Menu główne
Forum
Klubowicze
maestro |
Dodany dnia 14-08-2011 23:26 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
pozycja zegarów (pion, poziom) podczas zdejmowania tez ma znaczenie.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | Dodany dnia 14-08-2011 23:26 |
Mateo |
Dodany dnia 14-08-2011 23:45 |
Postów: 1915 Data rejestracji: 31.01.2006 23:32 Skąd: łódzkie Pajęczno |
@maestro:
Dokładnie chociaż ja uważam że ten sposób ma wady i robię to inaczej. Jeszcze przed wymontowaniem zegarów przekręcam zapłon i robię fotkę wskaźnika oleju, odpalam auto i czekam spokojnie aż włączy się wentylator od chłodnicy i robię fotkę pozostałych dwóch wskaźników. Przy składaniu wkładam zegary bez szybki przekręcam zapłon, montuje wskazówki od poziomu paliwa oraz oleju (według wcześniejszych zdjęć), odpalam, czekam aż włączy się wentylator i montuję ostatnią wskazówkę. Edytowane przez Mateo dnia 14-08-2011 23:46 Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
booster70 |
Dodany dnia 14-08-2011 23:56 |
Postów: 516 Data rejestracji: 04.09.2010 23:58 Skąd: lubuskie Słubice |
ja dzisiaj tak robilem jak mateo napisal ale chyba temp sie troche pomylilem xd Treść dodana dnia 07-09-2011 00:20: ciagle przepala mi sie dioda w przelaczniku od przeciwmgielnych przednich.. wlutujemy, ladnie swieci, podlaczymy do auta swieci.. wlacze halogeny wylacze i juz nie swieci.. czemu tak sie dzieje ;/ Moje auto: Audi A4, B5, 1999r., afn 1.9 (1896/110KM) avant, diesel, 268000km
|
maestro |
Dodany dnia 07-09-2011 00:22 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
bo robisz to niedokładnie i ruch przełącznik niszczy połączenie albo diode.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
booster70 |
Dodany dnia 07-09-2011 00:30 |
Postów: 516 Data rejestracji: 04.09.2010 23:58 Skąd: lubuskie Słubice |
wlaczenie nie psuje tylko wyłączenie? jak próbowalismy na asilaczu 12v to wlaczalismy i wylaczalismy chyba z 30 razy.. a w aucie raz i juz nie dziala ;/
Edytowane przez booster70 dnia 07-09-2011 00:31 Moje auto: Audi A4, B5, 1999r., afn 1.9 (1896/110KM) avant, diesel, 268000km
|
maestro |
Dodany dnia 07-09-2011 00:35 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@booster70: jaka dioda, jaki rezystor?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
booster70 |
Dodany dnia 07-09-2011 00:38 |
Postów: 516 Data rejestracji: 04.09.2010 23:58 Skąd: lubuskie Słubice |
dioda 3.6v a rezystor chyba 580 ohm.. to i tak wiekszy niz powinien byc chyba Moje auto: Audi A4, B5, 1999r., afn 1.9 (1896/110KM) avant, diesel, 268000km
|
maestro |
Dodany dnia 07-09-2011 00:39 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
to minimalny rezystor jaki można zastosować. połącz dwa takie i sprawdz
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
booster70 |
Dodany dnia 07-09-2011 00:41 |
Postów: 516 Data rejestracji: 04.09.2010 23:58 Skąd: lubuskie Słubice |
a to mogla by byc wina instalacji? bo tylkow aucie pali ;/ a na zasilaczu 12v wszystko jest ok Moje auto: Audi A4, B5, 1999r., afn 1.9 (1896/110KM) avant, diesel, 268000km
|
maestro |
Dodany dnia 07-09-2011 00:43 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@booster70: w aucie nie masz 12V tylko 13V 14V
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
booster70 |
Dodany dnia 07-09-2011 00:46 |
Postów: 516 Data rejestracji: 04.09.2010 23:58 Skąd: lubuskie Słubice |
ok jutro spróbuje dac wiekszy i zobaczymy, ale jesli to rezyztor to inne przelaczniki tez by palilo nie? Moje auto: Audi A4, B5, 1999r., afn 1.9 (1896/110KM) avant, diesel, 268000km
|
vandal192 |
Dodany dnia 13-09-2011 10:19 |
Postów: 4 Data rejestracji: 12.02.2011 15:38 Skąd: - |
Witam wszystkich. Czy ktos kto nie zna sie na elektryce jest w stanie dokonac tego sam? Gdzie podpinacie sie pod prad zeby swiecilo? Tak jak mowie nie znam sie w ogole na elektryce. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 200000km
|
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 13-09-2011 12:22 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@vandal192: Wypełnij profil samochodu. Zacznij od http://www.renaul...rowstart=0 masz wszystko napisane. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
Snorky |
Dodany dnia 13-09-2011 12:33 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
@vandal192 - jeśli nie znasz się na elektryce to nie bierz się wcale za to i poproś kogoś kto się zna / kogoś z forum o zrobienie czegoś takiego.
Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
gielab0019 |
Dodany dnia 13-09-2011 12:39 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
jak chcesz najłatwiejszym sposobem ( nie będzie takiego efektu jak na diodach)
1 rozbierasz zegary 2 podchaczasz 2 np srubokrętami płaskimi wskazówki 3 wyjmujesz tarcze (zdrapujesz delikatnie papierem sciernym nie na chama bo uszkodzisz tarcze 4 odkręcasz pomarańczowe światłowody (dajesz przeźroczyste ph1) następnie odkręcasz żarówkę tą dużą W5W kupujesz zamienniki diodowe jaki kolor chcesz zielony bialy niebieski czerwony jakie tam chcesz zależy od ciebie jeśli starłeś i jest biała tarcza pod cyframi to wkładasz tarczę skladasz obudowę licznika i cieszysz się innym podświetleniem to mój sposób tutaj zdjęcie na czerwonych diodowych zamiennikach . jednak nie ścierałem farby pomarańczowej z tarcz Edytowane przez gielab0019 dnia 13-09-2011 12:43 Zabaweczka z V6 pod maską z manualną skrzynią biegów wersja Milenium 2000
Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
vandal192 |
Dodany dnia 13-09-2011 15:16 |
Postów: 4 Data rejestracji: 12.02.2011 15:38 Skąd: - |
grzes70 napisał/a: @vandal192: Wypełnij profil samochodu. Zacznij od http://www.renaul...rowstart=0 masz wszystko napisane. tak zgadza sie "wszystko" jest dla tych ktorzy ogarniaja elektryke. a mi chodzilo o to ze kompletnie nie wiem co z czym laczyc, lutowac itp. czyli za podswietlenie panelu np. nadmuchow nie mam co sie brac rozumiem..? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 200000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 13-09-2011 15:17 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
gielab-> zapominasz że po zdrapaniu tyłu i daniu żarówek zegary będą nierównomiernie podświetlone.
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
gielab0019 |
Dodany dnia 13-09-2011 16:06 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
to ja wiem mówię że to najprostszy sposób
Zabaweczka z V6 pod maską z manualną skrzynią biegów wersja Milenium 2000
Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 13-09-2011 18:42 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Kiedy tu jest w prosty sposób napisane.Żeby było jeszcze prościej to ktoś musiałby Ci pokazać o co chodzi Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 13-09-2011 23:11 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
vandal192 napisał/a: grzes70 napisał/a: @vandal192: Wypełnij profil samochodu. Zacznij od http://www.renaul...rowstart=0 masz wszystko napisane. tak zgadza sie "wszystko" jest dla tych ktorzy ogarniaja elektryke. a mi chodzilo o to ze kompletnie nie wiem co z czym laczyc, lutowac itp. rzuc temat na forum kto i za ile i bedziesz wiedział. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |