29 Listopad 2014 03:05:13
Zdjęcia użytkowników
Plutek Larrond
Ilosć albumów: 1712, Ilosć zdjęć: 6641

Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

jamlasica [on] 29-11-2014 01:47
Poratuje ktoś korkiem wlewu oleju do f7p?

maestro [off] 28-11-2014 22:26
hadzik, szybko. naucz sie szukać, do wszystkiego są instrukcje i tematy.

lukas85 [off] 28-11-2014 21:19
hadzik, proste rzeczy

hadzik [off] 28-11-2014 18:49
jest może jakiś temat jak wymontowac rozrusznik w r19 ph1 1.7 ?

jamlasica [on] 28-11-2014 18:48
"kjutek" Smile Smile Smile

jamlasica [on] 28-11-2014 18:47
a no to super Smile

milas92 [off] 28-11-2014 17:08
jamlasica, mnie było trzeba ale kjutek mnie poratował Wink

jamlasica [on] 28-11-2014 17:02
komu to trzeba było wąż wspomagania? bo znalazłem swój sprzed przeróbki na epw

Kali [off] 28-11-2014 16:56
Kujtek, kwestia jest taka, że ma niewiasta pojechała gdzieś z koleżanką i nie chcą powiedzieć gdzie więc nie mogę pojechać Pfft jak głupie to niech się męczą Grin

Kujtek [off] 28-11-2014 16:54
Kali, jak napoisz auto spirytem to mu cieplej nie będzie jak tobie Rotfl nie kombinuj tylko bierz linkę holowniczą i ciągnij auto w miejsce gdzie możesz je rozgrzać


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Lp.DataWojewództwoMiastoMiejsceDyskusja
113.12.2014 14:00kujawsko-pomorskieBrodnicaparking pod statoilZobacz

Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Instalacja gazowa (LPG)
 Drukuj temat
Instalacja gazowa 
CyccX
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 22-12-2007 14:38
Awatar


Postów: 1004

Data rejestracji: 10.12.2007 21:47
Skąd: -

Witam..
ten temat juz pewnie był i informacje o które sie pytam, ale szukajka nie działa a tak nie mogłem sie doszykać ręcznie.

- Moje pytanie to gdzie moge odczytać/sprawdzić jakiej firmy mam instalacje (parownik/mikser/reduktor czy tam cos jeszcze) ?
- skad mam wiedziec jakiej generacji jest to instalacja I czy II
- czy wymiana membranek w reduktorze jest skopmlikowanym zabiegiem ? mozna go zrobić samemu w warunkach domowych, i jeśli sie okaże ze mebranki nie sa zużyte czy można/nie szkodzi pozostawienia ich i skreceniu wszystko jak było.

Czytając forum wyczytałem ze własnie zużycie tych membram (stwardnienie gumy) znacznie wpływa na spalanie gazu.



P.S silnik 1.7 F3N MONO

Edytowane przez CyccX dnia 22-12-2007 14:39
2.0 16v, ITB, Wasted Spark, MS, LC-1

Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
 
Zero
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 22-12-2007 15:18
Awatar


Postów: 3662

Data rejestracji: 05.03.2007 13:39
Skąd: -

1. Na reduktorze wyczytasz jakiej firmy jest reduktor nie koniecznie cała instalacja ale powinieneś mieć papiery od gazu w których pisze jakiej firmy jest.
2. W I generacji instalacja nie posiada komputera a jedynie emulator sondy lambda oraz na wężu między parownikiem a mikserem jest śruba regulacyjna.W II generacji jest komputer dawkujący gaz poprzez pomiar odczytany z sondy lambda oraz na wężu jest tak zwany silnik krokowy.
3. Wymiana membran jest bardzo prostym zabiegiem można to zrobić w domu w przypadku sprawnych membran można spowrotem zamontować te same

Zero się nie ściga, Zero uświadamia
innych albo samego siebie

Moje auto: Renault Megane Coupe, benzyna, 150000km
 
CyccX
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 23-12-2007 11:20
Awatar


Postów: 1004

Data rejestracji: 10.12.2007 21:47
Skąd: -

no to więc tak,
na węrzu idącym do wtrysku z reduktora/miksera mam elektrozawór a kawłek dalej jeszcze tą śróbe regulacyjna, to chyba II generacja jednak.

może być reduktora marki ELPI ? nic innego tam nie pisze.

2.0 16v, ITB, Wasted Spark, MS, LC-1

Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
 
Zero
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 23-12-2007 12:12
Awatar


Postów: 3662

Data rejestracji: 05.03.2007 13:39
Skąd: -

Popierwsze to mikser i reduktor to nie jest to samo i na jakim węrzu idącym do wtrysku Cyccx czy ty masz tam sekwencje że masz wtrysk zarzuć fotki to ci powiem co tam masz

Zero się nie ściga, Zero uświadamia
innych albo samego siebie

Moje auto: Renault Megane Coupe, benzyna, 150000km
 
CyccX
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 25-12-2007 17:04
Awatar


Postów: 1004

Data rejestracji: 10.12.2007 21:47
Skąd: -

nie moge zalaczyc zdjecia z przyczyn czysto technicznych ;] mam pewnosc ze to instalcja II generacji, dzieki za pomoc zero.

Ale mam w niej jakis dziwny sterownik

MADE IN ITALY
AEB180 -- co to za ustrojstwo ! czy z tym da sie cokolwiek zrobic ? mam na myśli program AMON

2.0 16v, ITB, Wasted Spark, MS, LC-1

Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
 
Maciej_R21
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 25-12-2007 21:18
Awatar


Postów: 2996

Data rejestracji: 05.02.2005 17:09
Skąd: -

Jak na wezu razem z silnikiem krokowym masz srube to jest to połowiczna II gen , czyli cos dzieki czemu mozna ominac przepisy i w tym wypadku proponowalbym wywalenie tego cuda i zakup za ok. 200zł prawdziwej II generacji np. autronic al700 albo maxilambde ktora mozna jeszcze dostac w hurtowni we wroclawiu.
 
CyccX
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 25-12-2007 21:40
Awatar


Postów: 1004

Data rejestracji: 10.12.2007 21:47
Skąd: -

ale czy zakupiona taka al700 na przykład bedzie pasować do tej "instalacji" co mam teraz ? chodzi o interfejs itp

chciałbym dodac ze znalazem taki sterownik na allegro za 131 zl.. to chyba to o czym mowisz ?
http://allegro.pl...polsk.html

Edytowane przez CyccX dnia 25-12-2007 21:42
2.0 16v, ITB, Wasted Spark, MS, LC-1

Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
 
Maciej_R21
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 25-12-2007 22:18
Awatar


Postów: 2996

Data rejestracji: 05.02.2005 17:09
Skąd: -

Zakupujac sterownik LPG np autronik czy MAXILAMBDE w zestawie masz , komputer , silnik krokowy i przelacznik benzyna/gaz wiec wszystko co potrzeba. Maja one w sobie emulator sondy lambda oraz emulator wtryskiwacza. Wystarczy wszystko podlaczyc wg. schematu , zestroic za pomoca komputera PC i specjalnego przewodu ( koszt na allegro ok. 40zł ) i na tym wszystko sie konczy. Wszystko co masz do teraz , wywalasz.
Tutaj masz pliki , programy i instrukcje do MAXILAMBDY mozesz sobie sciagnac i poczytac a nawet zainstalowac program do strojenia komputera. Osobiscie uzywam jedna z pierwszych wersji maxilambdy i nie robilem przy nij nic przez ponad rok od momentu jak po raz pierwszy ja stroilem. Teoretycznie maxilambdy juz nie produkują teraz jest Vmax ale na pewno wiele drozszy a maxilambde z zapasów mozna jeszcze dostac w hurtowniach.
http://www.lechol..._maxi.html
 
CyccX
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 25-12-2007 22:21
Awatar


Postów: 1004

Data rejestracji: 10.12.2007 21:47
Skąd: -

no tak ale zestaw kosztuje 230zl, a sam sterownik 130.. nie moge zostawić silniczka i przełącznika starego ? bo to mam po co mam wstawiac nowe, one działaja a wymienic sam stereownik,

2.0 16v, ITB, Wasted Spark, MS, LC-1

Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
 
GrzesiekLca
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 26-12-2007 10:06
Awatar


Postów: 4134

Data rejestracji: 21.01.2006 13:55
Skąd: dolnośląskie
Legnica

W ogole to po co masz coś wymieniać skoro LPG działa???

Megane 2001 EXPRESSION 1.9dTi / VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V

Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
 
CyccX
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 26-12-2007 20:16
Awatar


Postów: 1004

Data rejestracji: 10.12.2007 21:47
Skąd: -

tzn no puki co działa, ale z czasem jak będą środki to mozna zainwestować w cos lepszego

2.0 16v, ITB, Wasted Spark, MS, LC-1

Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
 
GrzesiekLca
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 26-12-2007 20:32
Awatar


Postów: 4134

Data rejestracji: 21.01.2006 13:55
Skąd: dolnośląskie
Legnica

jak przestanie to naprawisz;]

Megane 2001 EXPRESSION 1.9dTi / VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V

Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
 
Przejdź do forum: