Menu główne
Forum
Klubowicze
ksx |
Dodany dnia 08-11-2007 11:15 |
Postów: 160 Data rejestracji: 15.03.2005 10:54 Skąd: - |
Problem jest typowy - słabo zapala na pb jak jest zimny. Ciepły zapala ok, na gazie tez zapala w miarę. Zachowuje sie tak, jakby nie miał ssania. Wymysliłem, że to może byc czujnik temp od sterownika (komputera). Czy ma ktoś może zdjęcie w którym miejscu on jest A może ktoś wie i mógłby zrobić zdjęcie Chciałbym go obmierzyć - w książce są parametry, ale nie wiem który to. Z opisu wynika, że gdzieś pod rozdzielaczem, termostatem
Wie ktos Aha - jeszcze jedno - znalazłem takie czujniki w sklepach i na stronie EPS: Q10 Eng. management temp. sensor 1.830.191 Q30 Water temp. sender with switch 1.830.532 czy umiecie potwierdzić, który to Z góry dzięki za odpowiedzi (zdjęcia plizzzz) KSX GG#: 490364 R19 '93, 1.8 sRT, F3P mono +LPG ----- fiat brava 1.2 16v 80KM +LPG Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 166666km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 08-11-2007 11:15 |
ksx |
Dodany dnia 08-11-2007 12:38 |
Postów: 160 Data rejestracji: 15.03.2005 10:54 Skąd: - |
[img]http://img90.imageshack.us/img90/2626/dscn72463gt6.th.jpg[/img] is not a valid Image.
W etzholdzie jest napisane, że w innych niż Bendix układach spi czujnik temperatury znajduje się z boku kadłuba poniżej rozdzielacza zapłonu. czy to moze jest czujnik nr 2 KSX GG#: 490364 R19 '93, 1.8 sRT, F3P mono +LPG ----- fiat brava 1.2 16v 80KM +LPG Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 166666km
|
|
|
crackers |
Dodany dnia 08-11-2007 14:05 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
1 to czujnik spalania stukowego, a 2 to na 90% twoj czujnik
POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
ksx |
Dodany dnia 08-11-2007 16:09 |
Postów: 160 Data rejestracji: 15.03.2005 10:54 Skąd: - |
Pomierzyłem czujnik nr 2.
Temp w okolicach 1-2 długiej kreski (tych bez małych kreseczek między) zakładam, że to jest ok 70stC maleje do 60stC; opór 8kOhm rośnie do 10kOhm. Więc czujnik zachowuje się jakby była temp ok 0stC, więc jest walnięty, o ile mierzę dobry czujnik. KSX GG#: 490364 R19 '93, 1.8 sRT, F3P mono +LPG ----- fiat brava 1.2 16v 80KM +LPG Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 166666km
|
|
|
ksx |
Dodany dnia 08-11-2007 16:21 |
Postów: 160 Data rejestracji: 15.03.2005 10:54 Skąd: - |
chyba znalazłem odpowiedź, który to czujnik
wyjaśnia to take off w poniższym wątku: http://www.renaul...ad_id=7190 KSX GG#: 490364 R19 '93, 1.8 sRT, F3P mono +LPG ----- fiat brava 1.2 16v 80KM +LPG Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 166666km
|
|
|
takeoff |
Dodany dnia 08-11-2007 19:41 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
tak to ten
z tylu kolo termostatu masz ten od kontrolki. P.S. Moj silnik juz nie jest taki brudny Az wstyd na tym zdjęciu :/ Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
Brzozak |
Dodany dnia 08-11-2007 20:47 |
Postów: 503 Data rejestracji: 29.05.2006 21:07 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Oj wstyd
Była Renata, teraz pod Łodzią lata. Moje auto: Toyota Yaris, diesel, 150000km
|
takeoff |
Dodany dnia 08-11-2007 22:02 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
usczelka na korku mi ciekla.....
Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
ksx |
Dodany dnia 27-11-2007 08:14 |
Postów: 160 Data rejestracji: 15.03.2005 10:54 Skąd: - |
Problem słabego zapalania w zimne dni rozwiązany. Wymiana czujnika temperatury nr 2 pomogła - zapala ładnie, co ciekawe obniżyły się obroty biegu jałowego i to zarówno na benzynie jak i na gazie. Myslałem, że gaz II gen, gdzie nie mam zależności przełączenia na gaz od temp silnika, nie ma żadnego związku z czujnikiem temp - a tu proszę - obroty jałowe spadły do 750-800.
Na marginesie dodam, że ten pie@#%!^ poprzedni właściciel jeździł na 90% na wodzie w ukł chłodzenia (na co wskazywał brunatny kolor cieczy zlewanej z ukł chłodzenia przy pierwszej wymianie). Ja za to przez 2,5 roku odkąd mam samochód wymieniłem: - pompę wody, - czujnik temp od deski, - termostat, - czujnik włączenia wentylatora, - czujnik temp sterownika. Czyli chyba wszystkie elementy mające związek z układem chłodzenia (poprawcie, jeśli sie mylę). To jest odpowiedź, na pytanie, czy mozna jeździć na wodzie - np latem... KSX GG#: 490364 R19 '93, 1.8 sRT, F3P mono +LPG ----- fiat brava 1.2 16v 80KM +LPG Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 166666km
|
|
|
takeoff |
Dodany dnia 27-11-2007 09:29 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
ksx napisał/a: Myslałem, że gaz II gen, gdzie nie mam zależności przełączenia na gaz od temp silnika, nie ma żadnego związku z czujnikiem temp - a tu proszę - obroty jałowe spadły do 750-800.. kazdej generacji ma znaczenie gaz podmienia tylko pliwo i odcin wtrysk. obroty reguluje silnik krokowy ktory zawsze jest podpiety. Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |