Menu główne
Forum
Klubowicze
djluzak |
Dodany dnia 02-11-2007 14:23 |
Postów: 1512 Data rejestracji: 13.07.2005 22:09 Skąd: małopolskie Kraków |
W F3N wyjmowalo sie bez jakis wiekszych problemow, rozlaczalo sie ja i przesuwalo na prawo do oporu a pozniej kombinowalo, zeby wyszla.
Myslalem, zeby tu tak samo zrobic, tylko nie wiem jak sytuacja z miejscem, moze wykrecic to wzmocnienie (pret) co jest montowany do wahacza wtedy tyl skrzyni (tam gdzie jest 5 bieg) przesunac na maxa w prawo Przerabial juz to ktos....mowie teraz o opcji bez wyjmywania silnika. Bo z wyjeciem to sie nawet nie pytam bo sprawa jest prosta. //dodane do FAQ/zmiana tytułu/pozdrawiam. (Hugo) Edytowane przez Hugo dnia 28-02-2009 17:32 Audi A4 B6 1.8T Quattro BEX 220 KM 244000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 133000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 02-11-2007 14:23 |
kdmax |
Dodany dnia 06-11-2007 15:24 |
Postów: 2 Data rejestracji: 26.09.2007 18:26 Skąd: - |
Więc, jakiś czas temu robiłem uszczelniacz na wle i sprzęgło, dodam iż aby wyjąć skrzynie w 16v trzeba to zrobić z silnikiem innej opcji nie ma. Zawsze można spróbować lecz osobiści uważam że będzie problem z włożeniem jej na miejsce i odpowiednim ułożeniem łożyska oporowego.
Uważam też że wyjęcie całości pójdzie szybciej i sprawniej, niż mordowanie się z skrzynią gdyż miejsca nie ma tam zbyt wiele Przykazanie 11 - "nie będziesz miał cudzych aut przed sobą"
|
|
|
Damian1984 |
Dodany dnia 06-11-2007 18:21 |
Postów: 99 Data rejestracji: 05.08.2006 16:43 Skąd: małopolskie Wadowice |
Powiem tak w tym tygodniu wyciagalem skrzynie w swojej 16v bez problemu wychodzi
1. odkrecasz wszystko co jest nad skrzynia biegow , sciagasz zderzak 2 odkrecasz poduszke pod skrzynia biegow i z tylu silnika (ta ktora trzyma i silnik i skrzynie 3 podpierasz silnik żeby nie opadl 4 odkrecasz sanki od ramy tylko z przodu (2 srubki) , popuszczasz sanki okolo 10-15 cm w dół . 5 odkrecasz półosie i ten wlasnie spornik kolo wachacza 6 odkrecasz skrzynie od silnika skrzynia na max w strone kola i do góry . Wychodzi bez wiekszych problemow a wchodzi jeszcze latwiej Ps. moze zapomnialem o jakis malych szczegolach ale najwazniejsze rzeczy sa napisane Edytowane przez Hugo dnia 28-02-2009 17:34 Moje auto: BMW E36 325 Cabrio i Renault 19 16s Cabrio, benzyna
|
Bot |
Dodany dnia 05-09-2011 13:35 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
Dodam coś z własnych doświadczeń. U siebie nie odkręcałem zderzaka. W okolicach rozrusznika jest śruba, którą można przoczyć [ od strony rozrusznika. Samo odkręcenie nie jest takie trudne, więcej kłopotu zajmuje wymanewrowanie skrzynia żeby ją wydostać. U mnie wadziła o Abs i musiałem dużo sanki odpuścić żeby jakoś to wyszlo , a potem dwie osoby muszą być żeby ją jakoś przekręcić żeby wyszła. Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
rycho666 |
Dodany dnia 05-09-2011 14:40 |
Postów: 500 Data rejestracji: 09.11.2008 09:34 Skąd: lubelskie Kraśnik |
Ja jak w poprzedniej 16V wyjmowałem skrzynię to odkręciłem wszystko nad nią, odkręciłem silnik z poduszek i skrzynię od silnika i do góry kilka manewrów trzeba było zrobić i po 5min była na wierzchu a z włożeniem było łatwiej i szybciej Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 198100km
|
szulgus |
Dodany dnia 05-09-2011 18:30 |
Postów: 1505 Data rejestracji: 23.03.2009 14:51 Skąd: łódzkie Łódź |
Ja się męczyłem sam i dałem rade i wyjąć i włożyć ją spowrotem Jedynie męczyłem się z ponownym podczepieniem tylnej poduszki ale jakoś poszło Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 275760km
|
maestro |
Dodany dnia 05-09-2011 21:00 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Bot: to nie śruba tylko szpilka. odkreciłeś nakretke a szpilka została. gdybyś wykrecił szpilke nie mialbyś tego problemu
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Bot |
Dodany dnia 07-09-2011 13:40 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
@maestro: Tak tak szpilka , wyszła cała Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |