26 Kwietnia 2024 04:23:44
Zdjęcia użytkowników
spinacz12345 bialy86kace
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
[F]Schemat wezy podcisnienia 16v... 
kuba100
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 28-02-2008 19:06
Awatar


Postów: 816

Data rejestracji: 04.10.2007 11:38
Skąd: -

Jako ze standardowo zaden "mechanik" nie jest w stanie mi pomoc zwracam sie do was z prosba o udostepnienie schematu wezykow podcisnienia w 16v.

Z gory dziekuje za pomocSmile

//dodane do FAQ/zmiana tytułu/pozdrawiam. (Hugo)

Edytowane przez Hugo dnia 28-02-2009 12:37
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 28-02-2008 19:06
Awatar
Zero
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 28-02-2008 19:10
Awatar


Postów: 3662

Data rejestracji: 05.03.2007 13:39
Skąd: -

Chodzi ci o te wężyki wpięte w kolektor ssący/dolotowy?

Zero się nie ściga, Zero uświadamia
innych albo samego siebie

Moje auto: Renault Megane Coupe, benzyna, 150000km
 
kuba100
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 28-02-2008 20:31
Awatar


Postów: 816

Data rejestracji: 04.10.2007 11:38
Skąd: -

Chodzi mi o wszystkie bo jest straszny balagan.....
Chce je wszystkie powymieniac a z tego co widze to przynajmniej jednego(na trojniku) brakuje i niewiadomo czy reszta jest dobrze podlaczona.....
Silnik mi cos kuleje i nikt nie wie dlaczego albo twierdza ze tak ma byc....Ah ci "mechanicy".....Grin
 
Zero
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 28-02-2008 20:44
Awatar


Postów: 3662

Data rejestracji: 05.03.2007 13:39
Skąd: -

to może wrzuć kilka fotek to obacze co tam z tymi wężami masz

Zero się nie ściga, Zero uświadamia
innych albo samego siebie

Moje auto: Renault Megane Coupe, benzyna, 150000km
 
kuba100
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 28-02-2008 21:33
Awatar


Postów: 816

Data rejestracji: 04.10.2007 11:38
Skąd: -

Tu jest kilka fotek tylko nie wiem czy ci cos powiedza bo byly robione w ciezkich warunkach....Smile

[img]http://images34.fotosik.pl/160/3ed12b3fd79fb91c.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://images33.fotosik.pl/161/11f1d12c4bdedf7a.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://images33.fotosik.pl/160/9f5e5496b73e1ab8.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://images31.fotosik.pl/160/55aca4e922ed5bf0.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://images29.fotosik.pl/167/e2e6310913d6741d.jpg[/img] is not a valid Image.

Objawy to:
Czesto gwaltownie spadajace obroty podczas wrzucania na luz (czasami tak spadaja ze silnik gasnie)
Po odpaleniu silnik przez chwile pracuje nierowno,na wcisniecie gazu reaguje spadkiem obrotow,czasami gasnie.

Edytowane przez Hugo dnia 22-02-2009 15:39
 
Zero
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 28-02-2008 21:40
Awatar


Postów: 3662

Data rejestracji: 05.03.2007 13:39
Skąd: -

A te objawy masz na pb czy lpg?


P obejrzeniu fotek wydaje mi się na pierwszy rzut oka że wszystko jest oki z tego trójnika jeden przewód powinien być wpięty do kolektora dolotowego od góry drugi poprowadzony w dół do filtra węglowego a trzeci poprowadzony do zbiornika paliwa.

PS. Jeżeli jeździsz na PB to to podciśnienie nie będzie miało raczej wpływu na te objawy bo nawet jak odłączysz wężyk od kolektora i go nie zaślepisz to tylko obroty ci wzrosną. Co do tego że na luzie obroty spadaja i auto gaśnie to zobacz silnik krokowy czy ci się nie zaciął

Edytowane przez Zero dnia 28-02-2008 21:45
Zero się nie ściga, Zero uświadamia
innych albo samego siebie

Moje auto: Renault Megane Coupe, benzyna, 150000km
 
kuba100
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 28-02-2008 21:55
Awatar


Postów: 816

Data rejestracji: 04.10.2007 11:38
Skąd: -

Nie jezdze na lpg...Smile Zawor wolnych obrotow juz sprawdzalem-dziala bez zarzutu...
Czyli ta rureczka trojnika ktora zasysa powietrze powinna byc podlaczona do kolektora ssacego?
Reszta jest podlaczona tak jak piszesz.
 
Zero
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 29-02-2008 10:50
Awatar


Postów: 3662

Data rejestracji: 05.03.2007 13:39
Skąd: -

[img]http://img510.imageshack.us/img510/8156/filtrweglowy16vbezklimylo5.jpg[/img] is not a valid Image.
Tu masz schemat podłączenia który kiedyś crackers mi dał

Edytowane przez Hugo dnia 22-02-2009 15:40
Zero się nie ściga, Zero uświadamia
innych albo samego siebie

Moje auto: Renault Megane Coupe, benzyna, 150000km
 
kuba100
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 29-02-2008 11:14
Awatar


Postów: 816

Data rejestracji: 04.10.2007 11:38
Skąd: -

Dzieki za schemacikSmile Masz u mnie pol litraGrin
 
ttimon
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 06-01-2010 06:02
Moderator Awatar


Postów: 3415

Data rejestracji: 25.03.2007 22:17
Skąd: dolnośląskie
Jawor

To żeby było do kompletu

Edytowane przez ttimon dnia 06-01-2010 06:02
Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
 
czarnuch
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 24-02-2010 11:56
Awatar


Postów: 44

Data rejestracji: 24.09.2007 22:39
Skąd: -

kurcze jak to jest z tymi wężykami może to jest różnica silników ale u mnie niema tego wężyka numer 13 który wychodzi z kolektora ssącego na pierwszym obrazku

Edytowane przez czarnuch dnia 24-02-2010 13:15
kobiet możesz mieć wiele a renault 19 tylko jedną

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
 
rav00000
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 19-03-2010 19:08
Awatar


Postów: 283

Data rejestracji: 19.07.2009 14:58
Skąd: -

ma ktoś może opis do schematu który zamieścił ttimon ?

Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
 
ttimon
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 27-03-2010 11:25
Moderator Awatar


Postów: 3415

Data rejestracji: 25.03.2007 22:17
Skąd: dolnośląskie
Jawor

a o co dokładnie Ci chodzi

Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
 
rav00000
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 27-03-2010 12:59
Awatar


Postów: 283

Data rejestracji: 19.07.2009 14:58
Skąd: -

wężyk 1 do czego ma iść u mnie jest zaślepiony

Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
 
ttimon
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 09-05-2010 00:05
Moderator Awatar


Postów: 3415

Data rejestracji: 25.03.2007 22:17
Skąd: dolnośląskie
Jawor

hmm tak w nocy o północy to nie pamiętam wszystkiego ale 1 na obrazku w moim poście to chyba serwo. Przypomni się na gg lub pw to sprawdzę

Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
 
adasko1989
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 09-05-2010 19:26
Awatar


Postów: 94

Data rejestracji: 05.05.2010 17:04
Skąd: -

witam ja mam podobne pytanie właśnie od czego jest ten przewód nr 1? bo u mnie też jest zaślepiony...

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 199780km
 
maestro
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 09-05-2010 19:35
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

przy okazji pytanie. w 16v takze jest zaworek w obudowie filtra powietrza ciepłe/zimne?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Bot
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 09-05-2010 22:08
Awatar


Postów: 1924

Data rejestracji: 26.07.2009 11:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Działdowo

U mnie w obudowie nic nie ma , jedynie ta 'rura' która leci do przepustnicy.

http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )

Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
 
maestro
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 09-05-2010 22:18
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Czyli nie ma patentu że powietrze ciepłe zimne (ze zderzaka i z kolektora?)

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
ttimon
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 09-05-2010 22:30
Moderator Awatar


Postów: 3415

Data rejestracji: 25.03.2007 22:17
Skąd: dolnośląskie
Jawor

nie ma

Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: