pedał jest miękki. Pompy nie słychać, bezpiecznik i 3 przekaźniki wyglądają ok. Macie jakieś pomysły? Edytowane przez denzel dnia 02-02-2016 22:12 Renault F1 TEAM
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 3d, 175000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 02-02-2016 22:16 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@denzel usunięcie abs i wstawienie zwykłego układu hamulcowego
jazda z abs bendixa jest bardzo niebezpieczna, to jest stare i w każdej chwili może paść jak padnie to nie masz kompletnie hamulców wiązka abs jest oddzielna od wiązki silnika, spokojnie możesz cały zestaw wypiąć i wyrzucić hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
denzel |
Dodany dnia 02-02-2016 22:23 |
Postów: 66 Data rejestracji: 20.04.2008 00:39 Skąd: warmińsko-mazurskie Olsztyn |
To straszne bo będę bez auta przez minimum tydzień. Zastanawiam się gdzie poszło zwarcie przez zworki. Idę rozebrać przekaźniki i jeszcze raz obejrzę. Widzę, że na forum pomagała zworka jak był "miękki pedał". Po kombinuje jeszcze, gorzej już być nie może.
Renault F1 TEAM
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 3d, 175000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 02-02-2016 23:51 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@denzel odkręcasz cały bajzel od strony silnika, potem cztery śruby za pedałami, wiązkę abs wypinasz za akumulatorem
jedź na szrot, kup serwo z pompą hamulcową z meganki montujesz części z meganki, podciśnienie do serwa bierzesz z tego miejsca, ściągając uprzednio zaślepkę http://i.imgur.co... przykręcasz przewody hamulcowe (na krzyż, jedna para przód lewo i prawy tył, druga para przód prawo i lewy tył), lejesz płyn, odpowietrzasz i z głowy cośtam jeszcze trzeba zrobić żeby się kontrolka nie paliła ale nie pamiętam hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
denzel |
Dodany dnia 03-02-2016 00:44 |
Postów: 66 Data rejestracji: 20.04.2008 00:39 Skąd: warmińsko-mazurskie Olsztyn |
Pod blokiem tego nie zrobię sam. Musze do mechanika oddać, a trochę to komplikuje sprawę. Bo trzeba auto dostarczyć i muszę czymś na szrot podskoczyć, a wszystkie za miastem. Plus kwestia finansowa - zasilenie konta w przyszłym tygodniu, a pewnie z robocizną z 400zł. Więc fajnie będzie jak uda się teraz przywrócić do działania te badziewie.
Sprawdziłem oporność, na górnych pianch poszło zwarcie. Ciężko stwierdzić gdzie idą te przewody od czujnika w zbiorniczku, a zwłaszcza od górnych styków. Ktoś wie? Może któryś przekaźnik spaliło? Renault F1 TEAM
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 3d, 175000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 03-02-2016 09:32 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@denzel dasz radę samemu, nawet pod blokiem, nie musisz wchodzić pod auto. nic tam nie jest ciężkiego do zrobienia, poważnie
serwo z pompą to max 100zł skasują na złomie hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
milas92 |
Dodany dnia 03-02-2016 10:09 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
najgorsze będzie odkręcanie wężów hamulcowych od pompy. POZDRO
Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
denzel |
Dodany dnia 03-02-2016 13:24 |
Postów: 66 Data rejestracji: 20.04.2008 00:39 Skąd: warmińsko-mazurskie Olsztyn |
Bezpiecznik w skrzynce w kabinie okazał się być winny. Hamulce znowu działają ;-) W moim przypadku zworka na czujniku w zbiorniczku nie przywraca działania systemu ABS. Czujniki tylne sprawne, przednich nie wiem jak sprawdzić - wchodzą w wiązkę.
Poszukam w przyszłym tygodniu zwykłego serwa i pompy ze zbiorniczkiem. Wywale całkiem ABS. Co z kontrolkami po wywaleniu starego, będą się świecić (ABS lub hamulce)? Jak to obejść? Wersja automat, ma to znaczenie dla podpięcia pedału? Renault F1 TEAM
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 3d, 175000km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 26-02-2016 09:02 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Jak nie będziesz miał już abs'u to zwyczajnie wyjmij żarówkę jak będzie świecić Hamulce czy będą świecić to nie wiem, niby nie powinny, ale jak będą to można przerobić wtyczkę a raczej piny odpowiedzialne za tę kontrolkę - jeden do masy i drugi do zegarów. Jeśli pływak w zbiorniczku sprawny to i powinno wtedy działać tak jak trzeba Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
orgowit |
Dodany dnia 14-03-2016 13:35 |
Postów: 57 Data rejestracji: 30.01.2016 21:37 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
Panowie która pompę trzeba wymienić kiedy nie ma hamulców tzn miękki pedal. Ta od abs http://allegro.pl...81677.html Czy http://t.iparts.p...wa-trw.jpg Pacjent r19 16v PHII Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 202000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 14-03-2016 14:05 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@orgowit powiedz jaki masz zbiorniczek bo zakładam że masz kwadratowy i gdzieś tam jest napis bendix
wstawiasz zamiast obecnego takie coś przykładowo http://allegro.pl...01965.html hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
orgowit |
Dodany dnia 14-03-2016 15:15 |
Postów: 57 Data rejestracji: 30.01.2016 21:37 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
Kujtek Samochód jeszcze nie jest mój wybieram się po niego w sobotę . Tutaj jest zdjęcie silnika to może będzie widać jaki to zbiorniczek. http://s1.fotowrz...6P6L/2.jpg Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 202000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 14-03-2016 18:33 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@orgowit to ten syf. weź ze sobą klucze żeby wykręcić pompę, płyn hamulcowy i jakiś wąż żeby doprowadzić podciśnienie z kolektora do serwa
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
edzio |
Dodany dnia 15-05-2016 10:58 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
Jest gdzieś opis jak krok po kroku przeprowadzić akcję wywalenia Bendixa Serwo, pompę hamulcową ze zbiorniczkiem mam. Co z przewodami hamulcowymi po Bendixie pasują na długość jak średnica Mogą spotkać mnie jeszcze jakieś nie przewidziane kłopoty
Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
danielb1986 |
Dodany dnia 15-05-2016 21:55 |
Postów: 2003 Data rejestracji: 09.04.2010 11:30 Skąd: lubuskie Skwierzyna |
dodatkowo wiązka światła stop jest inna cała reszta pasuje .
If you don't live for something ,
you will die for nothing. Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
|
edzio |
Dodany dnia 16-05-2016 21:52 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
Jaki jest układ wyjść z pompy One idą jakoś na krzyż tylko który gdzie
Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 16-05-2016 22:00 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
na krzyż, lewe przednie prawe tylne jedna para
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
edzio |
Dodany dnia 14-06-2016 15:01 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
Serwo z pompą założone z Megane. Niestety dwa przewody sztywne nie przeżyły odkręcania z pompy bendix. W zwiazku z tym mam pytanie czy taki przewód będzie dobry?
Dane techniczne produktu: - Grubość ścianki: 0,9 mm - Średnica zewnętrzna*: 4,75(4,8)mm Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |