Menu główne
Forum
Klubowicze
Popers |
Dodany dnia 23-06-2005 14:44 |
Postów: 10 Data rejestracji: 14.05.2005 00:22 Skąd: - |
Witam. Niedawno podjąłem próbę naprawy zbiorniczka na płyn do spryskiwacza. Niechcący i przez przypadek wyciągnąłem jakiś gumowy wężyk, który wychodzi zcylindra znajdującego się zaraz koło tegoż zbiorniczka. Właściwie to wychodzi z niego 2 takie przewody z tym iż jeden idzie do jakiegoś "trojaka" i dalej gdzies chyba w okolice wtrysku, natomiast ten drugi(który wyciągnałem) nie mam pojęcie gdzie wchodzi. Zauważyłem, że od tego czasu obroty czasem spadają na wolnych poniżej 1000 i raz nawet autko mi zgasło. Podobno to jest (ten cylinder) jakiś układ spalaniaczy cos. Stąd moje pytanie: Gdzie ma być włączony ten drugi wężyk (Chodzi o R19 F3N z 1990 r.) Pozdrawiam. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 23-06-2005 14:44 |
ASUS |
Dodany dnia 23-06-2005 15:00 |
Postów: 306 Data rejestracji: 15.02.2005 22:07 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Tak opisałeś... Ten wężyk jest od układu EGR Czyli Recylkulacja Spalin jest to przewód podciśnieniowy a ta pucha to filtr. Jeśli zciągnołeś ten przewód to obroty będą niestabilne na biegu jałowym. Jaki masz kolor na końcu tego wężyka Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 100000km
|
|
|
Popers |
Dodany dnia 23-06-2005 15:09 |
Postów: 10 Data rejestracji: 14.05.2005 00:22 Skąd: - |
Kolor czarny. A to ma jakieś znaczenie Problemy z obrotami są właśnie na luzie. Gdzie go wpiąć Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
|
|
|
Jaski |
Dodany dnia 23-06-2005 21:21 |
Postów: 2156 Data rejestracji: 21.01.2005 11:16 Skąd: śląskie Gliwice |
a jak wlasciwie pozbyc sie tego zaworu EGR?Gdzie on sie znajduje?
Number 11 Of Renault 19 Klubu
Party Squad - Members Squad Moje auto: Laguna II 1.9 Dci & Movano 2.5 Dci, diesel, 195000km
|
|
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 23-06-2005 22:20 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
To o czym piszesz to nie EGR ktory jest układem recyrkulacji spalin .Ten czarny cylinder jest to filtr z węglem aktywnym który wchodzi w sklad ukladu zabezpieczającego przed utlenianiem par paliwa .Jeden z węzy podlaczonych do tego filtra powinien być podlaczony do zaworu odcinającego a z niego do zbiornika paliwa natomiast drugi powinien być podłączony do zaworu przeponowego (z trzema wyjsciami).Jest to sprzezone w układem EGR bo chyba zawór przeponowy albo elektromagnetyczny spelnia tam podówjną rolę ,nie pamiętam niestety bo sam mam wycięty i usuniety cału uklad utleniania par i EGR . |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |