Menu główne
Forum
Klubowicze
CyccX |
Dodany dnia 22-12-2007 14:38 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
Witam..
ten temat juz pewnie był i informacje o które sie pytam, ale szukajka nie działa a tak nie mogłem sie doszykać ręcznie. - Moje pytanie to gdzie moge odczytać/sprawdzić jakiej firmy mam instalacje (parownik/mikser/reduktor czy tam cos jeszcze) - skad mam wiedziec jakiej generacji jest to instalacja I czy II - czy wymiana membranek w reduktorze jest skopmlikowanym zabiegiem mozna go zrobić samemu w warunkach domowych, i jeśli sie okaże ze mebranki nie sa zużyte czy można/nie szkodzi pozostawienia ich i skreceniu wszystko jak było. Czytając forum wyczytałem ze własnie zużycie tych membram (stwardnienie gumy) znacznie wpływa na spalanie gazu. P.S silnik 1.7 F3N MONO Edytowane przez CyccX dnia 22-12-2007 14:39 VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 22-12-2007 14:38 |
Zero |
Dodany dnia 22-12-2007 15:18 |
Postów: 3662 Data rejestracji: 05.03.2007 13:39 Skąd: - |
1. Na reduktorze wyczytasz jakiej firmy jest reduktor nie koniecznie cała instalacja ale powinieneś mieć papiery od gazu w których pisze jakiej firmy jest.
2. W I generacji instalacja nie posiada komputera a jedynie emulator sondy lambda oraz na wężu między parownikiem a mikserem jest śruba regulacyjna.W II generacji jest komputer dawkujący gaz poprzez pomiar odczytany z sondy lambda oraz na wężu jest tak zwany silnik krokowy. 3. Wymiana membran jest bardzo prostym zabiegiem można to zrobić w domu w przypadku sprawnych membran można spowrotem zamontować te same Zero się nie ściga, Zero uświadamia
innych albo samego siebie Moje auto: Renault Megane Coupe, benzyna, 150000km
|
CyccX |
Dodany dnia 23-12-2007 11:20 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
no to więc tak,
na węrzu idącym do wtrysku z reduktora/miksera mam elektrozawór a kawłek dalej jeszcze tą śróbe regulacyjna, to chyba II generacja jednak. może być reduktora marki ELPI nic innego tam nie pisze. VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
Zero |
Dodany dnia 23-12-2007 12:12 |
Postów: 3662 Data rejestracji: 05.03.2007 13:39 Skąd: - |
Popierwsze to mikser i reduktor to nie jest to samo i na jakim węrzu idącym do wtrysku Cyccx czy ty masz tam sekwencje że masz wtrysk zarzuć fotki to ci powiem co tam masz
Zero się nie ściga, Zero uświadamia
innych albo samego siebie Moje auto: Renault Megane Coupe, benzyna, 150000km
|
CyccX |
Dodany dnia 25-12-2007 17:04 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
nie moge zalaczyc zdjecia z przyczyn czysto technicznych ;] mam pewnosc ze to instalcja II generacji, dzieki za pomoc zero.
Ale mam w niej jakis dziwny sterownik MADE IN ITALY AEB180 -- co to za ustrojstwo czy z tym da sie cokolwiek zrobic mam na myśli program AMON VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 25-12-2007 21:18 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
Jak na wezu razem z silnikiem krokowym masz srube to jest to połowiczna II gen , czyli cos dzieki czemu mozna ominac przepisy i w tym wypadku proponowalbym wywalenie tego cuda i zakup za ok. 200zł prawdziwej II generacji np. autronic al700 albo maxilambde ktora mozna jeszcze dostac w hurtowni we wroclawiu. |
CyccX |
Dodany dnia 25-12-2007 21:40 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
ale czy zakupiona taka al700 na przykład bedzie pasować do tej "instalacji" co mam teraz chodzi o interfejs itp
chciałbym dodac ze znalazem taki sterownik na allegro za 131 zl.. to chyba to o czym mowisz ? http://allegro.pl...polsk.html Edytowane przez CyccX dnia 25-12-2007 21:42 VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 25-12-2007 22:18 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
Zakupujac sterownik LPG np autronik czy MAXILAMBDE w zestawie masz , komputer , silnik krokowy i przelacznik benzyna/gaz wiec wszystko co potrzeba. Maja one w sobie emulator sondy lambda oraz emulator wtryskiwacza. Wystarczy wszystko podlaczyc wg. schematu , zestroic za pomoca komputera PC i specjalnego przewodu ( koszt na allegro ok. 40zł ) i na tym wszystko sie konczy. Wszystko co masz do teraz , wywalasz. Tutaj masz pliki , programy i instrukcje do MAXILAMBDY mozesz sobie sciagnac i poczytac a nawet zainstalowac program do strojenia komputera. Osobiscie uzywam jedna z pierwszych wersji maxilambdy i nie robilem przy nij nic przez ponad rok od momentu jak po raz pierwszy ja stroilem. Teoretycznie maxilambdy juz nie produkują teraz jest Vmax ale na pewno wiele drozszy a maxilambde z zapasów mozna jeszcze dostac w hurtowniach. http://www.lechol..._maxi.html |
CyccX |
Dodany dnia 25-12-2007 22:21 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
no tak ale zestaw kosztuje 230zl, a sam sterownik 130.. nie moge zostawić silniczka i przełącznika starego bo to mam po co mam wstawiac nowe, one działaja a wymienic sam stereownik,
VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
GrzesiekLca |
Dodany dnia 26-12-2007 10:06 |
Postów: 4134 Data rejestracji: 21.01.2006 13:55 Skąd: dolnośląskie Legnica |
W ogole to po co masz coś wymieniać skoro LPG działa?
VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V
Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
|
CyccX |
Dodany dnia 26-12-2007 20:16 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
tzn no puki co działa, ale z czasem jak będą środki to mozna zainwestować w cos lepszego
VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
GrzesiekLca |
Dodany dnia 26-12-2007 20:32 |
Postów: 4134 Data rejestracji: 21.01.2006 13:55 Skąd: dolnośląskie Legnica |
jak przestanie to naprawisz;]
VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V
Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |